Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 285 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
109
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 285 beoordelingen" "
8 - Goed
127
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 285 beoordelingen" "
6 - Redelijk
39
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 285 beoordelingen" "
4 - Matig
6
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 285 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Hedwig
Reisde met partner
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was 2de verblijf in dit hotel. Zeer tevreden.
Hedwig
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Monique
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monique
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Burlington Team op 8 nov 2023
Dank u voor uw positieve feedback!Met vriendelijke groeten,
6/10 – Redelijk
Jef
14 sep 2023
Positief: Netheid
prijs-kwaliteitverhouding aangetast door aanrekenen van ontbijt aan 20 €, waar dat vroeger niet was.
Jef
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Burlington Team op 8 nov 2023
We waarderen uw feedback en begrijpen u zorg over de verandering in de prijsstelling van het ontbijt. We hebben deze aanpassing doorgevoerd om de kosten van onze diensten en kwaliteit van het ontbijt te dekken. We willen echter dat onze gasten nog steeds een goede prijs-kwaliteitverhouding ervaren, en we zullen blijven streven naar het aanbieden van hoogwaardige ontbijtopties die de prijs waard zijn. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen dit aspect van ons aanbod blijven evalueren. Bedankt voor uw openheid, en we hopen dat de rest van uw verblijf bij ons heeft gewaardeert.
8/10 – Goed
Vital
Reisde met familie
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Het personeel is er erg behulpzaam.
Vital
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Burlington Team op 8 nov 2023
Dank u wel voor uw positieve feedback!Met vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
Anna
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Josephina
10 aug 2023
Positief: Netheid
Josephina
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Karen
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Inge
22 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inge
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met een groep, Reisde met partner
4 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg warm in de kamers
Sam
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Receptie hotel Burlington op 5 sep 2022
Beste, Hartelijk dank voor uw verblijf en de mooie score die u ons gegeven heeft. We begrijpen dat het warm is geweest op de kamer. Het was ook een uitzonderlijk warme zomer. We hopen dat u alsnog genoten heeft van onze hotelfaciliteiten. Altijd welkom!
10/10 – Uitstekend
Chris
26 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verblijf
Kleine kamer, (wel rustig) maar alles goed opgevolgd, water op de kamer, handdoeken dagelijks ververst.
Lekker divers ontbijt, voor iedereen wat wils.
Vriendelijke ontvangst, voor herhaling zeker aan te raden
Chris
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van C-Hotels Burlington op 27 jul 2022
Beste Chris, Hartelijk dank voor uw verblijf en de prachtige score die u ons gegeven heeft. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
10/10 – Uitstekend
Steve
22 mei 2022
Steve
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Frank
16 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf in Oostende!
Over algemeen goed hotel prijs kwaliteit, hier en daar verbeterpuntjes
Frank
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Anne-Marie
Reisde met een groep
14 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne-Marie
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Jurgen
Reisde met familie
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Zeer goed hotel mooie kamers lekker ontbijt en zeer goed de Corona regels toegepast vriendelijk personeel!!
Jurgen
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Griet
Reisde met familie
6 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Griet
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Willy
Reisde met een groep
23 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Willy
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Jan
12 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie kamers en een uitgebreid ontbijt .
Mooie ligging
Vriendelijke bediening
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Marc
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moet niet meer zijn.
Gewoon goed, zoals verwacht.
Marc
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere ruime kamers, veel plaats in badkamer met dan volledig verkeerd geplaatste toilet met weinig beenruimte
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
pum
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pum
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Ilse
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel. Zéér behulpzaam. Een aanrader!Lekker ontbijt en voor elk wat wils.
Ilse
3 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
stefan, pelt
26 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi uitzicht op de haven via het dakterras.
jammer genoeg veel lawaai smorgens dooe verhuis wagens.
stefan
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
ERIC
11 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamer o.k. & netheid o.k.
