Hotel 88 Embong Malang by WH

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Surabaya

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel 88 Embong Malang by WH

Deluxe Twin kamer | Een bureau, een laptopwerkplek, geluiddichte muren
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 100000 per persoon)
Ingang binnen
Een douche, gratis toiletartikelen, een haardroger, pantoffels

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
    Wasservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
De prijs is € 20
Prijs beschikbaar op 07-11-2024
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe Executive

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Queen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Queen

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een wasmachine en droger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Jl. Embong Malang 84, Surabaya, East Java

In de buurt

  • Winkelcentrum Grand City Surabaya - 16 min. lopen
  • Pasar Atum Mall - 19 min. lopen
  • Submarine Monument - 2 min. rijden
  • Surabaya Plaza Shopping Mall - 3 min. rijden
  • Tunjungan Plaza - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Surabaya Gubeng - 3 min. rijden
  • Surabaya Kota Station - 8 min. rijden
  • Surabaya (SUB-Juanda) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Excelso - ‬4 min. lopen
  • ‪Pangsit Mie Ayam - ‬7 min. lopen
  • ‪Bakpau Special " Niu Ming - ‬4 min. lopen
  • ‪Kwetiau Medan Bambang - ‬4 min. lopen
  • ‪KFC - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel 88 Embong Malang by WH

Hotel in een winkelbuurt
Met voorzieningen zoals een gratis ontvangst door de manager, een terras en een stomerij/wasserijservice kom je niets tekort bij Hotel 88 Embong Malang by WH. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), conciërgeservices en vergaderruimtes
  • Gratis kranten, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 141 kamers bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 100.000 voor volwassenen en IDR 50.000 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Gratis welkomstreceptie

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (190 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 185000.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 100000 voor volwassenen en ca. IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: IDR 185000.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.

Overige info

Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

88 Embong Malang
88 Embong Malang Surabaya
Embong
Hotel 88 Embong
Hotel 88 Embong Malang
Hotel 88 Embong Malang Surabaya
Hotel Embong 88
Hotel 88 Embong Malang Surabaya, Java
88 Embong Malang By Wh
Hotel 88 Embong Malang
Hotel 88 Embong Malang by WH Hotel
Hotel 88 Embong Malang by WH Surabaya
Hotel 88 Embong Malang by WH Hotel Surabaya

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 88 Embong Malang by WH?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel 88 Embong Malang by WH?

Vandaag, 31 okt. 2024, kost een verblijf bij Hotel 88 Embong Malang by WH van één nacht voor twee volwassenen op 7 nov. 2024 min. € 19,74, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel 88 Embong Malang by WH te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel 88 Embong Malang by WH?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 88 Embong Malang by WH uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel 88 Embong Malang by WH?

Dit hotel ligt in het centrum van Surabaya, binnen 10 minuten lopen van Cheng Hoo-moskee en Taman Hiburan Rakyat. Ook ITC Surabaya Mega Grosir en Gelora 10 November-stadion liggen binnen 2 km afstand. Surabaya Kota Station ligt op 24 minuten lopen en naar Station Surabaya Gubeng is het 30 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel 88 Embong Malang by WH

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 17 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Victoriene Dulcy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect holliday
Perfect
6 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Erik-Jan , Naarden, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Reasonable but with moderate facilities.
Pretty well in the city centre. be aware that there are more hotels with the same name in the city. this is the one mentioned in the Lonely Planet. although thelocation on the map in the last edition, 2016, is not correct.It is about 1 km more to the west at the intersection Bubutan/Embong Malang. They do not have a restaurant or bar. Only a 24/7 roomservice. They do not provide any alcoholic drinks. Rooms are decent but not really special.

10/10 – Uitstekend

PATRICIA

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Kwa, US

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel,best food
The hotel is very clean,the service is very good,the employee is very friendly..all the customers are mix (they have Chinese people,Indonesia people..

8/10 – Goed

Aydee, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An exceptional hotel
The hotel staff was very polite and helpful. They were always ready to provide assistance, especially when it comes to the bags and luggage. They also have a cafe outside the hotel lobby where guests can dine in. They serve breakfasts every morning for a few hours and there were various kinds food. Wi-fi was excellent, as we can connect to it even from our rooms. The room was clean and aesthetic. The shower was powerful which is good for a long day's shower. Heater was on point as well. On top of that, the housekeeping was top notch as well.

6/10 – Redelijk

Tia Claudia Ester, Indonesia

Negatief: Personeel en service
Room was modest but clean. Location in the mid city.

6/10 – Redelijk

thierry

Positief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Andy, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice budget hotel with excellent breakfast service
This is our 2nd time staying in this hotel. Just like our previous stay, my wife and I found the staff were still very friendly and helpful. All of our room requests were also promptly served. In addition to strategic place that close to nearby local eatery, this hotel also provides afternoon refreshment free of charge. Simply put, we were satisfied with their services, facilities and location. During our stay we also met with the hotel manager, Mr. Didik Abadi, and the main chef, Mr. Mario Wiguna. They are very courteous and willing to listen to some inputs from the guests. Kudos to Mr. Didik who has led the hotel staff to do excellent service. Kudos also to Mr. Mario and his team who had prepared excellent breakfast with different menu everyday. They are also willing to go extra miles to meet our wish when we asked them to cook something that is off the regular breakfast menu (such as klepon, italian pene, etc.) Truly, this is a nice budget hotel. Keep up the good works!

8/10 – Goed

John , Pembrokeshire, Wales

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central location
Very clean and modern hotel, close to amenities for food, shopping and banks

8/10 – Goed

sach, SB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to the mall
A lot of good food near the hotel, for sure will come back :)

8/10 – Goed

Herry, Ponorogo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FO buruk
Manajemen FO kurang bagus. Kamar saya di buka oleh tamu lain krn FO menyewakn kamar saya yg di kira kosong. Ngga bisa bayangkan kalau seandainya saya sedang dalam keadaan......trus orang lain buka kamar saya.

6/10 – Redelijk

Alex, San Francisco

Central; great view from restaurant level
I only stayed overnight, so I can't say too much about the area. The staff were "efficient", but not exactly warm. The room had no window, which I was not aware of at the time of booking. The quality of the room was "okay"; the bathroom was very small. The breakfast buffet was very good.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Boleh untuk second option aja
Kamar tidur bersih Kamar mandi bersih Sy dpt kamar no smoking, pertama masuk kamar nya berbau dinding basah.. Karena memang dinding nya basah.. Sayang dekor kamar nya menurut saya kurang menarik, cukup untuk second option aja

8/10 – Goed

Wiwiek

Positief: Netheid, personeel en service