Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Argana

4 out of 5
Hotel Argana
Boulevard Mohamed V B P 93, Agadir

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 424 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 114 van 424 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 424 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 59 van 424 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 83 van 424 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Achmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een top hotel en de mensen daar waren heel lief en behulpzaam. Zou zeker teruggaan.
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 26 feb 2024
Dear Guest,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! Providing warm and helpful service is something we take pride in. We would love to welcome you back for your next visit. Thank you for your kind words!Best regards,

4/10 – Matig

Mohamed

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Direction op 5 jun 2023
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous noter sur Expedia, nous aurions aimé connaître la raison pour laquelle vous nous avez attribuée cette note.Nous espérons avoir l'occasion de vous revoir afin de vous garantir un meilleur séjour.Direction.

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel erg vriendelijk, mooie locatie, gezellige entertainment l.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Direction op 5 mei 2023
Beste klant,Bedankt voor het geven van een goede beoordeling op Expedia.We zijn erg blij dat je een uitstekend verblijf bij ons hebt gehad.We hopen u nog eens te mogen begroeten in ons etablissement.Met vriendelijke groeten.

4/10 – Matig

Nadia

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest relations op 1 mrt 2023
Chère cliente, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous noter sur Hotels.com Nous aurions aimé connaître la raison pour laquelle vous n'avez pas apprécie votre séjour parmi nous. Nous espèrons avoir l'occasion de vous revoir très bientôt parmi nous afin de vous faire vivre une meilleure expérience à Hôtel Argana Agadir. Cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Voor het geld wat het per nacht kost mag je niet klagen, wij betaalde 34 euro p.n. voor 2 pers. Incl. Ontbijt Dus dan mag je niet al te hoge verwachtingen hebben Maar de kamers waren schoon maar gedateerd en het ontbijt was simpel maar voldoende
7 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht en onvriendelijk onthaal aan receptie, rest van personeel valt wel mee. Kregen niet de kamers die we besteld hadden. Eten in restaurant was matig tot goed. Gangen, liften en gemeenschappelijke ruimten waren vuil en slecht onderhouden.
9 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Abdsamad

4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne was dar het hotel een internationale keuken heeft. Teleustellend is dat het geen 4 sterren hotel is. De gangen zijn vies. Muren vies met allerlei vlekken en tekeningen. Geen waterkoker. Televisie met beperkte kanalen. Keuken is 6.30 uur open, dus als je eerder word opgehaald, is geen mogelijkheid voor een bakje koffie. Je koffer word niet naar je kamer gebracht. Je krijgt de kamersleutel en thats it.
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Ik vond het hotel niet goed. We moesten 5u wachten op onze kamer en uiteindelijk kregen we niet de kamer die we hadden geboekt. Personeel was onbeschoft en niet vriendelijk als we een klacht indiende. Dat het hotel een paar sterren heeft, wil niet zeggen zat ze op en top zijn met alles
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was zeer goed, het kan niet beter.Goed Hotel en vriendelijk personeel.Het eten is ook goed.Ik kijk uit naar de volgendekeer weer naar dit Hotel te gaan,
10 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Hotel is verouderd vloerbedekking erg vis en de kamer was ook smerig badkamer noet schoon Wij zijn naar ander hotel gegaan en deze afgezegd Vloer bedekking op de trap bij vanaf de receptie naar de de kamers er stoffig en smerig
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Argana is very different than you see on the pictures. If is super old, the rooms where not clean and the facilities don’t work. However, the breakfast is good and the staff at the restaurant is super friendly!
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Youmal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was perfect en de personeel was heel behulpzaam.
7 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk dat er een zwembad was en ontbijt. Voor de rest is er veel te verbeteren. Zo was de ontbijt karig en eenzijdig, er ligt vieze tapijt in de gangen. In eerste kregen we een 2 persoons kamer terwijl we een 3 persoons kamer hadden gereserveerd. Men zou een extra bed in zetten. De kamer gezien te hebben, zou een derde bed er never en nooit in passen. De badkamer was vies. Dus vroegen we om een echte 3 persoons kamer. Na veel dringen is dat gelukt. Deze kamer was opgeknapt en was OK. Tot de derde persoon gedoucht had, de hele kamer overstroomde zowat. Men had de helling in de badkamer op een geniuse wijze aangebracht, zodat de water in de kamer binnenliep ipv naar de afvoer. Men had geen ander kamer voor ons beschikbaar. Dus hebben we de rest van de vakantie melieuvriendelijk moeten douchen. De personeel was vriendelijk tot je wat extra's vroeg. In dat geval werd men bot en liepen ze zelfs weg. Geen aanbeveling dus. En ik vind dat Expedia dit soort hotels ook moet mijden, vooral om het feit dat een 3pers reservering in een 2pers kamer wordt geplaatst..
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Prijs/Kwaliteit verhouding is goed; 10 minuten van het strand en 10 minuten van de stad verwijderd, te voet. Prima locatie, Tevens voor alleenreizenden ook gewoon een 2-persoonskamer, Ontbijtbuffet lijkt de laatste jaren wat minder te worden.
5 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Leuk hotel ligt vlak bij alles. Strand centrum. ..
Leuk hotel vriendelijke personeel leuk zwembad kamers wat minder voor de rest is ok

