Restaurant

Beoordelingen van Sur Hotel Sultanahmet

Sur Hotel Sultanahmet
Kücükayasofya Cad Mustafapasa Sok No:3, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 181 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

GJ van den

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sur hotel Sultanahmet op 16 nov 2023
Dear Van Den ,Thnaks for your feedback and review we would like to see you again in our hotel,best regards

4/10 – Matig

Elise Ana Feline

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Öztürk Kani op 28 jul 2023
Dear Elisa Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende ambiance voor een stedentrip
Een leuk kleinschalig hotel, heel gastvriendelijk, servicegericht, een uitgebreid ontbijt met een fantastisch uitzicht over de zee van Marmara. Dat is SUR hotel. En dan ook nog in de wijk Sultan Ahmet op slechts 5 minuten lopen van Hyppodroom. Dit was de tweede stedentrip dat we logeerden in SUR hotel. We komen hier in de toekomst zeker vaker en willen iedereen dit hotel aanbevelen.
Reactie van Sultanahmet sur hotel op 18 nov 2020
Dear guest thank you very much prefer us and fedback. We're happy that you left happily. I wish to see you.

8/10 – Goed

Arnold, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging ten opzichte van bezienswaardigheden top
Prima hotel, ontbijtbuffet subliem. Loopafstand van alle bezienswaardigheden in de oude stad

10/10 – Uitstekend

Matthijs, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig familiehotel op goede locatie
Het kleinschalige familiehotel is pas afgelopen winter geopend. Het ziet er allemaal erg netjes (afgewerkt) uit. Het personeel is erg behulpzaam en oprecht geïnteresseerd in de gast. Het hotel ligt in een buurt vol met kleinschalige hotels en daardoor zijn er diverse voorzieningen (zoals restaurants) in de buurt. Binnen 5 minuten, na een kleine klim, sta je op het plein voor de Blauwe Moskee en de Aya Sofia: ideaal! Het ontbijtbuffet is uitgebreid, vers en op de bovenste locatie met mooi uitzicht over de zee. Neem wel oordoppen mee, want het hotel is wat gehorig. Verder prima geslapen!

8/10 – Goed

Mohammed and Suad

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like the location and the sataff hospitality. We didn't like the cleaning arrangement which could happen only upon request.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Emrah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Noureddine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice hotel, near the hagia Sophia and blue mosque. It's clean, close to the sultanahmet square and the staff is really friendly.

8/10 – Goed

Bekir Ziya

Positief: Netheid
Reactie van Management op 13 dec 2023
Thanks for your review and score, we would like to see you again in our hotel Best regards

6/10 – Redelijk

Irfan

7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Öztürk kani op 2 jan 2024
Dear ırfan ,Thnaks for your feedback and review we would like to see you again in our hotel,best regards

8/10 – Goed

Alexey

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Öztürk kani op 2 jan 2024
Dear Alexey ,Thnaks for your feedback and review we would like to see you again in our hotel,best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Sule

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meget misvisende information og billeder af stedet.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Öztürk Kani op 28 nov 2023
Hello, you have been given the room you booked. Not the room pictures you have made. you want the room in the general pictures. We have no fault in this matter.

10/10 – Uitstekend

Hamid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un ottimo personale gentile e disponibile sorridente. La posizione è molto comoda.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Öztürk KANİ op 28 okt 2023
Thank you for the nice score. Hope to see you again with us as soon as possible.

8/10 – Goed

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación fue excelente. No me gustó que el desayuno tenía que ser pagado adicional
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ÖZTÜRK KANİ op 18 okt 2023
Thank you for the nice score. Hope to see you again with us as soon as possible.

2/10 – Ontzettend slecht

Muska

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
***Mold and Bed Bug Alert*** During our month-long honeymoon, we stayed at three hotels in Dubai and four hotels in Turkey (Antalya, Cappadocia, and Istanbul). Unfortunately, our experience at the Sur Hotel was nothing short of a disaster. We had chosen this hotel solely for its location. Upon arrival, we noticed several concerning issues. The hotel's ceilings were covered in mold, which posed a significant health hazard. Additionally, cabinet doors were broken, and we encountered bed bugs in our room. Since it was late at night when we checked in, changing hotels immediately wasn't possible. My wife started experiencing difficulty breathing and severe coughing during the night. The following morning, I attempted to cancel our nine-night booking early due to the unacceptable conditions. However, the owner or manager refused any refunds and simply told us, "Take it or leave it with no refunds," adding, "Do whatever you guys want to do. I don't care." We intend to contact the booking website and our credit card company for assistance, but we strongly advise others to steer clear of this hotel for the sake of their health and safety. It was undoubtedly the worst night of our honeymoon. I'm not typically one to write reviews, as I'm an easy-going person, but this experience was beyond anything I could have imagined. If I could give a negative rating, it would be -100. Please, do not stay at this hotel.
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ÖZTÜRK KANİ op 12 okt 2023
Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

8/10 – Goed

Meho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Öztürk Kani op 21 sep 2023
Thank you for the nice score. Hope to see you again with us as soon as possible.

