Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 382 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
110
Gastenscore: 8 - Goed. 162 van 382 beoordelingen" "
8 - Goed
162
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 382 beoordelingen" "
6 - Redelijk
59
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 382 beoordelingen" "
4 - Matig
22
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 382 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
29
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Jurgen, Putte
5 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aan te raden hotel
Intussen al meer dan 10 keer hier geboekt. Uiterst vriendelijk personeel, kamers zij netjes en douches zijn naar Ethiopië Che normen uitstekend. Wifi was tijdens laatste verblijf niet goed maar is wel gratis en is open voor iedereen. Een echte aanrader dus!
Jurgen
Reactie van Gadisa op 5 apr 2016
Dear Aan,
Hope this email finds you well and thank you for taking time write regarding your stay with us at Harmony Hotel Addis Ababa.
We really appreciate your kind words regarding the feedback. we pride ourselves on superior customer service and I am glad to see that these team members went above and beyond to make your stay more comfortable.
I'll be sure to share your feedback with them
.
Your satisfaction and well-being are of most importance to us. We would be more than happy to welcome you again during your visit to Addis.
Best Regards.
Gadisa Girma
Front office Manager
8/10 – Goed
Herman, Berlin
14 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central location
This hotel meets all the standards you could expect in Ethiopia. The staff is very kind and helpful. The rooms are more than okay, the beds are comfortable. Two years ago there was only one ATM directly outside the hotel, now there are 5.
Herman
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig hotel
heel prettig dat er een goed functionerende shuttle is van/naar het vliegveld
Geverifieerde reiziger
Reactie van reiziger op 11 aug 2014
Geachte klant
Wij willen u bedanken voor het nemen van uw kostbare tijd om ons te voorzien van uw feedback en voor het maken van Harmony uw hotel van keuze voor uw bezoek aan Addis. Gast geven als het uwe ons helpen de drang van gaafheid bereiken. Het is een absoluut genot dat we overtroffen uw verwachting en zeer waarderen de positieve opmerkingen die u gedeeld.
Wij willen u nogmaals bedanken voor uw opmerkingen en we kijken ernaar uit om u te voorzien van een andere buitengewone service op uw volgende bezoek aan Addis.
Met vriendelijke groet,
Rahel Asefa
Guest Relation Officer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2013
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel, located close to the airport and in a vibrant are of the city. Professional courteous service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mei 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
RP
2 okt 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very adequate hotel at a reasonable price. All comfort and equipment expected in an international hotel. Conveniently located close to the airport. Friendly and competent staff. Excellent choice to stay in Addis !
RP
8/10 – Goed
alain, antwerpen
24 jun 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harmonisch hotel
Het hotel is een veilge omgeving en goed uitgerust voor de moderne reiziger.Het hotelrestaurant bezit naar Afrikaanse normen een grote klasse.
alain
10/10 – Uitstekend
Hana
Zakenreiziger
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very clean and neat . Bedsheet & blankets are new and clean . Shuttle service is on time. Security, bellboy & receptionist are very helpful . Highly recommended.
Hana
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ahmed
30 mrt 2024
Ahmed
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Preachmore
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the airport and well appointed for travelers.
Preachmore
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
MENGISTU
8 dec 2023
MENGISTU
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
JORGE, St romain le puy
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel et restaurant à 5 mins en taxi de l’aéroport. Personnel très agréable et à l’écoute. Je recommande
JORGE
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kalkidan Reservation Agent op 1 jan 2024
Dear Jorge,Warm Greeting from harmony hotel!Thank you for you feedback we are also happy and grateful to have you in our hotel.We hope to see you again. Merci!
8/10 – Goed
Ermias
Zakenreiziger
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ermias
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Olena
Reisde met een groep
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my second stay in Harmony Hotel. Staff is friendly and polite. Hotel is clean and even though it is not brand new still in good conditions.
Olena
13 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
henok
13 okt 2023
henok
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Robert
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Torgny
Zakenreiziger
1 okt 2023
Negatief: Personeel en service
Hotellet tog betalt för frukost som redan var betalt i bokningen. Frukost bara för fastande Etiopier tisdag till fredag personal som var jagade till att finnas på plats otrevligt uppförande
Torgny
6 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Kenneth, Harvest
4 sep 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Great location but the outside area seemed a little sketchy especially a night
Kenneth
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Terrance
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not 5 Star but worth the price. AC could use some tending to
Terrance
15 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Chilot
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2023
Negatief: Voorzieningen
I have no problem with the property, I had huge problems with checking in and bad at communicating
Chilot
2 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Yehalem
2 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The housekeeper are not professional. They reuse the towels
Yehalem
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Willem
Zakenreiziger
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a wedding on the Sunday evening, and I think one of the guests (I presume) was intoxicated and spoke very load late night/early morning that woke me.
Willem
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Kevan, FARGO
Zakenreiziger
27 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved staying in the Bole area. So nice for meetings and shopping. The hotel and staff are excellent! I love to stay at the Harmony.
