Buitenzwembad

Beoordelingen van Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche

4 out of 5
Ramada by Wyndham Abu Dhabi Corniche
Mina Road, Tourist Club Area, Abu Dhabi

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 165 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 461 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Islam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and staff!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Harmke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heeft eigen bus om je gratis naar verschillende bestemmingen te brengen. Ook mogelijkheden om verschillende hoogtepunten van Abu Dhabi te boeken.
8 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Harmke, Kampen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, goede uitvalbasis
Fijn hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Free shuttle service , naar diverse bestemmingen. Ook zijn er vanuit het hotel tours te boeken.
14 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Iren op 20 mrt 2018
Dear Mr. Harmke, Thank you for staying with us and your positive feedback. We are looking forward to see you soon! Thanks and regards, Iren Rondina

8/10 – Goed

Peter Heerens, Vijfhuizen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op een prima locatie.
Prima hotel op een mooie locatie. Uitstekende service, behulpzaam personeel. Prima ontbijt en behulpzaam personeel. Dus een aanrader
Reactie van Larushca Fourie op 28 sep 2017
Mr. Peter Heerens, Dankie dat jy Ramada besoek het en vir jou vriendelike terugvoer. Ons hoop om jou terug te welkom by ons hotel in die toekoms. Groette, Larushca Fourie

6/10 – Redelijk

Maria Nour, Abudhabi

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Its a nice hotel for the price ..the location is perfect but the only inconvenience is that you have to pay for the parking!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
all was very good
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Franziska Adelheid

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Lewis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
11 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

jamal

Reisde met familie
Positief: Netheid
The respond was not ok
5 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Farah

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The woman at the reception is so unrespectful. The swimming pool is close but it is not specify on the website. Same for the steam.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Karima

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine en travaux pendant un mois hôtesse désagréable et hautaine nous a ricaner dessus quan on lui a demander de visiter l’hôtel afin de le découvrir le ménage à 9h du matin la sonnerie de la chambre qui réveil les morts . 0/10
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Arkesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is located in nice neighborhood with easy access.
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamad

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was dirty and smelled very very bad. I had to leave the hotel because I couldn’t take the fowl smell
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Luciana

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Good
Many problems on the check-in. Delay, room not ready. It seems that hotel team is not prepared to be fully booked. But team was very polite, carefull. Location is very good.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Diego

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
Service and accomodation was good. It is a good place to stay. I believe the price was high
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Eugene

1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Stefano

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Senza parcheggio, se prenoti per 3 persone ti danno una camera con solo due letti. Personale scortese e maleducato
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Dale

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old property with no USB ports near the bed and the one on the desk connects to the tv, good thing I had a travel adapter. The curtains do not block out the morning sun coming off the ocean so the room is very bright early in the morning. Limited decent dining options close by
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

akbar

16 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ASHLEY

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The accomodation was a good price and suited our needs. The buffet breakfast and dinner where better than expected.
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Edgar

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff was extremely helpful and friendly
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

essameldeen

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
As usual no king size bed or queen size. Two single small bed for one person. U feel bed sheet and doveut both r old also twoles.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Yvette

Disappointing doesn’t sum it up. For the cost of AU$500 a night I would have expected better. While I respect there was an expo on, hence the full bookings, I was paying this, not my company. Only rooms available were smoking despite me booking non-smoking. The response was ‘this is the Gulf everyone smokes, nearly all our rooms are smoking’. I have never heard such a poor statement. I was shown one room where I couldn’t walk through the door due to overpowering smell. The second room hardly better, but I felt this wasn’t going to improve. Window doesn’t open, my eyes sting, everything now reeks of cigarette and no alternative was provided. Water dribbles from shower and is cold. Add to this, I was called 3 times to find out when I’d be checking out. Time is clear as 12 noon. Uncertain why I was called twice the day before and then after 11am. If you want to feel unwelcome, this is the place. The only redeeming qualities was the understanding manager and helpful staff at the main door. Pool was ok, but rundown around it. I’m genuinely upset by this whole situation. I have come here to visit a friend whose husband has passed I shared I would possibly extending my stay. Nope…this has been absolutely awful and I booked elsewhere.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Shengyan, KATY

Zakenreiziger
The location is not quite convenient.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Maroun

10 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unfriendly incompetent reception staff
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unfreundlich inkompetente Rezeption Mitarbeitern! Nie wieder
5 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
unfreundlich inkompetente Rezeption Mitarbeitern
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Sheraz

