Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Riu Palace Tikida Agadir

5 out of 5
Riu Palace Tikida Agadir
Chemin des Dunes, Agadir

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 539 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 360 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Adriaan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede
4 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Kyle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me and my girlfriend stayed here for 1 week, we loved how attentive and friendly the staff were throughout our stay. The Bar staff were very nice especially Humza who looked after us so well. The Buffet restaurant staff were all very hard working and catering. We were very impressed with the service we got from Youssef from day one. He was so kind and hard working. We also loved the room we had as it was spacious and clean. Check in was straight forward and also check out, we very enjoyed our stay here. Kyle
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 12 apr 2024
Dear Kyle,We are grateful for your words.It is of the utmost importance that our guests feel at home with us.Our goal is to know that you enjoyed your holiday in our facilities and we note that we really succeeded.We look forward to seeing you again at any of our facilities and we are looking forward to providing you with the 100% satisfactory service that characterises us so much.Yours faithfully,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Natalie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sebastien, BON-ENCONTRE

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, lovely pools, food and staff, great beach, minimal hassle of sellers - great cheap local restaurants.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 22 feb 2024
Dear Richard,Thank you for choosing us, We always try to do our best to ensure that our guests have a pleasant stay with us.We like to know how you felt about your visit so that we can say that we would love to have you visit us again sometime.Yours faithfully,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour!!! Que ce soit au niveau de l’accueil, des chambres, de la restauration, tout etait parfait. Nous y retournerons dès que possible.
11 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

CHRISTIAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel bien équipé,excellent rapport qualité prix.
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

FABRICE GEORGES RENE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Labiba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne formule pour passer agréable moment
Séjour très agréable, le service est professionnel , bonne restauration. Animation à améliorer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ouahid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Lee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Really nice place enjoyed our stay
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Riu Palace Tikida Agadir Online Reputation Manager op 4 jan 2024
Dear Lee,It is brilliant to read your fabulous feedback.Our lovely staff will be pleased.Your evaluation makes us want to continue working to offer the best service.Thank you very much, Lee!And have a great year!We hope you come back soon.Caring Greetings,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Zakaria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kjetil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Flott stort strandhotell som absolutt kan anbefales videre. Meget bra utvalg av mat og drikke på dette all inclusive resortet. God service!
7 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Eileen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, shame about the guests
Excellent hotel but too large for us. The dining rooms were mobbed by people with heaped plates they couldn't possibly consume. Food wastage was uncomfortable to witness We won't go all inclusive again
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 5 dec 2023
Dear Eileen,Thank you for choosing us and for sharing your review about your stay.We appreciate your comments regarding your stay.We look forward to hosting you again in the near future.Kind regards,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Rafael

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy grande, pero por la noche no es fácil encontrar un sitio en donde estar tranquilo tomando algo porque hay mucha gente y está un poco alborotado.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 21 aug 2023
Apreciado Rafael,Muchas gracias por su valoración, la cual nos tomamos, como un reconocimiento a nuestro trabajo diario.Estamos felices que haya disfrutado de nuestras instalaciones y, sobre todo, del servicio brindado por nuestro maravilloso personal.Esperamos, que vuelva en un futuro próximo y, ofrecerle, una experiencia tan atractiva o mejor que la vivida.Cordialmente, Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Dayle

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Disappointing for a 5 star. Needs a refurb and mechanical issues sorted
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Riu Palace Tikida Agadir Online Reputation Manager op 18 aug 2023
Dear Dayle,We are disheartened to read that your stay did not exceed expectations and that you were unable to feel entirely relaxed during your time with us.We will do what we can within our power to work on these issues, therefore, we will share your impressions to our team and we hope we have the opportunity of welcoming you back in the future to impress you.Best Regards,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Nabil

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
catastrophique
Repas infecte. service au dessous de la moyenne. séjour catastrophique. il mérite un 3 étoiles.
5 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

maymouna

5 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Reisde met familie
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sangita

