Exterieur

Beoordelingen van NH Zoetermeer

4 out of 5
NH Zoetermeer
Danny Kayelaan 20, Zoetermeer

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 108 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 331 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, clean room. Nice big bathroom. Good water pressure. Only needs a shower curtain. Because now if you take a shower, everything gets wet.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 24 apr 2024
Dear Mario,Thank you for leaving a review on this platform! Thank you for your beautiful compliments about our hotel! Regarding the shower curtain, our bathrooms are designed at an angle so that the water drains into the drain, unfortunately this does not work 100% in all of our rooms and we would like to apologize for this.Besides the problem with everything getting wet, would love to see you back in the future!

8/10 – Goed

Mark

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 22 mrt 2024
Dear Mark, Thank you for leaving this review!We would like to thank you for the rating you have given us and we would like to welcome you back to NH Zoetermeer.Kind regards,Jaimy Bodelier Front office manager

6/10 – Redelijk

Jeanine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Wij hadden een overnachting met onze dochter van 5. Op de kamer stond een verrassingspakket voor haar. Heel leuk. Het hotel is prima. Meubilair wel wat veroudert en/of beschadigt. Ontbijt was prima.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 12 jan 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verzorgd hotel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 21 nov 2023
Beste Geert, Bedankt voor het achterlaten van deze review.Wij zijn erg blij om te horen dat u een goed verblijf bij ons hebt gehad.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Zoetermeer!Met vriendelijke groet,Jaimy Bodelier Front office manager NH Zoetermeer

8/10 – Goed

Stanislaus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
veiligheid en rust
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 15 nov 2023
beste Stanislaus,Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wij zijn erg blij om te horen dat uw verblijf naar wens was, en dat u het een rustig kamer vondt.Met vriendelijke groet,Jaimy Bodelier Front Office manager

10/10 – Uitstekend

Diana

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office op 5 nov 2023
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay! We are looking forward to welcome you another time at NH Zoetermeer.

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Voorzieningen
Service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 31 okt 2023
Dear Caroline,Thank you for taking the time to write this 5-star review!We really appreciate this and hope to see you back at NH Zoetermeer soon!

8/10 – Goed

Michel

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 25 okt 2023
Beste Michel, Bedankt voor het achter laten van een review. Wij zijn erg blij om te zien dat u een goed verblijf bij ons hebt gehad.Met vriendelijke groet, Jaimy BodelierFront Office manager NH Zoetermeer

4/10 – Matig

Sandra

Positief: Netheid, voorzieningen
Het milieuaspect vond ik geweldig. Dat je een kaart had waarop stond dat de kamer niet schoon gemaakt hoefde te worden. Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn, zodat je alleen een kaart hebt als je het wel schoongemaakt wil hebben. De voucher van het drankje moet ik alleen nog krijgen haha. Ik vond het niet prettig dat de aparte wc geen fonteintje had waar ik mijn handen kon wassen. Personeel was zeer vriendelijk, alleen jammer dat ze niet echt op de hoogte zijn van korte wandelingen in de buurt. Verder vond ik het ook vervelend dat er in de kamer alleen maar sfeerlampen waren en geen goede lamp voor de hele kamer. Ik vond de prijs ook best duur voor wat ik kreeg. Ik kreeg ook "zogenaamd" een upgrade van mijn kamer, omdat het vol zat, alleen ik weet niet wat de upgrade had moeten zijn. Kamer was best gedateerd, en het water in de douche liep niet goed weg, omdat de vloer recht was, zodat er in de badkamer op de grond water bleef liggen. Er was geen trekker aanwezig. Het was wel allemaal goed schoon. Dat is ook heel fijn.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 11 aug 2023
Beste Sandra,Dankuwel voor het nemen van uw tijd om uw ervaring met ons te delen. De feedback en impressies van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons, wij zien dit als middel om onze service te verbeteren. Wat leuk om te lezen dat u het Green-stay concept fijn vind, alles goed schoon was en u het personeel vriendelijk vond. Helaas hebben wij u (onvoldoende) geinformeerd over (korte) wandelroutes in de buurt, wij snappen uw teleurstelling hierin en zullen daarom dan ook ons best doen om in het vervolg onze gasten wel voldoende te kunnen informeren hierover. Jammer om te lezen dat uw upgrade niet naar verwachting was en dat het water niet goed wegliep en dat u een trekker voor in de badkamer miste, wij zullen dit aan de desbetreffende afdeling doorgeven en ons best doen om deze problemen op te lossen. Bedankt voor uw review en we hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.Kind regards,Jaimy BodelierFront office manager

