Grand Casamora

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Universiteit van Ghana

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Casamora

Voorkant van accommodatie
Deluxe kamer, 1 kingsize bed | Kamervoorziening
Serveert lunch en diner
Exterieur
Lounge

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een aparte privébadkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoonsbed

Executive studio suite

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
97 Lindy Street Adjirigano Main Road, East legon, Accra, 1484

In de buurt

  • Universiteit van Ghana - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Accra-winkelcentrum - 3 min. rijden - 2.4 km
  • A&C Mall - 3 min. rijden - 1.8 km
  • Lancaster University Ghana - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 11 min. rijden - 8.4 km

Lokaal vervoer

  • Accra (ACC-Kotoka Intl.) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Exhalegh bar and lounge - ‬16 min. lopen
  • ‪Papa's Pizza - ‬16 min. lopen
  • ‪KFC - ‬13 min. lopen
  • ‪Koffee Lounge - ‬4 min. rijden
  • ‪Lord Of The Wings East Legon - ‬20 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Casamora

Hotel met een chique stijl in de buurt van Universiteit van Ghana
Grand Casamora bevindt zich in de buurt van A&C Mall en Accra-winkelcentrum en biedt extraatjes zoals een bar aan het zwembad, een terras en een tuin. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant serveert lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals wasvoorzieningen en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een rookvrije accommodatie
  • Vergaderruimtes, een 24-uurs receptie en een computerstation
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 43 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Afrikaans, Nederlands en Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: GHS 120 voor volwassenen en GHS 120 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Tapijt in de kamer
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Led-tv van 43 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. GHS 120 voor volwassenen en ca. GHS 120 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Casamora
Grand Casamora Accra
Grand Casamora Hotel
Grand Casamora Hotel Accra
Grand Casamora Hotel
Grand Casamora Accra
Grand Casamora Hotel Accra

Veelgestelde vragen

Is Grand Casamora voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Casamora?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Grand Casamora te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Casamora?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Casamora uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Grand Casamora?

Dit wellness hotel ligt in East Legon, binnen 2 km afstand van Universiteit van Ghana en A&C Mall. Ook Wild Gecko Handicrafts en Accra-winkelcentrum liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Grand Casamora

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 30 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Wim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serieus verouderd, geen warm water in badkamer, geen wifi in kamer en toen ik dit aanhaalde rade ze me aan om aan de poolbar buiten te zitten als ik op het internet wou.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Hilde, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Leuk hotel

Wij hebben genoten van ons verblijf. Het personeel is super vriendelijk en het is leuk vertoeven op het terras rond het zwembad. We hebben daar ook steeds ontbeten - leuker dan in de ontbijtruimte. Het ontbijt zelf is maar mager, maar correct. Airco en ventilator maakten ook het slapen aangenaam.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Good hotel for business and holiday

Very homy. Very friendly owner (Chris) with a vision to contribute to the development of the community. Good price/quality ratio. This is not your ordinary hotel. You feel part of the family. I have no hesitation to recommend this hotel.

6/10 – Redelijk

Antoinette

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Good Enough, but Could Use Improvements

The staff here are wonderful, and the location was perfect. The campus was absolutely beautiful. Great for pictures! I really liked my room. I thought it was a great size and comfortable. Some of the things that could be improved is providing a T.V. guide to the channels that the hotel has access to, and also having access to more than two channels. If you will not choose to pay for the cable or dish package, no problem, but then put the TV's on a swivel mount so that I am able to use my streaming device to enjoy movies or shows during rainy days. I am not certain that the kitchen is very clean because I found bugs on my food or tray several times at breakfast. I tried to be understanding that this is a different country than where I am from, but I really had a hard time having anything else to eat or drink there after that. Provide guests with a flashlight or battery powered lantern for times when the power is out in the middle of the night. I luckily had one for myself because of my previous knowledge of the area, but if I did not, I could have injured myself trying to go to the restroom at night. Having a bar on sight was such a great amenity, but it was not very lively, so hopefully, they can improve on that as a great perk to staying there. Overall, I still enjoyed my stay because I did not need much from the hotel as my partner and I were out most of the day each day we were there. I believe that with some improvements, this could be a phenomenal place to stay!
7 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Gabriel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Christmas in East Leggon

The hotel was clean and the added breakfast everymorning was a great touch. A variety in the breakfast menu aside from bread, tea, eggs and sausage would be an excellent touch. One thing though was that a spa was advertised as being on site however the nearest spa is outside the hotel and not really affiliated to the hotel. I dont feel it is right to advertise a service you dont provide. This does not take anything away from your excellent service at the hotel, it only adds a little disappointment at an unrealised expectation. Other than that everything else was great!
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Roshawn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very kind and helpful staff, they made my stay very good
20 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Arik, NAIROBI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had an opportunity to stay at Grand Casamora and I felt rught at home. The rooms are clean, staff are pleasant, and the owner was incredible. Everyone did their best to make sure that I felt at home. This is a place I will return again and again.
1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Definitely not a 4 Star hotel, not even a two star

5 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

John, New York

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I was disappointed. Bath room was not good -- water pressure inadequate -- no toilet tissue -- when asked for coffee they brought hot water only. A motel would have better service. It is a shame on expedia -- I will not depend on expedia's recommendation -- I book atleast 6 times a year with expedia the last two times were very bad and disappointing,

