The Ritz Cape Town

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in art-decostijl met 2 restaurants bij het congrescentrum in Kaapstad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Ritz Cape Town

Ingang binnen
Een buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)
Details aan de buitenkant
Kameruitzicht
Een televisie

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Zwembad

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

1 Bedroom Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Traagschuim
  • 54 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

City Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 23 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Luxury Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cnr. Main & Camberwell Roads, Sea Point, Cape Town, Western Cape, 8050

In de buurt

  • Kaapstad Stadion - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Two Oceans Aquarium - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Cape Town Cruise Terminal - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Internationaal congrescentrum Kaapstad - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Long Street - 4 min. rijden - 3.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Kaapstad - 9 min. rijden
  • Station Observatory - 10 min. rijden
  • Kaapstad (CPT-Cape Town Intl.) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shift Espresso Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪Damascus Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Pauline’s - ‬5 min. lopen
  • ‪The Hussar Grill - ‬10 min. lopen
  • ‪He Sheng - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

The Ritz Cape Town

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Kaapstad Stadion
Profiteer bij The Ritz Cape Town van faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een bar aan het zwembad en een tuin. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een speeltuin en een stomerij/wasserijservice.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met cabana's, ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een lokale shuttleservice en kinderopvang met toezicht (toeslag)
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservices en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een lift, gratis kranten en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 212 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (ZAR 60 per dag)
  • Lang parkeren ter plaatse (toeslag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet dagelijks beschikbaar
  • 2 restaurants
  • 3 bars/lounges
  • Een bar aan het zwembad

Restaurants ter plaatse

  • Casa
  • Top of the Ritz revolving

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Gratis kinderclub
  • Speeltuin

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Gratis kinderclub
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Speeltuin

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuin
  • Zwembadcabana's (toeslag)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 23 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 1972

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: ZAR 60 per dag
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cape Town Hotel Ritz
Cape Town Ritz
Cape Town Ritz Hotel
Hotel Cape Town Ritz
Hotel Ritz Cape Town
Ritz Cape Town
Ritz Cape Town Hotel
Ritz Hotel
Ritz Hotel Cape Town
Cape Town Ritz Hotel South Africa
The Ritz Cape Town Hotel
The Ritz Cape Town Cape Town
The Ritz Cape Town Hotel Cape Town

Veelgestelde vragen

Is The Ritz Cape Town voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Ritz Cape Town?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Ritz Cape Town te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van ZAR 60 per dag. Lang parkeren is mogelijk tegen een toeslag. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Ritz Cape Town?

Je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Ritz Cape Town uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt The Ritz Cape Town?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Kaapstad ligt bij de zee, binnen 2 km afstand van Sea Point Promenade en Kaapstad Stadion. Ook Nationaal Park Tafelberg en Green Point Park liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over The Ritz Cape Town

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 66 van 313 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 313 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 313 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 313 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 313 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Meevaller

Gezien de gemengde beoordelingen viel het hotel ons erg mee. Weliswaar wat gedateerd, maar wel goede bedden en nieuwe nette badkamer, lekker uitgebreid ontbijt. Ligging centraal en dicht bij strand/boulevard. Heerlijke cocktails, zeker tijdens happy hour

6/10 – Redelijk

Jan Henk, Den Haag

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Vriendelijk hotel vlak bij zee en uitgaansleven

Het hotel ligt ideaal: zowel Kaapstad-centrum en Camps Bay zijn eenvoudig bereikbaar. Vanuit mijn kamer op de 13e verdieping had ik een oogverblindend uitzicht op de oceaan en de bergen. De kamers zijn niet perfect onderhouden, maar wel schoon. Het ontbijt biedt meer kwantiteit dan kwaliteit, maar smaak is per definitie persoonlijk. De sfeer in de lobby en in de rest van het hotel is ontspannen en laid-back.

4/10 – Matig

Erik

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Vergane Glorie

Vanuit de website en van iemand die er enige tijd geleden logeerde, hadden we dit Hotel gekozen. Prima ligging tov winkels en eethuisjes. Nabij Waterfront (25 min lopen zonder gevaarlijks gebieden te doorkruisen)Mooi uitzicht, van 2 kanten is het water te zien. Prima ontbijt , aardig personeel. Alleen de Hotelgasten lijken Allemaal te schreeuwen. Ze hebben tv en radio superhard aan praten en feesten tot 4 uur in de nacht.Dit was naast ons zo zelfs bij 2 verschillende kamers. Maar als de lift op een andere etage open ging was het ook een enorme herrie.Eetdozen op de gang met afgekloven kippenpootjes. Hoewel het personeel zijn best doet. doen de bewoners dit beslist niet. Voor mij geen aanrader of je moet flink doof zijn. De badkamer was ook niet meer van deze tijd. En had zoveel lapwerk en kit dat het moeilijk schoon te houden is. Jammer !

