Luxe kamer | Lakens van Egyptisch katoen, donzen dekbedden, een bureau, extra bedden

Beoordelingen van Hotel Dev Residency

3 out of 5
Hotel Dev Residency
Opp. Pologround, Near Bus Stand, Nakki Lake Road, Abu Road, Rajasthan

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 5 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 5 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Deepak dewasi op 13 feb 2020
Thank you for choosing Hotel Dev Residency for your stay. It was a pleasure serving you. Further, we look forward to welcoming you back again soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was not well maintained. The rooms, beds and bathrooms were not clean. The service was pathetic. There was no water in the bathrooms. After repeated requests, they provided towels, water and soaps. We traveled with senior citizens and the experience was horrible.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Deepak dewasi op 13 feb 2020
Dear sir, thanks for your very warm and glowing feedback. We are delighted to hear of your excellent overall stay experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back many more times..

2/10 – Ontzettend slecht

Mikee

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not up to the mark
Poor service
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van mukesh op 9 jan 2020
Dear Guest, Sorry for not meeting your expectations. We do apologize for the inconvenience caused to you.We would ensure that these issues will be rectified soon, and shall not be repeated again. EVER. Again, our sincere apologies for the bitter experience. We would really appreciate if you give us another chance to serve you, so that we can provide you a 'better' experience this time!

8/10 – Goed

Koteeswara Prabhu

Positief: Personeel en service
Minimum days can be managed
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018