Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 70 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
17
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 70 beoordelingen" "
8 - Goed
37
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 70 beoordelingen" "
6 - Redelijk
11
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 70 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 70 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Gerrit
Reisde met een groep
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel vriendelijk, net hotel en kamers, parkeerplaatsen niet altijd beschikbaar. Ontbijt goed.
Gerrit
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Lisethe
Zakenreiziger
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, niet al te groot. Mooie kamer met heerlijke bedden. Schone douche en toilet
Lisethe
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Eleonoor
Zakenreiziger
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
Eleonoor
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Sabri
18 feb 2024
Sabri
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Alex
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
GJM
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
GJM
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ouder echtpaar
Prima voor 1 nacht. Helaas klemde de douchedeur en kon je de wastafel niet vol laten lopen (bij nat scheren van de heren wel makkelijker). Ook helaas geen ontbijt in hotel zelf maar dat hebben we weer kunnen oplossen door bij barista café te gaan zitten.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Sang Mi
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een heel erg fijn verblijf, we hadden een auto dus konden makkelijk in de omgeving dingen ondernemen. Er was genoeg te zien en te doen. Heel erg vriendelijk personeel en een mooie en ruime kamer!
Sang Mi
6 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
koen
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net aangenaam hotel in centrum Lisse. Correcte prijs/kwaliteit.
Enige minpunt is dat er overdag geen parking is, je kan wel opnstraat in buurt gratis parkeren maar als je je auto dichtbij wil, moet je die ´s avonds verplaatsen.
Receptie niet bemand tussen 19 en 9h. Is wat onpersoonlijk.
Voor de rest alles.top.
koen
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Er was slecht schoon gemaakt. Onder de slaapbanken lagen chips nootjes en bierdoppen.
Ontbijt werd wel goed in de gaten gehouden om bij te vullen en personeel was vriendelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
P
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
P
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 5 dec 2019
Beste P,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 7 dec 2019
Beste Anynomous,
We zijn blij om te zien dat u tevreden was over uw overnachting.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect geslapen ontbijt alles was top alleen mindere punt was niet eens een klein tv ofzo op kamer dat was echt karig allemaal maar voor de rest was het top
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel de Lis op 12 sep 2019
Geachte Gast,
Bedankt voor uw overnachting bij Hotel de Lis. Goed om te horen dat u heerlijk geslapen heeft. Wij hebben ook andere kamertypes die wel voorzien zijn van een TV en koffie/thee faciliteiten.
Tot de volgende keer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De 1-persoonskamer was prima en goed geprijsd. Zag er goed uit, al was de douche erg klein
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 22 jun 2019
Geachte Gast,
Bedankt voor uw verblijf bij Hotel de Lis. Wij hebben ook ruimere kamers met badkamers beschikbaar. Wellicht voor de volgende keer!
Fijn weekend,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi knus en goed verzorgt Hotel en prachtige ligging
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 21 mei 2019
Geachte Gast,
Bedankt voor uw overnachting bij Hotel de Lis. Fijn om te horen dat het naar wens is geweest.
Tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed geslapen en een lekker ontbijt. ook dicht in de buurt van het centrum
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Esmee Spoor op 31 dec 2018
Geachte mevrouw/heer,
Bedankt voor uw overnachting bij Hotel de Lis. Wij vinden het fijn om te zien dat het naar wens is geweest.
Wij zien u graag terug!
8/10 – Goed
Valentina
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentina
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
James
Reisde met partner
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
I liked the location of the property. The staff were all very friendly and helpful. The breakfast options were plentiful and excellent. We had dinner one night at the restaurant which was very very good
James
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Daniel
21 apr 2024
Daniel
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Ute
Reisde met partner
15 apr 2024
Positief: Voorzieningen
Short way to Keukenhof is good 👍
Ute
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
gilliane
Reisde met een groep
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable, personnel au top
gilliane
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Simone
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Zimmer ausgelegt für 4 Personen . 2 im Doppelbett und 2 auf der Schlafcouch .. kleine Küchenzeile vorhanden . Schlafzimmer und Toilette im Obergeschoss . Allerdings finde ich die Treppe als ziemlich steil. Für mich 45 Jahre alt war es ok aber für meine Mutter mit 71 und Knie Probleme eine Herausforderung. Fahrstuhl gibt es im Hotel nicht. Allerdings gut zentral das man drum rum Einkaufs Möglichkeiten wie Aldi Takko ect hat und viele Restaurants sowie auch Eisdielen.. das zugebuchte Frühstück für 17.50 Euro pro Person war auch gut. Es war für jeden was dabei ... das Personal ist sehr nett und zuvorkommend. Bemühen sich in Deutsch zu kommunizieren und klappt das nicht ganz dann in Englisch.. alles gut verständlich. Im Zimmer selber sind uns ein paar Altersbedingte Spuren auf gefallen. Was mich persönlich jetzt nicht so gestört hat aber manch anderer darüber vielleicht anders denkt. Hellhörig war es allerdings auch.
