Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Best Western Plus Accra Beach Hotel

3 out of 5
Best Western Plus Accra Beach Hotel
51 Beach Drive, Nungua, Accra

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 314 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 314 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Peter

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een deel van de personeel was heel vriendelijk En de zwembad was goed leuk gezellig en veilig
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Trudy Wiredu Assistant Front Office Manager Best W op 6 jul 2019
Thank you for your feedback and we appreciate you staying with us.

2/10 – Ontzettend slecht

EES, Den Haag

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Goed: zwembad Niet goed: 1x keykaart voor 2 personen, bed ging tijdens mijn verblijf kapot, TV had een kortsluiting dus je had maar 59% zicht. Betaald voor 2 personen en kreeg iedere keer 1 handdoek. En tot slot 1,5 uur op de airport gewacht terwijl ik ruim een week de airport shuttle had gereserveerd!
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Trudy Wiredu Assistant Front Office Manager Best W op 6 jul 2019
We apologize for not meeting up to your expectation. I will like to apologize on behalf of the team members. We hope to make your next stay better. Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top hotel met wat verbeterpunten
Voor Ghanese begrippen is dit een erg luxe hotel.Ik ben er met mijn kleindochter geweest tijdens de kerst van 2015. De helft van alle appartementen werd toen gerenoveerd. We hadden gereserveerd voor een kamer met 2 aparte bedden, maar kregen een kamer met 1 bed. Ook hadden we weinig privacy omdat er geen deur op de badkamer zat. De eerste nacht hadden we zo veel last van de buren van het hotel (harde muziek tot 04.00) dat we gingen klagen, de hotelmanager gaf ons daarop een nieuwe kamer. Deze kamer had gelukkig wel 2 aparte bedden en meer privacy door de badkamer die kon worden afgesloten. Er is in het hotel een generator, waardoor je 24/7 elektriciteit hebt en er zijn zelfs Nederlandse stopcontacten aanwezig. In de kamer is een goeie airco, hierdoor heb je het nooit te warm in je kamer. Het strand wordt elke dag opgeruimd omdat er na een nacht heel veel afval of ligt. Er zijn veel medewerkers in het hotel die je met van alles kunnen helpen. Het zwembad is prima, je krijgt handdoeken en er zijn veel ligstoelen. Er is een fitness met wat verouderde apparaten. De bediening van het restaurant is langzaam,je moet erg lang wachten op je eten en/of drinken. Al met al, ik heb genoten van de vakantie. De prijs van het hotel vind ik wel aan de hoge kant maar je krijgt er ook wel wat voor terug.

8/10 – Goed

G

8/10 – Goed

Gislebert, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een plek om nog eens terug te komen
hoogst aangenaam . heel goede service , elke dag dezelfde muziek , maar niet té luid en tegen bedtijd was het stil en hoorde je alleen de golfslag van de oceaan , ontbijt was een zesje , de service van ligstoelen aan het strandje en de levering van handdoeken waren prima ; omdat Nungua ' s bewoners vaak langs de kust lopen en dus ook langs het hotel , is het schoonhouden van het strand erg belangrijk en dat wordt elke dag goed gedaan

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Hele goede keuken en prachtige aangelegde tuin.
Ontbijt is verre van perfect,verschillende keren waren alle tafels vuil en niemand te zien.Ook het bijvullen van het buffet gebeurd slecht.Een maal was het beleg(sisi worst) bedorven.15 minuten na binnenkomst was er ineens wel personeel om de vuile tafels af te ruimen doch buffet aanvullen,nop.Ze kwamen uit de keuken dus zij waren al die tijd al aanwezig Ook een keer na bestellen eten met gasten een gerecht gewoon vergeten.We moesten nog een uur langer wachten voor iedereen gegeten had. Vooral bij het bedienend personeel schort het aan klantgerichtheid. Hotelmanager loopt rond in zijn mooie pak doch corrigeert niemand.Ook maakt hij geen praatje met de gasten.

4/10 – Matig

Sjouke, 千葉

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Teleurstellend
Brochure komt niet overeen met de werkelijkheid. Ligging van airport is minstens 1 uur rijden met taxi De kamer was povertjes ingericht, kluis was niet werkzaam, bij navraag werd gezegd dat de kluizen in het hotel niet gebruikt konden worden i.v.m. de veiligheid. Buiten het restaurant om kon men niets verkijgen, geen gelegenheid tot het kopen van bv sigaretten, geld wisselen was niet mogelijk. Men zei dat het hotel geen cash in huis heeft i.v.m. de veiligheid. Zo gezegd privestrand kon niet gebuikt worden, er naast was het toilet in openlucht in zee voor de plaatselijke bewoners. Op het strand liepen de varkens uit het naburig dorp. Restaurant personeel was vriendelijk en het moet gezegd worden dat de keuken over heerlijk was.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
prima hotel prijs kwaliteit verhouding
1 keer zijn ze vergeten de kamer schoon te maken . verder alles prima

