Luchtfoto

Beoordelingen van Leonardo Hotel Utrecht City Center

4 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 215 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 461 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 219 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 85 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1001 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Jim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Friendly staff, but the TV did not work and there was so much noise from the streets to hear in the room, that we barely slept.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Leonardo Hotel Utrecht City Center op 1 mei 2024
Dear Jim,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you found our staff friendly. However, we apologize for the inconvenience caused by the TV not working and the disturbance from street noise. Please know that we take these concerns seriously and will work to address them to improve the overall guest experience. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Utrecht City Center

8/10 – Goed

Jelina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi uitzicht op de stad
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Leonardo Hotel Utrecht City Center op 16 apr 2024
Beste Jelina,Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van het mooie uitzicht over de stad tijdens uw verblijf bij ons. We hopen dat u heeft kunnen ontspannen en dat u een prettig verblijf heeft gehad.Graag tot ziens bij Leonardo Hotel Utrecht City Center!Hartelijke groeten,Team Leonardo Hotel Utrecht City Center

6/10 – Redelijk

Lucas, Maastricht

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken, het is niet vies (ik zag wel een paar zilvervisjes en een muis in de ontbijtzaal en de lift wordt volgens mij nooit schoongemaakt), maar meer versleten vloerbedekking e.d. Er staat verder in de beschrijving dat er een restaurant aanwezig is (één van mijn criteria bij het boeken), maar dat is enkel ontbijt, dat overigens prima was. Verder gaat het bij Leonardo precies andersom dan bij de andere hotels, als je de kamer wil laten schoonmaken moet je een label aan de deur hangen (normaal is dat "niet storen"). Dat werd niet verteld bij inchecken, dus mijn kamer was niet schoongemaakt de tweede dag. Verder was het personeel vriendelijk en de ligging is prima, midden in de stad, vlakbij het treinstation. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik echter niet goed, voor € 250,= per nacht verwacht je een hogere kwaliteit in een 4-sterren hotel.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Rein

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van SP op 22 apr 2024
Dear Rein, Many thanks for the great score you have left us!See you again soon in Utrecht hopefully. With kind regards, Sam

2/10 – Ontzettend slecht

Harm

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb eerder in een leonardo hotel overnacht in papendrecht naar volle tevredenheid maar dit kwam absoluut niet in de buurt. Vieze kamer veel dingen kapot en er miste een gordijn wat overigens later opgehauwerd werd. Veel lawaai buiten en het bed was ranzig met 1 dun lakentje als matras overtrek. Veel te duur voor het niveau
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Leonardo Hotel Utrecht City Center op 26 feb 2024
Dear Harm, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your recent experience at our hotel did not meet your expectations, especially after a previously satisfactory stay at another Leonardo hotel. We apologize for any cleanliness and maintenance issues you encountered in your room. Please rest assured that we take your comments seriously, and we will address these matters with our housekeeping and maintenance teams to ensure that all rooms are up to our high standards.We regret any inconvenience caused by the noise outside your room and the condition of the bed. Your comfort is important to us, and we will look into ways to minimize any external disturbances and enhance the sleeping experience for our guests.We appreciate your feedback regarding the value for money, and we will review our pricing structure to ensure that it aligns with the quality of service we aim to provide.We sincerely apologize for any disappointment caused during your stay. We hope that you will consider giving us another chance to provide you with a more pleasant experience in the future.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Utrecht City Center.

8/10 – Goed

Jolanda

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SP op 22 apr 2024
Dear Jolanda, Many thanks for this great score!Hopefully we may welcome you again soon. With kind regards, Sam

8/10 – Goed

Martine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in het centrum dus wel wat lawaaierig Verder alles tiptop in orde!
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Willem

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon slecht , bedden, geluid verwarming ga maar door
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van SP op 14 feb 2024
Beste Willem, Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw recente verblijf!Graag hadden wij direct naar een oplossing gezocht. Mocht u alsnog contact willen opnemen heel graag, wellicht kunnen we alsnog naar een passende oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Sam

8/10 – Goed

Aart

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche is goed maar erg klein, bedden zijn perfect
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kristine op 6 feb 2024
Dear Aart, Thank youand will use this knowledge for the improving our service. for taking time ti share your feedback with us. Like this we learn from expirience. We happy to hear you enjoyed your stay and especially appreciated our bed in the room, and we sorry to see you find shower in our hotel room small for you - not all rooms have small showers, so if you would like bigger one, just let is know!Hope we can welcome you again next time. Kind regards,Kristine

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SP op 14 feb 2024
Dear Guest, Many thanks for leaving us this great review!We do appreciate this very much. We are very happy to see that you enjoyed your stay this much and hopefully we may welcome you again soon. With kind regards, Sam