4/10 – Matig

Adam

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They gave me the room next to reception so most of the time I was unable to sleep due to noise. The sheets were not clean and the bed was not comfortable at all.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Öztürk Kani op 21 sep 2023
Dear Adam Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Naz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Öztürk KANİ op 15 sep 2023
Dear Naz Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

10/10 – Uitstekend

Vedat

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Öztürk Kani op 5 sep 2023
Thank you for the nice score. Hope to see you again with us as soon as possible.

6/10 – Redelijk

Nazneen

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Family suite feedback
Helpful staff. Convenient location close to attractions. Perfect if you’re going to be out most of the day.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ÖZTÜRK KANİ op 5 sep 2023
Dear Veronika, Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Deniz

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Öztürk KANİ op 2 aug 2023
Dear Deniz Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

10/10 – Uitstekend

Hameed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Öztürk Kani op 29 jul 2023
Thank you for the nice score. Hope to see you again with us as soon as possible.

6/10 – Redelijk

Veronika

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Öztürk Kani op 28 jul 2023
Dear Veronika, Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

10/10 – Uitstekend

ilknur

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Öztürk KANİ op 2 aug 2023
Dear İlknur ,Thanks for your lovely review and score we are looking forward to see you again here, best regards.

10/10 – Uitstekend

ahmet

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Erkan Çelik op 27 jun 2023
Ahmet bey,Değerli puanınız ve yorumunuz için çok teşekkür ederiz sizi ve ailenizi tekrar misafir etmeyi çok isteriz,Saygılarımla

10/10 – Uitstekend

Inna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good 👍
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Erkan ÇELİK op 15 jun 2023
Dear Inna ,Thanks for your lovely review and score we are looking forward to see you again here, best regards

8/10 – Goed

Ryszard

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Öztürk Kani op 12 jun 2023
Thank you for your nice comments and thoughts. Hope to see you again with us as soon as possible.

6/10 – Redelijk

Mohammedhanif Ahmed

12 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Öztürk Kani op 28 jul 2023
Dear Ahmed, Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

10/10 – Uitstekend

Wanda

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Öztürk KANİ op 31 mei 2023
Thank you for your nice comments and thoughts. Hope to see you again with us as soon as possible.

8/10 – Goed

Vanessa

11 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Öztürk KANİ op 31 mei 2023
Thank you for your nice comments and thoughts. Hope to see you again with us as soon as possible.

10/10 – Uitstekend

JOZEF

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr freundlich,hilfsbereich,gute lage,
12 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van öztürk kani op 2 mrt 2023
Hallo, danke für den netten Kommentar. Hoffentlich sehen wir uns so bald wie möglich wieder bei uns.

2/10 – Ontzettend slecht

SEMIH

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Öztürk Kani op 28 feb 2023
Merhabalar Keşke neden mutsuz kalmadiginizida yazsaydınız. Yenilenmiş odamizdan neden mutsuz kaldığınızida öğrenmiş olup eksiklerimizi tamamlardik.

4/10 – Matig

Ebru

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direkte Umgebung war eine Katastrophe, aber wenn man 10-15 min läuft ist man „zentral“… sehr altes Gebäude, mir war trotz der „Heizung“ kalt. Bad hatte Schimmel. Personal war bemüht, aber ich bin trotz das ich 4 Tage gebucht und schon gezahlt hatte, nach einer Nacht in ein anderes Hotel.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Öztürk Kani op 10 feb 2023
Hallo, 5 Gehminuten zwischen unserem Hotel und dem Platz. Es ist nicht so weit weg, wie du beschreibst. Unser Hotel hat keine Heizungsprobleme. Nochmals, wir entschuldigen uns dafür, dass wir Sie nicht glücklich gemacht haben.

10/10 – Uitstekend

Jordi

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Öztürk Kani op 8 feb 2023
Thank you for this nice score.

8/10 – Goed

Irina

8 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Öztürk Kani op 20 jan 2023
hello, thank you for the score.

2/10 – Ontzettend slecht

Ugursay, Stadtallendorf

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicht sauber alles defekt Bettwäsche wurde nie gewechselt usw .
Reactie van Öztürk Kani op 15 jan 2023
You have stayed in our hotel for 1 week. We may have shortcomings, but we do not deserve 1 point. your sheets were changed and your room was routinely checked. We had a conversation, I don't understand why you gave 1 point.

2/10 – Ontzettend slecht

Ait

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Médiocre arrive à l hôtel. Ne correspond pas
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Öztürk kani op 10 jan 2023
Bonjour, nous sommes désolés de ne pas avoir pu vous faire plaisir, mais nous ne plaisantons pas avec vous. Nous ne sommes pas un hôtel médiocre. Nous vous avons aidé de toutes les manières, mais nous n'avons pas pu vous rendre heureux.

