Fotogalerie voor Hotel Spirodom Admont





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
23 okt - 24 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, uitzicht op bergen laden

Superior kamer, uitzicht op bergen
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, uitzicht op park laden

Superior kamer, uitzicht op park
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Eichenweg 616, Admont, Styria, 8911
Over deze accommodatie
Hotel Spirodom Admont
Vergelijkbare accommodaties

eee hotel Liezen
eee hotel Liezen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 137 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht voor maximaal 14 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 19 voor volwassenen en ca. EUR 9.50 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 5.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15.00 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Spirodom
Hotel Spirodom Admont
Spirodom
Spirodom Admont
TOP VCH Hotel Spirodom Admont
TOP VCH Hotel Spirodom
TOP VCH Spirodom Admont
TOP VCH Spirodom
Hotel Spirodom Admont Hotel
Hotel Spirodom Admont Admont
Hotel Spirodom Admont Hotel Admont
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Spirodom Admont
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jul 2025
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wendelina, Hekelingen
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendelina
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Maarten
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maarten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geesje
Reisde met partner
18 jun 2025
Geesje
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
7 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Onodome
Zakenreiziger
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onodome
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Onodome
Zakenreiziger
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onodome
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Tracy
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Zakenreiziger
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jean-yves
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jean-yves
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jai
3 jul 2025
jai
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Funda
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Funda
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Beatrix
Reisde met partner
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatrix
1 nacht verbleven in juni 2025