Fietsen

Beoordelingen van ibis Utrecht

3 out of 5
ibis Utrecht
Bizetlaan 1, Utrecht

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 233 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 420 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nathalie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Kamer was prima, mist alleen koffie of thee op de kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team ibis Utrecht op 29 feb 2024
Beste Nathalie,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u de kamer prima vond tijdens uw verblijf bij ons. We zijn blij dat de netheid van de kamer en onze service aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat u het gemis van een koffie- of theefaciliteit op uw kamer als een minpunt heeft ervaren. Graag informeren wij u dat onze gasten gratis een waterkoker en theezakjes kunnen verkrijgen bij de receptie. Onze excuses als dit niet duidelijk gecommuniceerd was tijdens uw bezoek.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ibis Utrecht voor nog een prettige ervaring. Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

6/10 – Redelijk

Jacky

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 12 jan 2024
Beste Jacky,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.Wat jammer dat u niet tevreden was over onze service. Mogen we u vragen wat u graag anders had gezien? Dan kunnen wij dit meenemen ter verbetering van onze service.Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Thom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed hotel met goede voorzieningen waardoor ik een goede nachtrust heb gehad
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 11 dec 2023
Beste Thom,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat onze voorzieningen hebben bijgedragen aan een goede nachtrust en dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en de conditie van het hotel. Het doet ons ook goed dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan; ons team streeft ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bieden.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

6/10 – Redelijk

Tialda

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudige hotel met super schone kamers. Dicht bii een bushalte. Wel erg gehorig Je kan mensen buiten horen praten terwijl je op een kamer van drie hoog verblijft. In 1:30 in de ochtend stond een vrachtwagen bij de omgang van het hotel te lossen en te laden. Verder prima verblijf
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 21 nov 2023
Beste Tialda,Bedankt voor uw reactie!We zijn blij te horen dat de netheid van onze kamers aan uw verwachtingen voldeed en dat onze locatie nabij het openbaar vervoer voor u gunstig was. We erkennen uw opmerking over de geluidsoverlast die u heeft ervaren en vinden het vervelend dat dit uw rust heeft verstoord. Hoewel onze kamers geluiddicht zijn, begrijpen we dat geluiden van buiten soms nog steeds hoorbaar kunnen zijn. Voor een toekomstig verblijf raden we een kamer aan de achterzijde van het hotel aan op een hogere verdieping, waar minder geluidsoverlast van de straat is. Ook zijn er oordopjes beschikbaar op verzoek. Uw comfort is belangrijk voor ons en we zullen uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.We ontvangen u in de toekomst graag nogmaals.Met vriendelijke groeten,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Chrit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudig maar goed. Goede busverbinding met centrum Utrecht
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 3 nov 2023
Beste gast,Bedankt voor uw recensie.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de eenvoud en kwaliteit van ons hotel. Het is fijn om te weten dat u de goede busverbinding naar het centrum van Utrecht heeft gewaardeerd.We hopen dat u tijdens uw verblijf ook van onze andere faciliteiten en diensten heeft kunnen genieten, zoals ons restaurant, gratis WiFi en comfortabele kamers met Sweet Bed by ibis-bedden.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Christ

Goed
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 30 okt 2023
Beste Christ,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Fabian

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 30 okt 2023
Beste Fabian,Bedankt voor uw bezoek en beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Monique

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goed bereikbaar vanaf de snelweg en goede verbinding naar her centrum. Goede vriendelijke service bij de receptie.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 23 okt 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de bereikbaarheid van ons hotel en de verbinding naar het centrum. Het is fijn om te weten dat onze vriendelijke service bij de receptie aan uw verwachtingen voldeed.We hopen dat u tijdens uw verblijf ook van onze andere faciliteiten en diensten heeft kunnen genieten, zoals ons restaurant, de gratis WiFi en de fietsverhuur om de prachtige stad Utrecht te verkennen.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice people
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 13 okt 2023
Dear Guest, Many thanks for your review.We are delighted to hear that you found our staff to be nice and appreciated the cleanliness of your room. Our team works hard to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay, and your kind words are truly appreciated.Regarding the room amenities, we are constantly working on improving our offerings and will take your feedback into account. We hope that our comfortable Sweet Bed by ibis bedding, free WiFi, and flat-screen TV with international channels contributed to a pleasant stay.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Herman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, schone kamers en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 13 okt 2023
Beste Herman,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze nette kamers en gunstige ligging.Fijn om te lezen dat u de gastvrijheid van onze medewerkers heeft gewaardeerd.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Margriet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en schone kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 16 aug 2023
Beste Margriet,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons team.Graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Feroz

