Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Radisson Blu Limfjord Hotel Aalborg





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 137
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,2 van 10
Zeer goed
(114 beoordelingen)
Hoogtepunten
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Business kamer (Class) laden

Business kamer (Class)
8,4 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Waterkoker
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ved Stranden 14-16, Aalborg, DK-9000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: DKK 145 per dag
- Toeslag voor huisdieren: DKK 100 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: DKK 100.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: DKK 250.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Safety Protocol (Radisson) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Denemarken een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aalborg Limfjord
Aalborg Radisson Blu
Limfjord Aalborg
Limfjord Hotel
Limfjord Hotel Aalborg
Radisson Blu Hotel Aalborg
Radisson Blu Limfjord
Radisson Blu Limfjord Aalborg
Radisson Blu Limfjord Hotel
Radisson Blu Limfjord Hotel Aalborg
Aalbourg Radisson
Radisson Aalbourg
Radisson Blu Limfjord Aalborg
Radisson Blu Limfjord Hotel Aalborg Hotel
Radisson Blu Limfjord Hotel Aalborg Aalborg
Radisson Blu Limfjord Hotel Aalborg Hotel Aalborg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Radisson Blu Limfjord Hotel Aalborg
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Rene
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rene
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kristof
Zakenreiziger
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
OK
Kristof
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Joost, Zelhem
29 jun 2024
Joost
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Timothy
Zakenreiziger
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timothy
5 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jan
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
3 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
a
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gehorig en oud!
a
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Kurt
31 jul 2023
Kurt
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ramon
21 mrt 2023
Ramon
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Rob
16 feb 2023
Rob
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Pim
11 jan 2023
Pim
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
sjoerd
Zakenreiziger
9 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
old rooms
sjoerd
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Jeroen
Zakenreiziger
16 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, average rooms
Jeroen
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Imke
Zakenreiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imke
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Klaus
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klaus
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mikkel
Reisde met familie
14 mei 2025
Mikkel
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jens Erik
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jens Erik
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Stian
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stian
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Per Skovgaard
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Per Skovgaard
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
11 mei 2025
Mike
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Maria
7 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bente
Zakenreiziger
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bente
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vanessa Charlotte
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vanessa Charlotte
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Johansen
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johansen
1 nacht verbleven in april 2025