Exterieur

Beoordelingen van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa

4 out of 5
Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa
40, Avenue Leopold II, Spa

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 222 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 467 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Carine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

alina

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Michael

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

A

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne plek om te overnachten in de Ardennen.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office Team op 10 mei 2023
Dear Michael, We would like to thank you for your good review ! And we hope to welcome you again. Kindest regards,

4/10 – Matig

Michael

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waten niet opmtijd klaar. Mijn wastafel liep niet leeg Mijn koelkast was vies Ontbijt voor 07:00 was niet mogelijk Fietsstalling was niet veilig voor een prijzige racefiets, ik heb hierover gevraagd…. Kortom. Leuke plek, stil en prijstechnisch ok maar details niet goed.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Rachel op 10 mei 2023
Dear Michael, Many thanks for your feedback ! We are glad to read that you appreciated our place. We are truly sorry that our storage bikes was not secured enough for your bikes. Next time, you can ask the reception to find a more secure place in the hotel. I am sure we would have found something. I stay at your entire disposal for any other inquiries. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Max

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Bibiche

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Wijnand T.C.

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Laurie op 22 aug 2022
Beste Wijnand,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Wat fijn om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons etablissement!Het was een genoegen u te ontvangen en ik hoop u de volgende keer weer te zien.Met vriendelijke groet, Radisson Blu Balmoral Team, SPA

4/10 – Matig

Lodewijk

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Although mail recieved through Expedia that restaurant was open again since February for the evening dinner, it was just closed. Also on Expedia when booking it showed clearly booking was Including breakfast. Lady told they received booking without breakfast (didn’t even know this was possible at this hotel as stated before..) when explaining though the lady did ‘grand’ us with free of charge breakfast. Then in the morning when entering breakfast there was no check at all for room / breakfast ticket. This made me thinking that it was just included after all for all the guests. Overall it felt they have downsized on personnel too much. Gym with only 2 cardio machines of which 1 out of order. Ceiling above the shower had big pieces of Paint falling of, down already. Have stayed here couple of times pre-Corona with a lot of pleasure but this time at was below expectations.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Laurie op 14 jul 2022
Beste Lodewijk, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​review achter te laten. Het spijt ons dat u niet heeft kunnen genieten van ons restaurant. Het is inderdaad gesloten op maandag en dinsdag, maar de openings- en sluitingsdagen kunnen ook afhangen van de bezettingsgraad. Daarom raden we aan om vooraf te bellen en een tafel te reserveren. Wat het ontbijt betreft, sommige reserveringen via Expedia zijn inderdaad zonder ontbijt en daarom bood mijn collega je deze aan toen je incheckte. Desalniettemin hopen we dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u genoten heeft van de omgeving van ons hotel en de inrichting ervan. Het zal een genoegen zijn u binnenkort weer te zien, Team Radisson Blu Balmoral, SPA

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was nog niet klaar om 15:00 uur. Drankje gekregen als compensatie.. toch liever geen drankje en de kamer op tijd! Voor de rest fijn hotel
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Laurie op 14 jul 2022
Beste Dorian, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​review achter te laten. Het spijt ons dat u even moest wachten om uw kamer te krijgen, maar inderdaad, de kamers zijn klaar vanaf 15.00 uur en niet om 15.00 uur stipt, wat betekent dat het waarschijnlijk even moet wachten, afhankelijk van de bezetting van de dag voordat. Ondanks alles zijn we verheugd dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u zowel de omgeving als de inrichting van ons hotel heeft gewaardeerd. Het zal een genoegen zijn u binnenkort weer te zien, Team Radisson Blu Balmoral, SPA

4/10 – Matig

Heidi

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Overal the stay was disappointing because of the lack of information available. How to call reception? Is there room service ? The room was for 3 people but only 2 robes available. The restaurant was closed no staff , nor a problem this can happen but then no information
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Laurent Vercauteren op 5 apr 2022
Dear Sir, First of all, I'd like to thank you for your feedback. I'm sorry to read that your last in our hotel was so disappointing. We truly want to improve our selves and we will take care of your remark to do better. However, I wanted to inform you that the missing information you mentioned is all given at check-in verbally by the receptionist and is no longer present in the room since the beginning of COVID. That is why you could not find any of it in your room. Do not hesitate to ask for this at the reception in the future, we are here for that. Regarding the closing of the restaurant, it is indeed clear that precise information about the closing should have been sent. We apologize for this. Kindest regards,