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 17 jul 2023
Beste Feroz,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik de scores zeker meeneem in ons overleg over hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen!Hopelijk tot ziens,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Mohammad Mostafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 27 jun 2023
Beste Mostafa,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 21 jun 2023
Beste Dennis,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Team ibis Utrecht

10/10 – Uitstekend

Rob

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 13 jun 2023
Beste Rob,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Team ibis Utrecht

8/10 – Goed

m.j

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon en vriendelijk personeel!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 11 mei 2023
Beste m.j,Hartelijk dank voor jullie bezoek en feedback daarover!Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons team. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 28 apr 2023
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bezoek en feedback! Fijn om te lezen dat het verblijf naar wens was. We zien u heel graag weer terug! Vriendelijke groet, Laetitia - Operations manager

8/10 – Goed

Oumnia

10/10 – Uitstekend

Louis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie plek voor business travel
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Team ibis Utrecht op 31 okt 2022
Hi Louis,Thanks!

8/10 – Goed

Trina

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Marjorie

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sjoerd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supervriendelijk personeel, snelle incheck, heerlijk bed. De kamer verder heel basic, maar wel schoon.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Team ibis Utrecht op 22 mrt 2022
Hi Sjoerd, Dank voor je bezoek en feedback! Fijn om te lezen dat je lekker geslapen hebt!

10/10 – Uitstekend

Wendy

2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Team ibis Utrecht op 22 mrt 2022
Hi Wendy,Sorry for the late reply, we were celebrating our great score from your visit! Hope we will see you again soon!

8/10 – Goed

Erik, Hengelo Gld

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke en behulpzame hotel medewerkers. Kamer is netjes en bed is zeer goed.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Reint - General Manager op 28 jan 2022
Beste Erik, Dank voor je bezoek en de feedback! Fijn om te lezen dat we jullie ondanks de maatregelen toch een fijn verblijf hebben kunnen bieden! Graag tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Margreet, Bolsward

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette en hele schone kamer. We hebben geen last van het verkeer gehad.
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon!!! dicht bij de binnenstad
Het was niet duidelijk bij het boeken in of exclusief ontbijt was. €15,00 voor keuze ontbijtje was aan de hoge kant, als ik vergelijk bij andere budget hotels.
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en rustige kamer. Prima ontbijt. Rustige ligging.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 5 mrt 2020
Beste gast, Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn dat alles naar wens is geweest! Graag tot ziens in ibis Utrecht.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste gast, Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn om te lezen dat we overall goed scoren, mocht je aanvullen de tips hebben zodat we een volgende keer nog beter scoren - hoor ik die tips uiteraard graag! Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gratis parkeren. Rustig kunnen slapen. Netjes en schone kamer.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste gast, Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Super om te lezen dat we zo goed scoren. Graag tot ziens in Utrecht!

8/10 – Goed

René

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste René, Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn om te lezen dat we overall goed scoren! Graag tot ziens in Utrecht,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, schoon, ruim genoeg. Goede bedden. Helaas geen waterkoker / koffieapparaat op kamer.Gratis parkeren van auto. Wij fietsten zo het centrum in.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste gast, Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Wat fijn om te lezen dat we zo goed gescoord hebben! De waterkokers hebben we te leen bij de receptie, dan blijven ze goed schoon en (technisch)veilig. Hopelijk heb je er om gevraagd bij mijn collega's zodat we dat voor je konden verzorgen. Graag tot ziens!

