Terras

Beoordelingen van Hotel Restaurant la Sonnerie

4 out of 5
Hotel Restaurant la Sonnerie
Nieuwstraat 45, Son en Breugel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 100 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Harrie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat ze op dat moment niet ingespeeld waren op het aantal personen tijdens het ontbijt. Helaas niet voor iedereen een zitplaats op het moment van het ontbijt en er was geen melk. (Supermarkt op loopafstand)
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lenny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig en net hotel. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Wim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
voor een nachtje van dit hotel gebruik gemaakt. Alleen de kamer was zeer gehorig, waardoor je wakker werd van de buren. Dat was jammer, verder niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Leen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nadine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voortreffelijk ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Leendert

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

kris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van management op 7 mei 2023
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling omtrent uw bezoek aan la Sonnerie. het is altijd prettig om te vernemen hoe onze gasten het ervaren hebben. Graag tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einchecken ohne alles war super Frühstück war ebenfalls sehr gut
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Monica

Reisde met familie
Beetje gedateerd. Bedden zijn aan vervanging toe. Ontbijt prima.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

andré

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nostalgisch
Karakteristiek hotel, voormalig klooster
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jetty

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie accomodatie
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Renate

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel, met name van de brasserie was zeer vriendelijk. Onze kamer, niet de goedkoopste overigens, had geen airco. Bovendien vonden we de kamer niet in verhouding met de prijs. Te duur.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Petra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi pand, prima bedden, vriendelijke medewerrkers
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het unieke aan de locatie is de historie. Een fijne omgeving, keurige kamers en een heerlijke keuken.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

PGM

1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Kimberley/ Receptie op 5 jul 2021
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Hopelijk tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Thes, Den Haag

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben er maar 1 nacht geslapen maar het was voor ons een fijnhotel.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Kimberley/ Receptie op 2 sep 2020
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat uw verblijf in la Sonnerie prima bevallen is. Wij zien u graag een volgende keer terug in la Sonnerie.

10/10 – Uitstekend

F.W.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Kimberley/ Receptie op 24 aug 2020
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling omtrent uw bezoek aan la Sonnerie. het is altijd prettig om te vernemen hoe onze gasten het ervaren hebben. Graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Fred, Sint Pancras

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Met mooi weer lekker buiten eten op een gezellig terras
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Kimberley/ Receptie op 24 aug 2020
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling omtrent uw bezoek aan la Sonnerie. het is altijd prettig om te vernemen hoe onze gasten het ervaren hebben. Graag tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

peggy, vianen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en badkamer, mooi pand, prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Bedankt op 27 jun 2020
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klooster accommodatie, heerlijk rustig. Prettige sfeer.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van AHU op 14 feb 2020
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat uw verblijf in la Sonnerie prima bevallen is. Wij zien u graag een volgende keer terug in la Sonnerie..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers, niet al te ruim maar goed te doen. Voorzieningen op de kamer zijn basic, nog ruimte voor verbetering. Ontbijtbuffet is ook prima.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van AHU| op 14 feb 2020
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling omtrent uw bezoek aan la Sonnerie. het is altijd prettig om te vernemen hoe onze gasten het ervaren hebben. Graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Johannnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel met uitstekende Service rüstig gelegen
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van AHU op 11 dec 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat uw verblijf in la Sonnerie prima bevallen is. Wij zien u graag een volgende keer terug in la Sonnerie..

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht La Sonnerie
Mooi oud pand, gastvrij, en heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De entourage vind ik geweldig! Kamer in stijl ingericht.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Addy op 7 okt 2019
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling omtrent uw bezoek aan la Sonnerie. het is altijd prettig om te vernemen hoe onze gasten het ervaren hebben. Graag tot een volgende keer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, bereikbaarheid, rustige omgeving, knus, historisch achtergrond
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van reception op 13 jul 2019
Dear guest, thank you for your feedback regarding your stay in la Sonnerie.