8/10 – Goed

Hanneke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Fijne sfeer in het hotel, erg vriendelijk personeel. Super schoon en netjes. Goede matrassen. Erg lekker uitgebreid buffet ontbijt. Heb maar een paar min puntjes: de kussens op het bed zijn veel te zacht en dun. Je hebt er ongeveer 4 nodig om goed te slapen. En bij het buitenterras zouden een paar windschermen ook wel fijn zijn, zodat je een beetje lekker uit de wind kan zitten.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 31 jul 2023
Beste Hanneke, Bedankt voor deze mooie review.We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij NH Zoetermeer! Wat betreft de minpunten, Wij gaan deze zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling! Wij hopen u in de toekomst weer met open armen te verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Irma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 14 jul 2023
Dear Irma,Thank you for taking the time to write an review!We really appreciate the score that you gave us and hope to see you back soon at NH Zoetermeer!

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 4 jun 2023
Dear Robert, Thank you for your time of writing a review on Hotels.com. What a good score, we are happy to see you have enjoyed our hotel and your raing will be shared with the team. We sincerly hope to welcome you again in the future. Kind regards, Jaimy Bodelier, Front-office manager

8/10 – Goed

Andrea

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar, net hotel met fijne service.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 28 mei 2023
Beste mevrouw Andrea, Bedankt voor uw review over uw verblijf bij NH Zoetermeer. Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad! een hoge waardering is een compliment voor ons allemaal. We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen! Met vriendelijke groet, Jaimy Bodelier Front office manager

10/10 – Uitstekend

Maikel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten is erg duur voor wat je kreeg een kale cheese burger met beetje patat bijna 19 euro dat was jammer verder prima kamer ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 18 mei 2023
Beste Maikel,Hartelijk dank voor uw review. Een hoge score als deze is echt een compliment voor ons hotel en personeel!Ik ga uw feedback over de cheeseburger doorgeven aan de Food & Bevarage manager zodat zij kan kijken of en wat hier aan veranderd kan worden.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Jaimy BodelierFront office manager

10/10 – Uitstekend

Gorbet, Rijswijk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was geweldig dank u wel
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 21 mrt 2023
Beste heer/mevrouw,Wat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Zoetermeer op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Jaimy BodelierFront office manager

10/10 – Uitstekend

Jojanneke, Hoorn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt waarbij er ook opties waren voor glutenvrij/lactosevrij. Mooie ruime kamer en groot bed! Wel iets te stevig bed voor ons. We hebben een heerlijk verblijf gehad :)
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 7 mrt 2023
Beste Jojanneke,Bedankt voor het schrijven van deze geweldige review over uw verblijf in NH Zoetermeer! Het is echt geweldig om zulke positieve feedback te krijgen.Ik vind het fijn om te lezen dat u tevreden was over het ontbijt en onze opties. Ook fijn dat u positief bent over de kamer!Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Jaimy BodelierFront office manager

10/10 – Uitstekend

Hes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed dat je de keuze had om je kamer wel of niet te laten schoonmaken. Ruime badkamer met inloop douche
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 7 mrt 2023
Beste heer/ mevrouw Hes,Namens het hele team, wil ik u hartelijk bedanken voor uw beoordeling van een 5 van de 5!Ik vind het fijn om te lezen dat u zo positief bent over de badkamer en ons 'greenstay' programma. Het was een genoegen u in ons hotel te mogen verwelkomen en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Jaimy BodelierFront office manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jimmy

