Een binnenzwembad, een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Zagreb Hotel

4 out of 5
Zagreb Hotel
Laleli Kemalpasa Mah. Gençtürk Cad., Çukurçesme Sok. No:29, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 147 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 206 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 518 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Catharina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place, nice people, nice swimmingpool. Extremely nice breakfast.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 16 apr 2024
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at Zagreb Hotel and that you appreciated our elegant reception, beautiful swimming pool, comfortable bedding, and the quality of our breakfast buffet. We greatly value your input and are delighted to hear that you found the location to your liking.It's always a pleasure to receive positive feedback. We'll share your comments with our team, and we're sure they'll serve as an encouragement to all our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you for choosing our hotel and we look forward to the pleasure of hosting you again for another remarkable stay in Istanbul. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Tara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste hotel.vriendelijke staf,schoon en goedkoper spreken verschillende talen. Ontbijt was perfect
Reactie van Zagreb Hotel op 7 apr 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Martin, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een leuk, mooi en goed hotel
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 6 apr 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

8/10 – Goed

Ouafaa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Dilek Demirel op 11 mrt 2022
"Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, "

4/10 – Matig

Handren

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Out dated, poor, noisy and dirty!
Aa a frequent traveler, I do perceive the deflation of start rating! Two stars fir this hotel might be too much! The rooms were very small, dirty, out dated and very noisy! The service was poor, however one can expect much after seeing the hotel! Spa and swimming pool was not included, it felt weird as it was not mentioned during the booking! The only positive thing about this hotel is the location! I will not book this hotel again and therefore will not recommended!
9 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Dilek Demirel op 4 jan 2022
Thank you for your valuable comment. In city hotels, the size of the rooms can usually be smaller than in resort hotels. Because mostly touristic, sightseeing, shopping and business guests stay. Whichever hotel you go to in the old city, the rooms are small. And As we are a hotel in the city centre, the street is constantly lively. Spa is chargeable, we don't ask payment for swimming pool. You can find this information on Expedia where you booked your room. Whatever the issue that upsets you, you can also send it to us by e-mail. We hope to see you again in our hotel. Regards,

6/10 – Redelijk

Rudy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het hotel op zich is goed Ontbijt geef ik een magere 7 Badhanddoeken waren erg grauw en versleten. Wel elke dag "schone grauwe handdoeken". De kamer is wel heel erg klein. Personeel krijgt van mij een dikke 10.. Wat ook tegenviel is dat je een trap op moet van ongeveer 12 treden voor je bij de receptie bent om je aan te melden. Je koffers worden wel naar boven gedragen. Dit hotel is naar mijn mening niet geschikt voor niet mobiele mensen.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Dilek Demirel op 10 nov 2021
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij Zagreb Hotel met ons te delen. Wat fijn om te horen dat ons personeel een goede indruk op u heeft achtergelaten tijdens uw verblijf bij ons. Bij Zagreb Hotel streven we ernaar om al onze gasten een service van hoge kwaliteit te bieden, daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons. We stellen het op prijs dat u uw opmerkingen deelt en we hopen dat u ons in de nabije toekomst de kans geeft om u beter van dienst te zijn. Beste wensen

6/10 – Redelijk

AG

Redelijk verblijf
Bij aankomst kamertelefoon niet aangesloten en kapotte doucheknop, 3 keer van kamer moeten wisselen. Waarbij vriendelijkheid afnam. Uiteindelijke kamer redelijk. Bij douchen alhier liep de hele badkamervloer vol met water. Ontbijt redelijk, weinig fruit. Service-balie vriendelijk. Wifi uitstekend. Locatie goed.

8/10 – Goed

Anand N.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goeie locatie
Dit was de tweede keer dat in in hotel Zagreb hebt gelogeerd. Lig op een goede locatie. Heel goed te doen met het openbaar vervoer. Jammer genoeg waren er verbouwing op een van de etage. Vriendelijke personeel en het ontbijt was goed.

