Serveert diner

Beoordelingen van Hotel Royal

3 out of 5
Hotel Royal
Genstestraat 11-13, Sas van Gent

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 84 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 84 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rianne

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en nette kamer. prima verzorgd
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Karin

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Rene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In het centrum van Sas van Gent. Parkeren op loop afstand. Kamer was eveneens op loopafstand in ander gebouw.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met erg vriendelijk personeel
Mooi hotel met erg vriendelijk personeel en een prima ontbijt. Kamer was modern, groot en vooral ook schoon. Het enige nadeel is dat de kamer erg gehorig is, je hoort iedereen op de gang en op de bovenverdieping lopen. Dit is niet prettig als om half 6 s'morgens de eerste gasten vertrekken. Verder is het een rustige buurt en kan je gratis parkeren op het kerkplein.
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boven verwachtingen
Wat een ontzettend fijn hotel! Super goede ligging, heel mooi opgeknapt en bijzonder ruime kamers. We komen graag terug.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Eefje, Amersfoort

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg schoon er ontbrak echter een klein lampje naast het bed. Je kon bv niet lezen want dan moest het grote licht aan en kon de ander niet slapen.
2 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Mooie ligging heel mooie kamers. Top hotel
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

PA, Almere

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijke ontvangst. De accommodatie was goed en ruim en netjes, en het waren goede bedden. Een belangrijk punt vond ik wel dat er in ons appartment, dat een trap naar boven had, dat er een trapleuning miste. We vonden dit echt gevaarlijk!! De overige aandachtspunten waren: de staande lamp deed het niet, ik miste in de badkamer handdoekhaken, de gordijnen waren op diverse plekken los van de rail en we moesten best heel lang wachten op warm water.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf in hotel Royale. Nette schone kamer/ appartement. Ontbijt goed!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Super service en een heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote kamer. Alleen erg warm. Badscherm was beschimmeld aan de onderzijde.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige kamers en een goede douche, supernetjes. Alleen ontzettend gehorig, ik kon elk woord verstaan (van de buren) die gezegd werd en nog meer.... Jammer vond ik dat er veel oude vlekken op het beddengoed zat maar verder was alles schoon.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Gezellig, netjes, fijn ontbijt, kindvriendelijk. Vlakbij de supermarkt en goed bereikbaar met de auto.
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Chris, BE

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Too much noise, staff not realy caring/helpfull
Sas van Gent Nice town to visit but not realy a place to spend a night! We had a good time and enjoyed a good beer at the river side? We did a hike downtown. Our room was big including a sitting room. This was great. The hotel also has a good kitchen and winebar - but rather expensive! Desadvantage: the noise on the terras of the restaurant and in the street that kept us awake, even after mid-night!. The breakfast was OK! Served in a rather typical "Holland" scenery. In the booking we asked for a secure place to put the bikes. The lady at the reception took us to a secure place when we arrived. But after when we left the lady in charge (cleaning???) gave us the key with the "command" to bring this back .....she rather preferred chatting with some people outside then clean and help the customers. This was realy "not doen"!!!!
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

erika, tienen (belgie)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Super ontvangst, ruime kamer en lekker ontbijt, prijs kwaliteit dik in orde
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Juist airco zou het af gemaakt hebben
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Carine, België

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor een kort verblijf
Goede service ondervonden, direct aanbod gekregen om onze fietsen te stallen.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Johan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

philip, zeeland

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ideaal voor 1 overnachting
Goed en vriendelijk personeel goed ontbijt ideaal voor 1 overnachting
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Harm, Haarlo (Achterhoek)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima hotel in het centrum van Sas van Gent
Mijn vrouw en ik hebben een prettig verblijf genoten in hotel Royal in Sas van Gent. Het is een rustig hotel gelegen boven restaurant Bottles waar ook het ontbijtbuffet plaats vind.
2 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

herman

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Matig hotel. Keurig schoon en redelijk ingerichte kamer. Goede badkamer, hoewel het verwarmingselement roest vertoonde. Zeer matige bedden en verschrikkelijke kussens. Kortom, ik zou er geen tweede keer overnachten.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Gerben

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, maar eenvoudig
Prima hotel met mooie ruime kamer, jammer dat je er op zondag-avond niet kunt eten. Wel is er op loopafstand een ander restaurant. Er is helemaal geen openslaand raam, alleen een klein Frans balkon (maar die laat ik niet open als ik weg ben of slaap), dus geen mogelijkheid tot ventileren. Jammer dat er nergens een papiertje hangt met waar het ontbijt te vinden is en op welke tijden dat is. Ontbijt is zeer eenvoudig; gebakken spek en dergelijke zijn er niet. Geen parkeermogelijkheid voor de deur, erg onhandig. Geen lobby aanwezig om klanten te ontvangen.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Steef, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Very complete apartment, large living room. There was even a ventilator in the bedroom. Good and complete breakfast. Nice restaurant with good menu and excellent choice of the chef. Good price for what you get.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt was oke
Het was er muf, bloedheet en vies. Haren op het douche putje en haren op beddengoed!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk voor een nacht
Kamers zijn verdeelt over meerdere panden, sommige zitten rechtboven bars,dit geeft wat overlast, maar wordt netjes opgelost door eigenaar door de betreffende bar aan te spreken. Kamer zijn eenvoudig maar kompleet en schoon. Ons appartement was voorzien van vloerbedekking wat wij minder vinden ivm allergie, maar was gelukkig ook goed schoon. Ontbijt is goed verzorgt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelkamers over diverse gebouwen verdeeld.
De eerste kamer die we kregen was niet netjes de badkamer was niet gepoetst en geen schone handdoeken. Bij melding hiervan kregen we meteen een andere kamer, die was wel in orde. Het hotel mag qua deuren en stijlen best een likje verf gebruiken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Royal en Bottles
Eenvoudig en doelmatig hotel, met uitstekend restaurant.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel . Hotel gedateerd . Diner voortreffelijk

8/10 – Goed

S. Bax, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer
Prima restaurant.

10/10 – Uitstekend

anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel ,literie confortable ,chambre spacieuse et accueil sympathique
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hellwig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Claude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etablissement parfait et personnel au top
9 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Adam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Garry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jean-Claude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très bien et personnel très attentionné
8 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very large and comfortable. I used free parking in the market place, about 200 metres away. I had set dinner in the evenings, which was fine. Nice walking and running alongside the canal.
5 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Stefano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Stay
I had an apartment with two rooms , chitchen and Living room. Fantastic stay, very quiet and cozy, excellent position in the town, very very good.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Carolina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
I really enjoy my stays at Hotel Royal, I visit frequently and their staff are always friendly, the room are always cleaned to a very good standard and the food at the restaurant is very nice.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sauber, modern, am WE ggf. etwas lauter
Das Hotel verteilt sich auf mehrere Gebäude - sowohl alt als auch neu. Die Zimmer sind sauber und modern eingerichtet. Allerdings Vorsicht bei Übernachtung am Wochenende, wenn ein Zimmer zu nah zur Fußgängerzone bezogen wurde - das Café dort spielt sehr laute Musik (allerdings nur bis Punkt 12 Uhr).
1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Derya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020