Uitzicht op het water

Beoordelingen van Hotel Baan

2 out of 5
Hotel Baan
Rochussenstraat 345, Rotterdam

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 96 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Wij komen graag terug! Was heerlijk
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Gabriela op 26 jul 2018
Dank u wel voor uw fijne bericht. Wij zien u graag weer terug komen. vriendelijke groet, Gabriela

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel centraal gelegen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustig hotel, centraal gelegen, zeer gedateerd. Kamers zeer eenvoudig, erg klein met wat achterstallig onderhoud. Aanrader voor kort verblijf in Rotterdam.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Receptie op 14 jan 2018
Hartelijk dank voor uw review, wij waarderen dit enorm!

4/10 – Matig

Ano, Nijmegen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig
Oud achterstallig, geen bar en aldi ontbijt. Geen waterdruk op de douche, doorgezakt bed. Lag nog afval van vorige bewoner op de kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van JOHN op 7 nov 2018
Wij zijn nu goed opweg om dat wat u schrijft te verhelpen en zien u graag een keer terug. Diegene die toen in het bedrijf was is hier niet meer aanwezig na diverse klachten.

6/10 – Redelijk

Ulbo, Arnhem

Positief: Personeel en service
Makkelijk berijdbaar
Het hotel is oud, kamer was schoon. Het personeel is aardig.
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft duidelijk een opknapbeurt nodig, in ongeveer alles zit een gat of een barst. De sleutel van de voordeur werkte zeer slecht, gelukkig was er nog iemand aanwezig op de receptie. Het ontbijt was zeer basic en zou op zijn minst een broodrooster kunnen gebruiken, de pizzakruiden op de eitjes maakten ze wansmakelijk, maar het zat in de prijs inbegrepen. Het onthaal was vriendelijk, duidelijk en volledig (zoals over het moeilijke slot) en de ligging is mooi tussen het voor ons gekende centrum, vlak bij de hippe winkels van de nieuwe binnenweg en de verrassend leuke buurt rond delfshalven.
Reactie van Axelle op 7 nov 2018
Dank voor uw bericht, wij zijn al geruime tijd druk bezig om verbetering aan te brengen. en hopen u nogmaals te zien tzt. vriendelijke groet, Axelle

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personeel aardig , maar rommelig, slordig alles stoffig, oud en niet verzorgt. Ontbijt was goed. Gaven wel goed tips van de stad.

6/10 – Redelijk

Cora, stel, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
goedkoop, goede lokatie, shabby maar gastvrij
Voor de prijs is het een prima hotel, wel is het erg smoezelig maar de lakens zijn schoon en de douche oogt schoon. De gastheer is aardig en behulpzaam, heeft een goed gevoel voor humor en spreekt moeiteloos duits en frans (oa)! Ook bakt hij met liefde eieren met spek in de ochtend. Dat maakte de wat aftandse inrichting meer dan goed.

2/10 – Ontzettend slecht

Danielle, Amsterdam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slordig oud hotel
Het personeel was aardig, maar dat was ook het enige. Kapotte douche, slechte bedden en ontbijd was ook niet om over te spreken. Al met al Ik zou het niet aanraden.

8/10 – Goed

Danny

Negatief: Personeel en service
Voldoet voor alleen een slaapplaats.
Voldoet voor alleen een slaapplaats. Typisch: wel een waterkers op de kamer, geen glas of beker. Vooraf betaald met creditcard, bij uitchecken moeten pinnen, omdat de software niet werkt en zij niet bij het geld kunnen?

4/10 – Matig

mart, Emmen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slopen
Dit hotel had al enige jaren geleden gesloopt mogen worden. Al veel jaren is niets aan het onderhoud gedaan. Benauwd, hokkerig en de prijzen buiten alle verhoudingen. Ronduit erg rommelig. Service slecht.

10/10 – Uitstekend

Kayla

4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van JOhn op 24 mei 2022
Thank you very much for this review. hope to see you again .

10/10 – Uitstekend

Katy J

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cute little hotel in a quiet part of town. Easy walk to downtown. Very friendly and helpful family staff.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van John op 6 jan 2020
Thank you very much Katy J.

