Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Leonardo Hotel Lelystad City Center

4 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 264 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 264 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 264 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 264 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 264 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Malika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede hotel voor een goede prijs!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nashvilleya Turubassa op 11 mrt 2024
Dear Malika,Thank you for your positive feedback! We really appreciate it!Nice to read that you have a good stay at our hotel!If you are in Lelystad again in the future, we would be happy to welcome you again!With kind regards,Nashvilleya TurubassaBackoffice Coordinator

6/10 – Redelijk

Irene, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk/behulpzaam personeel, goede ligging (te lopen vanaf station). Jammer van de slechte matrassen.
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Erik

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 4 jan 2024
Dear Erik,Thank you for taking the time to share your feedback with us! Many thanks for this valuable feedback. We always strive for perfection and I am very sorry to read that we fell short in your case. Your feedback will be reviewed for the future improvement of our service/product. Thank you again for sharing your experience.We hope to see you back in Lelystad in the near future!With hospitable regards,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige hotel in een troteloze omgeving. En dat je ‘s nachts de geluiden van de actieve buren hoort is niet prettig.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 4 jan 2024
Beste Jan,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze waardevolle recensie te schrijven, dit waarderen we enorm! Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de kwaliteit van de kamer en dat u geluidsoverlast heeft ervaren. We nemen deze feedback zeer serieus en zullen dit dan ook gebruiken om onszelf te blijven ontwikkelen, het zijn recensies als die van u die ons zo ongelofelijk veel laten groeien. We hadden u graag een onvergetelijk verblijf gegeven, helaas zijn wij hierin te kort geschoten.Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om u toch de echte Leonardo kwaliteit te bieden waar veel van onze vaste gasten zo van zijn gaan houden.Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

10/10 – Uitstekend

Hella

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dariusz

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 4 jan 2024
Beste Dariusz,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 4 jan 2024
Beste Jan,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemütliches Hotel
Sehr schönes Hotel, und Sauber. Nettes Personal. Und schöne einrichtung.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste Marco,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

10/10 – Uitstekend

John v

Reisde met partner
Inchecken ging prima vriendelijk mensen. Prima bed
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste John,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

8/10 – Goed

Dave

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Dear Dave, Thank you so much for this amazing review! We are more than happy to see that you enjoyed your overall stay with us. I will share your compliments with the entire team, as this is the best motivation for my colleagues and I.We hope to welcome you back in the heart of Lelystad in the near future! With hospitable regards,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

6/10 – Redelijk

Luit

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste Luit,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

8/10 – Goed

Nicole

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste Nicole,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

6/10 – Redelijk

Natasja

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste Natasja,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

8/10 – Goed

Arthur

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste Arthur,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

10/10 – Uitstekend

Mieke

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jitske van Dijk op 21 nov 2023
Beste Mieke,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office SupervisorLeonardo Hotel Lelystad City Center

8/10 – Goed

Yvonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf/schone kamer/goed ontbijt
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Leonardo Hotel Lelystad City Center op 8 feb 2023
Beste Yvonne,Hartelijk dank voor deze mooie review! Het is fantastisch om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van het ontbijt. Ik zal uw review dan ook zeker delen met het F&B team en onze housekeeping, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf!Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office ShiftleaderLeonardo Hotel Lelystad City Center

6/10 – Redelijk

Edward

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest relations op 3 okt 2022
Beste Edward,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen! Ik zal uw feedback delen met het team, omdat dit de beste motivatie is voor mij en mijn collega's.We hopen u van harte nog eens te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Mila van de VeldeGuest relationsLeonardo hotel Lelystad

4/10 – Matig

Frank

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te duur! voor wat je krijgt
Gehorig en airco loos hotel. Geen koelkastje en verouderde maar beetje opgeknapt. Douche liep niet door. Er werd om 9:00 al op de deur geklopt door housekeeping. Bedden niet comfortabel. Voor € 135,- (zonder ontbijt) verwacht je wel iets beters.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Front Office Manager op 22 jun 2022
Beste Frank, Hartelijk dank voor het schrijven van uw beoordeling en daarmee en het delen van uw ervaringen. Allereerst wil ik graag mijn excuses aanbieden dat u verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Wij streven echt naar de perfecte service voor u als onze gast, echter zijn we tekort geschoten bij u. Wij hadden dit echt graag anders gezien. Uw feedback met betrekking tot de receptie (gehorigheid), de mankementen van de kamer en de Housekeeping heb ik dan ook gedeeld met mijn team, zodat we dit kunnen oplossen en voorkomen voor de toekomst. Helaas kan ik niets meer veranderen aan u ervaring. Daarentegen wil ik benadrukken dat wij wel heel dankbaar zijn voor uw feedback, omdat we deze gebruiken om onszelf te verbeteren en ontzettend vele van leren. Tevens hebben wij wel airconditioning in sommige van onze kamers. Dit betreffen onze suites. Daarnaast zijn ook minibars bij onze receptie beschikbaar op aanvraag. Ik zal ook dit met het team op pakken, zodat we u als onze gast beter kunnen informeren. Wij hopen u in de nabije toekomst nog eens terug te verwelkomen in het hart van Lelystad, zodat wij u de ware Leonardo kwaliteit en service kunnen tonen. Met gastvrije groet, Amber Scheepens

