Suite, tuin | Badkamer | Een regendouche, gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Nuland

4 out of 5
Van der Valk Hotel Nuland
Rijksweg 25, Nuland

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 110 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dominique van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziet er prachtig uit, heerlijk gegeten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Beppie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chad

2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

heidi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Was in orde waren wat min punten vooral kamer 201 ligt naast de gym waar menssen nog laat gingen sporten. En overlast op die kamer veroorzaakte kwa geluid. Kamer was schoon alleen de verwarming deed het zeer slecht. Handdoeken werden binnen op de vensterbank gelegd terwijl het kaartje niet storen aan de deur hing beetje jammer. Op zondagmorgen was het ontbijt buffet slecht bijgevuld. Voor de rest een heerlijk weekend gehad met heerlijk eten in het restaurant. Niet lang hoeven wachten en echt super lekker eten gehad complimenten aan de kok. Niks aan veranderen diner was echt top.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
Alles bijna ok. Waterkoker defect, maar de rest is goed en mooi
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Harmen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden zijn welaan vervanging toe!
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ilse

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie ook voor langer verblijf
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Yan

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en mooi hotel eten gemiddeld
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 8 sep 2023
Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Het is prettig om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch.Met gastvrije groet,FemkeGuest Relations Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een hele mooie kamer. Vriendelijk peraoneel en een goed ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Isac

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette kamer in mooi ruim hotel. De directe omgeving nodigt niet uit.....
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Salvina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samen met mijn beste vriendinnetje een weekend genoten van de sauna en dit hotel. Ik ben normaal de oude vd valk stijl gewend. Dan is dit gerenoveerde hotel wel andere koek. Heerlijke luxe hotel met een mooi interieur en vriendelijk personeel. ik zou ze beide wel mee naar huis willen nemen maar dat ging niet. Ook het ontbijt hebben we goed laten smaken. Beide 3 kilo zwaarder na 2 nachten maar dat mag de pret niet drukken. zeker een aanrader! Ook van het feit dat er nog wat opknapwerkzaamheden zijn heb je geen last.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 29 mrt 2023
Beste Salvina,Wauw, wat een mooie review! Hartelijk dank daarvoor en graag tot ziens in Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch!Gastvrije groet,Guest Relations Van der Valk Nuland - 's-Hertogenbosch

10/10 – Uitstekend

Sabine

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Front Office op 13 apr 2023
Beste Sabine,Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.Gastvrije groet,JuliaGuest Relations

6/10 – Redelijk

Jelle

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hotel lobby en restaurant zijn mooi, vriendelijk personeel en het ontbijt is goed. In de kamer had ik last van geluid van de buren, de buren leken er langer te verblijven en de sigarettendoosjes en asbakken gaven een lelijke aanblik.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office op 3 mrt 2023
Beste Jelle,Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten.Gastvrije groet,PleunGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Relations op 21 feb 2023
Geachte Michal,Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uiteraard zullen wij uw feedback intern bespreken en delen met het desbetreffende team.Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen ontvangen en kijken uit naar uw komst!Met gastvrije groet,Guest RelationsVan der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

8/10 – Goed

Hugo

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Agnes

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is een grondige verbouwing gaande. Er was geen lift. De trap was oud en gevaarlijk ⚠️ de treden veel te smal en makkelijk over de spijkers of randen te struikelen. Er lagen lappen tapijt op de grond waar men makkelijk kon struikelen. Helaas niet de luxe die we gewend zijn.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Nico

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer. Koffie is niet lekker.....
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Hartelijk dank op 16 mei 2022
Beste Martin, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uiteraard zullen wij uw feedback intern bespreken en delen met het desbetreffende team. Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen ontvangen en kijken uit naar uw komst! Met gastvrije groet, Susanne van den Hurk Housekeeping Manager Van der Valk Hotel Nuland - ’s-Hertogenbosch

