Mirage Royale Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met gratis ontbijt en een 24-uurs businesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mirage Royale Hotel

Details aan de binnenkant
Veranda
Uitzicht op straat
Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Suite | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Adjacent A&C shopping Mall, East Legon, Accra

In de buurt

  • A&C Mall - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Lancaster University Ghana - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Universiteit van Ghana - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Accra-winkelcentrum - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 11 min. rijden - 8.6 km

Lokaal vervoer

  • Accra (ACC-Kotoka Intl.) - 8 min. rijden

Restaurants

  • ‪Exhalegh bar and lounge - ‬7 min. lopen
  • ‪Noble House Chinese & Indian Restaurant - ‬12 min. lopen
  • ‪Papa's Pizza - ‬15 min. lopen
  • ‪The Venue - ‬19 min. lopen
  • ‪Mango's - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Mirage Royale Hotel

Hotel in de buurt van Universiteit van Ghana
Profiteer bij Mirage Royale Hotel van faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een bar aan het zwembad en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een 24-uurs businesscentrum en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor lang parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Barbecues, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en minibars.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en diepe baden
  • Plasmatelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis lang parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 10.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Plasma-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: USD 160.00
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 160.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 15 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: USD 160.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 160.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mirage Royale
Mirage Royale Accra
Mirage Royale Hotel
Mirage Royale Hotel Accra
Mirage Royale Hotel Hotel
Mirage Royale Hotel Accra
Mirage Royale Hotel Hotel Accra

Veelgestelde vragen

Is Mirage Royale Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Mirage Royale Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mirage Royale Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mirage Royale Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 160.00.

Tot hoe laat kan ik bij Mirage Royale Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 160.00.

Biedt Mirage Royale Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 15 per voertuig.

Waar ligt Mirage Royale Hotel?

Dit hotel ligt in East Legon, binnen 5 minuten lopen van A&C Mall en Lancaster University Ghana. Ook Universiteit van Ghana en Accra-winkelcentrum liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Mirage Royale Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 16 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Stacy, Ghana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never. Stay. Here.

Hands down, one of the worst hotel experiences that I have ever had. From the ineptitude of the front desk staff, to the lack of towels, hot water, soap, shampoo, in the rooms, this hotel has a lot that it needs to work on. It was as if no one really cared about anything. I asked repeatedly for shampoo only to be told that the maintenance lady was sick and she was the only one with the key! Wait a minute, as the hotel was not even 1/10th full, couldn't they just go to one of the other rooms and get a bottle of shampoo? I would not be complaining if this were a guest house or a cheap hotel, but come on, this hotel is marketed as a "luxury" hotel. It is not. I will never stay there again.

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, comfort kamer

Walking distance to mall

Overall the hotel was good, in face quite decent. But they should pay attention on the little thing in the room eg phone not working, poor wifi in the room. I booked a single room and due to the wifi not working in my room the hotel upgraded me to executive room, however wifi connection was not much better, but room is very spacious and nice. The location is not great (20 minute from airport) and not easy to find even for local taxi driver, however it is very close to A&C mall.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

extremely noisy with airplanes over top and not really suitable for meetings as there is no proper meeting rooms.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Hotel sconsigliato per viaggiatori

Albergo sotto la media per il prezzo della camera; posto fuori dal centro della città con scarsi collegamenti

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Einfaches Hotel

Zimmer waren ok und sauber. Standardaustattung. Frühstück war sehr einfach. Restaurantkarte übersichtlich d.h wenig Auswahl. Hotel liegt in der Einflugschneise des Flugafens von Accra. Hat mich aber nicht gestört. Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.

4/10 – Matig

Rick, Ouagadougou, Burkina Faso

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Expensive and money-grabbing staff

Extremely unhelpful staff on reception; I was harrassed for payment several times despite showing them that I had paid through Expedia. Furthermore, the hotel was empty but the reception staff insisted the only rooms available were the executive suites at twice the price of a normal room! The room was ok but some little things weren't quite right for the price of the room such as a very noisy air conditioner and leaking sinks / pipes. Towels were taken by the maids for cleaning but not replaced.