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fam bezoek
Goed hotel met heel vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good price/quality
Good hotel at a good location for my business. Would stay there again if I al in the area.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrij
Erg behulpzaam personeel, vriendelijk en gastvrij. Mooi sanitair
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmant hotel in oude ambiance
Mede door goede prijs/kwaliteit verhouding heeft dit hotel een kloppend hart in een oude, authentieke klooster omgeving.
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Antoon, :La Sonnerie Son & Breugel Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede kamers te veel muziek sávonds tot laat
2 nachten tot na 2 uur wakker gehouden door luide muziek tot minimaal 2uur s.nachts
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk informeel hotel in een oude ambiance (voorheen oud klooster). Zeer vriendelijk personeel. Simpele maar goede kamer. Prima bed.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op zich prima
Vriendelijk ontvangen. Kamer was netjes en schoon. Goed te verduisteren. Heerlijk bed. Alleen was van de beloofde airconditioning geen spoor te vinden. Kamer was wat benauwd. Raam kon wel open, maar er was een luidruchtig feest gaande, dus dat was geen optie.
1 nacht verbleven in september 2017
Geachte gast Hartelijk dank voor uw terugkoppeling omtrent uw bezoek aan la Sonnerie. het is altijd prettig om te vernemen hoe onze gasten het ervaren hebben. Als u een volgende keer terugkomt in la Sonnerie kunt u het beste als opmerking meegeven dat u een kamer met airco wenst.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel in oud klooster in rustige woonwijk
Leuk hotel in rustige woonwijk. Bij binnenkomst valt op dat veel oude details uit het klooster nog zichtbaar zijn. De kamers zijn comfortable, met moderne badkamer met regendouche. Het hotel beschikt over een brasserie (de oude meisjesschool) met terras aan het water. Het ontbijt in de brasserie was goed, al was het voor de bediening net iets te druk, waardoor men er niet aan toe kwam tafels direct af te ruimen en borden aan te vullen. De service was overigens prima. Nog iets wat opviel was het TV aanbod. Analoog, dus matig beeld, en sommige zenders (zoals NPO 3 en VRT 1 waren niet te vinden). Parkeren kan voor het hotel. Als die plekken vol zijn is er een groot parkeerterrein aan de achterzijde. De televisie
1 nacht verbleven in september 2017
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat uw verblijf in la Sonnerie prima bevallen is. Wij zien u graag een volgende keer terug in la Sonnerie..

4/10 – Matig

M, The Hague

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bruiloffeesten met Dj op vrijdag en zaterdagavond
Op vrijdagavond jl aangekomen in een hotel waar twee bruiloften/feesten gaande waren. Zeer luid tot diep in de nacht met dj's. Ook daarna overlast van bruiloftsgasten die luid op de parkeerplaats bleven hangen. Zaterdagavond wederom twee bruiloftsfeesten met dj's waarbij ook deze keer het geluid tot in de kamer kwam tot na middernacht. Ook was er beneden een ruzie-achtige sfeer op een gegeven moment. Als wij van deze "feesten" hadden geweten, dan hadden wij toch echt voor een ander hotel gekozen. Wel vriendelijk personeel en goede keuken. Kamer gedateerd maar schoon en netjes. Advies: laat gasten die gereserveerd hebben weten dat er maar liefst twee avonden tot s'avonds laat vier (!) feesten gehouden worden zodat er geen rustig plekje meer is in het hotel. Compenseer dit of in ieder geval communiceer dit. Dit voorkomt ergernissen en slechte reviews. Dit is zonde want door alle herrie zou je bijna de ambiance vergeten met haar unieke sfeer.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van AAA van den Hurk, manager op 20 okt 2017
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling van Kloosterhotel la Sonnerie. Wij organiseren inderdaad in het weekend af en toe feesten op onze lokatie, maar door de dikke kloostermuren en door een gerichte toewijzing van de kamers weten wij normaal gesproken de overlast voor onze overige hotelgasten zoveel mogelijk te voorkomen. Onze excuses als dat in uw geval niet helemaal gelukt is

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel goed bereikbaar vriendelijk personeel goed ontbeit
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Front Office Manager op 6 aug 2017
Hartelijk dank voor uw feedback, dat stellen wij zeer op prijs! Wij zien u graag een volgende keer terug in ls Sonnerie..!

10/10 – Uitstekend

Mihaily

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Één nacht volledig tot rust gekomen.
Ik verbleef in een éénpersoonskamer en was zeer tevreden bij aankomst; ik had een ruim bed met een goed stevig matras en de kamer was van alle gemakken voorzien. Ik had een vol dagprogramma in de buurt en heb er dus alleen geslapen, dus ik heb helaas geen beoordeling over het ontbijt / restaurant en de bar. Ik ben echter zeer zeker van plan om hier nog eens te overnachten en dan voor langer dan één nacht. Aanrader..
1 nacht verbleven in juli 2017
Thank you very much for your feedback, we appreciate that very much! We would like to see you back next time in ls Sonnerie..!

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Relaxt hotel aanrader
Zeer gezellig en gemoedelijk .fijn personeel.kwam om even dag rust te hebben en dat is gelukt vooral in de tuin achter

8/10 – Goed

Rojegona, Venlo

Positief: Personeel en service
Slapen in het klooster
Vertrouwd adres: fraai monumentaal pand wat echter inpandig wel wat onderhoud kan gebruiken. Kamers zijn nogal gedateerd.

6/10 – Redelijk

Hermanto

Lift is klein, te veel door naar andere kamers.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Min punt. Karig ontbijt.

10/10 – Uitstekend

HGWM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon een goed hotel tegen redelijke prijs. Vriendelijke ontvangst en bediening. Enige minpunt vonden wij de verlichting, die was niet ingesteld op lezers en puzzelaars

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mijn vrouw (zeer slechtziend, rolstoelgebonden) zei bij verlaten van de kamer: "Heb je ook een folder van dit hotel gekregen? Ik vind het super".

10/10 – Uitstekend

marijke, Nieuw Vennep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gastvrij hotel met goede keuken
Comfortabele kamers, goed restaurant, goed op ontbijt,gezellig zitgedeelte, vriendelijk personeel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hebben een heel fijn verblijf gehad in de Sonnerie!