4/10 – Matig

Egbert

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vloer van kamer was niet schoon, lamp in de badkamer uit, safe werkte niet ( 2 keer voor gebeld maar geen opvolg).
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office Manager op 22 jun 2022
Beste Egbert, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en uw recente verblijf in het Leonardo Hotel Lelystad City Center. Allereerst mijn oprechte excuses dat uw verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback met betrekking tot de vloer in de kamer is opgepakt met de Housekeeping en het mankement van de lamp in de badkamer en kluis is gemaakt door onze technische dienst. Het is juist uw feedback, welke wij gebruiken om onszelf te verbeteren en waarvan wij ontzettend veel van leren. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen om u de ware Leonardo kwaliteit te tonen. Met gastvrije groet, Amber Scheepens

8/10 – Goed

Darlyse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Front Office Medewerker op 14 apr 2022
Beste Darlyse, Hartelijk dank voor deze mooie feedback! Het is fijn om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. We zullen uw review dan ook zeker delen met het gehele team, aangezien dit de beste motivatie is voor mij en mijn collega’s! Met gastvrije groet, Jitske van Dijk Leonardo Hotel Lelystad City Center

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Front Office Employee op 23 aug 2022
Beste Marco,Hartelijk dank voor deze prachtige feedback! Het is fijn om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van het ontbijt. We zullen uw review dan ook zeker delen met het gehele team, aangezien dit de beste motivatie is voor mijn collega’s en mijzelf.Met gastvrije groet,Jitske van DijkFront Office MedewerkerLeonardo Hotel Lelystad City Center

8/10 – Goed

Joep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Sander Kiezebrink op 3 nov 2021
Dear Joep, Thank you for your stay and the great review score! We look forward welcoming you again at the Leonardo Hotel Lelystad City Center. Warm regards, Sander Kiezebrink Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

SAM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correct verblijf
Mooie kamer, vriendelijk personeel. Niks aan op te merken
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Front Office Manager op 21 aug 2021
Hartelijk dank voor deze mooie review! We kijken er naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Egbert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Front Office Manager op 18 mei 2021
Beste Magdalena, Hartelijk dank voor uw mooie score! Fijn om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf!. Met gastvrije groet, Claire van den Ham Front office manager

10/10 – Uitstekend

kevin luis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Mooi hotel nette kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Hotel Manager op 3 dec 2020
Beste Anne, Hartelijk dank voor het schrijven van deze geweldige beoordeling! Wij vinden het fantastisch om zulke mooie complimenten te mogen lezen, tevens is dit voor ons de beste motivatie. Daarom zal ik uw beoordeling delen met het hele team! Hopelijk zien wij u snel nog eens terug in het hart van Lelystad! Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

10/10 – Uitstekend

N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Hotel Manager op 7 okt 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor het schrijven van deze geweldige beoordeling! Dit geeft mij en mijn team ontzettend veel motivatie, daarom zal ik uw beoordeling ook met hen delen! Wij hopen u in de nabije toekomst snel nog eens terug te zien! Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

8/10 – Goed

Robertus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Hotel Manager op 26 jul 2020
Beste Robertus, Hartelijk dank voor het schrijven van deze fantastische beoordeling. Wij hopen dat u een schitterend verblijf heeft gehad! We zien u graag snel nog eens terug in het hart van Lelystad. Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Sander Kiezebrink op 15 jul 2020
Dear guest, Thank you for your rating! We hope you enjoyed your stay! We hopen we may welcome you again in the future. With kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Manager op 4 mrt 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Wij zien u graag nog eens terug in het mooie Lelystad. Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

8/10 – Goed

Ramon

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gezin prima verblijf!
Prima verblijf, prettig personeel. Goed voor een avondje. Lekker ontbijt! Erg kindvriendelijk!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van General Manager op 10 jan 2020
Beste Ramon, Hartelijk dank voor het schrijven van deze fantastische beoordeling! We zijn meer dan blij te horen dat u heeft genoten van uw gehele verblijf bij ons en natuurlijk van uw tijd in Lelystad. De complimenten met betrekking tot het ontbijt en het personeel, zal ik zeker delen met het team! uw ervaring is de beste motivatie voor het team! Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel, we waarderen het ontzettend erg. We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder goed is dat het hardstikke warm is ondanks dat ik de verwarming heb uitgezet en de ventilator die er staat doet het niet! Te laat achtergekomen anders had ik de receptie wel gebeld.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Manager op 26 jan 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor het beoordeling van uw verblijf en het delen van uw ervaring met ons! Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen uw opmerkingen over de temperatuur van de kamer bespreken met onze technische afdeling in het hotel, tenslotte is het feedback als deze die dit in de toekomst zal voorkomen, nogmaals ontzettend bedankt. Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

8/10 – Goed

L.A.