6/10 – Redelijk

Leslie

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, niet heel bijzonder maar gezien de ligging wel top.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SP op 24 jan 2024
Beste Leslie, Bedankt voor je recente verblijf en beoordeling. Fijn dat je hebt genoten van de locatie. Wij hopen je snel weer te zien in de domstad!Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Tryntsje

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SP op 24 jan 2024
Dear Tryntsje, What a great score you have left us! Thank you for that, we do appreciate this very much. We are happy to see that you enjoyed your stay this much. See you again hopefully!With kind regards, Sam

10/10 – Uitstekend

Will

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn centraal gelegen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SP op 24 jan 2024
Beste Will, Ontzettend bedankt voor deze fijne score!Wij zijn erg blij om te horen dat u zo heeft genoten van het verblijf. Heel graag tot ziens in de domstad. Met vriendelijke groet, Sam

6/10 – Redelijk

Margot

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van SP op 24 jan 2024
Dear Margot, Thank you for the review!We are happy to see that you enjoyed your stay. See you again hopefully!With kind regards, Sam

4/10 – Matig

Johanna

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Leonardo Hotel is een ouder hotel. De badkamer is gedateerd, douchen in bad, geen mengkraan. Ontbijt, alles was op, werd wel aangevuld later maar voor prijs/kwaliteit zeer matig.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Pien op 7 jan 2024
Beste Johanna,Bedankt voor uw recente verblijf en gegeven feedback.We zullen uw opmerkingen over het ontbijt delen met ons team, excuses voor enig ongemak.Hopelijk mogen we u snel nogmaals verwelkomen in Utrecht.Met vriendelijke groet,Pien

10/10 – Uitstekend

Joyce

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie, schone kamer en lekker rustig
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Pien op 7 jan 2024
Beste Joyce,Bedankt voor uw recente verblijf en voor het achterlaten van deze fijne recensie.We zijn blij te zien dat u heeft genoten van de locatie en de kamer.Hopelijk mogen we u snel nogmaals verwelkomen in Utrecht.Met vriendelijke groet,Pien

8/10 – Goed

Jolanda

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van SP op 31 dec 2023
Beste Jolanda, Bedankt voor het kiezen voor Leonard Utrecht!Wij waarderen de review score enorm. Fijn om te vernemen dat het verblijf naar wens is geweest.Met vriendelijke groet, Sam

6/10 – Redelijk

Dick

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van SP op 31 dec 2023
Dear Dick, Thank you for choosing us! And the review you have left us. Please feel free to share more feedback, this way we can improve our self and product. Hopefully we may welcome you again soon!With kind regards, Sam

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kristine op 18 dec 2023
Dear guest,Thank you for your time to share your feedback with us. We pleased to see you enjoyed your stay with us and we hope we can welcome you again in our hotel.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

GJ

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kristine op 5 dec 2023
Dear Gj,Thank you for taking time to share yur feedback with us. We pleased to see you enjoyed your stay with us and we hoe we can welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

FRANCK

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sam op 5 dec 2023
Dear Franck, Many thanks for your recent stay and the great score you have left us!Hopefully we may welcome you again soon in Utrecht!With kind regards, Sam

8/10 – Goed

JAN, Eelderwolde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sam op 5 dec 2023
Dear Jan, Thank you for your recent stay and the review you have left us!We do appreciate this very much. Hopefully we may welcome you again in Utrecht!With kind regards, Sam

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Kristine op 13 nov 2023
Dear Louis,Thank you for your time to share your feedback. We pleased to see you enjoyed your stay with and we hope we can welcome you again.

4/10 – Matig

Jolanda

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel lawaai overlast jeugd buiten en lawaai op de gangen in het hotel.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van SP op 14 okt 2023
Beste Jolanda, Vervelend om te horen dat u last heeft gehad van geluidsoverlast! Wij hadden graag gezien dat u een andere ervaring had overgehouden aan het verblijf bij ons. Graag verwelkomen wij u nogmaals om ervoor te kunnen zorgen dat u meer tevreden zult zijn na het verblijf! Geef het in het vervolg vooral even aan, wij beschikken over 24 uurs receptie en hadden graag direct gehandeld. Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Thijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wat een top verblijf
ik heb een prettige overnachting gehad en werd bij binnenkomst goed geholpen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van SP op 11 okt 2023
Beste Thijs, Wat een leuke review! Ontzettend bedankt. Wij zijn blij om te lezen dat je zo genoten hebt en zien je graag snel nogmaals in de domstad!Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super friendly staff
Loved the stay, friendly staff.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Shama op 17 sep 2023
Dear Peter,Many thanks for the great survey you left us.We are happy that you enjoyed your stay with us.We would love to welcome you again soon in our hotel!With kind regards,Shama, team Leonardo Utrecht