4/10 – Matig

Angus Carlaw

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Very average hotel

I only stayed overnight, but there is nothing to recommend about this hotel - very odd location and very ordinary in general. The breakfast was poor, but not inedible. I don't give it 3 stars - maybe 2 at best. If I had to stay here for long I would go mad. I should say that the staff were friendly and helpful.

8/10 – Goed

cecilie bak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

god service med air shuttle bus

Jeg var der kun en nat, men jeg blev taget godt imod i lufthavnen og taxa chauffoeren koerte mig til banken og han hjalp med at koebe sim-kort. Mit vaerelse var perfekt str. og jeg sov rigtig godt. Morgenmaden var okay, men kunne godt forbedres. Ellers var alt som det skulle vaere!

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A Very Pleasant Surprise in East Legon

Extremely helpful staff. Good restaurant. Huge pool area. Our room was spacious and very comfortable. It even had hot water! Our experience was more a 4-star expereince than the current 3-star rating.

4/10 – Matig

Александр

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jaime Ribera

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lejos de todo. Restaurante de broma.

La situación es mala. Estálejos de todo y no se puede ir a ninguna parte, ni pasear por fuera del hotel. Hubo un problema con una empleada de recepción prepotente que afortunadamente solucionó de inmediato la dirección al ver que mi capacidad de quejarme es importante. Intentar cenar es una broma: Simplemente no hay opciones. Por esto y por la situación no pienso volver a este hotel.

4/10 – Matig

John S. LEE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

False Advertising on the Web.

1. The location of this hotel is in the middle of nowhere, in a suburban location far from the airport. The ride from the airport took 30 minutes. 2. No internet services as advertised on the web. 3. No 24 hours restaurant or meals services as advertised. 4. Toilet leaking and linens in the bathroom not clean. 5. Noisy neighbor with music blasting till early hours of the morning. 6. No potable water or in room coffee or tea available. 7. When asked about possible places to eat, the reply was simply outside but with no taxis or transportation available unable to go outside of the hotel. Walking in an unlit street is not advisable. 8. when asked why no internet, the answer was simply that it is under repaired but I waited two hours and still no internet service unable to contact family memebers of my safe arrival into Accra. 9. I felt that it was a scam as I had booked the room online and all fees paid full in advance. So travellers, I would advise everyone to stay with named brands such as Novotel/Holiday Inn or the Golden Tulips. Local brands are dicey at best! 10. There were only two TV channels, one is a local channel and the other is CNN, no movies or other entertainment.

6/10 – Redelijk

Henry

Positief: Netheid, comfort kamer
The staff are a bit disorganised. It took me about 30 mins to check in. The wifi wasn't working in my room so had to go back to lobby and was given an upgrade, but wasn't impressed i waited another 30 mins. As i had alot of space, certain things were falling apart in the room such as the drawers and the hot water wasn't working well. Some of the lower staff lack the customer friendly attitude although the senior staff are well trained. Breakfast is also a plus. Its far from the city centre and takes awhile to get into town, especially on mornings. The mall isn't what you would be expect so you would need to manage your expectations. Its near the airport, so loads of noise throughout the day & night. Quite upsetting especially if your a light sleeper such as myself.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mirage Royale Accra

Mukava siisti paikka mutta paikka liikenteen takia syrjainen

8/10 – Goed

Renny, New York

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Hotel.

Hotel was very nice and served a good breakfast. However, my room had no security box to place my valuables (passports etc.). In addition, the internet connection was not very reliable and I was not able to get an iron delivered to my room when I requested one.

10/10 – Uitstekend

Bec, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best personal service

It can be confusing in another country, these people gave personal attention to alleviate a stressful situation.