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 2 mrt 2023
Dear Jimmy, Thank you for your time of writing a review on Hotels.com. We are sorry to read that you did not enjoy our hotel. We always strive to give our guest good quality and we hope in the future you can give us a second chance to meet your expectations. Kind regards, Jaimy Bodelier, Front-office manager

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 2 mrt 2023
Dear Diana, Thank you for your time of writing a review on Hotels.com. What a good score, we are happy to see you have enjoyed our hotel and your raing will be shared with the team. We sincerly hope to welcome you again in the future. Kind regards, Jaimy Bodelier, Front-office manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige service van de nachtreceptie in de (hele) late avond. Een kamerwisseling was noodzakelijk om een verwarmingstechnisch probleem maar dat was geen enkel punt. Er werd zorgvuldig een andere goede kamer uitgezocht voor ons, waarbij zelfs eerst werd gecheckt of die kamer op het punt wel in orde was.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jaimy Bodelier - Front office manager op 20 feb 2023
Beste heer Paul, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij NH Zoetermeer met ons op deze website.Ik ben verheugd te lezen dat u genoten heeft van de service van onze nacht collega. Excuus dat een room move noodzakelijk was. We gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Ik zal uw complimenten zeker delen met ons team en in het speciaal met de collega in kwestie!We verwelkomen u graag in de nabije toekomst.Met vriendelijke groet,Jaimy BodelierFront office manager

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
mooi zakenhotel, heel verzorgd ontbijt. vlotte parkeermogelijkheid.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 15 feb 2023
Beste heer GuyWat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Zoetermeer op deze website te beoordelen. Een acht als waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.We zijn blij om te lezen dat u bent te spreken over onze parkeer gelegenheid en ontbijt. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Jaimy BodelierFront office manager

10/10 – Uitstekend

Manuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everthing was perfect
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Melissa op 12 feb 2023
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review over uw verblijf bij NH Zoetermeer! We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Zoetermeer. Met vriendelijke groet, Melissa Front office

8/10 – Goed

Marga

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Jaimy Bodelier op 1 feb 2023
Beste Marga, Bedankt voor uw review over uw verblijf bij NH Zoetermeer! We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Zoetermeer. Met vriendelijke groet, Jaimy Bodelier Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Anke

Reactie van Jaimy Bodelier op 7 mrt 2023
Beste mevrouw Anke,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij NH Zoetermeer op deze website te beoordelen.Helaas is het ons duidelijk geworden dat onze score niet is waar we naar streven. Dit betekent dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan voor uw verblijf bij ons. De ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons en we streven altijd naar het beste. We betreuren het dat we u dit niet hebben kunnen geven. Het team en ik willen graag meer horen over uw verblijf en wat er precies is gebeurd. We hopen dat u ons een nieuwe kans wilt geven, zodat we uw ervaring met ons hotel in de toekomst kunnen veranderen!Met vriendelijke groet, Jaimy BodelierFront office manager

10/10 – Uitstekend

Jeanine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is netjes en schoon, maar is wel wat verouderd. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Ashley Yassin op 31 dec 2022
Beste mevrouw JeanineWat een geweldige beoordeling!Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Zoetermeer op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel.Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Ashley YassinFront office manager

