Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 420 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
124
Gastenscore: 8 - Goed. 233 van 420 beoordelingen" "
8 - Goed
233
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 420 beoordelingen" "
6 - Redelijk
55
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 420 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 420 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Nathalie
Reisde met partner
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kamer was prima, mist alleen koffie of thee op de kamer
Nathalie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team ibis Utrecht op 29 feb 2024
Beste Nathalie,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u de kamer prima vond tijdens uw verblijf bij ons. We zijn blij dat de netheid van de kamer en onze service aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat u het gemis van een koffie- of theefaciliteit op uw kamer als een minpunt heeft ervaren. Graag informeren wij u dat onze gasten gratis een waterkoker en theezakjes kunnen verkrijgen bij de receptie. Onze excuses als dit niet duidelijk gecommuniceerd was tijdens uw bezoek.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ibis Utrecht voor nog een prettige ervaring. Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
6/10 – Redelijk
Jacky
4 jan 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacky
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 12 jan 2024
Beste Jacky,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.Wat jammer dat u niet tevreden was over onze service. Mogen we u vragen wat u graag anders had gezien? Dan kunnen wij dit meenemen ter verbetering van onze service.Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Thom
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed hotel met goede voorzieningen waardoor ik een goede nachtrust heb gehad
Thom
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 11 dec 2023
Beste Thom,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat onze voorzieningen hebben bijgedragen aan een goede nachtrust en dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en de conditie van het hotel. Het doet ons ook goed dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan; ons team streeft ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bieden.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
6/10 – Redelijk
Tialda
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudige hotel met super schone kamers. Dicht bii een bushalte. Wel erg gehorig Je kan mensen buiten horen praten terwijl je op een kamer van drie hoog verblijft. In 1:30 in de ochtend stond een vrachtwagen bij de omgang van het hotel te lossen en te laden. Verder prima verblijf
Tialda
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 21 nov 2023
Beste Tialda,Bedankt voor uw reactie!We zijn blij te horen dat de netheid van onze kamers aan uw verwachtingen voldeed en dat onze locatie nabij het openbaar vervoer voor u gunstig was. We erkennen uw opmerking over de geluidsoverlast die u heeft ervaren en vinden het vervelend dat dit uw rust heeft verstoord. Hoewel onze kamers geluiddicht zijn, begrijpen we dat geluiden van buiten soms nog steeds hoorbaar kunnen zijn. Voor een toekomstig verblijf raden we een kamer aan de achterzijde van het hotel aan op een hogere verdieping, waar minder geluidsoverlast van de straat is. Ook zijn er oordopjes beschikbaar op verzoek. Uw comfort is belangrijk voor ons en we zullen uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.We ontvangen u in de toekomst graag nogmaals.Met vriendelijke groeten,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Chrit
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudig maar goed. Goede busverbinding met centrum Utrecht
Chrit
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 3 nov 2023
Beste gast,Bedankt voor uw recensie.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de eenvoud en kwaliteit van ons hotel. Het is fijn om te weten dat u de goede busverbinding naar het centrum van Utrecht heeft gewaardeerd.We hopen dat u tijdens uw verblijf ook van onze andere faciliteiten en diensten heeft kunnen genieten, zoals ons restaurant, gratis WiFi en comfortabele kamers met Sweet Bed by ibis-bedden.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Christ
29 okt 2023
Goed
Christ
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 30 okt 2023
Beste Christ,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Fabian
28 okt 2023
Fabian
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 30 okt 2023
Beste Fabian,Bedankt voor uw bezoek en beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Monique
Reisde met een groep, Reisde met partner
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goed bereikbaar vanaf de snelweg en goede verbinding naar her centrum. Goede vriendelijke service bij de receptie.
Monique
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 23 okt 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de bereikbaarheid van ons hotel en de verbinding naar het centrum. Het is fijn om te weten dat onze vriendelijke service bij de receptie aan uw verwachtingen voldeed.We hopen dat u tijdens uw verblijf ook van onze andere faciliteiten en diensten heeft kunnen genieten, zoals ons restaurant, de gratis WiFi en de fietsverhuur om de prachtige stad Utrecht te verkennen.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Gé
Reisde met partner
9 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice people
Gé
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 13 okt 2023
Dear Guest, Many thanks for your review.We are delighted to hear that you found our staff to be nice and appreciated the cleanliness of your room. Our team works hard to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay, and your kind words are truly appreciated.Regarding the room amenities, we are constantly working on improving our offerings and will take your feedback into account. We hope that our comfortable Sweet Bed by ibis bedding, free WiFi, and flat-screen TV with international channels contributed to a pleasant stay.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Herman
Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie, schone kamers en vriendelijk personeel
Herman
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 13 okt 2023
Beste Herman,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze nette kamers en gunstige ligging.Fijn om te lezen dat u de gastvrijheid van onze medewerkers heeft gewaardeerd.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Margriet
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en schone kamers.
