Nachtclub

Beoordelingen van Monarch Hotel

4.5 out of 5
Monarch Hotel
Tewodros Roundabout, Colson St., On the way to Friendship Park, Addis Ababa, Addis Ababa

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 248 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 248 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 248 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 248 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 248 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Likely good hotel for Addis
Advise to book a room at back of hotel (street and garden with restaurant and music at the front ) Deluxe Room was OK (# 209) except the view but we preferred that to the noise . Lot of noise from corridor . Internet was working only in the lobby (Some electricity shut-downs of few min per day)
Reactie van Marketing Manager op 15 aug 2014
Dear Guest, thank you for having chosen Monarch Hotel during your stay in Addis. Thank you so much for taking time and writing us a review. we are very glad to learn that you had a good experience in our services and product with some exceptions. We look forward to the earliest opportunity to serve you again better.

10/10 – Uitstekend

Clyde

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this place it is our home away from home! My only complaint is that there is lots of construction going on around the hotel which make it a little difficult getting in and out of transportation.
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Ronald, Armonk

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower leaks, toilet backup, power cuts, No hot or cold water at times. Extremely spotty WiFi. You’re Expedia booking will be questioned even if you already paid in full. One great thing about this place the rooftop bar/ lounge has an amazing view of the city and the food is tasty. And they offer airport drop-off. So if you have a short stay and won't spend much time in your room fo for. It
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Moges, Aldie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel holds ID because of mini bar and there is a loud noise at night from the bar at the top. They should plan to put a credit card hold as an alternative to those who don’t wish their ID locked in.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Amr

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Good mattress. Nice rooftop bar. Decent breakfast buffet included in price.
9 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Carlos

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chala Kamal

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mirko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Zahid

6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme et paisible
Un bel et propre hotel. La décoration des chambres est superbe et les matelas sont fermes (important pour les dos fragiles comme le mien). L'établissement dispose d'un bar/restaurant sur 2 étages qui est festif en soirée et agréable pour le petit-déjeuner ou déjeuner. Le personnel est agréable et sait se rendre disponible en cas de besoin. Je recommande.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mikias Tesfaye- General Manager op 13 nov 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your constructive review. Hope Monarch will be your second home in Addis Ababa. Stay blessed.With Hospitality Regards,Mikias TesfayeGeneral Manager- Monarch Park View Hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Ezra

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible communication
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mikias Tesfaye- General Manager op 13 nov 2023
Dear Valued Guest,Will manage our staffs communication soon. Hope you will give us a second chance to stay with us. With Hospitality Regards,Mikias TesfayeGeneral Manager- Monarch Park View Hotel.

10/10 – Uitstekend

NEERA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with friendly staff
I had a wonderful stay at Monarch Hotel. The room was comfortable and the staff very pleasant and helpful. This made the stay even more enjoyable. The hotel has several restaurants. I liked the 360 restaurant that has a great view and is always lively in the evenings. I enjoyed the diner and drinks there on several occasions.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mikias Tesfaye- General Manager op 13 nov 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your constructive review. Hope Monarch will be your second home in Addis Ababa. Stay blessed.With Hospitality Regards,Mikias TesfayeGeneral Manager- Monarch Park View Hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Samuel

No stay due to long Visa process
I was not able to experience the hotel due to lack of visa. I paid for Ethiopia eVisa to process in 24 hours. 5 days later i still have no visa. So I never made it into the country.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

mujahid

3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Arsema

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Muhammad Moeez Afzal

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Mikias Tesfaye- General Manager op 4 jul 2023
Thank you for your coomments.

4/10 – Matig

STEPHANE

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A éviter
13 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mikias Tesfaye op 9 jun 2023
Thank you for your post stay reviews.With Hospitality Regards,Mikias TesfayeGeneral Manager- Monarch Park View Hotel.

10/10 – Uitstekend

Krijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mikias Tesfaye op 17 mei 2023
Thank you for the constructive comments.

10/10 – Uitstekend

Yuna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mikias Tesfaye- General Manager op 17 mei 2023
Thank you for your constructive comments.

6/10 – Redelijk

Messiah

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Mikias Tesfaye- General Manager op 17 mei 2023
Thank you for your constructive comments.