6/10 – Redelijk

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Bart

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodatie zeker in orde behalve veel te weinig licht in de kamer. Toilet en de moeilijk bereikbare plaatsen waren niet proper.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Isabel Van

3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ilse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf in Spa
Prima gezinsverblijf, lekker gegeten (op de kamer), kinderen hebben genoten van het zwembad. Een fles water op de kamer (Spa?) had wel attent geweest.
2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel, friendly staff and good location......
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Marc, Antwerpen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, en coronaproof. Een aanrader!
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

vermeire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
/10
1 puntje : drankjes in de ijskast op de kamer zou prima zijn , wel geschrokken van de 250 euro borg die we moesten betalen , dat vind ik een beetje onbeleefd . De kameropkuis zou vroeger moeten afgerond zijn , rond 16 u , dan kunnen we de kamer telkens betreden . Anders een 8/10 voor de kwaliteit !
5 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Armine

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
De kamers waren proper, maar personeel aan het onthaal sprak geen Nederlands en het eten was heel beperkt. Het brood was niet vers en het bestek was niet proper. Het restaurant was ook niet proper, overal kon je spinnenwebben zien.
3 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een suite?!?! Een kamer aan de straat met een terras(kooterie) waar je niet opkan en vol rommel ligt,het licht van het hotel reclame bord schijnt heel de nacht in de kamer en bedden als je je eens omdraait maak je 90 decibellawaaien de slaapbank hing vol haar!!
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Brighid, Stabroek

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, vriendelijk aan het onthaal. Het zwembad is een leuke plus. Je mag hier met kinderen wel alleen na 18u en voor 9u in. Op sommige plekken kwam het behang in de gang richting onze kamer los. Het ontbijtbuffet was er nog steeds, al werden de borden volgeschept door het personeel. Goede oplossing dus! Drank halen bij het ontbijt was niet ok. Dit was te smal, je stond te dicht tegen elkaar en de afstanden konden daar niet gerespecteerd worden omdat het ook de doorgang naar de veranda was. Ook waren er twee tafels vlak naast het koffiemachine. Niet handig dus.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime parking en kamer. Mooi welness gedeelte. Rustige ligging
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Sophie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet voor herhaling vatbaar
Hotel is aan een opknapbeurt toe. De hygiëne kan véél beter. Het ontbijt was gewoontjes. Borden en glazen niet zo proper, glazen nog nat, kan veel beter.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooie en ruime kamers. Mooie ligging van het hotel in het bos. Net zwembad, sauna en stoombad. Helaas geen handdoeken voorradig. Ontbijt viel wat tegen, brood was niet vers. Ook front desk personeel, was drukker met het afhandelen van telefonische reserveringen dan met het helpen van de gasten aan de balie. Dit kan echt verbeterd worden, want was tot 3x toe het geval. Verder prima hotel.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen. Goede uitvalsbasis om prachtige wandelingen te maken. Goed restaurant en dito bar.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Dit hotel is duur, maar heeft niet het niveau van een 4 sterrenhotel. Op Oudejaarsavond kregen we champagne die niet gekoeld was. De warme glazen en fles die we teruggeven hebben, hebben we nog zelf aan de kant mogen zetten. De rest van onze wijnglazen en vuile borden werden ook niet meegenomen door het personeel en hebben we ook zelf aan de kant gezet. Dan nog maar te zwijgen over het eten dat we kregen. Voor dit geld verwacht je een ander niveau.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

