Exterieur

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan

4 out of 5
Fletcher Hotel-Restaurant De Mallejan
Nunspeterweg 70, Vierhouten

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 104 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

leo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Meeuwis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Martien

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vergane glorie op een fantastische plek. Badkamer niet van deze tijd met zwaar beschadigde wasbak. Kledingkast met een legplank? Housekeeping probeert er nog wat van te maken, waarvoor hulde. Receptie chagrijnig. Geen aanrader.
9 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Ewout

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn enorm gedateerd en niet schoon. De bedden zijn ook erg slecht,ik begrijp niet dat zij deze kamers nog durven te verhuren.
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
leuke locatie, maar versleten
Het hotel is heel erg verouderd, vooral de kamers zijn aan een grondige renovatie toe. Verf bladdert af, slechte bedden. Dit kan eigenlijk niet meer zo. Wel heel vriendelijke staf en goed ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooie locatie. Ontbijt prima. Kamers kunnen wel een update hebben. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Ronald

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd en viezig
Het hotel is erg oud en de inrichting is viezig. Zeker geen 4 sterren waard, de steoeln in de kamer waren zo vies, dat we onze kleding er niet overheen wilden hangen. Verder erg gedateerd en qua comfort (douche in bad, vieze oude wastafel) zeker niet de standaard die we verwachtten voor 4 sterren.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

MiekeRes, Castricum

Positief: Netheid, personeel en service
Alles was goed, maar vond het wel het dat er renovatie nodig is. De wastafel was erg slecht de gordijnen hangen slordig ook in de ontvangst ruimte. De orchideeën die buiten staan, ziet er niet uit.
4 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

L, Houten

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was vriendelijk... maar veel te weinig personeel.. We vonden het gebouw smoezelig... Al eens op de piano gekeken daar??? Daar kun je een heel dagboek in schrijven. Vliegen in de vensterbank en heb vanmorgen 1 kop gebruikt voor de koffie met een enorme barst en 1 glas voor sap daar was de rand afgebroken... dit kan echt niet..Kamer was schoon.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Badkamer gedateerd, behoorlijk wat achterstallig onderhoud, gescheurde bekleding van de stoelen. Kamerprijs is aan de hoge kant. Verder moet je geen haast hebben wat betreft het opnemen en brengen van horecabestellingen. De vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel maakt echter een hoop goed. Prima coronaregels, werd ook goed aan gehouden.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Alles prima geregeld ! Bediening was erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Rafaqat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik vond het een rustig plek met een mooi uitzicht.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super oplossing ivm ontbijt, deze was pas vanaf 08:00. Echter ivm eerder vertrek werd er een ontbijt pakket gemaakt om mee te nemen.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Gerry

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kamer viel erg tegen
Bij aankomst geen warm water, zou binnen een uur opgelost zijn, pas volgende dag weer warm water. Geen koffie of thee op de kamer (kopje thee bij de bar kost 3,25), geen kluisje, geen strijkbout. Te dunne dekbedden, geen extra deken op de kamer. Wc bleef doorlopen, haren in de wasbak, geen koelkast, geen gekookt eitje meer om 9.30 terwijl ontbijt tot 10.00 uur is.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

hugo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel aan vernieuwing toe.
oubollige kamers, tv werkte niet,(uitleg ,trouwens sympathieke behulpzame medewerker: daar kunnen we niets aan doen, maar u krijgt een koffie als compensatie) . Zure schimmelreuk in badkamers. Wij waren daar 2x in 2 weken tijd voor 1 overnachting en in alle vier de kamers was hetzelfde schimmelprobleem. op te lossen met VENTILEREN, en nogmaals VENTILEREN. Nieuw bad geplaatst met nieuw tegelwerk, maar toilet van de jaren '60 is gebleven, inbegrepen de vergeelde pvc onderdelen ervan. Ontbijt prima. Personeel valt niets te verwijten, behulpzaam en vriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamer (104) redelijk gedateerd. Fletcher zou bij hun investeringsprogramma dit hotel voorrang moeten geven. Het hotel is namelijk fantastisch gelegen.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel
Geweldig verblijf. Heerlijk 3 gangen menu gegeten. Bediening was kundig en vriendelijk. Kamer netjes en groot met balkon. Goed ontbijt met veel keus. Rustige omgeving en snel in de natuur.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie, hartelijk personeel, ontbijt was in orde, rustige ligging.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Hotel de Mallejan op 1 mei 2019
Hartelijk dank voor uw feedback en graag tot ziens!

