Fotogalerie voor Starling Cloud, Aberystwyth by Marston’s Inns





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(44 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Keuken
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Keuken
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Keuken
Televisie
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Boulevard De Sainte Brieuc, Aberystwyth, Wales, SY23 1PD
Over deze accommodatie
Starling Cloud, Aberystwyth by Marston’s Inns
Vergelijkbare accommodaties

Gwesty'r Marine Hotel & Spa
Gwesty'r Marine Hotel & Spa
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 756 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 8.75 voor volwassenen en ca. GBP 2.50 voor kinderen
- Toeslag voor late check-in: GBP 20.00 als je incheckt tussen 23.00 uur en 07.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Starling Cloud Hotel Aberystwyth
Starling Cloud Hotel
Starling Cloud Aberystwyth
Starling Cloud
The Starling Cloud Aberystwyth, Wales
Starling Cloud Hotel by Marston's Inns
Starling Cloud, Aberystwyth by Marston’s Inns Inn
Starling Cloud, Aberystwyth by Marston’s Inns Aberystwyth
Starling Cloud, Aberystwyth by Marston’s Inns Inn Aberystwyth
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Starling Cloud, Aberystwyth by Marston’s Inns
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cees
Reisde met partner
30 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cees
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
.
Reisde met een groep
27 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met familie
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alec
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alec
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shinu
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinu
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joan
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met partner, Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Catrin
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Catrin
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Petrina
28 aug 2025
Petrina
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bill
20 aug 2025
Bill
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ALUN
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALUN
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Robert
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Peter
18 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Abdul
11 aug 2025
Abdul
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Craig
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Craig
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Craig
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lesley
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lesley
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Antony
28 jul 2025
Antony
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ian
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Ian
2 nachten verbleven in juli 2025