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer slechte ervaring gehad in dit hotel
Het was smerig. Service was nergens te bekennen. Ik stond een uur voor de deur te wachten voordat er iemand uberhaupt de deur open deed. Receptie de mensen waren zeer onvriendelijk. De eerste en de laatste keer dat ik ooit hier in dit hotel verblijf.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Jaimy op 31 okt 2022
Beste heer Grouwstra, Namens het hele team wil ik u bedanken voor het plaatsen van uw ervaring met ons op deze website.Wij hebben 24/7 receptie bij alle NH Hotels in Nederland. Indien u belt, gaat de telefoon van onze nacht collega af en doen wij binnen 5 minuten de deur open. In uw geval is er helaas een voorval plaatsgevonden met u in het hotel en hebben wij, en onze overige hotelgasten, hier een hoop overlast van ondervonden. Hierdoor konden wij niet meer de service bieden die wij al onze gasten wensen te bieden. We zullen uw feedback met ons management team delen. Op die manier kunnen we uw feedback gebruiken om onze service en kwaliteit te verbeteren.Met vriendelijke groet, Ashley YassinFront office manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ashley Yassin op 2 sep 2022
Dear Mr./Ms.First of all, I would like to express my gratitude for taking the time to rate your stay at NH Zoetermeer. Secondly, your ratings made it apparent to us that we did not meet your expectations. We constantly aim to provide our guests with the finest of facilities and services and we very much regret that we did not completely meet your expectations.We do understand that this cannot change the experience you have had in our hotel anymore. We hope you will give us a second chance to welcoming you back in Zoetermeer soon.With kind regards,Ashley YassinFront office manager

10/10 – Uitstekend

Bart

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ashley Yassin op 30 aug 2022
Thank you very much for taking the time to rate NH Zoetermeer on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. It would be a great pleasure to welcome you back again! With kind regards,Ashley YassinFront office manager

4/10 – Matig

Marco

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een suprieur kamer..maar vond het zeker geen €180 waard voor nachtje .. Kamer niet schoon..geen meer luxe dan standaard kamer .en dan ook nog 10 euro durven vragen voor parkeren in garage.kansloos Dus dit hotel niet meer voor mij
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 25 aug 2022
Beste Marco,Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. De feedback en ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren.Het spijt ons echt dat het verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven altijd naar de beste ervaring voor onze gasten en we hopen de verwachtingen te overtreffen. Helaas heeft we u niet deze ervaring beleeft.Naar aanleiding van uw opmerking van het parkeren heb ik uw reservering gecheckt. Het is namelijk zo dat wij op dit moment geen kosten belasten voor onze parkeergarage. I.v.m. een storting in de slagbomen. Ik kan dan ook zien dat uw de kosten voor het parkeren niet heeft betaald. We hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in Zoetermeer. Met vriendelijke groet, Ashley YassinFront office manager

8/10 – Goed

David, Dronten

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers prima. Maar parkeergagarge veel te krap. Liftknop deed het niet goed. Deurkaart automaat defect. Volgende dag pinautomaat defect. Beetje investeren zou geen kwaad kunnen. Ontbijt normaal en prima.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 9 dec 2021
Beste Richard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Zoetermeer op deze website te delen. We zijn blij om te zien dat u een goede ervaring hebt gehad met onze kamers. Ook realiseren we ons dat onze scoren over de parkeergarage en de defecte apparatuur lager is dan waar wij naar streven. We hopen u nog en te mogen verwelkomen, wij streven ernaar om onszelf te kunnen verbeteren om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Bedankt voor uw review en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager

8/10 – Goed

henri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 16 okt 2021
Beste heer, mevrouw Henri Wat een geweldige beoordeling! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Zoetermeer op deze website te beoordelen. Zo'n hoge waardering is echt een compliment voor ons hotel en voor ons personeel. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager

2/10 – Ontzettend slecht

Adri

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Minder goed : inchecken duurt erg lang. 50 euro borg betalen. Geen wc papier op rol (alleen los papier) geen afvalbak.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Ashley Yassin op 28 sep 2021
Beste heer/mevrouw Adri, Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. De feedback en ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren. We betreuren het oprecht om uw ervaring met de check-in tijd te vernemen. We streven altijd naar de beste ervaring voor onze gasten en we hopen de verwachtingen te overtreffen. Helaas heeft we u niet deze ervaring beleeft. Ik wil u bedanken voor het advies dat u heeft gegeven met betrekking tot het wc papier en de afvalbak. Ik zal deze zeker communiceren met het team en de afdelingen! We begrijpen dat de ervaring die u in ons hotel heeft gehad niet meer kan veranderen. We hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in Zoetermeer. Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front office manager

