ISIAS Hotel Adiyaman
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Adiyaman
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een slaapbank - eenpersoons
Luxe beddengoed
Gratis extra futonmatras
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hoca Omer Mah. Ataturk Bulvari No 220/A, 05532896670, Adiyaman, Adiyaman, 02000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grand Isias Hotel
Grand Isias Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Restaurant
- Wasservice
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor beddengoed: TRY 100 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 30 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: TRY 17 (enkele reis), (van 5 tot 10 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ISIAS Hotel Adiyaman Hotel
ISIAS Hotel Adiyaman Adiyaman
ISIAS Hotel Adiyaman Hotel Adiyaman
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ISIAS Hotel Adiyaman
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
William
26 okt 2022
William
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Günter
22 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heiß und Cool
Günter
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
JAMILE
Reisde met familie
25 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD HOTEL
JAMILE
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Hüseyin
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hüseyin
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Ismail
Reisde met familie
19 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ismail
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
ISMAIL CUNEYT
Reisde met familie
19 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beklentilerimizden iyi.
ISMAIL CUNEYT
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
BURAK
2 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service, mediocre pillows
BURAK
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Nuanchan
31 okt 2021
Nuanchan
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
LIRI
5 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIRI
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice rooms
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
UMUT
Zakenreiziger
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UMUT
1 nacht verbleven in juni 2021