8/10 – Goed

Miranda, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ferry, Bornerbroek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cape Town The Ritz

Goed en netjes hotel met personeel dat open staat voor haar gasten!!! Ik ga zeker nog een keer terug naar Kaapstad en probeer zeker weer in dit hotel te overnachten. Ontbijt iedere ochtend veel van hetzelfde maar wel altijd goed. Diner in Top of the Ritz... een aanrader niet alleen vanwege de keuze op de kaart maar ook vanwege het uitzicht over heel Kaapstad!!! Supertijd gehad!

8/10 – Goed

F, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

fantastisch uitzicht!

Boek een kamer op de hoek van het iets oude gebouw en je hebt het beste uitzicht over de zee en lion's head van heel Kaapstad! Het ontbijt is zeer ruim in keuze en echt een aanrader is het restaurant. Neem de kudu/springbok steak en geniet van het uitzicht! Echter luister niet te veel naar het gepingel op de piano want mevrouw speelt de hele avond hetzelfde repetoir! Maar dat mag de pret niet drukken! Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, zelfs met goedkoop voor de Europese begrippen.

6/10 – Redelijk

Stefan, Nederland

Negatief: Comfort kamer

Prijs/Kwaliteit

ondanks de magere score biedt dit hotel een zeer goede prijs / kwaliteits verhouding

8/10 – Goed

R, uithoorn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

goed hotel

Het is een goed hotel! De bediening aan de receptie, het ontbijt en aan de bar is goed. Er is internet en parkeren van de auto moet je extra betalen. Het ontbijt is ruim bemeten. De omgeving is veilig voor een kleine wandeling.

10/10 – Uitstekend

Danilo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maravilhoso!

Matavilhoso! À vista do quarto e do restaurante principalmente é de tirar o fôlego!
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Kon, Frankfurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nicely modernised hotel in a good location

We spent a couple of days in Cape Town and the Ritz was the perfect home base. The interior is very nice and the team extremely friendly.
5 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Isabella

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Café ruim e concierge desonesto

O quarto era muito confortável, porém o café da manhã deixa muito a desejar. Além de ser confuso e muito demorado. Eles nos dão um cardápio com poucas opções, e em todas as vezes ficamos aguardando mais de 30 minutos pela espera do prato. Sendo que o hotel estava totalmente vazio. Além disso sempre vinha faltando algo no prato. Além disso, o concierge não é honesto, seu nome é Sadick. Eu e meu marido solicitamos um táxi pois iríamos conhecer um restaurante bem famoso chamado Mama África, pedimos ao hotel que solicitasse o táxi. Enquanto aguardávamos o concierge Sadick veio em nossa direção se apresentou e perguntou onde íamos. Explicamos e ele nos disse com toda a certeza que o restaurante havia falido e nos indicou um outro. No momento ficamos satisfeitos pela ajuda. Porém quando chegamos ao outro restaurante o “taxista” amigo do concierge nos cobrou R200 de uma corrida que normalmente era R35. Além disso descobrimos dias depois que o restaurante que queríamos ir ainda estava aberto. Ele é desonesto e trapaceiro.
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito bem localizado. Foi todo reformado o quarto é muito bom e a vista também. O serviços e atendimento bom e café da manhã muito bom.

10/10 – Uitstekend

Cheryl, Malawi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fabulous!

We stayed at the newly revamped hotel for two weeks and loved our stay. After an initial problem with our room, we were instantly upgraded to a large room with a breathtaking view of Lion's Head and the sea. The staff at The Ritz are simply wonderful! They are all friendly and helpful, always greeting us with a smile. The breakfast buffet was good, with eggs made to order and a good selection of other items. The hotel is one block from the Promenade where we enjoyed walking. There is a large choice of restaurants within walking distance and the area is safe. We did not take advantage of the revolving restaurant, but the views from up there were stunning! We would definitely stay at The Ritz again!
14 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Johana

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfactoria lo hizo posible la gerente de turno, muy amable su atencion y preocupacion.

2/10 – Ontzettend slecht

Lisa, San Francisco, CA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DO NOT STAY HERE, THEFT!!