8/10 – Goed

Rogier

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mariana op 25 jul 2023
Dear Rogier,Thank you for choosing the Leonardo Hotel Utrecht!We are pleased to know you enjoyed your stay.We are looking forward to having you with us again soon.Kind regards,The Leonardo Hotel Utrecht

8/10 – Goed

Lotte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel aan de receptie was vriendelijk en duidelijk.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mariana op 20 jul 2023
Dear Lotte,Thank you for choosing the Leonardo Hotel Utrecht!We are pleased to know you enjoyed the attentiveness of our staff.We are looking forward to having you with us again soon.Kind regards,The Leonardo Hotel Utrecht

6/10 – Redelijk

Ilse

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Ik heb dit hotel geboekt vanwege de centrale locatie. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, en op verzoek kreeg ik inderdaad de rustige kamer aan de achterzijde van het hotel. De kamer was op zich prima, matras goed en badkamer ook. Beetje vreemde constructie wat betreft mobiele airco met slang naar balkon via een soort plastic met klittenband aan de balkondeur. Heb kleding niet in de kast gehangen wegens vreselijke mottenballen/vanillegeur die daaruit opsteeg en op de luchtwegen sloeg, gauw de deur weer dicht gedaan. Bij aankomst stond de TV wel aan op een startpagina, maar afstandsbediening deed het niet. Verlichting had wat sterker gekund, en een make-upspiegel had handig geweest i.v.m. de afstand tot de spiegel achter de wastafel en de zwakke verlichting. Ontbijt was okay. Al met al geen vervelend hotel, vriendelijk personeel, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken wat dit een viersterrenhotel maakt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mariana op 10 jul 2023
Dear Ilse,Thank you for taking the time to leave your feedback, it helps us improve and provide the best stay possible to our guests.We are sorry to hear that your remote was not working, in situations like this our best suggestion is to contact the Reception team and have them take a look and fix it. And regarding the mobile a/c, it was added to the rooms as a measure to combat the extreme weather due to the heat wave.We hope to have another opportunity to have you with us.Kind regards,The Leonardo Hotel Utrecht

10/10 – Uitstekend

Valy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van SP op 24 jun 2023
Dear Valy, Thank you for your recent stay! And this great review! We do appreciate this very much. Hopefully we may welcome you again soon. With kind regards, Sam

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlakbij station en centrum en toch een stille kamer.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van SP op 29 mei 2023
Beste Hans, Bedankt voor uw verblijf!Fijn om te horen dat u de locatie als zeer prettig ervaart. Graag verwelkomen wij u nogmaals in de domstad!Met vriendelijke groet, Sam

4/10 – Matig

Sanne

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was een goed ontbijt en de accommodatie lag op loopafstand van de winkels. Hotel is echter sterk verouderd, kamers zijn niet schoon en het is zeer gehorig.
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Guno

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Was in het centrum van Utrecht, Loopafstand van parkeergarage was ok. Het hotel is gehorig, dus weinig isolerend. De kamer was wel erg krap. Voor €170 per nacht, was er geen ontbijt inbegrepen. Ik heb het beter meegemaakt.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Pien op 19 feb 2023
Beste Guno,Bedankt voor uw recente verblijf en dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van uw review.Op deze manier kunnen wij leren van onze gasten en zo ons product blijven verbeteren.De prijzen zijn dagelijks wisselend, zeker in het weekend kunnen deze wat hoger uitvallen.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en dan gaan we er alles aan doen om uw verblijf 100% naar wens te maken!Met vriendelijke groet,Pien

8/10 – Goed

Rowin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles netjes
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van SP op 11 feb 2023
Beste Rowin, Bedankt voor het recente verblijf en de beoordeling!Fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens!Met vriendelijke groet, Sam

6/10 – Redelijk

Mahbobah

3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van SP op 7 mrt 2023
Dear Mahbobah, Thank you for your recent stay!Hopefully you did enjoy your stay with us. We are looking forward to welcome you again in Utrecht!With kind regards, Sam

10/10 – Uitstekend

Shirly

8/10 – Goed

Naomi

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jolande

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van SP op 22 aug 2022
Beste Jolande, Bedankt voor deze ontzettend fijne score!Wij zijn erg blij te vernemen dat het verblijf naar wens is geweest voor u. Graag tot ziens!Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Renate