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Redelijk maar kan beter, zeker in relatie met prij
Ventilator gammel en werkt alleen op de hoogste stand, geen water op de kamer, badkamer wel schoon maar wel aan vervanging toe. Raam kan niet open blijven staan.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 5 nov 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor het geven van uw feedback! Wij vinden dit zeer waardevol. Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van General Manager op 31 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind review! We hope you had a fantastic stay with us and that we may welcome you back in our hotel again! With hospitable regards, Sander Kiezebrink

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Esmee op 23 aug 2019
Dear Anonymous, Thank you for rating our hotel We hope to be able to welcome you back to Lelystad in the near future. With hospitable regards, Esmee de Keijzer Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
De lokatie is troosteloos. Maar dat is het nou eenmaal bij een binnenstad en een stad die slaapt. Er is nog geen ziel in Lelystad. De medewerkers zijn erg vriendelijk en heel gastvrij. Het ontbijt was voortreffelijk en goed verzorgt. De accommodatie is toe aan een nieuwe jas. Het is allemaal nog een beetje jaren 80/90 stijl. Het bed was prima. Let op: als je een kamer hebt aan de voorkant kan je het raam in de avond beter dicht houden vanwege het restaurant aan de overkant. Anders lig je in een kamer gevuld met de geuren van het eten.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
De kamer was schoon, alleen de toiletbril was kapot. Handig zou zijn als er een anti-slip matje in het bad was (bad/douche in een). Er was een waterkoker aanwezig om koffie en thee te zetten, met voor twee personen een zakje koekjes. De aanwezigheid van en ventilator in deze warme dagen, was een verademing.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sander Kiezebrink op 1 aug 2019
Dear Anonymous, Many thanks for your 3 out of 5 stars! Your feedback means allot to us. As our guest you are much appreciated! Hopefully we will see you back in the future! With hospitable regards, Sander Kiezebrink General manager

4/10 – Matig

Thea

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saaie omgeving
Ik had van tevoren gebeld en kreeg te horen dat het verblijf inclusief ontbijt was. Echter bij het uitchecken moesten wij 35 euro bijbetalen voor het ontbijt. Hierdoor werd de overnachting veel te duur.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van General Manager op 1 aug 2019
Beste Thea, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wat ontzettend jammer om te lezen dat de reservering zonder ontbijt geboekt was en u achteraf hiervoor moest betalen. Ik vind het erg vervelend dat het verblijf daardoor te duur is geworden. Mijn oprechte excuses dat u de verkeerde informatie heeft gekregen. Wij hopen dit in een volgend verblijf goed te maken met u. Ik wens u een fantastische dag vandaag. Met gastvrije groet, Sander Kiezebrink

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Rooms weren't as clean as expected. We discovered a few hairs in the tub: YUCK! Staff needs to be attentive; in
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van General Manager op 30 jul 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience in our hotel. I am very sorry to read the cleanliness of your rooms has not meet your expectations. Your feedback is highly appreciated. We will discuss your feedback with the manager of our housekeeping department. Thank you again for writing this review! We hope we may welcome you back in Lelystad in the future. With hospitable regards, Sander Kiezebrink

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is goed. Schoonmaak ook maar oude wc-bril en na melding helaas nog niet vervangen. Gemiste kans. Doordat de douche/baddeur beschadigd was stond de badkamer bijna blank van het water
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van General Manager op 15 jul 2019
Dear Guest, Thank you for rating our hotel! We hope you had a marvelous stay with us and that we may welcome you back again in the near future. With hospitable regards, Sander Kiezebrink General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was niet schoon, er lag van alles op de vloer. Tafel was niet afgenomen. Tijdens het douchen fluctueert de temperatuur. Het bed sliep wel lekker.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sander Kiezebrink op 13 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback, regarding your stay. We look forward to welcome you again in the near future! With kind regards, Sander Kiezebrink General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Sander Kiezebrink op 17 apr 2019
Dear Anonymous, Thank you for this nice rating! Hopefully we will see you back in the future! Kind regards, Sander Kiezebrink Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Snelle afhandeling bij de balie. Net restaurant. Nette kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Team Apollo Lelystad op 17 mrt 2019
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie review! Dit wordt ontzettend gewaardeerd. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groeten, Team Apollo Lelystad

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van EDK op 2 mei 2019
Thank you for your rating. We appreciate your feedback! Kind regards, Esmee de Keijzer Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Amber Scheepens op 9 jan 2019
Dear guest, Thank you for rating our hotel! We are looking forward to receiving you back in Lelystad! With kind regards, Amber Scheepens Front Office, Lelystad

8/10 – Goed

Stephanie, nieuwegein, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een fijn hotel midden in lelystad. Parkeren bij het hotel is goedkoop. Echter is het wel gehorig als je een kamer hebt in het weekend die aan de kant van het plein zit vanwege uitgaanspubliek. Het personeel was erg behulpzaam en meedenkend.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Amber Scheepens op 12 jan 2019
Beste Stephanie, Bedankt voor het geven van je review. Wat fijn om te horen dat onze collega's goed meegeholpen hebben om te zoeken naar een oplossing! Wij hebben zeker wat aan je waardevolle feedback. Bedankt hiervoor! Wij zien je graag nog een keer terug in ons hotel! Met vriendelijke groeten, Amber Scheepens Apollo Hotel Lelystad