Veranda

Beoordelingen van Best Western Plus Grand Winston

4 out of 5
Best Western Plus Grand Winston
Generaal Eisenhowerplein 1, Rijswijk

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 180 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 267 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 610 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 610 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Menno op 10 apr 2024
Beste Hans,Hartelijk dank voor uw review en fijn om te horen dat u een goed verblijft heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Menno

6/10 – Redelijk

Agnieszka

Grand Winston
Hotel is mooi ingericht en schoon Vriendelijke personeel Minus is dat kamermeisjes ochtend laat je niet slapen!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Menno op 22 jan 2024
Beste Agniezka,Hartelijk dank voor uw review en onze welgemeende excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren. We zullen dit bespreken met onze housekeeping. Met vriendelijke groet,Menno

10/10 – Uitstekend

Lars

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Menno op 10 dec 2023
Beste Lars, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! We hopen u snel weer mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet, Menno

10/10 – Uitstekend

Sharmila

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Menno op 18 nov 2023
Best Sharmila, Hartelijk dank voor uw review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Menno

4/10 – Matig

Ray

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet de goede kamer gekregen, voor de rest wel nette kamer.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Met vriendelijke groet Menno op 1 okt 2023
Het spijt ons dat u niet tevreden was, we doen ons best om de problemen die u heeft ondervonden op te lossen. Bedankt voor uw bericht.

8/10 – Goed

Nina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Menno op 20 aug 2023
Dear Nina, Thank you for your kind review and we hope to welcome you again in our hotel. Kind regards, Menno

10/10 – Uitstekend

mirrian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie gerenoveerde kamers, netjes schoon, prima ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Menno op 3 aug 2023
Beste Mirrian, Hartelijk dank voor uw mooie review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,Menno

8/10 – Goed

Dennis

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Menno op 18 jul 2023
Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Menno

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik voelde me veilig en de bed lag heerlijke ik heb good geslapen en lekker veel onder de rain shower gestaan het was heerlijke koel in de kamer toen ik in de nacht terug kwam
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Menno op 7 jul 2023
Beste Kevin,Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Menno

10/10 – Uitstekend

Ray

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Menno op 29 mei 2023
Dear Ray,Thank you for taking the time to review your stay and we are glad to hear that you have a good stay.We hope to welcome you soon to our hotel. Kind regards,Menno

8/10 – Goed

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van EH op 8 apr 2023
Dear Ricardo, Thank you for taking the time to review your stay. Good to hear that you had a good stay in our hotel. We hope to welcome you again in our newly renovated rooms. Kindest regards, Menno

8/10 – Goed

willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van EH op 14 nov 2022
Dear Willy. Thank you for taking the time to review your stay and thank you for nice score. We hope to welcome you again to our hotel. Kind regards, Menno

4/10 – Matig

Twan

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Menno op 13 sep 2022
Beste heer van der Heijden, Vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens was geweest en dat u naar een ander hotel bent gegaan. We hebben uw reservering kosteloos geannuleerd en Expedia heeft ons verwittigd dat zij u zo snel mogelijk terug gaan betalen. Met vriendelijke groet, MennoHotelmanager

10/10 – Uitstekend

Joep

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van EH op 20 aug 2022
Beste heer Joep. Hartelijk dank voor het mooie score. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verblijven in ons hotel. Met vriendelijke groet, Menno

2/10 – Ontzettend slecht

Selwin, Rozendaal

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht: Kamer na 4 nachten nog steeds niet schoongemaakt, ondanks herhaaldelijk verzoek vanaf de 2e nacht. Handdoeken na 4 nachten nog steeds niet verschoond. Luidruchtig door opvang van Oekraïnse vluchtelingen, zeer onveilig gevoel, lobby vol met hang vluchtelingen. Ontbrekende föhn in de kamer, ondanks herhaaldelijk verzoek is er niet voor een vervangende föhn gezorgd. Personeel biedt geen hulp voor de onstane problemen. Zou door manager (Dhr. Everon) teruggebeld worden vanwege de zeer onplezierige situatie en misgelopen logeer genot. Tot op heden geen reactie van de heer Everon gehad. Op de 4e dag was mijn kamer deur bij terugkomst in de avond wijd open. Personeel geeft aan geen zicht hierop te hebben. Al met al een te mijden hotel
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van EH op 11 jun 2022
Beste heer/ mevrouw Selwin, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij zullen de verbeterpunten bekijken en intern bespreken om deze zo veel mogelijk op te lossen. Het klopt dat wij op dit moment samenwerken met de Gemeente Rijswijk als opvang van de Oekraïners, vandaar dat u wat Oekraïense gasten zag in de openbare ruimte zoals in de lobby. Wij hopen u in de toekomst wederom te verwelkomen zodat u onze nieuwe kamers kunt ervaren. Met vriendelijke groet, Menno