8/10 – Goed

jolanda en bo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
mooi hotel
Goed verzorgde kamers, goed ontbijt,goede ligging. Gratis gebruik zwembad. Sauna en hamam moet je betalen, dit vind ik niet juist, omdat jezelf de hamambehandeling moet doen. Roomservice is ook erg goed.

8/10 – Goed

Beertje

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
slechts 1 probleempje
Goed hotel, keurig, schoon, vriendelijk personeel. Allemaal top. Slechts 1 probleempje. In de omschrijving van het hotel heeft men niet vermeld dat er pas een lift is vanaf de 1e etage. In mijn reisgezelschap was een rolstoelafhankelijke vrouw die slechts heel moeizaam een paar stappen kan zetten. Het was voor haar ondoenlijk om iedere keer de trap naar de 1e etage (receptie / lounge / restaurant) te nemen en van daaruit de lift naar de hotelkamer..

6/10 – Redelijk

E & S

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goede keuze
Vriendelijk personeel en proper hotel. Zeker een aanrader

6/10 – Redelijk

deniz tiroglu

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hotel
De hotel was zeer goed maar de ligging vond ik te ver voor de bezienswaardigheden

10/10 – Uitstekend

Adman

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very good hotel
This is a very good hotel with good price/quality ratios.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein Maar fijn
kleinschalig Hotel in de superdrukke stad istanbul

6/10 – Redelijk

Remon

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Goed gelegen hotel, schoon en netjes.
Goede ligging op loopafstand van de highlights in Sultanahmet. Ook vlakbij tram 1. Schone, maar ietwat kleine kamers. In de badkamer een losse kraan, maar voldoet verder goed. Voor een citytrip is het een goede uitvalsbasis. Ontbijtruimte is wel klein, we moesten soms wachten op een vrije tafel. Ontbijt is goed, uitgebreide keuze. Personeel is niet bijzonder vriendelijk (uitgezonderd de erg vriendelijke schoonmaakster), maar wel beschikbaar voor vragen e.d. Wi-fi is netjes op elke etage beschikbaar en werkt goed. Voor ons doel (alleen overnachten, verder de hele dag de stad in) voldoet dit hotel uitstekend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima hotel. Goed ontbijt
Prima hotel, lekker zwembad en goed ontbijt. Service zou soms iets vriendelijker kunnen. Ligging prima.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging, voorzien van goed comfort
Leuk en gezellig. Vriendelijk personeel die bereid zijn een stapje extra te zetten.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
een afknapper
Ongeinteresseerd personeel en zeer kleine ( te ) kleine kamer en nog kleinere badkamer eren 4 sterren hotel onwaardig. Zeker voor de prijs.

10/10 – Uitstekend

Bert, Aalsmeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Zagreb in Istanbul
Goed hotel. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Gunstig gelegen t.o.v. het openbaar vervoer (tram). Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Taxiservice in eigen beheer voor klein bedrag naar vliegveld. Gratis internet.

