Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Thon Hotel Rotterdam

3 out of 5
Thon Hotel Rotterdam
Willemsplein 1 Zuid Holland, Rotterdam

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 526 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 526 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 526 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 526 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 526 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ellen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne uitvalslocatie. Personeel warm en vriendelijk. We vonden alleen het ontbijt erg aan de prijs.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 13 mei 2024
Dag Ellen,Dank u vriendelijk voor uw recensie.Het doet mij deugd te vernemen dat de locatie en het warme, vriendelijke personeel bijgedragen hebben aan een aangenaam verblijf. Het spijt me te horen dat u de prijs voor het ontbijt wat aan de hoge kant vond. Thon Hotel Rotterdam streeft ernaar een uitstekende service te bieden, inclusief een uitgebreid ontbijtbuffet met een variëteit aan verse en kwalitatieve producten.Ik hoop dat u, ondanks uw opmerking over de prijs, van het ontbijt heeft genoten.Ik wil u nogmaals bedanken voor uw feedback en kijk uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

A.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn hotel. Vriendelijk personeel. Openbaar Vervoer bijna naast de deur. Wij logeren hier met een zekere regelmaat.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 29 apr 2024
Beste,Bedankt voor de positieve beoordeling van uw verblijf in Thon Hotel Rotterdam.Het doet me deugd te vernemen dat de vriendelijkheid van het personeel en de nabijheid van het openbaar vervoer bijdragen aan een positieve ervaring. Het feit dat u voor dit hotel kiest, wordt zeer gewaardeerd!Uiteraard zien we u graag terug voor een volgend bezoek!Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gijsbertus, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterend uitzicht over de Maas en de Erasmusbrug
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 19 mrt 2024
Beste Gijsbertus,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!Fijn om te lezen dat u heeft genoten van het uitzicht over de Maas en de Erasmusbrug. We waarderen het enorm dat u uw ervaring met de volle 100% heeft gewaardeerd!Graag tot ziens,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Debby

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik maak graag gebruik van het hotel. De kamer is ruim en heeft goede bedden. Ook de badkamer is prima
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 19 mrt 2024
Beste Debby,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.Wat leuk dat u, als frequente bezoeker begrijp ik, het hotel en de faciliteiten zo weet te waarderen!Uiteraard zien we u graag terug voor een volgend bezoek aan Rotterdam voor een mooie, nieuwe ervaring!Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lydia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nog beetje rommelig door verbouwing maar wij zijn tevreden. Had update business kamer en heel netjes. Het mooie uitzicht is waarschijnlijk alleen voor de duurdere kamers? Bar heel netjes en genoeg keus en super vriendelijk personeel en mooi uitzicht.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 4 mrt 2024
Beste Lydia,Hartelijk dank voor uw beoordeling!We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent en de uitstraling van uw business kamer waardeert. Bedankt voor uw complimenten over de bar en de vriendelijkheid van ons personeel. Wat betreft het uitzicht, de Superior View kamers bieden inderdaad een gegarandeerd uitzicht over de Maas. We begrijpen dat de verbouwing enige overlast kan veroorzaken en waarderen uw begrip hiervoor. De renovatie is een stap naar verdere verbetering en modernisering van onze faciliteiten.Hopelijk zien we je snel nog eens!Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Arie

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 21 mrt 2024
Beste Arie,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Eric Slabbekoorn, General Manager

