Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi

Beoordelingen van Le Cygne D'Argent

3 out of 5
Le Cygne D'Argent
Rue Beeckman, 49, Liege

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 73 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

eric

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
price I had to pay in hotel was higher than mentioned in my online reservation, I paid for 2x breakfast, received braefast on sunday, but on monday everything was closed, nobody around, no breakfast, no response on phone
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Gerard

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima overnachting voor een goede prijs. Er zijn wat mankementen in de hotelkamer maar daar is de prijs ook naar.
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Ben, Utrecht

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The kind of hotel where you smell your neighbours
The typical hotel that looks good on pictures but disappoints bigtime. Everything is worn off and the rooms are tiny. Furthermore you hear everyone on the stairs and smell your neighbours after shave. Oh yeah, the elevator is from 1957(no joke).
3 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Helaas.
De WC deur was 2-3 cm te smal en kon niet dicht. Geen sprake van privacy dus :-). Geen deur in de douche, alleen een gordijn.

8/10 – Goed

Alexander, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor die prijs
Vriendelijk personeel, nette kamer, beetje gedateerd.

6/10 – Redelijk

Marian, Drachten

Negatief: Comfort kamer
De ligging is goed ongeveer 1 km van het centrum.
Jammer dat je er zondagsavond niet kunt dineren de keuken is dan gesloten. Verder is het redelijk, ontbijt genoeg alles is er wel.

8/10 – Goed

Wim, sint-michielsgestel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zijn geld meer dan waard.
Voordelig hotel. Midden in de stad. Parkeerplaats en goed ontbijt.

6/10 – Redelijk

EA, Groningen

Negatief: Netheid
Simpel maar prima!
Hotel op loopafstand van centrum. Ruime kamer. Vriendelijke personeel. Kraan en handdoekenrek in de kamer zaten los (minpuntje). Bij binnenkomst klinkt er een deurbel, deze konden wij vanaf onze kamer ook horen wat storend was (gehorig hotel, wc's van boven en trap). Helaas moet er voor het parkeren betaald worden (9 euro in garage). We hebben een fijn verblijf gehad. Het hotel is niet meer dan 3 sterren waard maar ook niet minder, deze indicatie klopt.

4/10 – Matig

Yveline

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Réception seulement à partir de 16h contrairement à l’info « réception ouverte tous les jours de 6h30 à 23h. 2ème étage sans ascenseur Pas de service de petit-déjeuner Équipements précaires : salle de bain, lampe de chevet à moitié brûlée
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Noel

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Samuel

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas d'eau chaude, deux lits une place au lieux d'un lit deux places.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Katrin

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Sidi mohamed

1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hedwige

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
À bannir
Mise à part la réceptionniste à mon arrivée qui était agréable et compétente le reste est une catastrophe
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Myriam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Au top
Formidable
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Giorgi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Michèle

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Andrea

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Jean-Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

sebastien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Henrique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

andrea

Zakenreiziger
Semplice ... per una notte o due può andare
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Chaoual

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
L’accueil était irréprochable, toutes les indications ont été données. LE bémol : notre chambre était située à côté du lavoir et juste en face de l’ascenseur, nous avons été réveillés plusieurs fois en matinée avec les « roll» de draps qui circulaient dans le couloir et qui devaient être sortis de l’ascenseur, ce qui produisait un énorme boucan. Sinon la chambre était correcte, conforme aux images. Merci
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

JEAN, VIGNEUX SUR SEINE

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHAMBRE 36: LIT DOUBLE, DANS LA SALLE DE BAIN LE FIL SORTIE DU MUR ET LA PRISE AUSSI. CHAMBRE 22: LIT SIMPLE, 2 FOIS LE MENAGE ETAIT FAIT RAPIDEMENT SANS PASSER L'ASPIRATEUR NI CHANGER LES DRAPS DU LIT. TACHES SUR LE SOL DE LA SALLE DE BAIN, EVIER MINUSCULE, MANQUE TABLETTE DANS LA SALLE DE BAIN POUR POSER GOBELET, MATELAS TRES MOU TRES MAL DORMI ET AUCUN CONFORT, PAPIER TOILETTE POSE SUR LE SOL AUCUNE HYGIENE, PAS DE SUPPORT MURAL DANS LA DOUCHE POUR POSER LE SAVON, MANQUE LA POIGNET SUR LA PORTE DE LA DOUCHE, SAVON QUI COULE SUR LE MUR, SUPPORT POUR PAPIER TOILETTE DEVISE TELEPHONE FIXE DANS L'ASCENSEUR!
5 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Der Herr in der Rezeption war überaus freundlich, zuvorkommend und hilfsbereit! Es fehlt der Hotelname draußen !
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