10/10 – Uitstekend

mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi, rustig hotel
afstand tot luchthaven valt tegen wegens altijd aanwezige files. uitstekende service, wel traag. goed ontbijt, ruime keuze van menukaart met zeer betaalbare gerechten mooie ambiance, straalt rust uit. niet geschikt voor gasten die op zoek zijn naar vertier.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zonvakantie
Een goed hotel, dat aan onze wensen (rust, rustgevende omgeving) voldeed. Voortreffelijk zwembad, attente bediening en een prima nationale en internationale keuken. Zwemmen in zee is niet mogelijk. Te gevaarlijk.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, beter, best vertoeven???
Hotel is goed gebouwd, maar helaas wordt het niet voldoende onderhouden. Gordijnen slordig, douche kraan werkt niet goed. Verlichting te zwak om bij te lezen. Keuken is goed, maar weinig keuze, erg simpel ontbijt. Hotel ligt op een mooie plaats, maar ver van centrum. Centrum is moeilijk te bereiekn door het vele verkeer in Accra.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Het hotel is erg mooi. Het geadverteerde private beach is echter een lachertje; het strand (dat idd pal voor het hotel ligt) is vies (veel afval), en er ligt een vuilnisbelt vrij dichtbij het hotel, en dat loopt gewoon de zee in. Het is geen aanrader om er te zwemmen. Het zwembad is dan wel weer erg nice. De prijzen aan de bar, en het eten in het hotel zijn erg hoog, zeker voor Ghanese begrippen. Beter loop je de poort uit en drink je iets aan de overkant, of koop je je water honderd meter naar links, bij een van de vele winkeltjes.

6/10 – Redelijk

Latoya

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
It was just average.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Theresa

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Melissa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. Rooms were cleaned daily. Outside grounds and pool are very nice. Decent breakfast provided.
7 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Idemudia

Reisde met partner
Property is not well maintained and falls short of the Best Western standard in the USA
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Corby

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Akwasi

Negatief: Personeel en service
Average Hotel
An average hotel… the location bit far from the city center. But good for hideout and like it’s beach location. Prices of $130 a night for the room doesn’t match the quality of service. Breakfast is okay. Honestly I’m not looking forward to go back. Same or lower amount can get a hotel in the city center with better service.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rixon T

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

SIMSID

5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

ADINA HODGE, WEST PALM BEACH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff provided excellent service. The lobby was beautiful. The rooms were dated. Some of the electric sockets did not work. The prices for cleaning a woman shirt was not clear. They need a posted price listThe Not enough drawers for clothing. Dining choices were limited. The same for breakfast. The staff service excellent

10/10 – Uitstekend

sharon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Best staff ever. Helpful polite and friendly
8 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Uwe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Tradionshotel am Beach Drive hieß früher Dutch Hotel, viele nehnen es heute noch so. Direkt am Strand gelegen haben alle Zimmer einen Balkon zum Meer, um auf die beeindruckenden Wellen zu schauen, der Brandung zu lauschen und sich von einer leichten Brise erfrischen zu lassen. Das überwiegend lokale Essen wird frisch zubereitet, auch ein Grund weshalb das Hotel von der lokalen Bevölkerung geschätzt wird. Sonntags ab 12:00 Uhr treffen sich viele auf Terasse und im Garten. Der Stadtteil Nungua liegt am Rand von Accra und ist so lebendig wie solche Bereiche in großen Hauptstädten sind. Freitagabend wird das Wochenende eingefeiert, dem vielstündigen Freitagsgebet der Gospel-Kirche gegenüber, kann bei geöffneter Zimmertür gefolgt werden. Auf der großen Terrasse hingegen beruhigt das Meeresrauschen die Seele. Der Service ist großartig! Viele sehr, sehr freundliche und helfende Menschen. Die direkte Meereslage erfordert sehr große Anstrengungen zum Unterhalt der ganzen Anlage. So werden z.B., alle großen Glasflächen der Bar (selbstverständlich mit Pianospieler) täglich geputzt. Niemand kann dauerhaft die Natur aufhalten, so sieht man manchmal dem Hotel die lange Vergangenheit an. Für uns zählte das zum zurückhaltenden Charme des Hauses, afrikanisch-freundlich, authentisch und überaus gastfreundlich. Die gesamte Infrastruktur funktioniert prima. Warmwasser, Klimaanlage, WiFi, Sauberkeit etc., alles tadellos. Wir waren Anfang August 2023 hier. Dicke Empfehlung!
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most friendly staff, cannot do enough for you.
9 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Godwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed my stay and lovely staff
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantástic customer service. The front desk staff, the restaurant staff and management were great. My driver Mark was excellent! I loved sitting by the ocean and relaxing.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BWP op 8 jun 2023
Thank you for your feedback we appreciate the time you spent with us. Hope to see you back,

4/10 – Matig

Aboubakar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruyant
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great atmosphere. Great staff. Very quiet.