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig.bedden niet verschoond
Geen goed hotel.dw bedden zijn in 6 nachten dat ik er was niet verschoond.geen tv ontvangst.rondom slecht

2/10 – Ontzettend slecht

Sana

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitely not a 4 star hotel. Hotel room amenities need to be reviewed. Pictures don’t match the rooms given. The hotel is extremely noisy at night with their entertainment. Just not great
5 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Lewes

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We read mixed reviews before booking, so we were apprehensive for our stay. We’d emailed about airport transfers ,when we arrived there was no one there, had to sort our own taxi at midnight-complained at the desk, the problem was never resolved. they gave us the wrong room, we booked a double with a sea view& balcony, the room we were given was nothing like the photos on booking, it was outdated, had 3 single beds, (not much use for me and my husband) was by the busy road, air con didn’t work and half the lights worked, we went back to reception to complain who said they ‘were having problems with rooms tonight’ and to come back at breakfast for an ‘upgrade’. Also the door didn’t lock upon leaving the room, nothing was done about this. It was 1am at this point so we had an awful night sleep in a hot, noisy room. The next morning we were told we could have a ‘superior room’ -when in fact this is what we actually had booked,had to wait until 2pm for the room. hotel is undergoing construction work-there was hammering/banging/drilling around the pool/in the building all day until 9pm. Breakfast was good, lots of choice , but dinner was just okay. go outside the hotel for authentic Moroccan food. The staff at the pool bar were lovely but the cocktails weren’t made correctly. There is a night club right outside the hotel and depending on where you are in the hotel you can hear this into the night. there was a sign to say work was 11am -5pm, these times were not stuck to.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 29 apr 2024
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations and that you encountered several issues, including airport transfers, room quality, and disruptions caused by construction work.Your feedback is incredibly valuable to us as it helps us identify areas for improvement. We take these concerns seriously and will work swiftly to address them and enhance our service to ensure a positive experience for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back to our establishment and provide an experience that truly reflects our high standards of service and quality.Best regards,

6/10 – Redelijk

Farquhar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were great the food was amazing the pool was lovely and it was close to the beach. BUT it was the noisiest place I have stayed in my life! There was lots of building works going on but that will finish soon. The major thing was the very noisy entertainment and pop music until about midnight each night and then on two of the nights the night clubs all around the hotel were at full volume until 3am. Not even noise cancelling headphones could stop the noise! And I had been given a 'quiet' room! The food really was brilliant and there was sunshine flooding in to the balcony the whole day but I could never stay here again simply because of the out of control noise.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 26 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed our dedicated team, the exceptional quality of our cuisine, and our convenient location close to the beach. Your satisfaction is our utmost priority, and we are thrilled that these aspects of your stay met your expectations.However, we are deeply sorry to learn that you were inconvenienced by noise during your stay. We understand the importance of a calm and peaceful atmosphere for our guests, and we take your feedback very seriously. Rest assured, we are already taking steps to address this issue by collaborating with local authorities and reviewing our own policies to ensure a more tranquil experience in the future.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to our establishment and provide you with a much more satisfactory experience. Your comfort and enjoyment are our top priority, and we are committed to rectifying this situation. Please feel free to contact us directly if you have any further questions or concerns.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Veli