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bij het inchecken was er een probleempje met de kamer maar werd direct in orde gebracht door het vriendelijk personeel. Prachtige nette kamers, snel internet
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Receptie op 15 jan 2022
Geachte Guy, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nog eens bij ons te mogen ontvangen! Met gastvrije groet, Chantal Bosma Guest Relations Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend ontbijt, prima onthaal, propere kamer, goed uitgerust. Tips: spiegel en zakdoekjes in slaapkamer.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Relations Manager op 1 nov 2021
Beste Traveler, Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons en bedankt voor de tips. Graag tot de volgende keer! Gastvrije groet, Jorn Wagemans Guest Relations Manager

8/10 – Goed

J.W.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tja...
Zeer ruime kamers, netjes en cimpleet maar het mist wel sfeer.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 30 sep 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten. Gastvrije groet, Chantal Bosma Receptie

6/10 – Redelijk

Elias

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Was inorde. Zijn wel ah verbouwen
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 30 sep 2021
Beste Elias, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten. Gastvrije groet, Chantal Bosma Receptie

10/10 – Uitstekend

Stanislaus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel wordt verbouwd, maar daar hebben we geen hinder van ondervonden. keurige kamer, lekker bed en een fijne service
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 30 sep 2021
Beste, Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Graag tot de volgende keer! Gastvrije groet, Chantal Bosma Receptie

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
Goed Hotel ( ook al wordt er verbouwd , daar hebben wij geen enkel hinder van ervaren ) Super mooie kamer en een heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Fijn verblijf dichtbij Den Bosch
Prima verblijf. Hotel wordt op het moment verbouwd, maar dat heeft geen invloed op het verblijf. Schone kamer. Zacht bed. Prima Restaurant voor diner en ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had voor mijn man een luxe weekend geboekt omdat wij 10 jaar getrouwd zijn maar in deze tijd heel veel narigheid hebben in de familie,{dementie van mijn vader en nu ook dementie bij mijn schoonmoeder) wij hebben de afgelopen jaren veel voor onze kiezen gehad door veel zorg voor beide maar dat doe je natuurlijk voor je ouders.Dus wij dachten ,even met z'n tweetjes weg.Toen wij aan kwamen bij het hotel Nuland was het eerste wat wij zagen een bouwput en was de romantiek meteen omgeslagen in, waar zijn wij nou in terecht gekomen gevoel.wij hebben gegeten,geslapen maar hadden andere verwachtingen van ons weekend weg.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Zuzana

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder goed, geen lift...mooie kamers, mooie bad en wasgelegenheid, maar geen apart lichtje in het toilet en geen raampje dat je s,nachts open kumt zetten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Elias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en eerlijk hotel
Top verblijf
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel gezellig in kerstsfeer. Uitstekende kamer, vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Carla, Nuland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een heel leuk hotel om een feest te geven, en daarna je hotelkamer op te zoeken.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

patricia, Knokke

Positief: Personeel en service
Ok
Type motel hotel. kamer groot ,badkamer met bad en douche .Netheid wat minder .
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoals het hoort!!
Altijd goed. Lekker eten, uistekend bad!! Kamer was netjes. Personeel vriendelijk en herkennen je van de vorige keer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Mil, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel. Alles netjes en een lekker ontbijt
We waren hier met carnaval. Helaas rijdt er s'avonds geen bus meer naar Nuland. Maar het verblijf was heerlijk
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

bert, assendelft

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlak langs de snelweg.
Moesten heel lang wachten op het diner. Konden pas om 20.45 aan tafel.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Van der Veld Nuland gewoon goed!
Zeer mooie kamer om met gezin te overnachten. Ontbijt gewoon goed.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goed ontbijt,diner, super receptionist
Ik vind dit een geweldig hotel, echter ik ben nu 2 keer geweest tot volle tevredenheid maar helaas ging 2 keer in de nacht het brandalarm af, op zijn zachts gezegd erg vervelend. Toch heeft het hotel een goede oplossing gevonden voor mij. Wil nog wel 2 tips geven aan het hotel: alarmen nakijken. En een groot bord in de kamer hangen dat er een boete van 250€ staatvte wachten als door de bewoner het brandalarm afgaat.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Heel mooi hotel, prima diner en ontbijt! Prima ontvangst en incheck! Erg vervelend was dat in de nacht er een brandalarm afging omdat een domme gast kaarsen had aangestoken. Mijn nachtrust werd behoorlijk verstoord.