Ik ben zwaar teleurgesteld over dit hotel. Bij aankomst bleek het chinees georienteerd te zijn, de receptioniste sprak geen nederlands, ik moest vragen naar een factuur, ik kreeg 2 keer een verkeerde factuur (eerst niet het juiste bedrag, naar na tenaamstelling van iemand anders). Mij werd uitgelegd dat ik in een ander gebouw ging overnachten, nadat ik voor 2 nachten had betaald. De receptioniste is niet achter haar desk weggeweest, dus ik moest mijn kamer (in het andere gebouw) zelf opzoeken. De kamer bleek heel klein te zijn, oud, sjofel en het stonk er. De douche/toilet werd gedeeld door zes (6!) kamers. De foto's op de site komen niet overeen met de werkelijkheid.
Ik ben eerst maar naar het strand gelopen, heb daar een wijntje gedronken en heb op internet gezocht naar een ander beschikbaar hotel. Gelukkig bleek bij mijn lievelingshotel een kamer geannuleerd te zijn. Ik heb ze gebeld en gezegd dat ik naar hun toe zou komen.
Daarna weer naar dit hotel. Geprobeerd om tot een deal te komen (1 nacht betalen, de andere terugkrijgen). Dat was niet mogelijk. Gevraagd of ik de eigenaar zou kunnen bellen. Die was niet in Nederland. De receptioniste gaf aan dat ik via de website een poging kon doen voor restitutie. Hierbij.