Een binnenzwembad

Beoordelingen van Harmony Hotel

4 out of 5
Harmony Hotel
Cameroon street, Addis Ababa

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 110 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 162 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 382 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jurgen, Putte

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aan te raden hotel
Intussen al meer dan 10 keer hier geboekt. Uiterst vriendelijk personeel, kamers zij netjes en douches zijn naar Ethiopië Che normen uitstekend. Wifi was tijdens laatste verblijf niet goed maar is wel gratis en is open voor iedereen. Een echte aanrader dus!
Reactie van Gadisa op 5 apr 2016
Dear Aan, Hope this email finds you well and thank you for taking time write regarding your stay with us at Harmony Hotel Addis Ababa. We really appreciate your kind words regarding the feedback. we pride ourselves on superior customer service and I am glad to see that these team members went above and beyond to make your stay more comfortable. I'll be sure to share your feedback with them . Your satisfaction and well-being are of most importance to us. We would be more than happy to welcome you again during your visit to Addis. Best Regards. Gadisa Girma Front office Manager

8/10 – Goed

Herman, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central location
This hotel meets all the standards you could expect in Ethiopia. The staff is very kind and helpful. The rooms are more than okay, the beds are comfortable. Two years ago there was only one ATM directly outside the hotel, now there are 5.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig hotel
heel prettig dat er een goed functionerende shuttle is van/naar het vliegveld
Reactie van reiziger op 11 aug 2014
Geachte klant Wij willen u bedanken voor het nemen van uw kostbare tijd om ons te voorzien van uw feedback en voor het maken van Harmony uw hotel van keuze voor uw bezoek aan Addis. Gast geven als het uwe ons helpen de drang van gaafheid bereiken. Het is een absoluut genot dat we overtroffen uw verwachting en zeer waarderen de positieve opmerkingen die u gedeeld. Wij willen u nogmaals bedanken voor uw opmerkingen en we kijken ernaar uit om u te voorzien van een andere buitengewone service op uw volgende bezoek aan Addis. Met vriendelijke groet, Rahel Asefa Guest Relation Officer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel, located close to the airport and in a vibrant are of the city. Professional courteous service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

RP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very adequate hotel at a reasonable price. All comfort and equipment expected in an international hotel. Conveniently located close to the airport. Friendly and competent staff. Excellent choice to stay in Addis !

8/10 – Goed

alain, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harmonisch hotel
Het hotel is een veilge omgeving en goed uitgerust voor de moderne reiziger.Het hotelrestaurant bezit naar Afrikaanse normen een grote klasse.

10/10 – Uitstekend

Hana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very clean and neat . Bedsheet & blankets are new and clean . Shuttle service is on time. Security, bellboy & receptionist are very helpful . Highly recommended.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmed

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Preachmore

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the airport and well appointed for travelers.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

MENGISTU

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JORGE, St romain le puy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel et restaurant à 5 mins en taxi de l’aéroport. Personnel très agréable et à l’écoute. Je recommande
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kalkidan Reservation Agent op 1 jan 2024
Dear Jorge,Warm Greeting from harmony hotel!Thank you for you feedback we are also happy and grateful to have you in our hotel.We hope to see you again. Merci!

8/10 – Goed

Ermias

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Olena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my second stay in Harmony Hotel. Staff is friendly and polite. Hotel is clean and even though it is not brand new still in good conditions.
13 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

henok

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Torgny

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Hotellet tog betalt för frukost som redan var betalt i bokningen. Frukost bara för fastande Etiopier tisdag till fredag personal som var jagade till att finnas på plats otrevligt uppförande
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kenneth, Harvest

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Great location but the outside area seemed a little sketchy especially a night
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Terrance

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not 5 Star but worth the price. AC could use some tending to
15 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Chilot

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
I have no problem with the property, I had huge problems with checking in and bad at communicating
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Yehalem

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The housekeeper are not professional. They reuse the towels
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a wedding on the Sunday evening, and I think one of the guests (I presume) was intoxicated and spoke very load late night/early morning that woke me.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kevan, FARGO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved staying in the Bole area. So nice for meetings and shopping. The hotel and staff are excellent! I love to stay at the Harmony.

8/10 – Goed

Habtamu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Frederick

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed here many times when traveling but this time i have to say was not a good experience. I emailed twice in advance for Airport Transportation and if it wasnt for my wife calling them no good sir. Next room bed was hard as a brick the floor was better. The room was filled wirh Mosquitoes and after spraying it down well headache and cant breath that smell coughing all night . A night of no sleep etc. This was not a great experience
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

getachew

20 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Kevan, FARGO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our hotel stay at the Harmony was wonderful! The staff was so friendly and helpful. The rooms were very comfortable and excellent food in the restaurants. So close to everything in Bole.