2/10 – Ontzettend slecht

nobuyoshi, Sierra Leone

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommened

This is not a four stars hotel. It should be two or below. No internet working either the room nor Lobby. The water in the Swimming pool is not a healthy condition. I did not even thinking of putting my foot into it. The problem was that I booked six nights and the charges were already made through the credit card, so I was not able to move out of this hotel. I should not trusted the information on the Hotel .com

2/10 – Ontzettend slecht

tf

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

It is a cave not hotel. I do not recommend toany

gery bad and the smell is killing the food is nice but tge hotel is a cave

4/10 – Matig

reefie , UK

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Next to main road, fair distance from town.

Staff happy to serve.room had patches of mould,kettle but no cups or making facilities.cold water from sink no hot, breakfast very poor main breakfast was a tinned sausage,1 burnt egg and 2 bits of toast,no condiments,juices,cereals offered or on view.main meal from bar menu poor,chose fillet steak and chips,fillet of goat I believe so was left,chips were nice.building works were carried out during our stay so no peace,seating facilities poor and old.expensive for price of £140 for 2 nights b & b in Ghana.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Review of Grand Casamora Hotel in Ghana

Very inadequate hotel .. changed after 2 nights to another hotel .. would never recommend this hotel .. for the price poor rooms, poor service ..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Pleasant Stay

The receptionist and the cook were very friendly and the only hitch was with the payment of the hotel bill wherein my friend could not pay out on Thursday and they accepted my payment on Friday.

8/10 – Goed

Lloyd, Iowa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for money

Enjoyed the stay and hospitality in this small but very reasonable hotel. Management and staff responded to all my concerns and fixed the air con in the room. Room is basic but clean, and if you are in East Legon for an extended period this is not a bad option, although a little far from Central Accra.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Such helpful staff

We were only in Accra for a day because we had a 12 hour layover. Christian and his staff were so incredibly helpful from the moment we booked until well after checking out. First, we had to have a letter from the hotel in order to obtain our visas to leave the airport and Christian sent this right away when I requested it. He then arranged for airport transfers at the last minute when our flight was delayed. And, most importantly, when Ethopian Airlines lost our luggage, Christian went above and beyond to help us get it back. As we had to leave Ghana before our luggage even arrived there (or was located!), Christian needed to continue to follow up with Accra baggage services after we were no longer guests at his hotel and he did so very diligently and kept excellent lines of communication during the entire ordeal. I don't know what we would have done without him!

8/10 – Goed

Markku, Helsinki

Positief: Personeel en service

Haastava sijainti

Hinta/laatusuhteeltaan hyva vaihtoehto Accrassa. Sijainti vaatii jatkuvaa taksin kayttoa, hotellin ymparistossa ei ravintoloita eika kauppoja. Kannattaa pitaa ajo-ohje mukana, silla taksit eivat osaa perille ilman ohjeita. Huoneet siisteja, baarista saa OK ruokaa. Palvelu ystavallista. Aamupala (paahtoleipa, paistettu muna, 1 nakki, herneita) sama joka aamu. Labadi Beachille noin puoli tuntia.

10/10 – Uitstekend

mairoo, manchester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

comfortable service all through location is great

comfortable except that my room was only cleaned once after I request

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst hotel experience in my lifetime

This hotel is falling in ruins! Most of the electricity is to be repaired, tiles are broken or missing, water installation falling apart. As I stayed, there was a big rain overnight. Liters of water leaked through the ceiling. I was then, in the middle of the night, relocated to another room. Food is terrible and overpriced. No alternative since the hotel is remote and away from other restaurants.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Expensive for what was offered

Staff were nice and room was in general clean. There was a kettle in the room, but no cups or tea/coffee (instant) was provided and we had to buy instant coffee, a tin of condensed milk and paper cups by ourselves. Also, apart from a bar of soap and towels, the hotel didn't supply anything else. We had to buy a bottle of shampoo,etc. It might be that all hotels in Accra do not supply these but I expected a better service for the room rate.

8/10 – Goed

Alan Richards

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good Hotel, but could do better

This privately owned hotel has only been operating for a short time. The owners are very much hands on and willing to listen and fix any problems which may arise. The staff are also friendly and willing to help anyway they can. The weak point is the catering. The food and presentation is well below what should be expected and this needs to addressed as there are no alternatives in the area unless you have transport. The breakfast was repetitive and often the ‘hot water’ was tepid making a cup of tea impossible and the toast nothing more than dried out bread. I’m sure if the management can put more focus on these issues it will be able to have a first class hotel.

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

a long long way from anything

The hotel was very comfortable, but unfortunately its location means you sit in terrible traffic to and from town everyday. (1 hour minimum) Communication between hotel staff also needs work. Getting breakfast at 0630 was impossible and the laundry service needs improvement.

8/10 – Goed

Lars, Bergen, Norway

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant experience

Stayed for 3 nights in October 2012. Very pleasant hotel and friendly and helpful staff. Very good value for money. Would stay there again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was no hot water, the power went down, the soap was used by previous guests and the overall stay was horrible.