Gang

Beoordelingen van Yazar Hotel

3 out of 5
Yazar Hotel
Hoybar Mah Cemal Nadir Sk No 14, Sultanahmet, Fatih, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 318 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 318 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie was goed ,maar de hotel ligt ophoog kant dus vermoeiend met lopen ...
14 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor dat prijs moet je geen wonderen verwachten. Personeel is aardig. Ik kreeg een ruime kamer. En centrum is 10 minuten lopen.
5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen overal dichtbij openbaar vervoer alles op loop afstand
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Aslı

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging is super, 5minuten van de moskees en mısır carşısı. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is niet uitgebreid maar wel te eten.
4 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Koossie, Utrecht

Positief: Personeel en service
Centraal gelegen tussen kruidenbazaar/grote bazaar en Hagia Sophia!
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Izzy, Breda

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prina ligging, maar zeker geen aanrader
Hotel ligt mooi centraal in oude binnenstad, dicht bij veel populaire beziens waardigheden. Maar aantal kamers hebben geen raam en nauwelijks ventilatie waardoor alles in deze kamers beschimmeld is, zeer ongezond dus.... ook zijn kamers niet goed schoon, evenals beddegoed, waarin vlekken zitten. Verder veel mankementen op de kamers, zoals losse kraan, los deurklink, kamer die niet op slot gaat, geen fohn, geen minibar enz enz
7 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Seyma, Apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuke en aardige mensen , gastvrij
ik zou hier eerder willen verblijven ivm goede gastvrijheid en comfortabel qua locatie en het hotel zelf
4 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Metehan Yazar op 7 jan 2018
Thank you for your kind message. See you next time :) Best Regards

10/10 – Uitstekend

m, holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel with good staff. They help you to find ecerything in istanbul.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

A.S., Amsterdam

Positief: Personeel en service
Yazar Hotel (Economy Basement Room - 4 nights)
The room is large and comfortable for 4 people (2 ADULT/ 2 CHILDREN). However, when we check in the kettle is not provided and minibar is a malfunction. However, they manage to solve this problem after one day. The heating only available only on the first day and it causes a problem of if you travel with the baby. Others are good.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, centraalplek
Nette en schone kamers, ik raad het zeker aan iedereen

6/10 – Redelijk

istanbul lover

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel dichtbij sirkeci station
Ligging van het hotel is super goed. De inrichting van kamer is ook leuk. Alleen is de onderhoud niet goed bijgehouden.

10/10 – Uitstekend

Mehmet, The Hague, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel with friendly staff
Clean hotel. Friendly staff. Excellent breakfast.

8/10 – Goed

Roelf, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leuk hotel centraal gelegen in de wijk sultanahmet
Vanuit het hotel liggen alle bezienswaardigheden in de wijk Sultanahmet op loopafstand. Het personeel in het hotel is zeer behulpzaam. Het ontbijt is prima. Kortom een zeer geschikte uitvalsbasis voor een bezoek aan het mooiste deel van Istanbul.

2/10 – Ontzettend slecht

N., Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ongemakkelijk
Dit hotel wordt gerund door 2 jonge jongens. Wij vonden ze zeer onbeleefd, spraken geen/nauwelijks engels, hierdoor zijn er fouten gemaakt met het boeken van onze kamer. Toen het de jonge man te heet onder de voeten werd, verzocht hij ons naar een ander hotel te gaan. Hier waren wij het niet mee eens. uiteindelijk met veel moeite werd onze kamer in orde gemaakt. Kinderbed was eigenlijk geen bed te noemen zat onder de roest. Het babybedje was niet schoon. De jongens hebben tijdens ons verblijf nooit gevraagd of alles naar wens was. Het ontbijt was karig niet veel variatie en niet lekker. Er staat een man continue op je vingers te kijken of je klaar bent, heel ongemakkelijk. Op een dag werd mijn ontbijt zonder pardon opgeruimd terwijl ik nog niet eens klaar was. Er staan ook maar een paar tafels en ik kreeg de indruk dat ze teveel klanten hadden en te weinig tafels en staan ook maar 4 tafels. Kortom wij zullen dit hotel niet aan onze vrienden collega;s en familie aanbevelen.

10/10 – Uitstekend

FK, K

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel!
We hebben goede ervarıngen gehad. De ligging van het hotel was fijn. We hadden elke dag een schone kamer en het personeel was vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dieses Hotel kann ich leider nicht weiter empfehlen, es ist leider sehr schmutzig gewesen. ÜBERALL im Zimmer waren Staubwolken am Boden, das Reinigungspersonal wirkte sehr unfreundlich und unzufrieden. Das Frühstück war ebenfalls...sehr wenig Auswahl jeden Tag das selbe...der Speiseraum war morgens extrem Kalt, das es auf der Dachterrasse statt gefunden hat.. Und es ziemlich undicht war das es keine Fenster gab🙄 Die Nächte waren echt schlimm bis in die Nacht hinein lauter Lärm, Türen geschmissen... Unfassbar!! FAZIT SORRY REZEPTION waren nett gewesen und hilfsbereit aber das wars auch.
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Dilek, NRW

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Die Lage ist top. Zimmer sehr klein und renovierungsbedürftig. Personal freundlich und hilfsbereit. Zimmer wurden nicht täglich gereinigt.
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien placé Personnel très attentionné La chambre est grande et spacieuse, tout est propre ! Très bonne experience
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Marco, Tortoreto

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ci siamo ritrovati che pioveva in camera, in più la colazione deludente. Il personale alla recepcion disponibili gentili
9 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Mitarbeiter sind super nett. Zimmer sind gut. Einzig frühstück sehr schlecht. Alles kalt und keine auswahl. Lieber draussen frühstücken.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Asli, Köln

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Hotel hat eine super Lage! Die Zimmer waren sehr groß und sauber. Es wurde täglich gereinigt. Die Mitarbeiter waren sehr nett und hilfsbereit. Preisleistungsverhältnis war super! Das einzige negative waren die hellhörigen Zimmer... Wir kommen nochmal:)
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

SILVANIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pessoal atencioso
Localização centralizada, acesso fácil a todas as regiões de Istanbul, pessoal maravilhoso, apenas podia ter café e chá de cortesia nos quartos.
17 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-sehr alt und heruntergekommen -überall schimmel -zimmer war unsauber, haare auf den boden, bettwäsche war fleckig, Handtücher stanken. - fernseher funktionierte nicht - frühstück war ok aber ohne Abwechslung
6 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ömer, Krefeld

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekte Lage. Leckeres Frühstück mit Blick auf den Bosporus.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
It was close to everything the only thing it was hill to go to hotel in night time I was dark in the street
6 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

DMITRII

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Hyeokmin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good acomodation
1. Location : center of tour place(bazar, sofia garato bridge) - not bad. 2. Clean : old hotel. But clean. 3. Breakfast : soso 4. Service : very kind.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Dad Personal war sehr sehr nett und hilfsbereit. Das war das einzig positive. Im Bad roch es sehr unangenehm, Mir kam es so vor als wenn die Gerüche von anderen Bädern bei uns unten gelandet sind. Es war teilweise nachts sowie früh morgens sehr laut dass ich nachts kaum geschlafen habe ab 7:00 Uhr morgens teilweise auch 5:00 Uhr morgens war es nicht möglich zu schlafen.Kinder toben rum Kindergeschrei leider war es so das alles total geschallt hat im Treppenhaus dass man alles mitbekommen hat
11 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel Propre ,personnel très sympa ,agréable sejour
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

13 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Fedoua

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2019