2/10 – Ontzettend slecht

Aneta

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dåligt städning, väldigt små rum man fick hoppa genom sängen för att komma till andra sidan av sängen
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Cornelia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr kleines ( das kleinste) Zimmer, Einrichtung veraltet und unpraktisch, wenig Stauraum für die Kleidung. Bad : Dusche verkalt und teilweise mit Schimmel. Lüftung im Bad stark verstaubt. Frühstück: Kaffee aus dem Automaten schmeckte wie " eingeschlafene Füße ", Saft: aus dem Automaten verursachte ein kratzen im Hals. Wir 4 Tage da ....jeden Tag dasselbe am Buffet. Sehr laut, an der Straße gelegen. Positiv: freundlichens, hilfsbereites Personal
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 4 apr 2024
Dear Valued Guest We are sad to hear that your experience did not meet your expectations and apologize for any inconvenience you encountered during your stay. We wish you’ve never lived through these inconveniences.Zagreb Hotel is trying to do its best to satisfy all of our customers, provide them maximum attention during the stay. We are sorry to hear about this incident. Our hotels are located right in the center of Istanbul's old town. This makes it easy for our guests to enjoy all the historical sights. But this advantage can also affect our guests' expectations, given the size of our rooms. Most hotels in this area, like ours, have standard rooms. Room sizes are shown on our web pages.Regarding the cleanliness, our cleaning department is trained in hygiene regulations and we have strict advice on this subject.Following your feedback we will eventually make a request to our team.Regarding external disturbance, we are sad to hear this and apologize for any inconvenience you encountered during your stay. However, this is outside noise and unfortunately we cannot manage it.Your comments will be carefully considered as we continuously strive to enhance our guests' experiences. We value your presence and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic Service, central location, comfortable and clean rooms and excellent breakfast.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 21 mrt 2024
Dear Valued Guest, We sincerely appreciate your review about our hotel. It's always a pleasure to receive positive feedback. We'll share your comments with our team, and we're sure they'll serve as an encouragement to all our staff as we strive to continually improve the quality of our services.We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel. Your comments are a great motivation for our team and will certainly be sharing your kind sentiments.We greatly value your input and are delighted to hear that you found the location to your liking. We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Regine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Recommandé vivement.
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 1 mrt 2024
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Lyes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 26 feb 2024
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

8/10 – Goed

Syma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All staff - especially Azad - were great. Breakfast was a great affair with one of the cooks making delicious filled flat bread in front of us each morning! Air conditioning worked - but had to call reception for them to turn it on centrally each time.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 16 feb 2024
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Milouda El

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xx
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 16 feb 2024
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Sanjar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Zagreb Hotel op 29 jan 2024
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Jing

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 29 jan 2024
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

4/10 – Matig

Farkad

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not my place
Reactie van Zagreb Hotel op 29 jan 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Anders, Jomala

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The man in the reception do his best all the time. Very kind. Nice svimming pool.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 16 nov 2023
Dear Valued Guest,Thank you for the review of our hotel! We are glad You’ve chosen our hotel and enjoyed your stay in İstanbul. We appreciate for taking time to share your feedback. Your opinion is important for us. We hope to see you again very soon.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Ounis

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Chanbre tres petite et l'hôtel restaurant petite toujours pas de place
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 6 nov 2023
Dear Valued Guest,thank you for writing a comment about our hotel. We appreciate your time and attention. We are sorry that you got this experience about our stuff.Zagreb Hotel personnel is trying everyday to provide maximum satisfaction to our guests. We would be happy to see you again in our hotel and present you a true Turkish Hospitality this time.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Payal Pankajbhai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a Very Good Hotel to stay if you are traveling Istanbul. Hotel location was good. You will find so many good places to explore by walk from hotel. Also staff was so good and helpful. Apartment from that Breakfast was also Fine.I strongly recommend this hotel. Very Comfortable and Comfy place to stay in Istanbul.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 25 okt 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our guests pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

8/10 – Goed

Walid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 20 okt 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

MUHIDIN

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed my time at Zagreb hotel
Amazing stay, grand bazaar, near Egyptian bazaar
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 17 okt 2023
"Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

César

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está muy bien comunicado, la piscina el agua un poco fría pero pasable, la habitación estaba bien pero con algún desperfecto que podría ser fácilmente reparado y la limpieza de la ducha mejorable
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 9 okt 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Abderaouf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Séjour très agréable et acceuil sympas de ma part de Ghazi et Younes. Hôtel très bien situé a quelques mètres du tramway et à 15minutes du centre historique. Magnifique vue depuis la piscine de l'hôtel. Petit dejueber copieux avec une damme sur place qui prepare des crêpes turques a base de frimages ou d'épinards.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 9 okt 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

8/10 – Goed

Björgvin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was great, it is an old building, but it was nice
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 9 okt 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

OL_.. A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 gece kaldik , cok memnun kaldik. Temiz, sakin guzel bir otel . Kahvaltisi baya cesit cok vardi ,personel guler yuzlu ve ilgili
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 29 sep 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