6/10 – Redelijk

Rianne

Positief: Netheid
Erg kleine kamer.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 feb 2024
Beste Rianne,Bedankt voor uw feedback.Het was ons een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen. We vinden het echter jammer dat de grootte van de kamer niet aan uw verwachting voldeed. Graag delen we mee dat we ook grotere kamers aanbieden. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en heeft u verder uitsluitend mooie herinneringen aan uw verblijf.Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Indy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het inchecken bleek onze kamer niet schoon. De receptionist loste dit direct op door ons een grotere kamer aan te bieden met balkon en uitzicht op de Erasmusbrug. We hebben een super verblijf gehad, echt een aanrader dit hotel. Top ligging en goede service.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De behulpzaamheid van het personeel. Wij hebben zelfs een upgrade kamer gekregen. Top kwaliteit.👍
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marijan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, ontzettend aardig personeel.zowel receptie, als horeca als huishoudelijke dienst. Omboeken naar kamer met zicht op de brug was geen enkel probleem. Hoewel er verbouwd werd, (vandaar 4sterren) hebben we daar geen enkele hinder van ondervonden .
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 2 feb 2024
Beste Marijan,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!Fijn om te lezen dat het personeel heeft kunnen bijdragen aan een positief verblijf! Wat betreft de verbouwing, wij waarderen uw begrip enorm en zijn blij dat deze geen afbreuk heeft gedaan aan uw ervaring.We zijn momenteel bezig aan de laatste fase van de renovatie, waarna het hele hotel weer een frisse, nieuwe uitstraling heeft. Uiteraard hopen we u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen; mede om het eindresultaat te kunnen ervaren en beoordelen.Nogmaals dank voor uw positieve verslag en graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 19 dec 2023
Beste Linda,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad.Hopelijk zien we u snel nog eens!Fijne eindejaarsfeesten,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Arjen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean hotel at a great location
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 nov 2023
Dear Arjen,Thank you for your kind feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations with our high standards and strategic location.We hope to see you again the next time you are in Rotterdam. All the best,Eric Slabbekoorn, General Manager

6/10 – Redelijk

Arie

Reisde met partner
Prima locatie
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 nov 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze feedback.We zijn blij te lezen dat de locatie naar wens was en hopen dat jullie hebben genoten van de nabijheid van de vele bezienswaardigheden en gemakken die onze locatie te bieden heeft.We kijken ernaar uit jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Trientje

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 16 nov 2023
Beste Trientje,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad!Graag tot een volgende keer,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Alev

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 16 okt 2023
Dear Alev,Thank you for taking the time to review your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geert

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 16 okt 2023
Beste Geert,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf naar wens was.Graag tot een volgende keer,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Harriet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers ,super locatie kom zeker terug!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 12 sep 2023
Beste HarrietHartelijk dank voor uw enthousiaste review!We zijn blij te horen dat u de kamers en de locatie heeft gewaardeerd; we ontvangen u graag opniuew in de toekomst voor wederom een mooie ervaring!Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Khalid

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 17 aug 2023
Beste Khalid,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad.Hopelijk tot ziens,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Willem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn adres. Lekker dicht bij veel attracties.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 16 aug 2023
Beste Willem,Bedankt voor uw mooie review.We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accommodatie in het algemeen. Jammer dat er op de kamer (313) altijd een geur hing van gebraden kip.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 13 jul 2023
Beste Peter,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u onze accommodatie over het algemeen goed vond. Wat betreft de geur in kamer 313, willen we u verzekeren dat we dit serieus nemen en zullen onderzoeken om ervoor te zorgen dat toekomstige gasten geen soortgelijke ervaring hebben. Onze excuses voor het ongemak dat dit tijdens uw verblijf heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback over de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de service die u heeft ontvangen. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met deze aspecten van uw verblijf.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Max

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 13 jul 2023
Beste Max,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Nico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima, niks mis mee.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 24 mei 2023
Beste Nico,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf en dat de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Eric Slabbekoorn, General Manager

6/10 – Redelijk

Giovanni

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Jammer dat je een kamer krijgt met een uitzicht tegen een ander gebouw. Ik vond de kamers wat klein aangezien je wel goed betaald voor een nacht. Schoonmaaksters komen ook niet, ook al hang je een “Clean my Room” hanger aan de deur.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Manager op 15 mei 2023
Beste Giovanni,Bedankt voor deze review.We vinden het jammer dat jullie niet helemaal tevreden zijn over jullie verblijf. Graag laten we weten dat we verschillende kamertypes hebben, waaronder Superior View kamers met een gegarandeerd uitzicht op de Maas. Onze kamers zelf variëren in grootte vanwege het historische karakter van het gebouw, maar voor alle gelden dezelfde criteria dat ze net en comfortabel moeten zijn. We geven jullie opmerking dan ook door aan ons schoonmaakteam. Hopelijk hebben jullie verder genoten van jullie verblijf.We hopen jullie opnieuw welkom te heten voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Willy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk toeven
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Manager op 15 apr 2023
Beste Willy,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We hopen dan ook u opnieuw te mogen verwelkomen bij uw volgend bezoek aan Rotterdam!Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 1 mei 2023
Beste Kevin,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad!Graag tot een volgende keer,Met vriendelijke groeten,Eric Slabbekoorn, General Manager

