NAP APARTMENT HOTEL

3.0-sterrenaccommodatie
Pension voor zon, zee en strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor NAP APARTMENT HOTEL

Restaurant
Aan het strand
Royal studio suite, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, een minibar, individueel gedecoreerd
Royal studio suite, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, een minibar, individueel gedecoreerd
Bar (ter plaatse)

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Royal studio suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 50 m²
  • Uitzicht op de wijngaarden
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Een privébadkamer
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
57 1st Dansoman Link, Accra

In de buurt

  • Makola Market - 11 min. rijden - 6.9 km
  • Riviera Internationaal Conferentiecentrum - 13 min. rijden - 9.2 km
  • Winkelcentrum Achimota Retail Centre - 15 min. rijden - 11.4 km
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 17 min. rijden - 11.7 km
  • Accra-winkelcentrum - 19 min. rijden - 15.8 km

Lokaal vervoer

  • Accra (ACC-Kotoka Intl.) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Enso Nyame Ye - ‬3 min. rijden
  • ‪KFC - ‬10 min. lopen
  • ‪Vanilla Live Band Restaurant - ‬9 min. lopen
  • ‪Tangiers Inn - ‬3 min. rijden
  • ‪SouthLine Kitchen - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

NAP APARTMENT HOTEL

Pension in de buurt van Makola Market
NAP APARTMENT HOTEL bevindt zich in de buurt van Riviera Internationaal Conferentiecentrum en Ghana State House en biedt extraatjes zoals een gratis Engels ontbijt, een nachtclub en een gratis, dagelijks ontvangst door de manager. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een terras en een koffiebar/café.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer vanaf de luchthaven (toeslag), een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en conciërgeservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, huwelijksservices en een geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals roomservice (laat op de avond) en gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, waterkokers en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 20 kilometer afstand
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis Engels ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Nachtclub
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het strand
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 1974
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.30 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.30 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 48 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 2 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 4 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 4 zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden extra toeslagen voor kinderen van 0-16 jaar voor het ontbijt indien er geen extra bedden op de kamers zijn geplaatst.
Registratienummer van de accommodatie yes
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 4 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Nap Lodge Accra
Nap Accra
Nap Lodge
NAP APARTMENT HOTEL Accra
NAP APARTMENT HOTEL Guesthouse
NAP APARTMENT HOTEL Guesthouse Accra

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij NAP APARTMENT HOTEL?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij NAP APARTMENT HOTEL?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij NAP APARTMENT HOTEL van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 50,11, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij NAP APARTMENT HOTEL te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij NAP APARTMENT HOTEL?

Je kunt inchecken vanaf: 12.30 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij NAP APARTMENT HOTEL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Biedt NAP APARTMENT HOTEL een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 25 per voertuig.

Waar ligt NAP APARTMENT HOTEL?

Dit pension in Mataheko ligt aan het strand, binnen 10 km afstand van Makola Market, Riviera Internationaal Conferentiecentrum en Ghana State House. Ook Ambassade van de Verenigde Staten en Winkelcentrum Achimota Retail Centre liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over NAP APARTMENT HOTEL

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 16 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

chrystal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I just love it
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Kofi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good, basic accommodation with wifi, AC and breakfast at a fair price.

8/10 – Goed

Audie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, comfortable, and an attentive staff.
11 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Phillip, Hamburg

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ankunftszeit war 20 Uhr, Gepäck erhielten wir 21.30 Uhr, im Hotel waren wir dann 23.00 Uhr. Dort angekommen bekamen wir leider ein um die Hälfte kleineres und sehr dunkles Zimmer. Auf Nachfrage sagte man uns, dass es das gebuchte Zimmer sei. Da es schon sehr spät war und wir sehr müde waren, nahmen wir das Zimmer erst einmal. So mussten wir dann gleich feststellen, dass die Dusche nicht in Ordnung war, es kam kaum Wasser. Am nächsten Morgen teilten wir das Ganze dem eher anmutendem Hostel als Hotel mit. Des Weiteren machte ich noch einmal darauf aufmerksam, dass wir ein anderes Hotelzimmer gebucht haben und zeigte den Mitarbeitern meine Buchung. Am Abend dann entschied man sich doch uns ein größeres Zimmer zu geben. Es schien so, als sei das Zimmer noch nicht ganz fertig gebaut. Es gab noch keinen Schrank und keinen Spiegel im Bad, purer europäischer Luxus, wir waren in Ghana angekommen. Dafür war die Klimaanlage nagelneu und der Flachbildschirm ebenso und das waren, wie wir heute wissen purer Luxus für Ghanaverhältnisse. Und für 2 Wochen aus dem Koffer leben, hier gar kein Problem.
14 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property left a bitter taste on my trip The manager is rude and unkind, he also swindles momey from.people Example even though the property listed shated kitchen as part of its amenities, the manager asked.us to pay 20 cedis.to use the kitchen.
4 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Audifax