10/10 – Uitstekend

Sherriann

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome environment with a package of lodging, food and a pool! Breakfast was awesome!

8/10 – Goed

Andrea

10/10 – Uitstekend

MICHAEL

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service. Those gentleman at the main entrance are very professional.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Kester

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful staff...wifi was terrible...A very disappointing facility In general.
4 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Stephen

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Service is diabolical with exception of a couple of staff in dining room who were very helpful. Water went off 3 times. Not very clean. Food very poor and poor selection. Would not recommend to anyone
9 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good staff
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Kenneth De

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is a secure compound. We liked our room and view of ocean and pool. We enjoyed the pool and live music. The house keeping staff and pool attendant were great! The food servers were tired and very slow and inattentive which is common and to be expected in Ghana. Our water went off at least three times while we were showering. Each time they restored the water not too long after. It took 2hrs and three calls to room service to get a small portion of ice cream delivered to our room. The lobster I ordered was cold and not fresh. It smelled bad to me so I sent it back and couldn’t eat it. I ordered vanilla ice cream for my wife by the pool side but they ran out of vanilla and had to supplemented with some freeze dried strawberry something. The kitchen/food services are not well managed at all. There’s obvious building maintenance issues being neglected ie: door hardware, paint, furniture and roof. The grounds are very well kept but the beach was littered with garbage as are most beaches in Ghana. It was our third stay here but appears to be under different management then last time.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Sherry

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning isn’t provided unless you’re in your room.
6 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Silas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Silas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Beryl

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Dana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Faith

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van BWP op 11 jun 2021
Thank you for taking the time to give us your feedback. We appreciate you staying with us and we hope to see you again soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The water was brown the bathroom had no air conditioning and there was no internet.
6 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van BWPABH op 11 mei 2021
Thank you so much for your feedback, we are sincerely sorry for the inconvenience caused. We will work hard to fix all the issues you experienced. We hope you experience a better service next time. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadly I truly tried to work with them to resolve issues with two different rooms. First room the balcony Door would not kicks. So I ask for another room in which I had to spend a $600 more dollars since it was a king suite. I initially loved the room until I tried using the jacuzzi which did not work. The maintenance staff came to look and immediately said ow this jacuzzi has a big problem we already know. He said sorry this can not be fixed. I then asked to speak to management and they never responded to my request to speak with me regarding the issues . I demanded a partial refund. They refused and said they can do it at my next stay. I’m was like Wow. They refused to help me . They could do much better. It could be a great facility if they just keep it up. But the customer service to resolve issues is horrible
7 nachten verbleven in april 2021
Reactie van BWP Accra Beach Hotel op 3 mei 2021
Dear Sir, thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was unfortunate the hot water in the Jacuzzi did not work, even though it was working under the shower. It is also unfortunate that the General Manager decided to give you a discount on your next visit and a free dinner which you denied both. Once again, we sincerely apologize for any inconvenience as this is a very uncommon instance and we’ll do better in the future. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Chantal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nothing more than BEGGARS and THIEVES working here
My money was stolen for a nights stay and all they staff did (mainly front staff) was beg for money every chance they could. I wouldn’t recommend my enemy stay here. Stay clear of this hotel. You get what you pay for. Next time I’m in town on business I’ll pay a hefty fee for a sound establishment, a peace of mind, and good food (they serve old breakfast).
3 nachten verbleven in april 2021
Reactie van BWP op 22 apr 2021
Thank you so much Chantal for your review with respect to considering Best Western Plus Accra Beach Hotel during your stay. Indeed, we apologize to you with regards to your sentiments but the least to say the tarnishing of the hotel's image is not the best. Our staff does not beg for money and Chantal has a mental disorder and all other hotels need to take a cue from this. Again, your refund is ready for collection since we have trained our staff not to accept monies from any guest owing to they being professional. We do not refund monies at the front desk but it is processed by the finance department and then a transfer is done to your bank. Nasty statements are not the best on social media platforms and please behave and say good things anywhere you visit. We recommend again to other hotels to take a cue from Chantal who has a partner she moves with. Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The view was amazing. It eill be thr best view you can get in the Accra area of the beach. The food is very great.... The staff is realky nice and the buffet breakfast was different with a convenient menu of local and continental choices.
4 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Ernest op 21 apr 2021
Thank you and we hope to see you again

10/10 – Uitstekend

ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing staff very good
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Ernest op 6 apr 2021
We are at your service Thank you