Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van White Monarch Hotel

4 out of 5
White Monarch Hotel
Buyukdere Cad. No:65, Istanbul, Sisli

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 238 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 82 van 238 beoordelingen" "

5,8/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dilek

4 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was een hele kleine kamer zonder uitzicht, de meeste personeels zijn niet vriendelijk. Op de gang en bij de receptie is altijd donker, het geeft geen prettige sfeer.
4 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van ozgur ozbılen op 12 nov 2019
Dear value guest, It states that we are very sorry for the situation you have experienced, and all pronlem's has been resolved with our new management approach . We would be honored to have you with us in our new season.

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de ontbijd goed maar de kamer was te klein en ziet er oud uit en we hadden geen koffie of thee in de kamer. Paar keer gevraagt ze zou den verzorgen maar ze deden hellemaal niets. De schoon maak was goed. De hotel wordt gerenoveerd.
4 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

busra, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk , centrale hotel
klantvriendelijke personeel, zeer tevreden over ons verblijf:) centrale ligging, goede ontbijt, kamers schoon
10 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Lilian, Nederland, Den Haag

Prima Locatie
dit hotel ligt op loopafstand van de Metro en een grote moderne shoppingmall. in de directe omgeving van het hotel heb je veel restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. kamers in hotel zijn niet super de luxe, maar wel schoon . neem nooit de kamer zonder ramen. ontbijt is karig en eenzijdig als je meerdere dagen daar verblijft. gelukkig kun je in de omgeving ook heerlijk ontbijten.
6 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader
Is te doen ik wind het goed hotel netjes elke dag wordt het verschoond is aanrader

6/10 – Redelijk

Jos, Oss (NBr)

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vier nachten in Istanbul
Dit hotel gekozen omdat het vlakbij het huis van onze dochter ligt. Klein hotel, midden in wijk Sisli. Drukke wijk met volop bedrijvigheid. Veel geluid tot laat, maar wij vonden dat prima en erg leuk. Ook snelweg in de buurt. Kamer was klein maar prima bed en badkamer. Ook ontbijt was zondermeer goed. Bovendien geserveerd op de rooftop. Prachtig uitzicht over de stad. O ja, de gebedsoproep rond 5 uur in de ochtend is eerst schrikken, maar de laatste nacht hoorden we m al niet meer!

2/10 – Ontzettend slecht

Bogdan g

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst room, damp every corner. The swim pool closed without any information before to book. Terrible
7 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Hüseyin

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

David Stefan

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 23 nov 2023
Dear Guest, We are truly heartened to receive your generous review of the White Monarch Hotel Istanbul. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,

4/10 – Matig

Maria Rosborg

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nur

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Salwa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad hotel service
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

NAAMAH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Rasol

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Firat

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

BASHIR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it was amazing
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

sasho

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
berbat bir yer tavsiye etmem
temizlik sifir çok küçük odalar
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Samet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van VEDAT op 6 jul 2022
Dear Samet, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing an excellent review. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon. Best Regards VEDAT

10/10 – Uitstekend

Iray Görkem

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van VEDAT op 6 jul 2022
Dear Gorkem, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing an excellent review. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team leaders as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Koosha

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The best option is near to the shopping center
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

NOOR

2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Reception was great & helpful. But there's no laundry service in the hotel, pool not working, not usable due to a cold water, electric ladder not working, rooms are not as you see them in the hotel webpage. The last thing is common problem with the hotels in Istanbul as they well know by scam and playing smart game with tourists. Also there's no spa as it should be according to the hotel webpage.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Adriel

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel Ever
Smell of cigarettes every night going through ventilation system/air conditioning. Loud noises every night including yelling and loud music.
6 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ma. Aileen D

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
strong smoke smell in the room, loud noise on the wall that we (people) on the same floor complained about that we can hear everyday. the kitchen is clean & staff are nice
6 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

FATIH

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Esin

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Würde es nicht weiterempfehlen..
Unsere Buchung war anfangs nicht mal bei denen zu sehen.. Trotz Nachweis meiner Abrechnung und Buchung aus der App, mussten wir an der lobby sehr lange warten, die haben keine Lösung gefunden.. Wir durften erst nach langer Zeit auf's Zimmer. Das Zimmer war viel kleiner als wie es auf den Bildern aussah. Die Tür von der Toilette war das letzte, die konnten sich die Türe ja direkt sparen. Man konnte ja alles durchsehen.. Unpraktisch und richtig unangenehm. Wir waren direkt nach unserer Ankunft im hotel unterwegs, kamen gegen Abend zurück ins Hotel. Erst dann sah ich das meine Bettdecke orangene schwarze Flecken hatte, als wir die Mitarbeiter für einen neuen Bezug ansprachen, haben die uns nicht mal einen neuen Bezug geben wollen, bis wir sagten, wir verlassen dann sofort das Hotel.... Muss das wirklich sein... Zimmerreinigung war ebenso schlecht. Das stück Kaffe Pulver das mir am Morgen auf dem Boden viel war immernoch auf der selben Stelle.. Und noch viel mehr.. Im ganzen : -> Dieses Hotel war das erste und letzte mal für uns... Niee wieder.
3 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Ausama

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

fanny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel à fuir
Hotel a fuir vraiment personnel pas aimable du tout, accueil nul service nul ils m'ont donner une chambre au 1 etage ou la serrure etait cassée ensuite ils m'ont proposer une chambre sans fenetre ou il faisait tout noir vraiment a eviter j'ai du appeler la police tellement on m'a mal parler un jeune stagiaire je n'ai pas sejourner dans cet hotel ils ont refuser d'annuler ma reservation.
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

fanny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pas du tout satisfaite hotel vraiment pas sympas ne s'occupe pas du tout de ses clients
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

fanny

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Gürkan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Erhan

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Klodjan

1 nacht verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scam! Don’t believe the photos you see. This hotel is terrible. Tiny room, bath room is less than 1mX2m which is insane! This hotel does not deserve one star. I have been traveling for more than 10 years all over the world and I have never been scammed like that before!
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
great
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Oguzhan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

ihsan can

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Naseer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Ibrahim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Tuna oguzhan

1 nacht verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Feruze

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Cemil Can

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oda güzeldi ancak oturmak için bir yer masa va olsa güzel olurdu .
1 nacht verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Ibrahim

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Güven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2020