Simone
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima, gerne wieder!
Michael
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Bridget
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Overall the experience was fantastic and because we arrived early they up graded us from a twin room to a room with a double and a single! The reciptionist was very lovely and helpful when we arrived and the decor down in the lobby was lovely.
Bridget
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Steffi
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Begrüßung, unkompliziertes Checkin und Checkout
Steffi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Abubaker
1 jan 2024
Abubaker
8 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Tine, Zuid-Holland
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was perfect for a family with two kids. Very spacious with two floors.
Due to Corona there was no breakfast served. No issue, but this was not communicated clearly.
Tine
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Ton
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich wohne in Lisse nur wegen Umstände brauchte ich ein Hotel
Ton
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 sep 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Asher
29 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Asher
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 10 sep 2019
Dear Asher,
Thank you for your stay, see you soon.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recht frischt renoviert, sauber, nettes Personal. Man kann nicht meckern.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 3 aug 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us.
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Hadde rom i kjelleren uten utsyn. Renhold og frokostbuffé var tilfredsstillende .
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel de Lis op 24 jul 2019
Thank you for your stay
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Check in time was very late. You have to manage a lot of stairs being on the 2nd floor. No lift makes it very difficult to manage luggage.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 24 jun 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. The check-in is at 15:00 o'clock - we cannot do earlier. The Hotel has no elevator which is written on the website.
Kind regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Unser Zimmer lag mit Blick zum Hof/Außenbereich der Hotels. Leider hatte das Personal am frühen Abend einen perfekten Einblick ins Zimmer, oder man hat komplett die Gardinen früh zugezogen, früh schon kein Tageslicht. Zimmer etwas alt aber absolut sauber.
Frühstück typisches kontinentales Frühstück. Für das Preis-Leistungs-Verhältnis überhaupt nicht zu bemängeln. Lage top. Fussläufig waren Restaurants und Supermarkt erreichbar. Zum Flughafen nur 20 Minuten Busfahren oder 15 Minuten Autofahrt. Im Gesamten empfehlenswert.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 22 jun 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us.
See you next time at Hotel de Lis,
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 7 jun 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis.
See you next time,
Kind regards,
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 27 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis.
See you next time,
6/10 – Redelijk
Canadian
22 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Small dark shower. No lift for luggage.
Room was clean... but not the room was not as described. Breakfast was plentiful, fresh, and delicious.
Very little parking.
Canadian
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 22 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. The hotel has no elevator and is written on the booking websites to make sure of this fact. Hotels.com has a leak of translation from Dutch to English, we have seen this and have reported this.
In Lisse you can park for free in all the streets.
Kind regards.
8/10 – Goed
Claudia
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Claudia
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 14 mei 2019
Dear Claudia,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay.
Kind regards,
8/10 – Goed
James
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
James
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 12 mei 2019
Dear James,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us.
See you next time
10/10 – Uitstekend
Wendy
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wendy
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 4 mei 2019
Dear Wendy,
Thank you for your stay at Hotel de Lis.
See you next time!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place for a solo traveller.
Great location for Keukenhof. Staff were helpful and kind, the breakfast was tasty and varied.
Overall perfect for a solo traveller who wanted to explore the flower fields.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 4 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us.
See you next time,
6/10 – Redelijk
Kathryn
1 mei 2019
Positief: Netheid
Kathryn
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 2 mei 2019
Dear Kathryn,
Thank you for your stay at Hotel de Lis.
See you next time
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close proximity to Keukenof gardens
Very nice breakfast
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 28 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hotel de Lis.
Good to hear you have enjoyed your stay with us.
Kind regards,
8/10 – Goed
Maimona
24 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maimona
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 28 apr 2019
Dear Maimona,
Thank you for your stay at Hotel de Lis.
Good to hear you have enjoyed your stay with us.
Kind regards,
8/10 – Goed
Carsten
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Carsten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 2 mei 2019
Dear Carsten,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. Good to hear you have enjoyed your stay with us.
See you next time!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked: comfy bed, breakfast and great shower.
Not so keen: no lift facilities that we were aware of
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Lis op 17 apr 2019
Dear guest,
Thank you for your stay!
See you next time,
6/10 – Redelijk
Shiraz, London
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for flower parade and Keukonhof gardens which is 10 minutes walk. Rooms are basic. Apart from shower gel in the bath there was nothing else in the bath room. Bed sheets are changed only once in 4 days and you gave to make your own bed every day. Room cleaning had to be persuaded.
Shiraz
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel de Lis op 1 mei 2019
Dear Shiraz,
Thank you for your stay at Hotel de Lis. If you want to have an extra change of bed sheet - it is possible but there will be a charge for this.
The rooms will be cleaned everyday even for a stayover, we will have a meeting with the housekeeping.
Kind regards,