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like to hotel. Everything seems be ok on the internet photos but inside of hotel is poor quality and condition Never ever come back again Don’t recommend
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 22 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We're sorry to hear that our hotel didn't meet your expectations. Your feedback is valuable and will help us improve our services. Please feel free to contact us directly to discuss your experience in detail and for any further assistance.We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and regain your trust.Best regards,

6/10 – Redelijk

ludovic

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hébergement pas insonorisés donc bruyant.. travaux en cours dans l'établissement Ménage succin.. Les repas sont vraiment pas variés et pas terribles pour le prix
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 2 apr 2024
Cher client,Nous vous remercions sincèrement pour votre retour détaillé sur votre récent séjour chez nous. Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous prenons vos commentaires très au sérieux et nous nous excusons pour les désagréments causés par le bruit et les travaux en cours. Votre confort est notre priorité absolue, et nous travaillons continuellement à améliorer nos installations pour garantir des séjours agréables à nos clients.Nous prendrons également des mesures immédiates pour améliorer la qualité du service de ménage et diversifier nos options de repas afin de mieux répondre à vos attentes gastronomiques.Nous apprécions vos précieux commentaires et espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche pour vous offrir une expérience plus satisfaisante.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Syed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My second time in Argana, cant fault it. Breakfast is delicious and friendly staff at the breakfast service. Reception staff very friendly and upgraded my room for free, this was a very nice surprise and I instantly felt like a valued guest. The room service time was brilliant, I cant remember the lady’s name, but she always serviced the room to high standards. Will definitely stay again
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 8 mrt 2024
Dear Guest,We are delighted that your second stay at Argana was as enjoyable as the first. Thank you for sharing your positive experience, especially regarding our delicious breakfast, friendly breakfast service staff, and the complimentary room upgrade. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back for another memorable stay. See you soon at Argana!

6/10 – Redelijk

Denotive

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like breakfast was the same every day and it's not very good, besides the waiters didn't attend well, some did well but others didn't, a waiter threw the food at me .
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 26 feb 2024
Dear Guest,We apologize for the breakfast experience you described, and we appreciate your feedback. It's disheartening to hear about the inconsistency and subpar service. We are addressing these issues with our team to enhance our breakfast options and improve service quality. Your input is crucial, and we hope for a chance to provide you with a better experience on your next visit. Thank you for bringing this to our attention.Best regards,

6/10 – Redelijk

Melanie

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very loud with the night club. Rooms are quite dated
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 13 feb 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the disturbance caused by the noise from the night club, and we are actively exploring solutions to address this issue. Additionally, we appreciate your comments about the dated appearance of our rooms, and we are considering updates to enhance your overall experience. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to welcome you again under improved conditions.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Jeffery-Jay, Bedford

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Total bait and switch on the first room. The balcony was inaccessible. Their idea of an ocean view was to put me up against an alleyway. No problem right? It’s just a simple, misunderstanding. Instead they gave me aTotal bait and switch on the 2nd room rm as well. Instead they gave me a pool view. I paid for the most expensive “superior Seaview“ room. All the staff at the counter became immediately perplexed. Huh, guys. You understand my English and French up until you realized you effed up. Stuck with a pool view at a “superior Seaview” room rates. Not pleased, because even then it wasn’t a pool view. It was the view of a rooftop of a restaurant and a discotheque with karaoke. Since they couldn’t do anything thrice over, I simply called Expedia. Thanks Expedia for the $25 credit. That takes care of the first night. How about the second night? What about the next day? Hotel Argana I will never go back, nor will I ever recommend. Expedia, you have a bit of work to do with the refund
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 6 feb 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at Hotel Argana. Your feedback is invaluable to us, and we regret any misunderstanding regarding the room selection. Our team is investigating the matter to ensure this doesn't happen in the future. We appreciate your patience and have noted your concerns for improvement.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Driss

