Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Fairfield Inn & Suites by Marriott Montgomery EastChase Pkwy

2.5 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 436 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 209 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 793 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maria, Delft, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor liefhebbers van comfort en luxe
Nieuw, mooi, schoon, ruim hotel, met perfecte bedden. Jammer van de desinteresse van het baliepersoneel, we stonden minuten lang te wachten tot er iemand verscheen aan de balie en zij was niet erg mededeelzaam, er werd niets gezegd over liftlocatie en ontbijttijden.

8/10 – Goed

Tony, Deurne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel
Prettig hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was degelijk, naar Amerikaanse maatstaven.

6/10 – Redelijk

Amanda

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sherita

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and hospitable staff. Clean roomy rooms.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Chris Floyd, General Manager op 4 mei 2024
Thanks so much for your awesome review, Sherita! We hope you choose to stay with us again when your travels bring you to this side of Montgomery.

6/10 – Redelijk

Angelica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only dislike I have the facility didnt have a pool. My son wanted to swim.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Chris Floyd, General Manager op 1 mei 2024
Dear Angelica, We're so sorry our pool closure made for an unpleasant stay. It has been closed for quite some time now and has been removed from all websites. We are in the midst of renovating the area. We hope you choose to stay with us again, Thanks!

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
The lobby was exceptionally clean.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Chris Floyd, General Manager op 14 apr 2024
Dear Michael, Thanks so much for the feedback. We hope your experience was the same for the rest of our hotel. Take care and come back to see us!

8/10 – Goed

Armand

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just want to give a shout out to "Jane", on the hotel's kitchen staff for her excellent customer-service skills and the fact that she was instrumental in helping get a guest's purse back that the guest has left behind. Great personality!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Chris Floyd, General Manager op 9 apr 2024
Awww, thanks Armand! Jayne is one of those unique team members who truly knows what Southern Hospitality is all about. We're so glad she made your stay memorable. Come back and see us!

6/10 – Redelijk

michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a very tired hotel serving breakfast on paper plates and plastic knives and forks but it is clean and the staff are friendly…..
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marie, Stevensville

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Chris Floyd, General Manager op 3 apr 2024
Dear Marie, Thanks so much for taking the time to give us an awesome rating. We hope to see you again!

10/10 – Uitstekend

Doris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The friendly staff and the location
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jesse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van rv op 14 feb 2024
thank you for the great feedback

4/10 – Matig

Gregory, covington

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Needed to check-in 30 mins early to change clothing for a 3:00 funeral. Just drove 5 hrs. Attendant demonstrated zero flexibility. We had to change in the public restroom. Could there not have been one room that we could have used? Particularly for a very good Marriott member. Hard to believe that no room were ready when official check-in was 30 mins later. Indicates poor leadership/management to me.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van rv op 11 feb 2024
I do apologize that the front desk wouldn't allow early check in, I will address this and it does not reflect the management leadership as I always allow early check in if available and so should my staff. My team is supposed to do this for all guest and especially for our IHG members. I will address this again with the front desk

10/10 – Uitstekend

Clarence

Positief: Personeel en service
Cleanliness
The tub needed additional cleaning and and a dirty rag was left in the bathroom. The rep at the front desk apologized and allowed us to switch rooms.
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Charles

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van rv op 11 jan 2024
thank you

10/10 – Uitstekend

Celeste

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to shopping and food options.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van rv op 11 jan 2024
thank you for the great rating

10/10 – Uitstekend

Larry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van rv op 11 jan 2024
thank you for the wonderful comment

8/10 – Goed

Rogelio

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are old and not drink water in a bottle
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van rv op 11 jan 2024
thank you

6/10 – Redelijk

william

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van rv op 11 jan 2024
thank you

