Lobby

Beoordelingen van Gr8 Hotel Sevenum

3 out of 5
Gr8 Hotel Sevenum
Kleefsedijk 29a, Sevenum

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 138 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 210 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 210 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omgeving parkeerplaatsen en fastfoodketens
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Dirk jan

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Alles goed
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig en behulpzaam personeel!!
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

ron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Alles was uitstekend geregeld, fijne en snelle ontvangst
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Carlo Pieter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Afzuiging maakt in het gehele hotel een vervelend zwaar zoemend geluid. Hotel herbergt een groot aantal asielzoekers.
4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

De

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers
Mooie kamers en voorzien van alle gemakken Het ontbijt was wat aan de gewone kant maar voor € 10,= prima
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone accomodatie, vriendelijk personeel. Prima ontbijt moglijkheden. De parkeer gelegenheid mag wat ruimer. Top plek om een of enkele nachtjes te overnachten.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie schone ruimekamer,niets om op aan te merken.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Willem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en innovatief. Jammer geen koelkast op de kamer ivm warm weer. UItstekende uitvalsbasis om dagtripppen te maken voor fietsers
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Walther

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moderne, grafische vormgeving. Hoge bedden. Goed geslapen. Lekker ontbijt. Ideaal door situering bij de snelweg.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

LT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/ kwaliteit verhouding met top service
Een zeer comfortabel hotel in een modern jasje. Het interieur is zeer smaakvol uitgevoerd, bedden zijn zeer comfortabel. Het ontbijt was, na 3 dagen, wel eenzijdig
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Marlene

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Janny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
klantenbinding
Ik ben een vaste bezoeker van GR8 ivm prijs en kwaliteitsverhouding. Wat schetst mijn verbazing. Ik was laat met boeken en moest dertig euro meer betalen dan anders. Er was een super kamer beschikbaar met 2 persoonsbes. Kortom: ik kreeg dezelfde kamer als anders. Voor vaste klanten (minstens 2 x per maand of meer aanwezig, vind ik dit klantvriendelijk.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Stefaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Stefaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Marlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Marlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoals alle andere keren was alles weer prima voor elkaar. Complimenten voor het oplossen van het feit dat La Place gesloten is. De ontbijtbox was geweldig. Tot de volgende keer.
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangename verrassing !
We reden hier wel vaak langs maar hadden geen idee wat we konden verwachten. Maar wat was dit een aangename verrassing. Grote, luxe en originele kamers, erg leuk gedaan en daarbij heerlijke, hoge, bedden. Ontbijt goed geregeld via la Place. Zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Hellen, Bovenkarspel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie moderne fijne sfeer. Ruime kamer met schone badkamer, heerlijk bed, douche.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Mac, Breda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een fijne kamer! Ook fijn dat er restaurants naast zaten, ook lekker dicht bij toverland:-)
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Joop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat erg tegengevallen is was het ontbijt, vorig jaar vonden we dit zeer goed, nu was het mede ivm de corona regels anders opgezet, alle begrip hiervoor, wat alleen dan weer heel jammer is dat je in het restaurant maar 1 kop koffie kon krijgen en dat het gekookte ei steen en steenkoud en groen vanbinnen was. Voor de rest was ons verblijf weer goed bevallen.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam verblijf voor lage prijs
Goed gelegen hotel, vlakbij de autosnelweg. Je krijgt veel kwaliteit voor een lage prijs: Ruime en comfortabele badkamer, met apart wc. Zeer goede douche. Er is mini-domotica systeem in de kamer waarmee je aantal zaken kan aanpassen (kleur lichten, intensiteit lichten, enz.). Coole en vlotte incheckprocedure, waarbij je je op scherm moet aanmelden en dan QR code afgedrukt krijgt. Met die QR code (die je ook doorgemaild krijgt), kan je dan de kamer openen. Ik ben zeker voorstander van dit systeem, is veel sneller en handiger dan de klassieke check-in procedure in andere hotels. Wat ik een groot minpunt vond, was het ontbijt. Dat zat standaard in de prijs inbegrepen, maar was zo basic dat ik evengoed geen ontbijt kon genomen hebben. Men kan dan beter de kamerprijs 5 euro verhogen en een deftig ontbijt aanbieden, ofwel gewoon geen ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Dimitri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Corona ontbijt
Corona ontbijt is serieus minpunt aangezien je onverse sandwiches krijgt, half bekertje fruitsap ( als je meer wil is het bijbetalen)
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Kenneth, Oost Vlaanderen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie, nette kamers. We hadden het romantisch pakket bijgeboekt. Maar de bubbels waren cider ipv prosecco. We hebben dit gemeld aan de dame van de receptie en zij ging meteen bij de buren om 2 flesjes prosecco voor ons. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ontbijt uit een doos
Zo’n mooi hotel... we komen er zeker nog terug. Net dit hotel hadden we gekozen omdat er een ontbijt inbegrepen was.... Maar het kwam wel uit een doos. De ‘La Place’ aan het hotel ging pas een paar dagen later terug open. Dit werd bij de boeking niet medegedeeld. Jammer...
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Prashant, Almere

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The concept of the Gr8 Hotel is good, only thing is that one needs to get used to eating breakfast from a cake box. The automated check-in is also cool. Good beds, strong shower in a roomy bathroom. Friendly hostess and good free coffee near the “reception”.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Rita, Terneuzen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, schone kamers Ontbijt kregen we in een doos omdat La Place was gesloten maar prima opgelost zo en broodjes waren heerlijk
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima kamer en zeer matig ontbijt. Dicht bij de snelweg.
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Edwin, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers hebben een heerlijke airco, bedden zijn prima, schone kamers, personeel zeer vriendelijk, ruime parkeer mogelijkheden.
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Jaymee, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, schoon en modern. Jammer van de ontbijt boxen maar helaas, waarschijnlijk ivm Corona.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Peter, Ede

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay! Cheap, great rooms and excellent services.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Louis, Enschede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, mooie ruime kamer. Corona-ontbijt geregeld dmv gebaksdoos met uitgebreid assortiment. Op kamer of buiten te nuttigen.
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Jana, Sprundel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Snelle online incheck, mooie moderne ruime kamer. Comfortabele bedden, grote inloopdouche
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Zelfs voor een kop koffie moet je nog naar La Place. Het hotel zelf is uitstekend. Maar geen eigen voorzieningen maar samenwerking met La Place. Dinneren in La Place is een ramp. Ontbijten ging beyer.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Deb

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was in 1 woord super!
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie en zeer properere kamer. Eten in La Place was goed.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Rayner, Amsterdam

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good location and breakfast at La Place. Neat and modern rooms.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echte aanrader
Wat een prachtig hotel, zeker aanrader, zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Josselin

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019