Lobby

Beoordelingen van Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa

4 out of 5
Ramada Encore by Wyndham Istanbul Bayrampasa
11 Bayrampasa Sehit Naci, Yenidogan District, Cakar Street, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 356 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Cigdem

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Elvan

5 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Nihal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super aardig personeel, goede hygiene. Ontbijt was ook super. Het enige wat tegen viel was het roomservice menu en eten. Verder was alles naar wens.
4 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Ramada Encore Istanbul Bayrampasa op 2 mrt 2021
Nihal hanım, yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Kendimizi geliştirmemiz açısından oda servisi menüsü ve yemek hakkındaki yorumlarınızı biraz daha detaylı alabilir miyiz?

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker een aanrader!
Super lief personeel, heel behulpzaam en begripvol. Schone kamers, mooi uitzicht op de hogere verdiepingen. Ontbijt was lekker en elke ochtend vers :) totaal geen slechte ervaringen gehad!
9 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Ramada Encore Istanbul Bayrampasa op 9 dec 2020
Dear Zeker een aanrader, Thank you for choosing Ramada Encore Istanbul Bayrampasa for your recent stay in ıstanbul! We sincerely hope you enjoyed your stay and will come back again! Looking forward to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was gied en netjes, goede kamers lekker eten en personeel onzetend vriendelijk.
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Fatih

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel uiterst behulpzaam, kamers waren schoon. Vanaf het hotel wordt je naar de metrohalte gebracht met een voertuig van het hotel, kortom perfect geregeld.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Raoul, Nieuwegein

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok.. maar....
Het hotel ziet er vanaf de buitenkant erg goed uit. Echter zijn er wel een paar minpunten. kamers worden niet schoon achtergelaten na de schoonmaak. Bedden werden niet goed achtergelaten (vuiligheid, nat, haar etc.). Kwa locatie is het ook niet echt ideaal, vlak naast de metro baan en snelweg hierdoor veel geluid als je wilt gaan slapen. Als je naar het hotel toe rijd heb je niet echt het idee dat je de goede kant oprijd. veel veroudering, achterstand en zwerfafval begroeten je zodra je hiernaar toe rijd. Ook het ontbijt is niet aan te raden, te vet en niet gezond en de keuze is minimaal. Er zijn ook goede punten, zoals: Personeel is goed en vriendelijk, willen je te allentijden helpen met je probleem; De kamer is goed ingedeeld en hierdoor zeer comfortabel (zodra alles schoon is; kortom voor 1 nachtje prima maar voor een langere tijd niet aan te raden

10/10 – Uitstekend

Enayet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel with reasonable price.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Birol

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach alles super gewesen sehr schneller check in und out sehr sauber und sehr freundlich das personal mein favorit unterkunft
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 27 feb 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Emrah

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Misafir İlişkileri op 31 jan 2024
Merhaba Emrah Bey,Öncelikle konaklamanız için Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Konaklamanızdan memnun ayrıldığınızı duymak tüm ekibimizi çok mutlu etmiştir.İleride sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Tugay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BAYILDIMMMMM
Çok güleryüzlülerdi hizmeti çok begendim. Zaten sürekli kaldığımız bir otel burası. Temizlik hijyen rahatlık herşey cok güzel. Teşekkür ediyoruz ramada ailesi ekibine🙏
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 31 jan 2024
Merhaba Tugay Bey,Otelimizde konaklamanız sonrasında zamanınızı ayırıp güzel ve nazik yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için Ramada Encore Bayrampaşa ailesi olarak teşekkür ederiz. Öncelikli hedefimiz siz değerli misafirlerimize sunmakta olduğumuz hizmeti en üst seviyeye taşımaktır. Konaklamanızda sizlere evinizin rahatlığını ve konforunu yaşatabildiysek ne mutlu bizlere. Yapmış olduğunuz değerli yorumunuz ekip üyelerimiz ile paylaşılmıştır. Sizi en yakın zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz. En içten saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Jonathan

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 22 dec 2023
Dear Jonathan,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your valuable time to share your rating. Your 10 points contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Sehr tolles Hotel sehr aufmerksame Mitarbeiter freundlich zuvorkommend und sehr kompetent. Das Hotel kann man nur empfehlen
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 6 dec 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

ANTONIOS

Positief: Personeel en service
Πολύς θόρυβος.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 17 nov 2023
Уважаемый ГостьБлагодарим Вас за то, что нашли время оставить отзыв о своем опыте. Я хотел бы сообщить Вам, что Ваш негативный отзыв будет тщательно проанализирован, и мы приложим все усилия для достижения Вашего удовлетворения. Ваш отзыв поможет нам сделать наш бизнес лучше. Благодарим Вас за выбор отеля Ramada Encore By Wyndham Bayrampasa. Мы надеемся встретить Вас снова и выразить нашу любовь и уважение.

6/10 – Redelijk

Eda Nur

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 9 nov 2023
Thank you for reviewing us. If you want to share detailed comments please send an e-mail at info@ramadaencorebayrampasa.com

6/10 – Redelijk

Abdullah

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

Emrah

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

dincer

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

4/10 – Matig

Mahmut

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine tolle Unterkunft, gut erreichbar mit dem Auto. Es gibt genug Parkmöglichkeiten. Ich kann das Hotel mit reinem gewissen Weiterempfehlen!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 11 okt 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Semih

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 11 okt 2023
Merhaba Semih Bey,Konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak bizleri puanladığınız için teşekkür ederiz.En kısa sürede sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağız.Saygılarımızla

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es ist ein sehr schönes Hotel alle sind freundlich höflich und versuchen jeden Wunsch zu erfüllen
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 2 okt 2023
Peter,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

KIM

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 2 okt 2023
Dear Kim,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 – Goed

Okan günes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 28 sep 2023
Okan Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederiz. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğumuza memnun olduk. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla

2/10 – Ontzettend slecht

Ömer Faruk

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Yilmaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 18 sep 2023
Dear Yilmaz,Thank you for rating us!