8/10 – Goed

Tessa

2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Marcha

2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel met goed verzorgd ontbijt. Kamers enigszins gedateerd, maar wel netjes
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ashley Yassin op 13 jul 2021
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Ik zal uw compliment met ons team delen. Het zou een eer zijn om u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen :). Ik wens u nog een fijne avond! Met vriendelijke groet, Ashley Yassin Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Goed hotel, prima bedden, uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Ashley Yassin - Front Office Manager op 24 sep 2020
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Uw complimenten over het ontbijt en het personeel zijn gedeeld met de team. Wij hopen u snel nog is te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlakbij uitvalswegen. Kamer netjes, badkamer wat gedateerd. Bedden wel erg hard. Ontbijt goed verzorgd.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Chantal op 8 sep 2020
Beste, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven. Ik vind het fijn om te lezen dat u ondanks het harde bed wel een goed verblijf heeft gehad en ik zal dit ook delen met alle afdelingen. Wij hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Naima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel. Nette kamers lekker ontbijt.❤
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Chantal op 8 sep 2020
Best Naima, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven. Ik vind het fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en ik zal dit ook delen met alle afdelingen. Wij hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Chantal op 8 sep 2020
Best, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven. Wij hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Marja

3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Chantal op 8 sep 2020
Beste Marja, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf bij NH Zoetermeer. Daarnaast wil ik u bedanken voor de tijd welke u heeft genomen om deze review achter te laten. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij NH Zoetermeer of wellicht in één van onze andere NH Hotels. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Okay, maar voor ons niet meer
Beetje sfeerloos. Wel okay, ziet en voelt modern aan, maar niet echt iets extras waar je een 'wow' gevoel van krijgt (ze straken wel die ambitie uit). Waar we van schrokken was dat er geen lakens verschoond zijn (in deze Corona tijd??). Netjes gemeld, andere kamer gekregen met excuses, en een drankje aan de bar. Dit had anders gekunt, om een tevreden klant te houden. Hierdoor zal ik niet snel NH weer boeken. Plus is dat het bij het centrum en station ligt. Maar om dan weer 10 euro te vragen voor parkeren is echt overdreven. Ontbijt is okay, maar ook niet echt een 'wow'. Overall: jammer allemaal.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Ad, Lelystad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuke locatie met een kleine centrum. Alleen Hotel vinden wij qua luxe minder en ook de kamers ouderwets en niet praktisch
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Chantal op 8 sep 2020
Beste Ad, Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd welke u heeft genomen om deze review achter te laten. ik vind het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij waarderen het altijd als wij feedback krijgen betreft onze service en faciliteiten zodat wij hieraan kunnen werken. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van receptie op 30 mrt 2020
Dear guest, Thank you for your review. Pleasant to hear you have experienced a comfortable stay with us in NH Zoetermeer. Looking forward welcoming you again in our hotel. Best regards, NH Zoetermeer

8/10 – Goed

Rick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van receptie op 30 mrt 2020
Dear guest, Thank you for your review. Pleasant to hear you have experienced a comfortable stay with us in NH Zoetermeer. Looking forward welcoming you again in our hotel. Best regards, NH Zoetermeer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van receptie op 30 mrt 2020
Dear guest, Thank you for your review. Pleasant to hear you have experienced a comfortable stay with us in NH Zoetermeer. Looking forward welcoming you again in our hotel. Best regards, NH Zoetermeer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naast het station. Heel aardige service balie medewerker
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van receptie op 1 apr 2020
Bedankt voor het achterlaten van u review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. We hopen u snel weer terug te zien :) Groetjes, NH

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima verblijf
Prima verblijf - praktisch ingerichte en schone kamers.
1 nacht verbleven in januari 2020