ERIC
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Jean-Pierre
21 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor herhaling vatbaar
Was maar voor 1 nacht alles wat we nodig hadden was aanwezig goede ligging vlak in het centrum ideaal als uitval basis . Het ontbijt was super voor elk wat wils vele brood soorten vers fruit en meer dan voldoende beleg super gaan zeker nog eens terug
Jean-Pierre
1 nacht verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Katja
23 okt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel
Heel onvriendelijk personeel aan de balie
Katja
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Marie
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel.Het was wel heel warm op kamer. Als je de venster open laat was er teveel lawaai. Winkelstraat.
Marie
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Frederik, Bree
5 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Dit is een tophotel met een perfecte ligging en mooi uitzicht. Het ontbijt is gewoon top, alles aanwezig wat je maar wilt. Wij komen terug!
Frederik
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Marc
30 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
H
22 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel ook een volgende keer.
Een prima hotel voor een zaken verblijf. Hartelijk ontvangst en een complete kamer. Was wel weer warm maar daar heb ik vaker last van.
H
8/10 – Goed
Isabelle, Oostende
18 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zicht haven Oostende op dakterras
Heel mooie kamers. Wel geen airco (snikhete dag)!!! Klein ongemakje we konden geen tv kijken en onze gsm's niet opladen. Gewoon ontbijt maar heel verzorgt!! Wij komen zeker weer!!!
Isabelle
8/10 – Goed
Ruud, Bergen op Zoom
9 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
prima hotel aan de haven
Hotel is centraal gelegen aa de haven. Hotelkamer was erg klein met uitzicht op een kleine binnenplaats met vluchttrap. Kamer en badkamer netjes schoon en goed ingericht. Afmetingen van de kamer te krap om op de kamer langdurig te verblijven. Heerlijk ontbijt, voldoende gevarieerd. Prima ligging, binnen een paar minuten lopen in de winkelstraat en aan de promenade.
Ruud
10/10 – Uitstekend
Ans, Veghel
10 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel niets op aan te merken
het was een hele ervaring om te parkeren met een lift, verder alle perfect ik zal het hotel zeker
aanbevelen bij vrienden en familie.
Ans
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren van de auto blijft lastig als het hotel geen eigen parking heeft.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne familiekamer, lekker ontbijt, wij vonden het dik Ok
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
tomas, Borsbeke
19 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ontbijt
Super ontbijt heerlijke koffie koeken
tomas
10/10 – Uitstekend
Katia, Aalst, Belgium
8 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Ideaal gelegen, op wandelafstand van zowel strand, haven als winkelbuurt. Uitgebreid ontbijt.
Katia
8/10 – Goed
J.J., Hoogvliet
27 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoals je mag verwachten, gewoon goed
Goed hotel, prima ontbijt, balie klantgericht
J.J.
10/10 – Uitstekend
Ivan, Turnhout
6 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitje
Leuk weekendje weg
Ivan
8/10 – Goed
Christiana, Drongen
29 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor herhaling vatbaar.
De kamers op het 9de verdieping waren wel klein maar zeer net.
Een zeer goed variable ontbijt.
Christiana
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Zeker een aanrader. Propere kamer. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt.
Ligging in het centrum.
Uitzicht van de kamer op de brandtrap was een minpunt.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super service!
We waren erg vroeg in de ochtend in Oostende. Kregen heel snel de kamer tot onze beschikking. En we konden het ontbijt na de overnachting ruilen voor een ontbijt op de dag van aankomst
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader !
Heel mooie moderne kamers maar wel heel erg klein. Heel lekker uitgebreid ontbijt.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Christophe, Waregem
27 jan 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mooi hotel, maar ijskoude douche
Mooi hotel op fijne locatie. Enige, toch wel serieuze, afknapper was dat er 's ochtends geen warm water in de kamer was. Niets is zo pijnlijk om klaar te staan om in de douche te stappen en dan te merken dat er alleen maar koud water is. Het excuus dat er waarschijnlijk veel mensen terzelvertijd aan het douchen waren zou eigenlijk niet mogen tellen. Om 9u op een zondagochtend zou dit niet mogen. Of moeten de logés in shiften opstaan om zich te wassen?