2/10 – Ontzettend slecht

Nihaya

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The receptionists are very ugly and rude. Not professional. Rooms are very very very small. Hotel entrance is like cave entrance not like any other hotel. Toilet is very very small. Swimming pool is enough for one or may be laos small. Highly not recommended
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 21 sep 2023
Dear Valued Guest,Thank you for writing a comment about our hotel. We appreciate your time and attention. We are sorry that you got this experience about our stuff.Zagreb Hotel personnel is trying everyday to provide maximum satisfaction to our guests. We would be happy to see you again in our hotel and present you a true Turkish Hospitality this time.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Solomon Tekle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 19 sep 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent services and location, the staff was very helpful and i highly recommend this Hotel
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 14 sep 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

4/10 – Matig

Mustafa

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was extremely small. The bed took all the space of the room. The guy at the reception didn't even say "good bye" when I left only said "ok". This is not worth a 4 star hotel. Very unfriendly behaviour. And I paid 70 Euro a night for this??? That's been the last time I go to Zagreb Hotel.
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 4 jul 2023
Dear Valued Guest,thank you for writing a comment about our hotel. We appreciate your time and attention. We are sorry that you got this experience about our stuff.Zagreb Hotel personnel is trying everyday to provide maximum satisfaction to our guests. We would be happy to see you again in our hotel and present you a true Turkish Hospitality this time.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Danyal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was terrible experience. The receptionist Mr. Azad behaved very bad he snatched our personal items including mobile phones, laptops, and other presents. These people even don't know how to treat foreigners in Turkey. Zagreb hotel staff is really bad they don't have manners their attitude shows foreigners are slave in their country. On more thing, during midnight, all receptionist's attacked us with knife in our room 509 & 511 we somehow rescued ourself and left this hotel. I will never recommend any one to book this hotel as this is unsafe. Thanks.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 4 jul 2023
Dear Valued Guest,Thank you for the review of our hotel.We have shocked about your comment also we are so upset for this situation because of our all collagues are very friendly and helpfull so our staff can not attacked to our guests with knife.We have 30 years exprience in Old City area and we have very much guests our collagues didnt attacked nobody untill now.If we have some mistake we apologize but ıf you have some problem please contact with us by email.Thanks for your valuable time.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Nafiye

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the best hotel I have stayed in so far. The check-in was super quick, the location is in the middle of the city, so there are lots of shops and the train station is a 2-minute walk away. The room was thoroughly cleaned every day, breakfast was okay, there was no variety. The staff is super friendly and helpful. The pool area is also clean. I will definitely stay here again.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 4 jul 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Mustapha

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 23 jun 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Hamed

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 21 jun 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

8/10 – Goed

Ebba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 19 jun 2023
Dear Valued Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

David, Spalding

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found the place quite basic for the price l paid £519 from the 6th June to 11th WiFi poor. Had to pay for water each day to drink. Breakfast was quite poor nothing either English or continental. It was basically breakfast only no other food that you could buy even though there was a cafe apart from hot and cold drink No English television every station foreign bored to tears in my room. Tried to listen to the radio in my room on my phone but because the WiFi was so poor it kept cutting out. Would l stay here again no.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 12 jun 2023
Dear Valued Guest,thank you for writing a comment about our hotel. We appreciate your time and attention. We are sorry that you got this experience about our stuff.Zagreb Hotel personnel is trying everyday to provide maximum satisfaction to our guests. We would be happy to see you again in our hotel and present you a true Turkish Hospitality this time.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Kamal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent hotel, top cleanliness, warm welcome, staff available to help customers, well located near tourist sites and public transport,
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 6 jun 2023
Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,

10/10 – Uitstekend

Naouel zahia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bien reçue par le personnel et la propriété des chambres meci
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Zagreb Hotel op 25 mei 2023
"Dear Valued Guest,We sincerely appreciate your review about our hotel. We work hard to make every each of our customers pleased and satisfied while staying at Zagreb Hotel.We wish you the same joyful time at our hotels next time. It would be a pleasure for us to see you again.With the Best Wishes,