6/10 – Redelijk

Rod

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Amir, Huddersfield

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice and the owner was very kind and very friendly.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van JOHN op 22 sep 2019
Dear Amir, Thank you very much for your kind review. Wish you good travel and perhaps to an other time kind regards JOHN

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The host manager is extremely friendly and although we arrive hours early he let us check in because the room is ready. Breakfast is good.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van John op 16 sep 2019
Dear Fam thank you for the kindness and nice review. Best regards JOHN

8/10 – Goed

Jesper

Positief: Netheid, comfort kamer
Enkelt Familjehotell
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jan op 7 aug 2019
Dear Mr. Embring, Thank you very much for your review! We are indeed a very simple hotel but we are happy you have had a good stay! Best wishes, Hotel Baan

8/10 – Goed

laurence

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel très simple mais très bon accueil
Séjour très agréable temps moyen mais on a bien profité de nôtre fils
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ulf

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dreckstall mit Internet
Das Zimmer stinkt, nach Schimmel. Man kommt rein in diesen Bau . Sorry Bau ,Dreckladen . Erst Mal zahlen , dann gibt es Zimmerschlüssel. Wer mit Auto zu diesem Etablissement fährt , vor der Tür werden gerne Parkkrallen verteilt. Diese Absteige ,ohne was , Max 10 Euro die Nacht.
5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van john op 22 mei 2019
Thank you much for your review. kind regards JOHN

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was very nice. the woman was especially friendly and helpful. would book again.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van JOHN op 22 mei 2019
We appreciate your comment thank you. JOHN

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff! Nice area.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Johm op 2 apr 2019
Thank you very much. hope to see you one day again. kind regards JOHN

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt stay. Really nice details in the rooms and very very friendly landlords!
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Gaby op 7 nov 2018
Thank you very much we apriciate your comment.

8/10 – Goed

Karolina

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van JOHN op 7 nov 2018
Dear Karolina, Thank you very much we appreciate your review. kind regards JOHN

2/10 – Ontzettend slecht

WAYNER

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL VELHO , SUJO, SEM ELEVADOR,
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Christina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slitent, men rent og greit. Brannsikkerheten er jeg dog meget usikker på...
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Jan op 26 jul 2018
Takk for din anmeldelse, Hvis du har betalt oppmerksomhet, vil du legge merke til at det er en eller flere brannvarslere i hvert rom og hallways. Disse trer i kraft med røykalarm og rapporteres av. Dette følges av brannvesenets tiltak. Videre er det brannslukkere overalt på korridorene, og disse må inspiseres hvert år, inkludert brannalarminstallasjonen. Vi gjør så godt som det kan garantere sikkerhet for våre gjester. Thank you for your review, If you have paid attention, you will notice that there are one or more fire detectors in each room and hallways. These go into effect with smoke alarm and are reported by. This is followed by action by the Fire Department. Furthermore there are fire extinguishers everywhere on the corridors, these are required to be inspected every year, including the fire alarm installation. We do as well as it can guarantee safety for our guests.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel desperately needing updating and was very over priced for what it was
Reactie van Gabriela op 9 nov 2018
Hi its not overprice at all. And yes i agree it need a little paint etc. We are all ready starting to updating our hotel. Not only for our guests but also for our selves. We are only a family at work so its not easy to do extra things, like a chain or so. Also and don't forget al lot of taxes and payment as commissions to different portals were you can book your rooms are asking a lot commission. So your room can be deduct by average 15 / 20%/ kind regards. Gabriela.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very out dated hotel. In serious need of updating soon ..

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Da rinnovare..
Hotel vecchio, da rinnovre. Pulizia inesistente. La posizione é ottima, con una bella vista sul canale e vicino alla fermata della metropolitana
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

cindy, beauvais

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPER ACCUEIL
Hotel tres bien placé dans le centre, beaucoup de place autour pour se garer. La personne qui nous a accueilli le 31 décembre au soir était tres sympathique et compréhensive. Nous avons passé un tres bon séjour. Café/Thé/Chocolat chaud et Fruits a disposition à la reception de l'hôtel. Certes, la décoration de la chambre et de l'hôtel en général est plutôt ancienne mais tout était propre. Nous y retournerons avec plaisir.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Reception op 12 jan 2018
Thank you very much for your review!