6/10 – Redelijk

Robert

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 24 apr 2023
Beste Robert,Bedankt voor uw feedback.Uit uw score begrijp ik dat er nog verbetering mogelijk is: schroomt u niet uw wensen bij een eventueel volgend bezoek kenbaar te maken.We hopen u, desontdanks, alsnog een keer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groetEric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Petra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, prima kamer en heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 30 mrt 2023
Beste Petra,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons plezier dat u zo tevreden was met uw verblijf in een van de comfortabele kamers in ons hotel en met het uitgebreide ontbijt.Graag tot een volgende keer!Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Gerda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, personeel zeer vriendelijk, goede locatie. Bedden waren wel erg zacht.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 21 mrt 2023
Dag Gerda,Dank u vriendelijk voor uw recensie.Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf had en onze gunstige ligging daaraan bijgedragen heeft. Jammer dat het comfort van onze bedden niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat elke gast dit anders ervaart. Hopelijk heeft u desalniettemin genoten van een goede nachtrust.Ons team dankt u voor het compliment!Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf prima
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 21 mrt 2023
Beste Alexander,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Leo

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een net hotel alleen de bedden hingen een beetje door
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 6 mrt 2023
Beste Leo,Bedankt voor uw feedback.Fijn dat u tevreden was over uw verblijf, ondanks dat het bed niet helemaal aan uw verwachting voldeed.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Irene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net, eenvoudig hotel met vriendelijk persooneel. Prachtig gelegen aan de Nieuwe Maas met zicht op de Erasmus brug en nog geen 5 minuten lopen van Metrostation Leuvenhaven.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 feb 2023
Beste Irene,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat uw verblijf naar tevredenheid was en dat u met name onze gastvrije medewerkers, gunstige ligging en onze netheid als pluspunten benoemt. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten.We zien jullie graag weer eens terug.Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Tamara

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 7 mrt 2023
Beste Tamara,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

6/10 – Redelijk

Jean

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 jan 2023
Beste Jean,Bedankt voor uw beoordeling.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was; we zouden heel graag weten wat we beter hadden kunnen doen. We zouden u graag volgende keer een perfect verblijf aanbieden!Met vriendelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Melvin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden het uitzicht prachtig en dat je zo dicht bij de Erasmus brug ligt.
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 11 jan 2023
Beste Melvin,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van het mooie uitzicht.Het was een genoegen jullie te mogen ontvangen en graag tot een volgende keer.Hartelijke groet,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Seerp

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Manager op 28 okt 2023
Dear Seerp,Thank you for positively reviewing your visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again in the future. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Fred

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige medewerkers, kleine maar mooie kamer. Mooi modern sanitair. Heerlijk ontbijt, veel keuze, goede kwaliteit. Wij waren heel tevreden
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 14 dec 2022
Beste Fred,Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!Het doet ons plezier dat jullie een prettig verblijf hadden. Jammer dat jullie de kamer wat klein vonden. Qua kamergrootte bieden wij echter keuze en een upgrade naar een grotere kamer is in de regel altijd een optie. Het doet ons ook veel genoegen dat de gastvrijheid van de medewerkers niet onopgemerkt is gebleven.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Wout

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 12 dec 2022
Beste Wout,Hartelijk dank voor uw score.We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.We willen het de volgende keer nog beter doen.Prettige dag,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Els

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie met geweldig uitzicht over Erasmus. Vlak bij gezellige winkelstraatjes en eettentjes!!
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 12 sep 2022
Beste Els,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Fijn om te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u tevreden was over de ligging van het hotel.We zien jullie graag terug!Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Ss

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buitenom het feit dat de airco niet werkte was het een prima hotel met de juiste faciliteiten. Alles in principe op loopafstand kunnen doen, voor het gemak een scooter gehuurd in de stad 👍
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 24 aug 2022
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback.Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Bedankt voor de melding over de airco; voor alsnog zijn er geen storingen aan het systeem bekend. In de nacht draait de koelmachine op een lagere frequentie; wellicht heeft u dat ervaren. Voor zover u dat niet heeft gedaan, kunt u uiteraard dergelijke constateringen altijd doorgeven aan de receptie van het hotel zodat we mogelijk direct een oplossing kunnen bieden tijdens uw verblijf.Vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens,Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good solid hotel, met my requirements, friendly receptionist, helpful. This will certainly be my go to hotel in Rotterdam. Will also recommend to others
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 14 aug 2022
Dear John, We appreciate that you took the time to review your recent stay. A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us. Our team will be delighted to hear that they made such a difference and we will be sure to pass on your lovely comments. We hope to see you again the next time you are in Rotterdam. All the best, Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

W.