Margriet
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 16 aug 2023
Beste Margriet,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons team.Graag tot de volgende keer!Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Feroz
5 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Feroz
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 17 jul 2023
Beste Feroz,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik de scores zeker meeneem in ons overleg over hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen!Hopelijk tot ziens,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Mohammad Mostafa
Zakenreiziger
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammad Mostafa
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 27 jun 2023
Beste Mostafa,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
Dennis
20 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dennis
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 21 jun 2023
Beste Dennis,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Team ibis Utrecht
10/10 – Uitstekend
Rob
22 mei 2023
Rob
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 13 jun 2023
Beste Rob,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Team ibis Utrecht
8/10 – Goed
m.j
Reisde met partner
10 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon en vriendelijk personeel!
m.j
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 11 mei 2023
Beste m.j,Hartelijk dank voor jullie bezoek en feedback daarover!Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons team. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,Team ibis Utrecht
10/10 – Uitstekend
Hans
Reisde met partner
13 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propere kamer
Hans
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team ibis Utrecht op 28 apr 2023
Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bezoek en feedback! Fijn om te lezen dat het verblijf naar wens was. We zien u heel graag weer terug! Vriendelijke groet, Laetitia - Operations manager
8/10 – Goed
Oumnia
2 jan 2023
Oumnia
10/10 – Uitstekend
Louis
Zakenreiziger
29 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie plek voor business travel
Louis
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Team ibis Utrecht op 31 okt 2022
Hi Louis,Thanks!
8/10 – Goed
Trina
25 aug 2022
Trina
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Marjorie
2 mei 2022
Marjorie
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Sjoerd
Zakenreiziger
19 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supervriendelijk personeel, snelle incheck, heerlijk bed. De kamer verder heel basic, maar wel schoon.
Sjoerd
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Team ibis Utrecht op 22 mrt 2022
Hi Sjoerd,
Dank voor je bezoek en feedback! Fijn om te lezen dat je lekker geslapen hebt!
10/10 – Uitstekend
Wendy
28 feb 2022
Wendy
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Team ibis Utrecht op 22 mrt 2022
Hi Wendy,Sorry for the late reply, we were celebrating our great score from your visit! Hope we will see you again soon!
8/10 – Goed
Erik, Hengelo Gld
24 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke en behulpzame hotel medewerkers. Kamer is netjes en bed is zeer goed.
Erik
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Reint - General Manager op 28 jan 2022
Beste Erik,
Dank voor je bezoek en de feedback! Fijn om te lezen dat we jullie ondanks de maatregelen toch een fijn verblijf hebben kunnen bieden!
Graag tot een volgende keer!
8/10 – Goed
Marianne
2 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianne
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Margreet, Bolsward
Reisde met partner
29 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette en hele schone kamer. We hebben geen last van het verkeer gehad.
Margreet
1 nacht verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Bas
Zakenreiziger
23 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon!!! dicht bij de binnenstad
Het was niet duidelijk bij het boeken in of exclusief ontbijt was. €15,00 voor keuze ontbijtje was aan de hoge kant, als ik vergelijk bij andere budget hotels.
Bas
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette en rustige kamer. Prima ontbijt.
Rustige ligging.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 5 mrt 2020
Beste gast,
Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn dat alles naar wens is geweest!
Graag tot ziens in ibis Utrecht.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste gast,
Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn om te lezen dat we overall goed scoren, mocht je aanvullen de tips hebben zodat we een volgende keer nog beter scoren - hoor ik die tips uiteraard graag!
Vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gratis parkeren. Rustig kunnen slapen. Netjes en schone kamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste gast,
Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Super om te lezen dat we zo goed scoren.
Graag tot ziens in Utrecht!
8/10 – Goed
René
7 feb 2020
Positief: Personeel en service
René
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste René,
Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn om te lezen dat we overall goed scoren!
Graag tot ziens in Utrecht,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, schoon, ruim genoeg. Goede bedden. Helaas geen waterkoker / koffieapparaat op kamer.Gratis parkeren van auto. Wij fietsten zo het centrum in.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Anouk, operations manager op 21 feb 2020
Beste gast,
Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Wat fijn om te lezen dat we zo goed gescoord hebben! De waterkokers hebben we te leen bij de receptie, dan blijven ze goed schoon en (technisch)veilig. Hopelijk heb je er om gevraagd bij mijn collega's zodat we dat voor je konden verzorgen.
Graag tot ziens!
8/10 – Goed
Huub M.G.M.
12 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fris, schoon, vriendelijk verblijf
Huub M.G.M.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 22 dec 2019
Beste Huub,
Dank voor je bezoek en review aan ons hotel. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.
Graag tot ziens in Utrecht,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positieve ervaring, enkele tips
Ik vind het super dat er gratis parking en gratis internet is voorzien.
Het systeem met uitrij munten vind ik heel goed.
Maar nummerplaatherkenning zou nog gemakkelijker zijn. Dan moet je niet elke keer je de parking verlaat een munt gaan halen.
Ik heb ook gemerkt dat de ondergrondse parking qua ruimte vrij klein is. De auto's die verticaal staan geparkeerd kunnen waarschijnlijk niet altijd wel door de auto's die horizontaal geparkeerd staan.