Kevan
8/10 – Goed
Habtamu
26 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Habtamu
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Frederick
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed here many times when traveling but this time i have to say was not a good experience. I emailed twice in advance for Airport Transportation and if it wasnt for my wife calling them no good sir. Next room bed was hard as a brick the floor was better. The room was filled wirh Mosquitoes and after spraying it down well headache and cant breath that smell coughing all night . A night of no sleep etc. This was not a great experience
Frederick
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
getachew
2 mei 2023
getachew
20 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Kevan, FARGO
Reisde met een groep
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our hotel stay at the Harmony was wonderful! The staff was so friendly and helpful. The rooms were very comfortable and excellent food in the restaurants. So close to everything in Bole.
Kevan
10/10 – Uitstekend
Kevan, FARGO
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The great staff and services available at the hotel.
Kevan
Reactie van Behailu op 14 mrt 2023
Dear Kevan , Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
10/10 – Uitstekend
Abdiyare
4 mrt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was the worse part of the hotel, u can't bring food from the outside and the food they have inside the hotel is awful, if they can create a better restaurant, the hotel will be great
Abdiyare
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Behailu Moghammed op 7 mrt 2023
Dear Mr. Abdiyare, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel i am not quite sure which food you taste in order to address it specifically but i will let my team to hear your general feed back . we hope Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever, Behailu Mohammed General Manager
10/10 – Uitstekend
Raul
22 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just what I needed, the pool, the sauna, the steam and the breakfast plus a comfy bed. Great job!
Raul
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Behailu op 24 feb 2023
Dear Raul, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
8/10 – Goed
Lars
Zakenreiziger
20 feb 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs some work
Used to stay all the time. Hotel needs a bit of investment to upgrade some of the rooms. Breakfast coffee is embarrassing for the hotel given the quality of coffee in the country.
Lars
8 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Behailu Mohammed op 21 feb 2023
Dear Lars Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your comment in related to renovation we are in the middle of doing it so i hope it shall be finalize by your next visit,and will address the quality of coffee as well. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager
8/10 – Goed
Dawit
Reisde met familie
18 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dawit
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Behailu Mohammed op 24 jan 2023
Dear Dawit, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manage
6/10 – Redelijk
Mesfin, Lorton
17 jan 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Th room they gave us had no AC. We had to complain several times to change a room.
Mesfin
10/10 – Uitstekend
kongit
11 jan 2023
kongit
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Behailu Mohammed General Manager op 16 jan 2023
Dear Guest, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards,
2/10 – Ontzettend slecht
Roza
22 dec 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t recommend this place.
Roza
Reactie van Behailu Mohammed op 22 dec 2022
Dear Mr.Roza,Warm Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel.It seems we couldn't find the rise of dissatisfaction from your view point it could be good enough if it would mentioned here.we will look and address all service out lets if all points are running the standard of the hotel.Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever,
8/10 – Goed
FRANK
17 dec 2022
FRANK
10/10 – Uitstekend
John
20 nov 2022
John
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 23 nov 2022
THank you!!
8/10 – Goed
Olena
18 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Olena
13 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Haftu
18 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone at the hotel was very nice and friendly. Customer service was amazing and beyond I expected. Room was clean and comfortable. Reception was very welcoming and pleasant. Receptionist Tigist, Thank you for making my stay @Harmony unforgettable. I would definitely recommend Harmony Hotel and I will be back again.
Haftu
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van kidus op 18 nov 2022
Dear Haftu,thank you so much sir.
10/10 – Uitstekend
Jörgen
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett bra och trivsamt hotel
Jörgen
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 15 nov 2022
Dear Jorgen,Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.Hospitality regards,Behailu MohammedGeneral Manager
8/10 – Goed
Gebeyehu
Reisde met familie
8 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gebeyehu
11 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 14 okt 2022
Dear Gebeyehu,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.
10/10 – Uitstekend
Simon
Reisde met partner
27 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Simon
19 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 14 okt 2022
Dear Simon,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.
2/10 – Ontzettend slecht
Naomi
7 sep 2022
Naomi
4 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Tesfaye Gurmu
7 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Tesfaye Gurmu
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Elizabeth
1 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Kevan, FARGO
24 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is always so friendly and helpful when I stay there! Thank you!
Kevan
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Behailu op 29 aug 2022
Dear Ephraim, Greetings!!Thank you for your valuable feedback.
10/10 – Uitstekend
Alfred Stephane
17 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement très bien situé au centre-ville, staff acceuillant.
Alfred Stephane
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Behailu op 17 aug 2022
Dear Alfred,
we would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.
Hospitality regards,
Behailu Mohammed
General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Mohamed
13 aug 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Couldn’t sleep as it wasn’t clean place
Mohamed
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Harmony Team op 16 aug 2022
Dear Mohamed,
Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.
10/10 – Uitstekend
Kevan, FARGO
Zakenreiziger
6 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was so helpful and kind.
Kevan
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van FIlimon op 12 aug 2022
We woould like to thank you for your positive feed back.
6/10 – Redelijk
Alexandre
22 jul 2022
Positief: Netheid
Need improvements
I was not given the room I choosed from the online reservation. I choosed the royal room with AC and sofa but was given a lower grade room. I have to refuse it and justify my initiative choice to be considered.
The royal room initially did not have a heater. It was very cold (winter season in Addis Ababa). A separate heater was provided later when i was about to leave the hotel.
Also the service ( room service) was very slow. You had to wait long to have someone on the phone and even to be served.
Alexandre
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Harmony Team op 29 jul 2022
Dear Alexandre,
Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.