Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Montra Hotel Sabro Kro





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite, bubbelbad laden

Junior suite, bubbelbad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon of terras
Een aparte zitruimte
Verwarming
Televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Televisie
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(51 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Viborgvej 780, Sabro, 8471
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: DKK 250 per accommodatie, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: DKK 250 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: DKK 400 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: DKK 100.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: DKK 200.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Denemarken een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Montra Hotel Kro
Montra Hotel Sabro Kro
Montra Kro
Montra Sabro Kro
Montra Hotel Sabro Kro Hotel
Montra Hotel Sabro Kro Sabro
Montra Hotel Sabro Kro Hotel Sabro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Montra Hotel Sabro Kro
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marpie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marpie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
J.D.
Reisde met partner
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J.D.
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
stephan
Reisde met familie
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stephan
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
wilma
31 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wilma
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Frans
Zakenreiziger
20 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frans
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Brenda
11 aug 2025
Brenda
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Vigdis
Reisde met partner
24 jul 2025
Vigdis
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Timo
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timo
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Luca
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luca
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jørn
Zakenreiziger
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jørn
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Conny
9 jun 2025
Conny
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Leila
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Leila
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jonas
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint ophold med god mad.
Jonas
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kurt
8 jun 2025
kurt
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Maria-Louise
8 jun 2025
Maria-Louise
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
dirk martin
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dirk martin
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Tom
1 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irene
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Heidi
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Aija
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aija
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sean
Zakenreiziger
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sean
1 nacht verbleven in mei 2025