Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Abbazia





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 207
inclusief belastingen en toeslagen
29 sep - 30 sep
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(57 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(44 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Regendouchekop
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Ausonia Hungaria
Lido
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 261 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Cannaregio, Calle Priuli Cavaletti 68, Venice, VE, 30121
Over deze accommodatie
Hotel Abbazia
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie wordt verrekend. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen jonger dan 10 jaar. Bij het overleggen van de juiste documentatie bij de accommodatie gelden er mogelijk andere uitzonderingen voor patiënten en hun verzorgers en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari tot 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10 en 16 jaar oud.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Abbazia
Abbazia Hotel
Abbazia Venice
Hotel Abbazia
Hotel Abbazia Venice
Abbazia Hotel Venice
Hotel Abbazia Hotel
Hotel Abbazia Venice
Hotel Abbazia Hotel Venice
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Abbazia
9,2
Fantastisch
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Rob
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Gerritdina Johanna, Doetinchem
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerritdina Johanna
14 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Machiel, Voorschoten
Reisde met partner
24 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Machiel
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Katrien
12 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Katrien
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Mizgin
25 okt 2021
Mizgin
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Monica
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Monica
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
kikuko
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kikuko
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Grisaldy
Reisde met partner
8 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grisaldy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lyndsey
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lyndsey
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yomar
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yomar
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marcy
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcy
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
M
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
M
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Raheleh
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raheleh
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Suk Yin
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Personeel en service
Suk Yin
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rolf
Reisde met partner
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolf
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Petra
23 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petra
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuhiro
21 aug 2025
Yasuhiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kenichi
19 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenichi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pankajmohan Girish
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pankajmohan Girish
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Isabelle
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isabelle
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dany
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dany
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in augustus 2025