The property is clearly in transition via some strategic renovations. This can be a little disruptive. The staff are unbelievably courteous, attentive and helpful - special mention to Rachida in taking good care of my surroundings for the whole time I was there. The food quality was below par but acceptable. The noise in the evening took some getting used to. The car park attendant was amazing despite very limited number of available spaces. Considering the price and all the positive aspects, this is a little I would return to in the future. I get the sense that it can only get better. Good work everyone.
28 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 5 feb 2024
Thank you for your valuable feedback! We appreciate your understanding during our strategic renovations. We're thrilled to hear our staff, especially Rachida, made your stay memorable. We apologize for any inconvenience caused by noise and the food quality. Your positive remarks about our car park attendant are encouraging.We look forward to welcoming you back in the future as we strive to enhance your experience further.

10/10 – Uitstekend

Mubarak

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff made me enjoy Experian’s from the Clearner at the 2nd floor to staff at the Resturant Suvi has the best customer service I’ve seen also Mamoud always asking if we need help and always positive and happy having the hotel 5 star customer service thank you
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 5 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience at our hotel. Your compliments for our staff on the 2nd floor and at Suvi restaurant, especially Mamoud, are truly appreciated. Providing 5-star customer service is our goal, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

8/10 – Goed

Jaouhar

7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 31 jan 2024
Chère cliente,Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour avoir choisi notre hôtel. Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes et que vous ayez pris le temps de nous donner une note de 8 sur 10. Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Morgane

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour médiocre je n’irai plus dans cette hôtel
Chambre, très sale drap changer au bout de 10 jours la chambre toujours aussi sale après le passage de femme de ménage vol subis dans la chambre aucun dédommagement proposer obliger de quitter l’hôtel
21 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Direction op 9 feb 2024
Chère Morgane, Nous sommes vraiment étonnés pas votre commentaire qui ne représente pas l'image que nous souhaitons véhiculer de notre établissement.Nous avons vérifier votre chambre après votre départ et nous confirmons avec certitude que votre chambre n'était pas sale et que la femme de chambre à fait tous les jours pendant votre séjour, nous comprenons que vous soyez en colère après la perte de votre collier mais nous tenons à vous signaler que tous nos couloirs sont surveillés par caméra et qu'après notre enquête aucune autre personne n'a pénétrée votre chambre à part la femme de chambre qui travaille au sein de notre établissement depuis des années et qu'aucun vol n'a été signalé lors de l'accomplissement de son travail. Il se peut qu'il soit tombé ou autre mais sachez madame que nous avons un coffre fort dans la chambre pour les objets de valeurs que vous auriez du utiliser afin d'éviter ce genre de situation.Nous avons finalisé notre enquête avec la femme de chambre et nous pouvons vous assurer que ce n'est pas elle qui l'a volée.Nous espérons madame que vous retrouverez votre collier et que vous revisiterez notre établissement prochainement.Codialement.

2/10 – Ontzettend slecht

Hassan

Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 5 feb 2024
Dear Guest,We want to express our gratitude for choosing Argana Hotel & Spa for your stay. We noticed your rating was 1 out of 5, and unfortunately, no comments were provided.Customer satisfaction is of utmost importance to us, and your opinion is crucial. If you have specific observations or suggestions to enhance your experience, we would be grateful to hear them. Please feel free to contact us to share your insights in more detail.Thank you very much for taking the time to share your impressions with us.Best regards,