8/10 – Goed

Hazel Dilsad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 12 sep 2023
Dear Hazel,Thank you so much for your review of our hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 15 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Serhat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 18 aug 2023
Merhaba Serhat Bey,Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız için teşekkür ederiz. Misafirlerimizden aldığımız geri bildirimler bizim için her zaman çok önemli olmuştur. Hizmetimizden memnun kaldığınızı tüm ekip ile paylaşılacağından emin olabilirsiniz. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımla

10/10 – Uitstekend

BINLUAN

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 14 aug 2023
Dear Binluan,Thank you for reviewing or hotel. We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Amer

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad wifi,Need sign in every 30 minutes Bad customer service They want 6 dollars for electrical adapter They doesn't allow AC to keep on when you leave the room, and electric plugs stop when room card is removed, so don't think of charging your laptop or power bank when away. Breakfast is chargeable, and parking very tight and jam Room tea cups dirty when you ask for plate from reception, you don't get it and they don't tell you to call the restaurant instead.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 3 aug 2023
Dear Amer, First of all we thank you for reviewing our hotel. It is important for us to learn experiences of every guest. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We are improving internet connection and we shared your comments with IT department. According to Wyndham Standards and Sustainable World if the guest leaves the room energy saver mode will be on. We share all your comments with related departments. We hope next time that you visit us you will experience our improvements.

10/10 – Uitstekend

Nuri

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 21 jul 2023
Merhaba,Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız teşekkür ederiz. Sizleri en kısa sürede tekrar ağırlamak isteriz. Saygılarımızla

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 14 jul 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

10/10 – Uitstekend

SOLEH

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 19 jun 2023
First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to share this nice review. Your encouraging words have contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Best regards

8/10 – Goed

kenan

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 3 jun 2023
Merhaba Kenan Bey,Öncelikle konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimizi puanladığınız için teşekkür ederiz.En kısa sürede sizleri yeniden ağırlayabilmekten memnuniyet duyacağız.Saygılarımızla

6/10 – Redelijk

Mohamed, Benghazi

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 3 jun 2023
Dear Mohamed,Dear Moutaz,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to rate our hotel.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards

4/10 – Matig

Harun

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
To noisy
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 15 mei 2023
Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,

8/10 – Goed

Moutaz

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 3 jun 2023
Dear Moutaz,First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to rate our hotel.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regard

8/10 – Goed

Shida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal sehr hilfsbereit und sehr freundlich. Das Frühstück ist wirklich Klasse.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations op 15 mei 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Temizlik ve personel yaklaşımı gayet iyi.Fakat yatak konforu ve otelin konumu pek işe yaramaz.Ha ayrıca bu otelde alkol yok
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 3 mei 2023
Konaklamanızda Ramada Encore Bayrampaşa Hotel'i tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

MARITES LLAGAS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was generally of a good standard both for breakfast and for evening meals. I did not like the height of the toilet roll holders - they are far too low necessitating trips to the ground floor toilet! The young man near reception who seemed to have several duties including cleaning, ordering taxis and local driving to Axis Shopping Mall showed exceptionally good customer service skills! The area is not the best but taxis do not take long to arrive! All in all I think 4 out of 5 points for the hotel!
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 6 apr 2023
Dear Marites Llagas,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenig Auswahl an Essen, Frühstück zu gering hart gekochte Eier. Umgebung, unsicher laut.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 6 apr 2023
Dear Peter,Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Mustafa

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 6 apr 2023
Mustafa Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Sümeyye Tugba

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Misafir İlişkileri op 6 apr 2023
Sümeyye Hanım,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Mal

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 16 mrt 2023
First of all, we would like to thank you for choosing Ramada Encore Bayrampaşa Hotel for your stay.Thank you for taking your precious time to share this nice review. Your encouraging words have contributed to the motivation of our entire team.We will be pleased to welcome you again as soon as possible.Regards

6/10 – Redelijk

pauline

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Pour quelques jours, cela peut convenir
Hôtel très bruyant : autoroute et métro Bien situé pour avoir accès aux voies rapides Grande chambre bien aménagée Restaurant bon mais peu de choix Très bon petit dejeuner
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Relations op 6 mrt 2023
Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir choisi l'hôtel Ramada Encore Bayrampaşa pour votre séjour.Merci d'avoir pris de votre temps précieux pour partager cette belle critique. Vos mots encourageants ont contribué à la motivation de toute notre équipe.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dès que possible.Salutations

8/10 – Goed

ensar ali

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Relations op 3 mrt 2023
Thank you so much for your review of our hotel. We value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Kader

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal muy amable La limpieza el desayuno
Reactie van Guest Relations op 10 jan 2023
Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Rifat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Misafir İlişkileri op 10 jan 2023
Rıfat Bey,Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Receptionist Ramadan was very helpful.
Reactie van Guest Relations op 10 jan 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,