Reisde met familie
I am writing to express my disappointment with my recent stay at your establishment. The hotel's condition needs renovation, with outdated premises, disrepair in rooms, and dirty carpets affecting aesthetics and hygiene. My stay was marred by issues like a blocked washroom sink, leaking air conditioning, unclean bed-sheets, and unhelpful reception staff. These issues collectively made my stay uncomfortable and disappointing. Additionally, I was disheartened by the lack of hospitality exhibited by the reception staff. They appeared indifferent to my concerns and failed to provide the level of service one would expect from a reputable hotel. To make matters worse, I had a concerning experience during the night when two individuals, presumably hotel staff, entered my room without my permission. This intrusion into my personal space was not only unsettling but also a violation of my privacy. I hope that my next visit to your hotel will be a more enjoyable and comfortable experience.
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Ahmed

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
das Personal in der Rezeption ist sowas von unfreundlich und inkompetent! Trotz rechtzeitige Verlängerung des Aufenthaltes und Information bei der Rezeption, riefen sie immer an und fragten nach Check-Out! das geht gar nicht!!! The staff at the reception is so unfriendly and incompetent! Despite extending the stay in a timely manner and informing reception, they always called and asked next day about check-out! that's impolite
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Giulia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nadrin Ali op 6 sep 2023
Dear valued guest, thank you very much for sharing your feedback. It's our pleasure to have you stay with us. We look forward to welcoming you again at Ramada Corniche. Warm Regards, The Management

8/10 – Goed

Carron

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nadrin Ali op 7 sep 2023
Dear valued guest, thank you very much for sharing your feedback. It's our pleasure to have you stay with us. We look forward to welcoming you again at Ramada Corniche. Warm Regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Taimoor

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

adiatu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, walkable to mall, and eateries. Great rooms, with views, professional staff
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nadrin Ali op 14 sep 2023
Dear Mr, AdiatuYour positive review warms our hearts! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Ramada Corniche. Thank you for sharing your feedback; it truly means a lot to us.Our team is dedicated to providing exceptional service, and your kind words motivate us to keep up the good work. We can't wait to welcome you back for another fantastic experience. If you have any special requests in the future, please don't hesitate to reach out.Once again, thank you for choosing Ramada Corniche , and we look forward to your next visit!Best regards,The Management

10/10 – Uitstekend

Jose, Porterville

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nadrin Ali op 6 sep 2023
Dear valued guest, thank you very much for sharing your feedback. It's our pleasure to have you stay with us. We look forward to welcoming you again at Ramada Corniche. Warm Regards,The Management

4/10 – Matig

Anthon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Not happy with my stay atRamada Abu Dhabi Cornice
I was told I needed to pay extra for parking, which was not really a problem except it sure had to be disclosed somewhere. Also, you will have to pay for ice. The breakfast buffet was decent. When I asked for butter, the wait staff and chef said it was finished. And it looked like they had no intention of replenishing as it happened again the same day
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ferruh, London

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Rental car scratched by valet and hotel wouldnt care. Stuff extremely rude, never smiling and actually giving you dirty looks and arguing with guests which I witnessed few times. Unbelivably loud, stayed 4 weeks and half the time I couldn't get a good night's sleep. Avoid avoid avoid...
28 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

shafquat

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel and all the staff are super friendly and attentive.
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

moises

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel needs renovation to stay for a day like I did, it's fine but the condition of the building is very old and the rooms need to be renovated and dirty carpets need to be changed or at least cleaned well,For what I paid, it's more than good, you have what you pay for.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Saeed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location and good service
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
I wanted to take a moment to express my sincere gratitude for the wonderful experience I had during my recent stay at Ramada hotel by corniche in Abu Dhabi . From the moment I arrived, I felt welcomed and valued as a guest. The attention to detail and personalized service truly made my stay unforgettable. First and foremost, the room was impeccable. It was spacious, clean, and beautifully decorated. The comfortable bed, fluffy pillows, and soft linens ensured that I had a restful night's sleep every night. Additionally, the amenities provided, such as the coffee maker and tea,milk big bottle of water made me feel right at home. The staff at your hotel were exceptional. Specially Jalil and Panashe. They were always friendly, approachable, and eager to assist with anything I needed. The concierge was particularly helpful, providing me with great recommendations for local restaurants and attractions. I also appreciated the housekeeping staff, who went above and beyond to ensure that my room was kept tidy and well-stocked. The location of your hotel was perfect for my needs. It was conveniently located near many restaurants and shops, as well as 10 min away walking from Abu Dhabi mall, and the surrounding area was safe and quiet. Overall, I can't say enough good things about my experience at your hotel. I would highly recommend it to anyone looking for a value for money and welcoming place to stay. Thank you again for a wonderful visit
11 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Fernando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Its an ok Hotel, the pool are could be a bit cleaner.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

ARUP

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Zeeshan

1 nacht verbleven in april 2023