JC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot hotel met ondergedeimensioneerde faciliteite
Het was een drukke periode met als gevolg dat er geen parkeerplaatsen waren en het ontbijtbuffet was ook niet berekend op een volle hotelbezetting. Het restaurant was ook al volgeboekt bij aankomst. De receptie was vriendelijk maar geregeld onbemand, de kamer was ruim, schoon, de bedden comfortabel en de badkamer was zeer ruim en schoon. De gang op de tweede verdieping in het hoofdgebouw ruikt naar schimmel, alsof er een waterlekkage is geweest en er water onder de vloerbedekking is gekomen. Op de eerste verdieping was dit niet het geval. We hebben lekker gebruik gemaakt van het zwembad, de hammam en sauna, dat mocht op zondag tot 9 uur met kinderen, daarna moesten de kinderen weg (dat had men wat vriendelijker mogen aangeven).
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Mooie ruime kamer. Goed bed alhoewel de twee bedden te makkelijk verschoten. Volgende keer dubbel bed vragen. Heerlijk ontbijt. Aangename sauna en hamam.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed!! Rijk ontbijtbuffet. Avondeten (menu genomen) ook zeer lekker en verfijnd, wel lange wachttijd tussen de verschillende gangen.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De gast is gast en niet een procesverstoring
Het is een mooi hotel met heerlijke bedden in een mooie omgeving. Op max 1,5 km van de thermen en op 5 minuten van het centrum. Maar.... vooral in het restaurant moet men echt veel beter beseffen dat de gast gast is. En dat de gast echt belangrijker is dan 'het systeem' of 'de computer'. Drie minuten wachten bij binnenkomst omdat de ober bezig is met de computer is, bij een vrijwel leeg restaurant, echt te lang. En nee, ontbijtserveerster, om 09.30 uur moet je nog niet alle tafeltjes alvast voor de lunch gaan dekken en nee, dan moet je niet de gast boos aankijken die daar dan wil gaan zitten. Het is een mooi hotel, maar het management moet echt even een cursusje gastgerichtheid inlassen.
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Dingen stuk op dr kamer Te weinig parkeergelegenheid. Onduidelijke voorwaarden
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortabel hotel. Lekker ontbijt. Fijn zwembad met sauna
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Hans, Baarn

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is vriendelijk. Het is mooi gelegen en het ontbijt is uitgebreid genoeg met redelijk goede keuzemogelijkheden
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Patrik Roosenboom op 6 aug 2019
Dear Hans, Thank you for leaving a comment! I am happy to read that you appreciated your stay at the Radisson Blu Balmoral Hotel. We hope to welcome you again soon, Kind regards, Patrik Roosenboom General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

RUDI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relax
mooie gerenoveerde stille kamer prachtige spa uitgebreid en lekker ontbijt heerlijk bereide steak
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is helemaal top, heerlijk rustig. We hebben met z'n 2en een standaard kamer geboekt, klein, goedkoopste en wij zouden toch weinig op de kamer aanwezig zijn. De kamer kwaliteit is zeer slecht, geen kingsize bed zoals geboekt en dit zou ook niet gepassen hebben in z'n kleine kamer. De wc rol houder zit los, lampen hangen los in het plafond, de deur naar de douche gaat maar half open en moet jij zijwaarts door heen. Naast de lavabo kun je geen bijna spullen kwijt en handen wassen onder de kraan past maar net. Tevens weinig water druk op deze kraan. Het kleinste opberg vakje onder de lavabo komt uit de muur. Geen andere dekens aanwezig tijdens de warme periode van ons verblijf, dan de airco maar iets kouder. Dus veel te warm onder en veel te koud boven de dekens. De airco is zo oud dat deze veel lawaai maakt en op de grond staat zodat deze veel plek en loop ruimte in neemt. Dan het hotel zelf, we begrijpen dat het luxe is al, maar de prijs voor een pint op, €6,75 voor een triple karmeliet, das te veel. Het gratis ontbijt buffet is heel mager, weinig keus in kaas of vlees beleg. Eieren zijn niet goed gekookt, leuke keus om crepes of wafels te kunnen kiezen maar deze waren altijd op als wij aankwamen. Te weinig personeel die alles konden bijvullen. Het diner was prima in orde, heerlijke maaltijd met een toetje waar mijn partner het nog steeds over heeft. Heerlijke ligweide naast zwembad. Eind oordeel, er te veel niet goed t.o.v. gelijkaardige hotels. Dus geen aanrader.
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging net buiten Spa en ideaal voor mooie fiets en mtb routes
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Rw, Beveren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, ontbijt iets minder maar zeker niet slecht. Moeilijk parking te vinden. Parking van Hotel stond vol.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Emile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel!
Een fijn hotel. Wij hebben een upgrade genomen voor 15 euro extra per nacht naar een nieuwe kamer in de zijvleugel. Heerlijk rustig. Wel vonden wij het matras hard, maar dat is persoonlijk. Verder een prima kamer. De wellness was op vrijdag rustig, maar op zaterdag veel te druk. Ontbijt goed verzorgd, maar wel weinig personeel. Receptie personeel sprak helaas niet allemaal Nederlands, maar in het Engels kwamen we er ook uit. Over het algemeen heel aardig personeel. Al met al een heel fijn verblijf gehad.
2 nachten verbleven in februari 2019