8/10 – Goed

Lona

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is good value for the money. The rooms are spacious and clean and the bed was comfortable. A church and mosque are nearby so expect early morning prayers from around 4 am. That and the dogs barking mean that ear plugs are advisable. The restaurant on the rooftop is popular with locals and the food is pretty good. I liked that the park was within walking distance. Overall, I enjoyed my stay.
11 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Only 1 emergency exit
There are emergency exists that don't lead to an exit. When you leave the room they indicate right or left, those leading right take you nowhere. This leaves the hotel with only one way out (the main staircase). Unfortunately, I will not be able to stay there again due to security concerns.
8 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Utpal

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pathetic service, pathetic staff, pathetic attitude. Employees at desk have zero clue, are inexperienced. At their restaurant, people are just in hurry to complete their shift and go home. Customer Experience term is non-existant in their overall staff dictionary. Must refrain from such properties so they do not survive to ruin the industry.
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Clyde

7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Briana

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Moges, Aldie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monarch hotel is located at Churchill road at the center of Addis Ababa. The room is clean and the overall service is excellent. They have a lounge called 360 at the top of the hotel which has a nice view of Addis. The service by Mesert Tadelo at 360 lounge is excellent .

10/10 – Uitstekend

SIRELKHATIM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Comfort hotel clean rooms and good daily breakfast
7 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Mesker, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice newer hotel, good service allowed complementary early check in, good restaurants with a view
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Gloria

Good
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Bruno, L AIGLE

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cet hotel n'existe plus. Expedia le garde dans ses offres. J'ai réservé, payé et attend toujours mon remboursement. Pas correct de la part d'Expedia.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yasser

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Felt unhappy
9 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van FOM op 21 jul 2022
We are truly sorry for the inconvenience you experienced. While customer service like this shouldn’t happen, we take full responsibility for the situation. Dear Our Valued Guest, We really appreciate you taking the time to share your review. We value your business and hope we will never put you in this situation. Thank you and appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Nobuaki

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not much
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Shukri Bashir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

WIELFRID

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
best hotel in town!
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Yohanes

3 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

tsyonawit alemu

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free airport shuttle, cool bar on roof, and front desk staff were the best part. They are so nice! Full of smiles and friendliness. Be aware the property is in piazza parkview not address listed on Expedia which is in Bole (old address)
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Ryan

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Rabbani

4 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Akalu

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff & nice rooftop bar were the highlights. I think it would be helpful to mention the hotel construction is not fully completed - only one power outlet was functional in the room, the bath drain didn’t work properly and you’ll be standing in pool of water after 30 secs, toilet seat were not attached, no iron or board. And I suggest not to use the soap, very strong smell that follows you around for hours. Again, very helpful staff the whole time.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Mkt op 25 feb 2022
We are truly sorry for the inconvenience you experienced. While customer service like this shouldn’t happen, we take full responsibility for the situation. Dear Our Valued Guest, We really appreciate you taking the time to share your rating with us and thank you for admiration on our staff. We’ve reviewed the gap and working narrow it. We value your business and hope we will never put you in this situation. Thank you and appreciate your feedback.

6/10 – Redelijk

Biniame

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ett fint ställe, jätte fin utsikt från hotellet. Men personalen som jobbar i receptionen är inte organiserade. Väldigt besviken på personal i receptionen.
6 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van MKT op 25 feb 2022
Dear Our Valued Guests, We are so grateful for your review. We are very pleased to hear that you love the view and atmosphere community. regarding on the inconvenience on reception area, We sincerely apologise for the service variance,we are taking proper actions to ensure it will not occur again in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

Jara, Kent

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad management
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Mkt op 25 feb 2022
We are truly sorry for the inconvenience you experienced. While customer service like this shouldn’t happen, we take full responsibility for the situation. Dear Mr Jara, We’ve reviewed the gap and working narrow it. We value your business and hope we will never put you in this situation. Thank you and appreciate your feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

JOSEF

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frühstück in einem verdreckten Bereich Gebuchtes Zimmer wurde erst am 2.Tag zur Verfügung gestellt Tücher für 2 Personen werden erst nach Intervention gebracht Dusche funktionierte nicht wird erst nach mehren Interventionen repariert
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Mkt op 25 feb 2022
Dear our Valued Guests, We sincerely apologise for the service variance, it is due to lack of training for all our staffs. Those all is unacceptable As a result, we have got a gap customer expectation. We understand you depended on us and deeply regret we failed to deliver the high standard that you’ve come to expect.

8/10 – Goed

Yosef

6 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Nega

7 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Tsion

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no hotel with this name on the given address. Its a fraud by Expedia. Even i called Expedia’s customer care couple of times and every time it gets disconnected. I don’t recommend anyone to use Expedia for any kind of bookings. #Worst service ever #fraud
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Dakota

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Solomon

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2021