GERARD

Positief: Personeel en service
Hôtel moyen
Hotel rénové en partie, mais les parties communes mériteraient une bonne rénovation Restaurant à éviter
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Søren

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotels restarant var en dårlig oplevelse.
Vi ankom om eftermiddagen til en receptionist der stod udenfor og røg sammen med kokken. Vi ventede 3-4 minutter inden hun kom og fandt vores reservation og fandt nøglerne. En upersonlig oplevelse. Om aftenen gik vi efter en gåtur i området i hotellets restaurant kl. 20.00. Tjeneren kunne kun fransk og vi kan desværre ikke fransk overhovedet. Sammen med receptionisten fik vi dog bestilt og så ventede vi. Klokken 21.00 kom han og spurgte om vi ville have vores drikkevare - vin til forældre og sodavand til børnene - ja tak det vil vi gerne. Kl. 21.40 går jeg i receptionen og rykker for hvornår maden kommer - hun siger 2 minutter. og 21,45 kommer vore mad. Pastaen var halvvarm - men spiselig. Bernaise sovsen var næsten kold og der blev lavet en ny. Bøfferne var bestilt medium, men var total gennemstegte. Min kone kunne ikke lide bøffen som smagte af lever og jeg var så sulten at jeg spiste den. Tjeneren undskyldte mange gange, men da regningen skulle betales ville han have fuld pris. Vores tilbage melding i receptionen ved afgang næste morgen var ar de nok skulle sige det videre. Så den hygge aften i Liege blev en meget dårlig oplevelse for vores lille familie.
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Claus Engelbrecht

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vælg et andet hotel, billederne er ikke korrekte.
Vi boede der en nat. Værelset var slidt og beskidt. De reparationer der var foretaget, var tydeligvis ikke foretaget af en uddannet håndværker. Vi havde udsigt til baggården, et område hvor der ikke var gjort rent i lang tid. Tvét virker ikke. Vi betalte 10 euro for en nat, for at parkere i et parkeringsareal hvor taget var ved at styrte ned og hvor porten ikke var låst medens vi tjekkede det.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Peder

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke en god oplevelse
Manglede opredning var beskidt og var ikke samme standard som på billederne!
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The location it’s good but there is no AC and my room was just next to a street and it was so hot, the lobby gave me a fan, worked a little bit.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst experience we had. The room we booked was this on the picture but they said these rooms were not available and it was expedias fault. The rooms they showed had nothing to do with this. This looks very stylish and nice but the reality is far from this. Stinking, noisy, very worn and dirty.We wanted our money back but the receptionist was not understanding. We had to find other hotel in the middle of night.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Steve

OK
A little bit run down generally. Bathroom smelled a little, like you'd expect in a developing world country. Breakfast overpriced, and largely cake. Location good for main sites / train station
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very dated and run down
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

PRIOULT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liege
Boa localização. Com possibilidades de se locomover a pe a varios lugares e atrações. Internet e um pouco fraca, caracterisitica da maioria dos Hoteis, mas aceitavel.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Steen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budget hotel of decent quality
Fine hotel for the busy traveller. We stayed only one night on our trip back from Bretagne and wanted a budget hotel of decent quality. This was nicely fulfilled by the Silver Swan Hotel.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van La réception op 8 aug 2018
Dear Sir, Thanks for your comments. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
gammelt hotel i cenrtum
Det er et gammelt og slidt hotel, beliggenheden i centrum er dog godt. morgenmaden er ikke pengene værd, så bestil uden.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van la réception op 8 aug 2018
Dear Sir, Thanks for your comments, Best Regards,

6/10 – Redelijk

Piotr

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Jennifer, Namur

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel simple, bien pour nuit de passage en ville.
De passage sur Liège, nous cherchions un hotel proche de beaucoup d activités. Nous avons fait le bon choix, simple et propre,pas besoin de plus. Literie tres confortable. On garde l’adresse pour une prochaine fois.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van la réception op 1 feb 2018
Madame, Monsieur, Merci de votre commentaire. Nous espérons vous recevoir à une autre date. Cordialement, La réception

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind staff, but run-down furnitures, bathroom and a really smelly room with confined air and carpets
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van La réception op 30 jan 2018
Madam, Sir, Thanks for your reply. We inform the manager about your remarks. Best Regards, La réception

8/10 – Goed

Vincenza

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Déception
Chambre désuète - à rénover
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van la réception op 30 jan 2018
Madam, Sir, Thanks for your reply. We inform the manager about your remarks. Best Regards, La réception

8/10 – Goed

Mihayl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

adrian

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017