2/10 – Ontzettend slecht

Selwin, Rozendaal

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets is goed. Kamer is sinds inchecken 3 dagen geleden niet schoongemaakt. Handdoeken sinds 3 dagen niet verschoond en beginnen te ruiken omdat ze niet drogen. Dit aan receptie doorgegeven waarbij ik doodleuk te horen krijg dat zij geen personeel hebben, maar wel de volle pond vragen voor de kamer. Kamer heeft geen föhn wat ik nodig heb en het hotel doet er niets aan om voor een föhn te zorgen, ondanks meerdere verzoeken. Hotel is luidruchtig doordat het vol zit met vluchtelingen uit Oekraïne. Hotel lobby is een opvangplaats van vluchtelingen, waarbij je je totaal niet veilig voelt. Nooit meer dit hotel, niet zozeer vanwege mogelijke overmacht van het hotel, maar meer doordat je als gast als vuil wordt behandeld. Geen enkele vorm van hulp van het hotel personeel.
10 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van EH op 11 jun 2022
Beste heer/ mevrouw Selwin, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Onze excuses voor de punten die u aangeeft u in de review. Ik ga de desbetreffende kamer laten controleren door de Housekeeping en Front Office Manager voor de overige informaties, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. U kunt deze punten ook altijd tijdens uw verblijf aangeven, zodat wij u een andere kamer kunnen toewijzen. Wij zijn ook in het proces om onze kamers te renoveren. Wij hopen u in de toekomst wederom te verwelkomen zodat u onze nieuwe kamers kunt ervaren. Met vriendelijke groet, Menno

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel dicht bij de snelweg.
Perfect hotel dicht bij de snelweg.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van EH op 23 feb 2022
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verblijven in ons hotel. Met vriendelijke groet, Kevin

2/10 – Ontzettend slecht

Buster

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van EH op 23 feb 2022
Dear Mr Seeder, Thank you very much for posting your review. Our apologies for the inconvenience you experienced. The technical problem is in the mean time solved so this does not occur in the future. We hope to welcome you again in our hotel Sincerely, Kevin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ruime kamer en mooi groot kingsize bed! 👌
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van EH op 29 jan 2022
Beste heer/mevrouw. Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verblijven in ons hotel. Met vriendelijke groet, Kevin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van EH op 28 jan 2022
Beste heer/mevrouw. Hartelijk dank voor het schrijven van uw mooie review. Wat goed om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen verblijven in ons hotel. Met vriendelijke groet, Kevin

8/10 – Goed

Teeoka

1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Tony

3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Henk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Nashantely

1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Ivm coronaperiode stil in het hotel,maar vriendelijke en behulpzame receptioniste.Eten kon via app worden besteld en werd afgegeven bij de receptie.Vreemde omstandigheden maar wel prettig verblijf gehad!
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Sam, Rijswijk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel........................ Ik verblijf hier regelmatig !
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Sam, Rijswijk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed hotel voor een goede prijs.. Ik verblijf er regelmatig.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Sam, Rijswijk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale locatie. Alles binnen handbereik. Ik kom hier zeker regelmatig terug.
2 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Dineke

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

wim

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Matig
Geen kamer verschonen ,geen handdoeken zelf regelen ,geen grote keus ontbijt. Gezien prijs overnachting met deze service tehoog.
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Frensly

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Robbie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat natuurlijk als eerste opvalt bij binnenkomst een gigantische foto van Churchill. Blijft een bijzondere man. Locatie hotel is echt top. Ook al moest ik in Den-Haag zijn. De barvrouw Annet was ontzettend gastvrij en onwijs gezellig! Er moeten meer Annettes zijn! Kamers waren okay voor de prijs. Wie weet tot de volgende keer! Cheers, Rob
6 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Kiona Receptie op 20 sep 2020
Beste Rob, Dank u wel voor uw positieve review. Wij zijn blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad en wij zullen Annet uiteraard dit mooie compliment laten lezen! Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Calien

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd
Oud en gedateerd hotel.. eerst een kamer met schimmel en penetrante geur, daarna een betere kamer, maar nogsteeds alles gedateerd en erg MWA! Service en medewerkers super en perfect!
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Jenn, Eindhoven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Neat rooms, boring lobby/restaurant and nice staff
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Rashida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De kamer was erg fijn, we hebben er heerlijk
1 nacht verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ouderwets hotel, geen 4 sterren waard
Ouderwets hotel. Eerste kamer stinkend naar afvoerleidingen, om te kotsen. Nieuwe kamer beter wat geur betreft, maar tapijt totaal versleten, lawaaierige airco, kapotte meubels. Echt onaangenaam verblijf.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Lesbiyati, Rijswijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed personel, jammer dat er lag nog een viese doek in de badkamer en er is geen Milk voor de koffie op de tafel.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Olaf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jammer dat bar en restaurant gesloten waren en er geen ontbijt was. Het is nog wel Corona tijd maar alle horeca is inmiddels al weer lang open. Prima hotel en een hele mooie kamer. We hadden een suit geboekt en deze was echt heel groot en mooi. Radio en geluid systeem werkte helaas niet maar echt een mooie grote luxe kamer. Zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel..
Een net hotel waar ik zeker weer terug kom.
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Julia, Schoonhoven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf kamer mocht iets schoner, kwa netheid een 7 verder alles boven de 8,5
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

sangeeta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Ton

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Wouter, Heerhugowaard

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Kamer was niet schoon, badkamer had wat gebreken, miste een handdoek, matras was erg hard.
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Margaritha

1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020