8/10 – Goed

Constance

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Theresa

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
This was my first stay at the Fairfield Hotel in Eastchase. Overall, the stay was quite comfortable. Front desk staff were very nice and welcoming. The mattress sank as I sat on it but still very comfy. The hot water was a bit shy at first but after letting the water run for several minutes it did not disappoint. The room was pretty spacious, and I love that there was both a microwave and refrigerator in there too. Breakfast was hot and very good with lots of options. I’d come back for a future stay.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Savanial

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paula

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Filthy ftom the elevator to through the room.
We changed rooms 3 times due to uncleanness and missing or broken items. Additional points hardly covers $400 and a ruined weekend.
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning unit went out and guest upstairs was too noisy. The floor looked like it hadn’t been clean
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Autumn

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van rv op 20 jul 2023
Thank you for your recent stay, we do apologize for any inconvenience and please know that we are working hard to get all issues resolved.

6/10 – Redelijk

Denise

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here because of our dog. Grounds for walking were expansive and very good. Room was middle of the road as far as cleanliness. The bed was crap, really worn out. Price was too high for what you get and the dog fee exhorbitant. We did not eat here, so no comment on that.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van rv op 3 jul 2023
Thank you for staying with us. Please know that we are working hard to get things changed.

2/10 – Ontzettend slecht

Jessie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It seems so nice and new on the outside but looks old on the inside. We entered our room with a letter stating that there is a shortage of linens. My parents room had water damage near the bathroom. It doesn't seem like a branch of Marriot at all!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van rv op 24 jun 2023
I do apologize for the inconvenience that you experience while staying with us. Please know that we are working hard to get things moving in the right direction and correcting all issues

4/10 – Matig

Reginald

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van rv op 8 jun 2023
I would like to apologize for any issues you encountered while staying with us at the Fairfield Inn & Suites. Please know that we are working hard to fix all issues

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for the price. Others in area over priced
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
thank you for the wonderful feedback

8/10 – Goed

Denny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
thank you for the wonderful rating

10/10 – Uitstekend

Robin, BOX ELDER

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
thank you for the wonderful rating

4/10 – Matig

Quadasha

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Nonsense
Well first the clerk was rude with my aunt saying he just shows up to work and leaves, the TVs also didn’t work, there was a fire outside my window so I smelled smoked and burning most of the night. The room had random plastic wear in it that was used, the tubs were not properly cleaned and neither was the toilet.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
I would like to apologize for the issue that you incountered while staying with us at the fairfield Inn and Suites. Please know that we are working hard to correct all the issues.

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel stay I’ve had in 3 years! Professional and friendly staff! Loved the cleanliness and the free water at the front desk. The free breakfast was so much better than that at most hotels! Great stay!!!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
thank you for the wonderful comments and I will be sure to share with the staff

8/10 – Goed

TERRELL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
thank you for taking the time to rates us. We hope to see you again in the future

6/10 – Redelijk

Lisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The tv isn’t working. Apparently it’s all across the hotel. Very disappointed. Otherwise, it’s fine. The man at the front desk, Jacoby, was very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van rv op 23 mei 2023
Thank you for taking the survey and I would like to apologize for the tv it was the entire hotel and we are working with the provide to get the issues resolved

10/10 – Uitstekend

Jackie

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Indoor pool was a plus except for the fact it wasn’t heated.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

TERRI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need to replace safetybar in tub get someone hurt . Besides that excellent!!
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Matt

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Lona

Positief: Personeel en service
The location was great for us as we were in town for my husband’s surgery. The outside of the hotel looked new to us and as we walked it new as well. That was not the case as we got into our room. The room needs a bunch of TLC. The bed was awful. I appreciated the lamp by the bed with electrical hook ups. All in all, the room was ok for our one night stay.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Brejunda, Auburn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room needed a few things fix. The light in the bathroom falling and one didn’t work. The front desk worker was super nice and helpful!
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Sean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The P trap for the bathroom sink came apart and flooded the bathroom. I received a 130.00 random charge after my stay with no explanation.
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Nathan Woods GM op 16 jan 2023
Thank you so much for choosing us!

8/10 – Goed

Anaiya