Het persooneel is heel behulpzaam en vriendelijk, we hadden alles wat we nodig hadden en alles was netjes en mooi.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 23 dec 2019
Beste gast,
Dank voor de review en uw bezoek aan ons hotel. Fijn dat we overall goed scoren. We hebben onlangs het parkeersysteem aangepast met een intercom!
Vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Natasja
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanbeveling!
Prima hotel, gratis parkeren en half uurtje lopen van het centrum
Natasja
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 7 dec 2019
Beste Natasja,
Dank voor je review en bezoek aan ons hotel. Fijn om te lezen dat we een aanbeveling zijn! Graag tot ziens in Utrecht!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Leuke rustige ligging. Alles inorde. Een echte aanrader!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 9 aug 2019
Dear guest,
Thanks for visiting and rating ibis Utrecht. I'm happy to see we did a good job and hope we can do that again in future!
Kind regards,
Anouk, operations manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 1 aug 2019
Dear guest,
Thank you for visiting and rating ibis Utrecht. I'm happy to see we get four out of five stars!
Kind regards,
Anouk, operations manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heerlijk verblijf geen klachten voor mij.
Neem gewoon de volgende keer weer ibis omdat ik weet wat ik daar heb en wat ik daar mag verwachten. En zeker het ontbijt was een toppertje.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 17 jul 2019
Dear guest,
Thank you for visiting and rating ibis Utrecht. I cannot see what we can do to improve, but if you have further tips or feedback - please let me know.
Kind regards,
Anouk, operations manager
8/10 – Goed
Ruud-Maarten
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruud-Maarten
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Stanislaw, Udenhout
Reisde met partner
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer is geen minikoelkast aanwezig in kamer, met flessen en blikken of eten.
Stanislaw
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 30 apr 2019
Beste Stanislaw,
Dank voor je bezoek en rating aan ons hotel! Ik ben blij te lezen dat we goed hebben gescoord. Binnen het ibis-concept is er inderdaad geen minibar/koelkastje aanwezig in de kamer. Ik hoop dat je eventuele versnaperingen hebt kunnen vinden in onze take away!
Graag tot ziens in Utrecht,
Anouk, operations manager
6/10 – Redelijk
Robin
26 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Robin
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 3 mei 2019
Beste Robin,
Dank voor je bezoek en rating! Ik had natuurlijk graag tips gehad over wat we beter kunnen doen voor een volgende keer, maar hoop dat je het leuk hebt gehad in Utrecht!
Vriendelijke groet,
Anouk, operations manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 8 apr 2019
Dear guest,
Thank you for visiting and rating ibis Utrecht. I can't see what we could have done to improve our rating, but I will be sure to give it a go!
Kind regards,
Anouk, operatons manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
wat uniek was weet ik niet Is ook een onzinvraag naar mijn oordeel), maar wel weet ik dat het personeel aardig en zeer behulpzaam was
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 14 mrt 2019
Beste Anonymous,
Dank voor je bezoek en review aan ibis Utrecht. Goed om te lezen dat we maximaal scoren en dank voor de complimenten over ons personeel! Die vraag over uniek zijn kunnen we inderdaad met zo'n mooie score wel overslaan...
Graag tot ziens in Utrecht!
Anouk, operations manager
8/10 – Goed
Bert
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bert
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Anouk, operations manager op 16 mrt 2019
Beste Bert,
Dank voor je bezoek en review aan ibis Utrecht! Fijn om te lezen dat we het overall goed hebben gedaan, mocht je tips hebben waardoor we een volgende keer nog hoger scoren, hoor ik die graag.
Wellicht tot een volgende keer!
Anouk, operations manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, hond had mee gekund. Prijs van het ontbijt wat aan de hoge kant.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Reint op 7 feb 2019
Beste Anonymous,
Dank voor het bezoek en de terugkoppeling! De hond was inderdaad meer dan welkom geweest, wij sluiten ook harige gezinsleden niet uit! Misschien de volgende keer??
Groet,
Reint, General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen middenklas hotel.
Geen super luxe hotel, maar zeer vriendelijk personeel. Kamer wat aan de kleine kant voor 2 personen. Voor 1 nachtje slapen is het goed te doen. Maar bed en douche waren prima.E het ontbijt was ook ruim voldoende. Bushalte voor de deur en de sneltram om de hoek. En met 10 minute zit je met het openbaar vervoer in hartje centrum Utrecht.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Reint op 8 feb 2019
Beste Anonymous,
Dank voor je bezoek en de feedback! Ik ben blij te zien dat we een goede plek waren voor een nachtje in Utrecht. Ons hotel is inderdaad ook opgezet met korte, praktische verblijven in gedachten, precies zoals je inschatte.
Wellicht tot een volgend kort bezoek,
Reint, General Manager
8/10 – Goed
J, Utrecht
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Het centrum van Utrecht is aan te lopen in ca 30 min.
J
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Reint, General Manager op 2 jan 2019
Beste J,
Dank voor je bezoek en feedback! Ik ben blij te lezen dat je een goed verblijf heb gehad!
Graag tot een volgend bezoek,
Reint
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Reint, General Manager op 31 dec 2018
Dear Anonymous,
Thanks for visiting and reviewing us!