6/10 – Redelijk

Angel

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Ok
The room was very nice, the area was great, everything close by. The breakfast was terrible....and they charged me $6 dollars per breakfast, when it was not even worth $2....The kitchen staff spoke no English and the staff overall were not so friendly. No one came to pick up trash, bring clean towels, no cleaning was ever made until the last day we were there. An uncomfortable atmosphere on the staff behavior.
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van ÖZTÜRK KANİ op 25 dec 2022
Hello, we would like to express our apologies for the negative experience you had. We are aware of some of our shortcomings and you can be sure that we will do the necessary as soon as possible. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Genardo

4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Öztürk Kani op 28 jul 2023
Dear Genardo, Thanks for your feedback, your review will help us to improve the tools and services that we provide to you... i wish to you all the best in your life, best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is very inconvenient to everything, very dirty, my room was on the basement , I refused to stay in the basement but I was out of luck , next morning I ask them to cancel my reservation and left .
17 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van sur hotel sultanahmet op 14 nov 2022
Dear Michael,This is the reason you left on expedia message center you wrote to us this,'' Sorry something unexpected happened and I have canceled my reservation, thank you for for helping me getting my taxi and getting all my languages''we offered to you another floors better rooms free of charge but you said there is another trouble in your programs with hospital and you have to leave, why you did now we cant understand you, still thanks best regards.

10/10 – Uitstekend

Dilara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Erkan Çelik op 22 okt 2022
Sayın Dilara hanım,Bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz sizi ve değerli ailenizi otelimizde tekrar görmeyi çok isteriz Saygılarımla Erkan Çelik

6/10 – Redelijk

Saadia

Positief: Netheid, personeel en service
Service, personnel très sympa, en plein centre . Ça aurait put être mieux avec un ascenseur.
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van öztürk KANİ op 11 okt 2022
we do not think this score for such good thoughts, but thank you for your comment.

2/10 – Ontzettend slecht

Kerem

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mehr als enttäuscht!!!
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van öztürk kani op 5 okt 2022
Die in das System geschriebenen Informationen und Bilder sind vollständig korrekt. Zimmerdetails Lage und Bilder alles sehr klar. Wir haben günstige Suiten und Deluxe-Zimmer in unserem Hotel. Ihre Reservierung ist Economy Zimmer. Wir wollen niemanden enttäuschen. Aber es ist nicht unsere Schuld, es ist deine Entscheidung.

8/10 – Goed

Sascha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage ist sehr gut, Zimmer sind gemütlich, aber schon etwas älter. Für einen kurzen Aufenthalt ist ganz ok!
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Öztürk Kani op 20 sep 2022
thank you for your comment. hope to see you with us as soon as possible.

2/10 – Ontzettend slecht

SALEEM RAHMAN

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal amable pero las fotos en la web no coinciden con la realidad.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Sur Hotel Sultanahmet op 3 sep 2022
Dear Saleem,Thnaks for choose Sur Hotel, best regards.

4/10 – Matig

Ferdi

Negatief: Netheid
Es war eine Enttäuschung . Zimmer nicht wie auf foto und anstatt 1 einzelbett gab es eine sofa zum aufklappen. Leute waren nett aber zwecks Zimmer tausch hatte sich keiner gemeldet obwohl ich es angesprochen/gesagt habe.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Öztürk KANİ op 25 aug 2022
The room you were given had the same comfort and amenities as the existing room. only a single sofabed was given instead of a hard bed. I don't think we deserve this rating just for that reason. However, we want you to know that we are unhappy because we cannot make you happy.

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van öztürk KANİ op 4 aug 2022
Thank you for your nice comments and thoughts. Hope to see you again with us as soon as possible.

10/10 – Uitstekend

Fatma Seda

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Erkan Çelik op 16 jul 2022
Sayın Fatma Seda hanım, Sizi misafir ettiğimiz için çok mutlu olduk, güzel yorumunuz için çok teşekkür eder sizi ve ailenizi en yakın zamanda yine bekleriz... Erkan Çelik Sur Hotel Sultanahmet

8/10 – Goed

Alom

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Generally it was a good stay. Dogs barking at night kept you awake some nights. Staff were friendly. Air conditioning leaked on two days and had to keep reminding staff to put toilet rolls in toilet. Overall stay was good.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Erkan Çelik op 16 jul 2022
Dear Alom, Thanks for choose our hotel and for your review, we would like to welcoming you again soon in our hotel Best regards

10/10 – Uitstekend

Lind

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is really good for its purpose, go to travel and visit places and then sleep at Sur*
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Öztürk Kani op 28 jun 2022
Thank you for your nice comments and thoughts. Hope to see you again with us as soon as possible.