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 27 jun 2022
Beste gast Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Nomaals hartelijk dankt! Vriendelijke groet, Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Debby

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het uitzicht was erg mooi en de kamer was schoon en de bedden prima. Omdat wij het raam open hadden staan hadden wij geluidsoverlast van mensen die 's avonds en in de nacht het nodig vonden om aan de rivier elkaar te ontmoeten en te drinken. Ondanks dat komen wij zeker terug
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 13 jun 2022
Beste Debby, dank u wel dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten. Wat fijn dat jullie genoten hebben van de kamer en van jullie verblijf. Jammer dat jullie geluidsoverlast hebben ervaren van mensen buiten het hotel; leuk dat u ondanks dat aangeeft terug te zullen komen! U bent van harte welkom! Met hartelijke groet en tot een volgende keer, Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was ons prima bevallen, aanrader
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 2 mei 2022
Beste Monique, Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score. Wat fijn te lezen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! Met vriendelijke groet, Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service
Prima
Beetje gedateerd Hele kleine kamer en kleine douche Wel schoon
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 apr 2022
Beste Henk, Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van ons hotel. Onze laatste renovaties waren in 2015 en 2016. Voor de toekomst geven we graag mee dat we kamers van verschillende groottes aanbieden. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Ralf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig verzorgd en compleet
Prima verzorgd hotel met uitgebreid ontbijt en goede service bediening. Kamers wel erg klein en ramen kunnen niet open aan binnenterrein.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 20 apr 2022
Beste Ralf, Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat leuk dat u tevreden was over uw verblijf, het doet ons plezier dat het ontbijt gesmaakt heeft en dat de service naar wens was. We laten u graag weten dat we verschillende kamergroottes aanbieden, in de toekomst mag u zeker uw voorkeuren doorgeven. De ramen kunnen inderdaad niet volledig open omwille van veiligheidsredenen, hopelijk was dit niet onoverkomelijk. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Naomi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel personeel super vriendelijk & behulpzaam. Ligging is super. Schoon en netjes.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 11 apr 2022
Beste Naomi, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf in dit hotel en dat we u van dienst mochten zijn! We hopen dat u met genoegen aan uw verblijf terugdenkt! Met vriendelijke groet, Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Regina

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht, schone kamers, vriendelijk personeel. Badkamer was alleen erg klein.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 23 mrt 2022
Beste Regina, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier te lezen dat jullie konden genieten van een aangenaam verblijf en dat jullie de vriendelijkheid van ons team als pluspunt opgeven. Jammer dat jullie de badkamer wat aan de kleine kant vonden. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en was verder alles naar wens. Een volgende keer verwelkomen we jullie graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jan de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het uitzicht perfect K 507. Het ontbijt prima verzorgd. Heel vriendelijke receptionisten.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 25 aug 2021
Beste Jan, Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf in dit hotel. We zijn blij dat jullie er van genoten hebben! Met vriendelijke groet en graag tot een volgend bezoek aan Rotterdam! Eric Slabbekoorn, General Manager

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes, vriendelijk personeel, makkelijk parkeren (parkeergarage onder de brug), perfecte lokatie en mooi uitzicht!
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 3 aug 2021
Beste Arno, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons dat uw verblijf naar tevredenheid was en dat u met name onze gastvrije medewerkers, gunstige ligging en onze netheid als pluspunten benoemt. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Eric Slabbekoorn, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, parkeren, hotel gewoon uitstekend!
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Eric Slabbekoorn, General Manager op 22 jun 2021
Beste gast, Bedankt voor deze prachtige review. We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Bij een volgend bezoek aan Rotterdam staan we met plezier opnieuw voor u klaar! Met vriendelijke groet, Eric Slabbekoorn, General Manager