6/10 – Redelijk

Bert, Almelo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staat op een perfecte plek, midden in het bos, maar is gedateerd en dat zie ja aan alles. De 4 sterren die het pretendeert te hebben, heeft het niet meer; met 3 houdt het dik op. Personeel is uiterst vriendelijk, niets mis mee. Ontbijtbuffet was redelijk.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

R.P.

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Wouter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

R&M, Vierhouten

Positief: Personeel en service
De entree en lounge is erg gezellig. Heel erg mooi aangekleed en er hangt een gezellige sfeer. De kamers zijn verouderd en koud. Het sanitair meubilair was ook kapot en verouderd. Een vernieuwing zou niet misstaan.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Het hotel is mooi gelegen, ruime parkeergelegenheid, mooie omgeving Wat toch wel een groot min-punt is.... De douche. Deze wordt regelmatig ineens heel (pijnlijk) heet en dan weer normaal. Dat gebeurd een aantal malen per douchebeurt. Dit is al jaren zo.....
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Midden in de natuur , mooie lokatie om de veluwe te ondekken
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Petra, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijk hotel, wat verouderd maar dat maakt het personeel goed!
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sanne Diercks, hotel de Mallejan op 21 nov 2018
Beste Petra, Hartelijk dank voor uw leuke review en heel graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Diederik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Sanne Diercks, hotel de Mallejan op 21 nov 2018
Beste Diederik, Hartelijk dank voor uw 5 sterren en heel graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Anneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Fantastisch.. gezellig Ga zo door.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Sanne Diercks, hotel de Mallejan op 21 nov 2018
Beste Anneke, Hartelijk dank voor uw leuke review. Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer!

6/10 – Redelijk

Oscar

mooie ligging op de Veluwe
uitstekend gelegen op de Veluwe met leuke en vriendelijke medewerkers. Ook het ontbijt is vers en heerlijk. De kamer is echter wel echt aan een renovatie toe. Deze zijn nu wat versleten (maar wel schoon)
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

karin, nibbixwoud

Positief: Personeel en service
Bosrijk
Zo de bossen in . Een prachtige omgeving met vel leuke uitjes en restaurantjes
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Mariejan

Positief: Personeel en service
Thuis
Fijn hotel. Ligging is geweldig. Niet luxe, maar we voelen ons er “ thuis”.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Ella, Sleeuwijk

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel direct in de bossen
Hotel aan de buitenkant ziet er top uit. Eten en personeel was ook top. De kamer en ook op de gang vond ik af en toe muf ruiken. De verf van het balkon was helemaal los, afgebladderd. Dat zag er echt niet uit.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel tegen het bos aan.
Vanuit je hotel direct het bos in lopen. Een fietsenstalling aanwezig en fijn personeel.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk rustig
Alleen last gehad van de ontluchting van de keuken......als die open ging. Hotelkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Miste een minibar.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Dick, Zuidwolde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel midden in de bossen.
Fijn hotel en prima personeel. Het eten was zeer goed. Vanuit het hotel kun je prachtige wandel- en fietstochten maken. Kortom: Een aanrader.
2 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Peter , Alphen n.br

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wild
Prachtige bossen en veel wild gezien .Nunspeet en Epe leuke plaatsen. Vierhouten heeft zeer goede restaurants
6 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Jan, Helden

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mallejan
Mooi gelegen hotel met van buiten een mooie uitstraling. Over het restaurant valt niets te zeggen. De kamers (mijn kamer) is wat gedateerd. Je ziet overal wel achterstallig onderhoud. Ik was er niet vanwege vakantie maar zakelijk. Ik was overdag niet aanwezig en heb er alleen maar geslapen. En daarvoor is het een prima hotel. Wel miste ik op de kamer een waterkoker om een kopje koffie of thee te maken. Voor mijn doel is het verder een prima hotel.
4 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer gehorig
Hotel ligt aan een drukke doorgaade weg helaas . Personeel vriendelijk en behulpzaam.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Jose, Leeuwarden

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel, goeie bereikbaarheid
Fijn hotel het inchecken duurder wel weg lang het was druk in het restaurant waardoor ik moest wachten. Stopcontact in de kamer zat los, verder okay.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
prettig hotel
1 overnachting gehad in dit hotel. prettige sfeer en goed hotel. heerlijk ontbijt. hier en daar beetje achterstallig onderhoud ; dit ziet er wat minder mooi uit, maar niet echt last van gehad.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Piet, Ricderketk

Positief: Personeel en service
Het hotel is een beetje oud bollig lift zonder licht hele vieze lucht van vis bakken op de gangen.ontbijt was perfect.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

J.A.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017