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van SP op 11 aug 2022
Beste Renate, Ontzettend bedankt voor je recente verblijf en gegeven feedback! Dit waarderen wij enorm. En wauw wat een prachtige scoren hebben wij mogen ontvangen. Fijn dat je zo hebt genoten in Utrecht! Wij verwelkomen je graag nogmaals in de domstad! Met vriendelijke groet, Sam

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van SP op 11 aug 2022
Beste Paul, Bedankt voor je recente verblijf en gegeven feedback! Dit waarderen wij enorm. Wij zijn erg blij dat wij deze prachtige score hebben mogen ontvangen. Wij zullen er dan ook alles aan doen volgende keer die tien te behalen! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Angelica

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Klazina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne service, goeie ligging. Fijn dat we de koffers konden achterlaten na het uitchecken
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van SP op 24 jul 2022
Beste Klazina, Ontzettend bedankt voor je recente verblijf en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! Fijn om te horen dat je onze service hebt kunnen waarderen en dat je hebt genoten in de domstad! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende locatie; ook heel makkelijk wanneer je op doorreis bent met electrische fiets. Kan vlakbij in beveiligde fietsenstalling staan.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van SP op 24 jul 2022
Beste Karin, Ontzettend bedankt voor je recente verblijf en gegeven feedback! Dit waarderen wij enorm. Fijn om te horen dat je hebt genoten van de locatie! Wij hopen dat jullie een fijne doorreis hebben gehad. Graag tot ziens in de domstad! Met vriendelijke groet, Sam

8/10 – Goed

Ingmar

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van SP op 5 jul 2022
Beste Ingmar, Bedankt voor je recente verblijf en gegeven feedback! Dit waarderen wij enorm. Fijn om te vernemen dat het verblijf zo naar wens is geweest voor je in de domstad! Bij een volgend verblijf gaan wij er alles aan doen om een 10 te scoren! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Sam

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel. Midden in het centrum van utrecht. Vriendelijk en behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van SP op 5 jul 2022
Beste Melissa, Ontzettend bedankt voor je recente verblijf en gegeven feedback! Dit waarderen wij enorm. Fijn dat je hebt genoten in de domstad en bedankt voor de complimenten over ons team. Graag zien we je snel nogmaals in Utrecht! Met vriendelijke groet, Sam

8/10 – Goed

Ilse

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van SP op 9 mei 2022
Beste Ilse, Ontzettend bedankt voor je recente verblijf en gegeven feedback! Dit waarderen wij enorm. Bedankt voor de mooie score, fijn dat je hebt genoten Utrecht! We verwelkomen je graag nogmaals in de domstad! Met vriendelijke groet, Sam

8/10 – Goed

Perry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging, maar……….
Prima centrale locatie. Jammer dat prijs kwaliteit niet helemaal met elkaar in verhouding staan.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Nick op 8 apr 2022
Beste Perry, Hartelijk dank voor uw recente verblijf in Leonardo Utrecht! Fijn dat u de tijd heeft genomen om feedback over het verblijf met ons te delen, dit wordt zeer gewaardeerd. Goed om te zien, dat u heeft genoten van de locatie! Mocht u nog meer feedback met ons willen delen, dan staan wij daar uiteraard open voor. Tijdens een volgend bezoek aan de Domstad, gaan wij er alles aan doen om die maximale score te behalen. In dat kader, mocht u een nieuwe reservering willen maken, schroom dan vooral niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen. Nogmaals dank en graag tot ziens in Utrecht! Met vriendelijke groet, Nick Hospers Leonardo Hotel Utrecht City Center

8/10 – Goed

Hans-Jaap

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kreeg een upgrade naar een schitterende kamer (313). Enige minpunt is dat de waterdruk van de kranen minder werd naarmate de warme kraan meer open stond. Onder een miezerig waterstraaltje moeten douchen.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van NH op 8 apr 2022
Beste Hans-Jaap, Hartelijk dank voor uw recente verblijf in Apollo Utrecht! Fijn dat u de tijd heeft genomen om feedback over het verblijf met ons te delen, dit wordt zeer gewaardeerd. Blij dat u genoten heeft van de gratis upgrade naar de kamer. De comments over de douche hebben we op kunnen pakken, fijn dat u dit heeft gedeeld! Mocht u nog meer feedback met ons willen delen, dan staan wij daar uiteraard open voor. Tijdens een volgend bezoek aan de Domstad, gaan wij er alles aan doen om die maximale score te behalen. In dat kader, mocht u een nieuwe reservering willen maken, schroom dan vooral niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen. Nogmaals dank en graag tot ziens in Utrecht! Met vriendelijke groet, Nick Hospers Leonardo Hotel Utrecht City Center

8/10 – Goed

Jelle

2 nachten verbleven in december 2021