8/10 – Goed

Diya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Nice hotel, good facilities. Bedrooms were nice and beds were comfortable. You get what you pay for. However, the noise coming from nearby clubs and hotel are very loud till late at night. Not good if youre a light sleeper. Some things has to be paid for though , like the gym and clothes ironing service (cant borrow an iron).
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 24 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our hotel's amenities, comfortable beds, and overall value. We apologize for any inconvenience caused by noise from nearby clubs and hotel. We understand the importance of a good night's sleep and will look into ways to address this issue. Regarding the additional charges for the gym and clothes ironing service, we appreciate your input and will consider how we can improve our services. We hope to welcome you back for an even better experience.Best regards,

8/10 – Goed

Magda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 18 jan 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your feedback. We're thrilled to hear that your stay with us was satisfying. Your rating of 4 out of 5 is greatly appreciated.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sharif

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service Argana
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 16 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed our service at the hotel, especially the ARGANA experience. Providing excellent service is our priority, and your 5-star rating encourages us to continue delivering outstanding hospitality. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 13 jan 2024
Dear Guest,Thank you so much for your outstanding rating of 5 out of 5! We're delighted to hear that your stay with us met your expectations.We look forward to welcoming you back soon to create more memorable experiences.Best regards,

8/10 – Goed

Halil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice the staff were pleasant and helpful. Breakfast was nice, dinner not always great but ok on most nights. Area was very noisy as there is a club right nextdoor. That was probably the biggest downside to the whole thing. The Beach is not too far away about 5/10 minute walk. Souk Al had is close by so good for shopping. Most of the people we met were friendly in the local shops and the surrounding area. I would stay at the Argana hotel again but the noise is very off-putting for me, not my scene.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 5 feb 2024
Dear Guest,Thank you sincerely for taking the time to share your feedback on your stay at Argana Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed our staff and the proximity to the beach and shops.However, we regret to learn that the noise from the neighboring club had an impact on your experience. Your comments are invaluable, and we take note of this concern. We are actively working on solutions to improve soundproofing and minimize any future disruptions.We hope to have the opportunity to welcome you back to Argana Hotel under conditions that perfectly meet your expectations.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mycket bra fantastiskt, bekväm och nära till stranden och till allt. Städning jättebra och jag vill tacka housekeeping
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 13 jan 2024
Dear guest,Thank you for your outstanding feedback! We are delighted to hear that your stay was fantastic and that you enjoyed our comfortable accommodations, proximity to the beach, and convenient location. Your compliments on the cleanliness and excellent work of our housekeeping team are truly appreciated. We would be honored to welcome you back on your next visit.Best regards,

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 star staff in a 3 star building
Staff were great but hotel is not at the standard they deserve to be working in. Meal times are like a plague of locusts as the food disappears. You don’t get the room type you booked and tried to put us in a terrible room to start with (so bad they said they would change the next morning before we even seen it). Third room was okay but not what we booked.
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 9 jan 2024
Dear Tony,We appreciate your detailed feedback, and we sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. We take these concerns seriously and will carefully review each point raised to enhance our service. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the opportunity to welcome you again to provide an experience that fully meets your expectations.Best regards,

8/10 – Goed

Florine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bon rapport qualité prix. Propreté ok Personnel ok Chambre propre et taille correct Nourriture assez varié. Je recommande
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 9 jan 2024
Bonjour chère cliente,Nous sommes ravis que votre séjour à notre hôtel ait répondu à vos attentes, et nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes enchantés que vous ayez apprécié notre rapport qualité-prix, la propreté de nos chambres, le professionnalisme de notre personnel, ainsi que la variété de notre offre culinaire. Votre recommandation est la plus belle récompense pour notre équipe. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

EL HASSAN

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meryem BACHRI op 9 jan 2024
Cher Client,C'est fantastique d'apprendre que vous avez donné la note parfaite de 10/10 ! Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt !

10/10 – Uitstekend

Soumia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 8 jan 2024
Chère invitée,Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour votre évaluation parfaite de 5 sur 5. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis que votre séjour ait répondu à vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Nigel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A great value hotel
Second visit and thoroughly enjoyed. Slight mix up with rooms but very well sorted by Adil. Breakfast service was friendly by Abdol Room facilities excellent but decor a little tired. Food was mixed mainly good but sometimes poor. 10 mins from beach. Private area with sun bed and umbrellas good Will visit
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 29 dec 2023
Dear Guest,We're thrilled your second stay was enjoyable. Apologies for the room confusion, and kudos to Adil for sorting it out. Your comments on decor and food quality are duly noted, and we're committed to making improvements. We look forward to hosting you again.Warm regards,

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service
The Argana is a lovely hotel. Staff very professional and friendly. The hotel is lovely the reception area is nicely designed around a riad. Food was great. Hotel clean and very nice to spend time around. Although not a resort hotel, you could quite happily spend most of your time just in the hotel. seemed well suited to families, nice friendly, fun and safe feel around the hotel. If you’re purely focused on the room then possibly not the best hotel. The room I had was good, but those with high expectations might be slightly disappointed. Negatives the WiFi is dreadful and the gym was ok but is an extra charge.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 29 dec 2023
Dear Guest,We're delighted that you enjoyed your stay at Hotel Argana. Your compliments on our professional and friendly staff, the lovely design of the reception around a riad, the delicious food, and the friendly and safe atmosphere are greatly appreciated. We understand your observations regarding the room, WiFi quality, and additional charges for the gym. We take your feedback into consideration to continue improving our services.Thank you for sharing your experience with us.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Abdelali

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 29 dec 2023
Bonjour cher client,Nous sommes ravis que votre expérience à notre hôtel ait été exceptionnelle. Votre satisfaction est notre priorité, et toute l'équipe se réjouit de savoir que nous avons répondu à vos attentes. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !Cordialement,

6/10 – Redelijk

Trine

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ikke pengene værd!
Virkelig dårlig oplevelse med indtjekningen. Jf. beskrivelse på nettet, er tjek-in kl 14, hotellet selv siger kl 16, vores værelse var først klar kl 17.15. Vi fik tilbudt sen tjek-ud, men vi skulle rejse allerede kl 7.30 på dagen, så det var jo ligegyldigt med det tilbud. Restauranten: Uhygiejnisk medmindre man kommer lige når den åbner. Bordene bliver ikke tørret ordentligt af, tallerkener er ikke vasket ordentligt rene og mange af gæsterne opføre sig virkelig ikke pænt med maden i restauranten, hvilket gør det ret utiltalende. Vi var der 3 dage og hver dag de 3 dage, blev der om aftenen spillet den samme play-liste af musik til børn, på lydstyrke 100. Det var fint første aften, de resterende aftener var det sgu ret belastende. Vores værelse var rent og stuepigerne var venlige, men det var ikke i en særlig god stand. Der var revner og buler i tapetet, madrasserne gamle og slidte og meget dårlige at sove i. Min madras skrånede til den ene side, den anden madras havde et buk omkring midten. Personalet er venlige og der er ansat nogle til at sikre underholdning. De prøver virkelig, men indsatsen er bare helt forkert rettet mod klientellet. Alt i alt var det et ok ophold, vil jeg booke igen - NEJ. Hotellet ligger heller ikke lige ved stranden - overhovedet!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 21 dec 2023
Dear guest, We sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is valuable, and we are committed to addressing these issues to enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience. Thank you for sharing your concerns.

10/10 – Uitstekend

Zamire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, ideal location close to the beach. Friendly and accommodating staff. Enjoyed our stay
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 19 dec 2023
Dear valued guest,Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear you enjoyed your stay at our hotel. Our team takes pride in providing a friendly and accommodating experience.We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Best regards,

6/10 – Redelijk

James

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Meryem BACHRI op 15 dec 2023
Thank you for your rating, giving us a score of 6 out of 10.We are pleased to hear that your stay wasn't unpleasant. In our continuous efforts to enhance our services, could you kindly share any suggestions or concerns you may have? Feel free to reach out via email at meryembachri.hotelargana@gmail.com to provide more detailed feedback. We are here to ensure you have an exceptional experience.Best regards,