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Three Horrible Nights at NAP Lodge

My stay was horrible to say the least. It is more of a detention facility than hotel. The facility has one dirty staff by name Mohammed. He was the receptionist, security guard, chef, housekeeper, laundryman, manager, accountant etc. He worked all shifts for the 3 days non stop. The owner of the facility must be a slave driver for callously making a man work for straight 72 hours with no brake. If you are about to book an accommodation online, please do not believe their bogus claims online. THEY ARE FALSE. I believed their claims and paid upfront for 3 days stay only to realize that it was all scam. Unfortunately, I couldn't cancel the booking because of hotels.com policy of no refunds and I was not ready to forgo the overpriced amount I paid for the facility. I endured hell. NAP Lodge is situated in an obscure part of Dansuman directly opposite a mechanic workshop and a Pentecostal church that keep the neighborhood noisy. Whenever we were in the compound, I never let my kids come out because of a black poorly fed dog kept at the backyard. The toilets and bathrooms are makeshift attachments hurriedly fitted to the rooms. They have neither windows nor air extractors so the stench from the septic tank flows back into the rooms. Mohammed emptied several packs of camphor balls everywhere in the rooms to mask the stench. I leave you to guess the quality of food prepared by Mohammed. I enjoyed my stay in Ghana but the three nights at NAP Lodge were nightmarish
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Salif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place

Awesome stafff. Very friendly environment. The only bad thing I experienced was the water pressure. It wasn’t the best. For the price I give it big thumbs up. I would definitely go back anytime any day. The greatest experience was I paid less in fares because of where the guest house is located. Cleaning was great, my things were secured. Will definitely recommend this place to anyone traveling to Accra looking for affordable and comfortable place to lodge.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Peter, Nigeria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Hotel is comfortable. I enjoyed my stay. They should however endeavor to place sign posts on the express, for ease of accessibility.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

a nice hotel in a quiet area.

Nap Lodge is a very good place to stay in Ghana. We felt very save. It`s clean and the people there are very friendly and the service is good. Don`t forget... he makes the best Lasagne in Ghana. Also the transefer from the airport to the hotel was included. I would stay there again, because we spent a good time there
14 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

pierre, bristol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent and great food Stip forcing people to add word ebooker is so rude
7 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Peter, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

VERY rude service and Paranoid

**What a Horrible experience** I can only imagine.... If we had been guilty as charged So traveling overseas on a budget requires some compromise at some point. But this is ridiculous I have been on a working holiday touring the country for the last few weeks and as we moved around my classmate friend and we would book a room at various locations as needed. With a booking reference, it's never been an issue for any of us to check in at any of the properties we stayed at. We have always shared a room as it's just been a place to sleep and move on.. ( 2 straight guys for the record) It seems for some reason the manager seems to think something was afoot and refused to allow my friend to check in even though I gave consent on the phone. Based on the manner in which we were treated we ended up just rebooking somewhere else. But more concerning was the snap baseless insinuation follows by emails made us feel very unsafe ( even though we were innocent) I WOULDN'T UNDER ANY CIRCUMSTANCES RECOMMEND THIS HOTEL if they can behave like this without any evidence. I would hate to think what the reaction would have been if they were right... because for some reason if 2 guys book a room for the night or couple of days then they MUST be gay. REALLY!!! how sad. I just want to say sometimes people are innocent of the labels or perceptions of others If in doubt just ask. My experience here was so unprofessional and strange it's scary. My advice stay away
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ACCRA TRIP

It was really very great and l enjoyed every moment of my time spent at the Hotel
7 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

RICHARD K

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly hotel service in Accra, Ghana.

My stay was very exciting. I received good and friendly service daily. Free breakfast was served daily and promply.
9 nachten verbleven in november 2017