8/10 – Goed

Huub M.G.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fris, schoon, vriendelijk verblijf
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 22 dec 2019
Beste Huub, Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens in Utrecht,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positieve ervaring, enkele tips
Ik vind het super dat er gratis parking en gratis internet is voorzien. Het systeem met uitrij munten vind ik heel goed. Maar nummerplaatherkenning zou nog gemakkelijker zijn. Dan moet je niet elke keer je de parking verlaat een munt gaan halen. Ik heb ook gemerkt dat de ondergrondse parking qua ruimte vrij klein is. De auto's die verticaal staan geparkeerd kunnen waarschijnlijk niet altijd wel door de auto's die horizontaal geparkeerd staan. Het persooneel is heel behulpzaam en vriendelijk, we hadden alles wat we nodig hadden en alles was netjes en mooi.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 23 dec 2019
Beste gast, Dank voor de review en uw bezoek aan ons hotel. Fijn dat we overall goed scoren. We hebben onlangs het parkeersysteem aangepast met een intercom! Vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Natasja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanbeveling!
Prima hotel, gratis parkeren en half uurtje lopen van het centrum
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 7 dec 2019
Beste Natasja, Dank voor je review en bezoek aan ons hotel. Fijn om te lezen dat we een aanbeveling zijn! Graag tot ziens in Utrecht!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Leuke rustige ligging. Alles inorde. Een echte aanrader!
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 9 aug 2019
Dear guest, Thanks for visiting and rating ibis Utrecht. I'm happy to see we did a good job and hope we can do that again in future! Kind regards, Anouk, operations manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 1 aug 2019
Dear guest, Thank you for visiting and rating ibis Utrecht. I'm happy to see we get four out of five stars! Kind regards, Anouk, operations manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heerlijk verblijf geen klachten voor mij. Neem gewoon de volgende keer weer ibis omdat ik weet wat ik daar heb en wat ik daar mag verwachten. En zeker het ontbijt was een toppertje.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 17 jul 2019
Dear guest, Thank you for visiting and rating ibis Utrecht. I cannot see what we can do to improve, but if you have further tips or feedback - please let me know. Kind regards, Anouk, operations manager

8/10 – Goed

Ruud-Maarten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Stanislaw, Udenhout

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer is geen minikoelkast aanwezig in kamer, met flessen en blikken of eten.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 30 apr 2019
Beste Stanislaw, Dank voor je bezoek en rating aan ons hotel! Ik ben blij te lezen dat we goed hebben gescoord. Binnen het ibis-concept is er inderdaad geen minibar/koelkastje aanwezig in de kamer. Ik hoop dat je eventuele versnaperingen hebt kunnen vinden in onze take away! Graag tot ziens in Utrecht, Anouk, operations manager

6/10 – Redelijk

Robin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 3 mei 2019
Beste Robin, Dank voor je bezoek en rating! Ik had natuurlijk graag tips gehad over wat we beter kunnen doen voor een volgende keer, maar hoop dat je het leuk hebt gehad in Utrecht! Vriendelijke groet, Anouk, operations manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 8 apr 2019
Dear guest, Thank you for visiting and rating ibis Utrecht. I can't see what we could have done to improve our rating, but I will be sure to give it a go! Kind regards, Anouk, operatons manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
wat uniek was weet ik niet Is ook een onzinvraag naar mijn oordeel), maar wel weet ik dat het personeel aardig en zeer behulpzaam was
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 14 mrt 2019
Beste Anonymous, Dank voor je bezoek en review aan ibis Utrecht. Goed om te lezen dat we maximaal scoren en dank voor de complimenten over ons personeel! Die vraag over uniek zijn kunnen we inderdaad met zo'n mooie score wel overslaan... Graag tot ziens in Utrecht! Anouk, operations manager

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 16 mrt 2019
Beste Bert, Dank voor je bezoek en review aan ibis Utrecht! Fijn om te lezen dat we het overall goed hebben gedaan, mocht je tips hebben waardoor we een volgende keer nog hoger scoren, hoor ik die graag. Wellicht tot een volgende keer! Anouk, operations manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, hond had mee gekund. Prijs van het ontbijt wat aan de hoge kant.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Reint op 7 feb 2019
Beste Anonymous, Dank voor het bezoek en de terugkoppeling! De hond was inderdaad meer dan welkom geweest, wij sluiten ook harige gezinsleden niet uit! Misschien de volgende keer?? Groet, Reint, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen middenklas hotel.
Geen super luxe hotel, maar zeer vriendelijk personeel. Kamer wat aan de kleine kant voor 2 personen. Voor 1 nachtje slapen is het goed te doen. Maar bed en douche waren prima.E het ontbijt was ook ruim voldoende. Bushalte voor de deur en de sneltram om de hoek. En met 10 minute zit je met het openbaar vervoer in hartje centrum Utrecht.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Reint op 8 feb 2019
Beste Anonymous, Dank voor je bezoek en de feedback! Ik ben blij te zien dat we een goede plek waren voor een nachtje in Utrecht. Ons hotel is inderdaad ook opgezet met korte, praktische verblijven in gedachten, precies zoals je inschatte. Wellicht tot een volgend kort bezoek, Reint, General Manager

8/10 – Goed

J, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Het centrum van Utrecht is aan te lopen in ca 30 min.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Reint, General Manager op 2 jan 2019
Beste J, Dank voor je bezoek en feedback! Ik ben blij te lezen dat je een goed verblijf heb gehad! Graag tot een volgend bezoek, Reint

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Reint, General Manager op 31 dec 2018
Dear Anonymous, Thanks for visiting and reviewing us!