Went to dinner, returned to room and realized I need to buy water because there was none stocked in my room. Made the misteak of leaving my purse under the TV for 15 minutes while I went downstairs. During that time someone entered my room to drop off a “complimentary” dessert tray. Cute right? Wrong! Discovered several hundred US dollars went missing! Immediately reported it to manager on duty, he could have cared less and told me he couldn’t go around accusing people and that he would alert the morning manager. Upon check out the next morning nobody knew of the situation and there was no follow up even a month after! Why are they entering rooms late at night and doing nothing about stolen money? This place is weird and shady. Lesson learned don’t drop your guard for even a second. STAY FAR AWAY FROM THE RITZ...
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Madeleine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Supernöjd!

The Ritsz hade en fantastisk service, personalen hjälpte oss med restaurangbokningar, tips på aktiviteter, kollade vädret och var väldigt om sig och kring sig för oss.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Newly renovated Ritz misses the mark

No hairdryer, no robes, no slippers, hard pillows with no pillow choices, extractor not functioning in the bathroom, small bottled water only for 1 provided and 45 minutes to get room service to rectify after phoning multiple times made our stay very disappointing for a hotel that has been newly renovated, but has missed the mark. Fine details to the renovation like leaving the old brown covering inside the lift doors, badly covered passage walls / finishes and unfinished areas on the restaurant level makes one feel that the decoration upgrade was done as cheaply as possible. The staff in the restaurant were friendly and did ask how was our stay, but more needs to be done to tell guests that you can order a cooked breakfast, as the food variety on display was minimal. Pity, because the past reviews online has been shocking, but we though that things would have dramatically changed due to a "complete renovation". A lot more work and attention to detail needed. Nice pool area though.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Berkis, New York

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent Staff

Sadick is an outstanding concierge. he was very attentive to all our needs and went above and beyond to make sure all needs were met. He greeted us every morning with a warm and inviting greeting. The Restaurant and Bar staff was awesome, the Manager was informed that I was lactose intolerant, he immediately walked to the local store and bought soy milk that would last my entire stay. The staff at the revolving restaurant were excellent, specially our waitress. South Africa was on our bucket list, however, our experience, because of the staff, has turned it into a place we will visit again.
5 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Monti, Cairo

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Money stolen from my room

Safety box was not functional upon my arrival. My mistake, I left my money inside my luggage. Unfortunately housekeeping stole money out of my bags. The next day I informed Reception and asked them NOT to let anyone into my room. However when I came back at night the room was cleaned and housekeeping has been there again despite my earlier note. Stay there at your own risk.
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Jan, london

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel good location friendly helpful staff

Only there for one day & night, Inside building works where noisy. Safe in room you could just pick up and walk out with it. Unfortunate couldn’t use pool due to drought & rain
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Christopher

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renovering genomförd med lite fuskhantverk. Men väldigt fint och trevlig serviceminded personal. Väldigt fin frukost, restaurang och poolbar.
2 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Does not quite live up to expectations.

Fridge was installed during the stay(!); no information material available; not possible to borrow an iron; unwelcoming lobby; quite friendly staff; room very small; bathroom with see-through glass wall (please stop this nuisance; it's spreading); fantastic views; food ok and not overly priced; grocery shop + pharmacy nearby; charged twice for the same dinner. No chance to experience the top-floor restaurant - spaces should really be kept open exclusively for guests - and it seems the pool was available to members of the general public, if so, it's highly unsuitable. It's small enough as it is.
4 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

bassey, lagos

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Must read about hotel

This is by far the most disappointing Hotel I have ever been to in my life!!! And I have traveled the world. 1. The hotel is undergoing renovation which cause a terrible nuisance. 2. The room service is extremely poor. If you are expecting the normal room service in a room, don’t bother. 3. My first day at the restaurant, they served a stale salmon. Because there aren’t as much guest in the hotel, the quality of food is in question. 5. There is only one functional elevator in the hotel. One day, I had to walk down the stairs from the 15th floor because the elevator wasn’t working. 6. To crown it all, there wasn’t hot water in the room. I was unable to take a shower for two days because of this. 7. The hotel room is actually nice and it is cleaned regularly obviously because there isn’t traffic in the hotel. 8. The staff at the hotel are quite non-challant, you could wait up to 30mins before any one attends to you in your room. 9. Overall, don’t stay in this hotel as it is undergoing renovation which have reduced the functionality of the rooms.
3 nachten verbleven in december 2017