8/10 – Goed

Paulina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

djamel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul
L'hôtel était très très très sale , je le deconseillerai à tt le monde.
Reactie van JOHN op 7 nov 2018
Peutetre avant mais plus entre le nouveau managers. Salution distangues.

8/10 – Goed

anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien en général
Bien en général, nous avons passé qu'une seule nuit. Attention pas d'ascenseur et quatre étages. Petit déjeuner compris dans la location
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
For short and if you dont have anywhere to go
The only thing good was the person at the reception. He was really helpfull and wanted to give us a good stay but the condition are not good.
1 nacht verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Amelia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okropny i brudny, awful and dirty
Dramat i tragedia. Najgorsze mi wrogowi bym nie poleciła. Wszędzie brudno, brudno,brudno.W toalecie resztki kupy!!! Przede wszystkim to na pewno nie powinno nazywać się hotel, a może hostel albo schronisko młodzieżowe. Obsługatnie nie ogarnięta,pan dołączył mam dodatkową opłatę-podatek (mimo że na stronie cena podobno ten podatek obejmowała). Śniadanie miało być 8-10, czekaliśmy od 8.50 a tam ani widu ani słychu!!! Staliśmy przed recepcją do 10 bo nawet nie było komu kluczu oddać i się wymeldować. Nie, nie i jeszcze raz nie polecam.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel humilde y práctico, pero sucio
Hotel muy básico. Habitación muy pequeña. Situado a 20 min andando del centro. El desayuno esta incluido y esta bien

6/10 – Redelijk

william

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel in Coolhaven
The room had large windows with beautiful view over the canals. The bed was comfortable, and well sized for two persons. Although the element in the room was not on, and that made the room feel a bit chilly. The hotel manager was very passionate about the breakfast. He was very eager to offer pancakes and egg n bacon. The hotel is close to the water, and some rooms have a beautiful view over the canals. It is within walking distance to the Metro and coffeeshops.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotelet är jättedåligt och det är smutsig
Jag vet inte varför hotelet är smutsig . Det tar bara en timme att man gör det med damsugare

2/10 – Ontzettend slecht

CYRIL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel baan
Do not go there. This hotel was so disappointing, I will explain the main reasons why it's so bad. First when we arrived it smelt vomit in the entry. Secondly, they are not organised, so they didn't notice that I booked a room with a double bed, we slept in a room with two single beds, totally different from the pictures. Thirdly, the room was smaller than expected and dirty with hair down the sheets, dirty pillows. Fourth, it was a noisy night with too many people, we heard talking until 4 am. Finally, they invented a lie because they didn't want refund us partially. Now you know..

10/10 – Uitstekend

GUYCI DENISSE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel pequeño y cómodo
El dueño es un excelente anfitrión

2/10 – Ontzettend slecht

cyril

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a eviter
meme plus pour 1 nuit hotel horrible tres mauvaise experience a prevoir

6/10 – Redelijk

Milton, SJK, Brasil

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simples mas funcional
Começou mal, com a recepção fechada no domingo. Mas o proprietário se esforça para agradar os hóspedes.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
denna gång fick vi aningen bättre service antagligen p.g.a klagomål. hotellets läge passar oss: men det är ganska "nerslitet". lite lappat här o där målning flagar och renligheten lite si o så, mycket dåligt isolerat och ingenting för rörelseförhindrade personer stupbranta smala trappor!!

4/10 – Matig

serge, France

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
juste pour dormir

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jugendhotel
Das Hotel ist nur für junge Leuten die keinen Ansprüchen stellen und nur einen Schlafplatz brauchen geeignet.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

gerda, braine le comte

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
très bon accueil
pas de lumière dans la partie douche ,le wc qui ne ferme pas si on est dedans ,le tout dans la chambre nous n'avons pas pu prendre le petit déjeuner qui était servi trop tard (8h)

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer