Receptie

Beoordelingen van Grand Continental Hotel

3 out of 5
Grand Continental Hotel
Sheikh Hamdan bin Mohammad St, Next to Capital Garden, Abu Dhabi

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 144 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 144 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

8/10 – Goed

Robbin, Wehl

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Groot hotel met weinig faciliteiten
Vriendelijk personeel, goede grote schone kamers. Hotel ligt midden in het centrum van Abu Dhabi. Geen last van het drukke verkeer in het centrum zelf.

10/10 – Uitstekend

Júlia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would go back - good reception
Great hotel about a half mile from the water front. Dunkin donuts around the corner and 5 minutes walk from Starbucks and next to a small park with fountains. I was very happy. Room a bit dated but big and spacious.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
立地条件は良いが水廻りが古いのでリフォームが必要あり。
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback, we do apologies for inconvenience caused during your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Nothing to say particular. Bathroom need to be upgraded.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback, we do apologies for inconvenience caused during your stay.

8/10 – Goed

Frank Arno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel für die Stadtbesichtigung
Direkt am Park gelegen und eine Bushaltestelle ist gleich um die Ecke. Shopping und Restaurants in unmittelbarer Umgebung. Die Einrichtung ist schon etwas in die Jahre gekommen.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

DIMITRIOS

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

duilio marino

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Graham

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

4/10 – Matig

Jovan

Negatief: Personeel en service
Bad service , rude receptionist staff
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback, we do apologies for inconvenience caused during your stay. Please accept our sincerest apologies!

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception plus que limite, on nous dit d'attendre Les temps que la chambre soit nettoyée... à 23h... Matériel en piteux état et services inexistant !
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback, we do apologies for inconvenience caused during your stay.

8/10 – Goed

Hiroaki

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
快適なホテル
ロケーションもよく、とても快適なホテルでしたが、1つ残念だったのはバスルームの洗面所の枠にカビが生えていた。思わずカビキラーがあったらスプレーしたかったです。
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Laith, Abu Dhabi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service, unfriendly employee reception, smoking smell in the room
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback, we do apologies for inconvenience caused during your stay.

6/10 – Redelijk

FRANCESCO

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not happy
I was expected more....the bath door was too old and damaged.....by water vapor
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest,Thank you for your feedback, we do apologies for inconvenience caused during your stay.

6/10 – Redelijk

May

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

8/10 – Goed

HY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3*** Hotel. Furniture, bedding and decors need some upgrades. Breakfast area is small and not a lot of variety of food.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Gamal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جميل جدا
روعة
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vacation
its nice and convenient
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Shaikh Nafisa op 15 mrt 2024
Dear Valued guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to welcome you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bidet in the toilet if possible to install.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Mohammad Umer

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Marc

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
Très mauvais accueil et service. Absence de managers. Cigarettes partout.
6 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Timothy

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor - smoky and no hot water
Check in fine and good central location near to underground car park. However our room on a non-smoking floor was incredibly smoky. Clearly they don't take a penalty charge against clients who break the rules and they don't do a deep clean after somebody smokes in a non-smoking room. Horrible smell. They changed us to a better room but didn't seem interested in the smelly room at all. In the morning, the shower water was not very warm so we couldn't shower - poor really. Otherwise it's a cheap and centrally located hotel - a bit old and tired though and not much management interest in giving us a non-smelly room with hot water. It's not much to ask really. We would book somewhere else next time.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Mala atención del personal muy poco atento en recepción. El hotel huele a viejo pero no está mal teniendo en cuenta el precio.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Sajan, Abu dhabi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

ayman abukheil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

imad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
التعامل الاسوء
كانت اقامة سيئة للغاية وبدون تعليق خاصطا موظف الستقبال كان غير صادق رائحة الغرفة مقرفة
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Mohamed Emad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Anupam Singh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing, staff was very nice, food was very good n tasty. Neat n cleat.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

خالد

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
إقامة جيدة في فندق متميز .
إقامة جيدة مقابل القيمة من حيث منطقة الفندق والحالة العامة للفندق ماعدا قدم حمامات بعض الغرف وحاجتها للصيانة بشكل عام ، إضافة لقلة القنوات التلفزيونية العربية وعدم النقاء ، ولا ملاحظات أخرى . بشكل عام التقييم أكثر من جيد .
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

sugathan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

SANDIP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Bikesh

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Dirty blanket
Well everything was fine they have so much in bathroom it was nice The location was near to some amazing restaurants and the everything was great until we saw blood stain the blanket ruin everything
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Khasiba

لابأس
ليس بلمستوى المطلوب قديم ويحتاج صيانة
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Hassan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Adnan

It was comfortable , friendly staff , good rooms and good service .
5 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Prajesh

1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

muhammad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

nigel

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
grand continental flamingo hotel
needs updating but location and cost helps it, hard to find for taxi drivers
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تقيم الفندق
اقامتي رائعة
1 nacht verbleven in mei 2018