Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Fletcher Wellness-Hotel Brabant-Mill

4 out of 5

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 103 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Paola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat ik prettig vind hier zijn de ruime kamers en het feit dat ik er koffie/thee kan zetten,
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Matig
Een matig, vrij onpraktisch hotel en kamer maar op zich voldoende voor een kort verblijf.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sandra op 19 nov 2023
Dankuwel voor uw review.

8/10 – Goed

Harrie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Marga

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Mia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Gerard

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

lutgarda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles ok maar we misten wat sfeer.
Overnachting vooraleer een reis te starten de volgende ochtend.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Sandra op 1 jan 2023
Dankuwel voor uw feedback.

8/10 – Goed

Tess

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Monika

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van sandra op 21 okt 2022
thank you for your review.

8/10 – Goed

Peter

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

S.G.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Tonny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was perfeckt het personeel heel vriendelijk
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van receptie op 9 aug 2022
hartelijk dank voor uw mooie respons. hopelijk tot een volgend keer.

6/10 – Redelijk

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met redelijk ontbijt Super dunne muurtjes dus je hoort alles van de de buren En geen airco op de kamer
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van receptie op 9 aug 2022
Dankuwel voor uw respons. De luxe kamers met douche hebben airco. De standaard kamers zijn voorzien van een luchtcirculatie systeem.

8/10 – Goed

L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Herman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Henk

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles was goed bevallen.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Ruud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Leny

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat je op de kamer zelf koffie en thee kon zetten, vond ik zeer prettig, verder de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel was ergfijn.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Samia

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Masha

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie hotelkamer erg proper, leuk uitzicht en vriendelijk ontvangst. Tip: hoeslakens op het bed met elastiek gebruiken. Laken ging telkens los van de topping en het licht op de badkamer was aan de donkere kant. Verder super tevreden. Ontbijt was uitstekend voldoende keuzemogelijkheden en personeel was vriendelijk. Aanrader in combinatie met de blue wellness boot.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel eten viel zwaar tegen
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goedekamer en goedeprijs.
Prima locatie, lekker ontbijt en heerlijke douche.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Frederick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het meerendeel van het personeel vriendelijk. Jammer van de enkele rotte appels in de bar.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Frederick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles bon!
Hotel algemeen inorde, covid ontbijt niet zoals we gewend zijn van hun orgineel ontbijtbuffet.. Bekijk opnieuw de mogelijkheden voor het ontbijt.. Zelf kiezen bij aankomst bv..
4 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Emmy op 27 mrt 2021
Hartelijk dank voor uw Review. Het ontbijt is inmiddels aangepast naar een buffet. Gasten kunnen zelf kiezen wat ze willen en dit op de kamer nuttigen. Wij zien u graag nog eens terug bij Wellness-Hotel-Brabant.

6/10 – Redelijk

Frederick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
De service voor het ontbijt kon beter worden georganiseerd.
4 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van sandra op 23 mrt 2021
Dankuwel voor uw feedback. We werken inmiddels met kortere tijdsblokken en een afgescheiden in- en uitgang. Ook de looprichting hebben we duidelijker aangegeven. Nogmaals dank.

8/10 – Goed

Matthias

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Henny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel in een mooie omgeving.
We hebben een aangenaam verblijf gehad in Wellness Resort Mill.
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

G., Frieland

Zakenreiziger
Het Is gewoon een netjes hotel met een goed ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

R

Reisde met familie
Prima voor 1 nacht.
Goed verblijf, licht verouderde kamer echter wel met comfortabele bedden. Prima voor 1 overnachting.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van sandra op 10 aug 2020
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u lekker geslapen heeft.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was ruim, mist wat sfeer. Personeel zeer vriendelijk. Diner en ontbijt waren goed
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt ! Mooie kamer, alleen wel stoffig en niet heel schoon...
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stank cd vloerbedekking reiniging en op kamer 130 stonden alle stoelen de nog op het bed, dus dit was geen prettige binnen komen.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Thea, Buren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simpel maar goed
Grote schöne kamer. Geen koffie of thee faciliteiten. Minimal waterstroom douche. Goede bedden. Beetje enge trap naar parkeerdek. Aardige receptionisten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Cees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Mooie suite op een rustige plek.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede service, aardig personeel, fijne bedden. Algehele sfeer aankleding kan beter, wat ongezellig
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van City Resort Mill op 21 jul 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

8/10 – Goed

suzanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van City Resort Mill op 18 jul 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruim opgezet, netjes en zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ruime kamer
Mooie kamer, veel ruimte, schoon. Airco helaas niet ik te stellen, alleen aan/uit. Ontbijt erg minimaal.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van City Resort Mill op 14 sep 2018
Geachte, bedankt voor uw review. uw opmerking betreffende het ontbijt zullen wij met de desbetreffende Afdeling bespreken.

4/10 – Matig

ruvienska

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naast Viasana, handig
Volledig aan renovatie toe. Rioollucht in badkamer. Receptie onbereikbaar met telefoon uit kamer Toiletdeksel zit los € 5,50 voor glaasje wijn geen minibar Versleten en doorgezakte fauteuil in lounge Koffie viel om en melde dit, maar opruimen bleef achterwege
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Anja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk geslapen en prima ontbijt. Aanrader!
1 nacht verbleven in december 2017
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Team City Resort Hotel Mill

4/10 – Matig

Katrien en Niel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tegenvaller
We hadden 2 nachten geboekt voor een romantisch uitstapje met welness. Bleek dat de welness niet incl. en dat deze bovendien zonder badkledij was (stond nergens aangegeven). Daarenboven was er weinig anders te doen in de omgeving. Het ontbijt en de kamer waren ondermaats (ondanks dat het ontbijt €15 p.p. extra was). Gelukkig was het diner in het restaurant erg lekker en was het personeel zeer vriendelijk.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima kamer en top receptiepersoneel
leuk hotel, wel erg ruim opgezet ook doordat faciliteiten (sauna) ook beschikbaar is voor externe gasten. hierdoor voor mij onrustig. Receptie was super, erg vriendelijk personeel en zeer gastvrij met duidelijk uitleg. Restaurant was matig, geen uitstraling
1 nacht verbleven in september 2017