10/10 – Uitstekend

Kevan, FARGO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The great staff and services available at the hotel.
Reactie van Behailu op 14 mrt 2023
Dear Kevan , Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

10/10 – Uitstekend

Abdiyare

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was the worse part of the hotel, u can't bring food from the outside and the food they have inside the hotel is awful, if they can create a better restaurant, the hotel will be great
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Behailu Moghammed op 7 mrt 2023
Dear Mr. Abdiyare, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel i am not quite sure which food you taste in order to address it specifically but i will let my team to hear your general feed back . we hope Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever, Behailu Mohammed General Manager

10/10 – Uitstekend

Raul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just what I needed, the pool, the sauna, the steam and the breakfast plus a comfy bed. Great job!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Behailu op 24 feb 2023
Dear Raul, Warm Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

8/10 – Goed

Lars

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs some work
Used to stay all the time. Hotel needs a bit of investment to upgrade some of the rooms. Breakfast coffee is embarrassing for the hotel given the quality of coffee in the country.
8 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Behailu Mohammed op 21 feb 2023
Dear Lars Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your comment in related to renovation we are in the middle of doing it so i hope it shall be finalize by your next visit,and will address the quality of coffee as well. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

8/10 – Goed

Dawit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Behailu Mohammed op 24 jan 2023
Dear Dawit, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manage

6/10 – Redelijk

Mesfin, Lorton

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Th room they gave us had no AC. We had to complain several times to change a room.

10/10 – Uitstekend

kongit

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Behailu Mohammed General Manager op 16 jan 2023
Dear Guest, Greetings!! We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Roza

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t recommend this place.
Reactie van Behailu Mohammed op 22 dec 2022
Dear Mr.Roza,Warm Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us, I am terribly apologies for the inconvenience that you are experienced during your visit here at the Harmony Hotel.It seems we couldn't find the rise of dissatisfaction from your view point it could be good enough if it would mentioned here.we will look and address all service out lets if all points are running the standard of the hotel.Despite this experience We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than ever,

8/10 – Goed

FRANK

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 23 nov 2022
THank you!!

8/10 – Goed

Olena

Positief: Personeel en service, voorzieningen
13 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Haftu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone at the hotel was very nice and friendly. Customer service was amazing and beyond I expected. Room was clean and comfortable. Reception was very welcoming and pleasant. Receptionist Tigist, Thank you for making my stay @Harmony unforgettable. I would definitely recommend Harmony Hotel and I will be back again.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van kidus op 18 nov 2022
Dear Haftu,thank you so much sir.

10/10 – Uitstekend

Jörgen

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett bra och trivsamt hotel
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 15 nov 2022
Dear Jorgen,Greetings!!We would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last.Hospitality regards,Behailu MohammedGeneral Manager

8/10 – Goed

Gebeyehu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 14 okt 2022
Dear Gebeyehu,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
19 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Behailu Mohammed op 14 okt 2022
Dear Simon,Greetings!!Thank you for your possitive reviw we look forward to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Naomi

4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Tesfaye Gurmu

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Kevan, FARGO

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is always so friendly and helpful when I stay there! Thank you!
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Behailu op 29 aug 2022
Dear Ephraim, Greetings!!Thank you for your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

Alfred Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement très bien situé au centre-ville, staff acceuillant.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Behailu op 17 aug 2022
Dear Alfred, we would like to pass our deepest gratitude for taking the time to give us your feedback and thank you for choosing to stay with us. We are pleased to receive your positive feedback and that you enjoyed the service and facility of our esteemed hotel. Your feedback and comments help us enhance the quality of our service. We hope to see you again during your next visit to Addis and we will aim to make your next stay even more enjoyable than the last. Hospitality regards, Behailu Mohammed General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Couldn’t sleep as it wasn’t clean place
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Harmony Team op 16 aug 2022
Dear Mohamed, Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.

10/10 – Uitstekend

Kevan, FARGO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was so helpful and kind.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van FIlimon op 12 aug 2022
We woould like to thank you for your positive feed back.

6/10 – Redelijk

Alexandre

Positief: Netheid
Need improvements
I was not given the room I choosed from the online reservation. I choosed the royal room with AC and sofa but was given a lower grade room. I have to refuse it and justify my initiative choice to be considered. The royal room initially did not have a heater. It was very cold (winter season in Addis Ababa). A separate heater was provided later when i was about to leave the hotel. Also the service ( room service) was very slow. You had to wait long to have someone on the phone and even to be served.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Harmony Team op 29 jul 2022
Dear Alexandre, Thank you for your valuable feedback. We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guest and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.