7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous hotel staff brill quiet what we needed
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Riu Palace Tikida Agadir Online Reputation Manager op 14 jul 2023
Dear Jacqueline,We cannot thank you enough for your outstanding feedback.We feel very lucky, since from all the hotels you chose us and you had a great stay.Thank you very much!Hoping you visit us again and wishing you a fantastic day, Jacqueline.Best wishes!Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Paulo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Wir waren jetzt gerade in juni in riu tikida palace agadir Der resort ist wünderschön panorama blick 5* aber das wars auch schon ... personal hat keine lust zu arbeiten sehr unfreundlich das essen lauwarm immer das gleiche buffet musten für 7 tage urlaub 2x zur apotheke magen beschwärde ... also zussamengefast agadir immer wieder gerne ... riu tikida palace nie wieder
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
What a great hotel! First impressions were that this is a huge complex, the rooms are a good size and the view from the balcony was lovely. The pool is a good size, sometimes the sun beds get taken up very quickly but the pool staff are very helpful in finding one (you can reserve them apparently so find out about that if you're there). The entertainment team are exceptional! always full of energy, they have lots of things planned throughout the day like darts, exercise classes, bingo etc and then the evening entertainment is different on a daily basis. Hats off to them as a lot of the staff work throughout the day and then onto the evening but are still full of energy. If there could be any points of improvement id say its important to have an irons readily available (i was on a waiting list and i didnt get a response luckily i found a lovely lady who let me borrow her iron as all my clothes were creased). I would also say it would be great if we were explicitly informed that pork is served at this hotel (being a Muslim country everything else is halal) as i realised only when i happened to look up to the name tag and a saw a picture of a pig, which made me conscious of other items as they didn't always have the correct name tags.
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Khalid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Matthew, Las Vegas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff here is the glue that holds it altogether. The property is very nice, but our air conditioning didn’t work and the hotel didn’t do anything to fix it. After complaining a second time, the offered to move us to a room with two single beds, not acceptable. The food is very limited and not of the quality we have had at other higher end A.I resorts and the drinks were not nice. All of the spirits had a very acrid flavour, meaning nice cocktails were out of the question. Overall, a disappointing stay, due to maintenance issues and poor quality food and drink. The staff were amazing though and we cannot rate them highly enough.
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Riu Palace Tikida Agadir Online Reputation Manager op 19 jun 2023
Dear Matthew,Thank you very much for choosing us and sharing your opinion.It is disheartening to know your discomfort.We will address your concerns with the appropriate members of our team for improvement and we hope to host you again in the future for a more positive experience.Best Regards,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

CHANTAL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce n’est pas la première fois que nous y allons et nous y retournerons
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Amina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, super helpful super friendly staff, I wish it was more kids areas for kids but still my lot had a lot of fun, thank Riu palace for the unforgettable week.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 14 jun 2023
Dear Amina,Thank you very much for your nice words and for your evaluation. We are very happy that you had a good holiday with us! We look forward to welcoming you again soon in one of our premises. With our best wishes we remain,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

rachid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meilleurs qualités-prix d'Agadir
Grand.et magnifique hôtel, bien placé face à la mer et proche de tout. Nous y avons très buen mangé tout au long de la semaine. Vous avez la possibilité de manger une fois pendant votre séjour au 2 autres restaurants servis à table l'un marocain et l'autre français-européen. Les chambres sont spacieuses, pensez à prendre des pantoufles car le sol est froid et les pantoufles ne sont pas fournies ni les peignoirs, dommage. Le vin à table et les boissons aux bars en AI sont tout à fait correct. La piscine est magnifique mais l'eau était très froide en mai vs avez la possibilité d'aller à la piscine couverte dans l'hôtel. L'hôtel commence à vieillir un peu mais est encore à mon goût le mieux à Agadir j'y retournerai rapidement.
7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Alessandra

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut aber zuviele Leute
7 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmad, Sura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent stay
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 22 mei 2023
Dear Ahmad,Thank you for your review. We are really glad to learn that you enjoyed your experience during your stay at our Hotel Riu Palace Tikida Agadir! We would be delighted to welcome you back in a near occasion.Have a lovely day, Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Stephanie

Positief: Netheid
Disappointment
The large suite was great but all in all it was a 3* hotel. The food was really quite terrible in the alacarte restaurants and you do feel like the staff are incredibly overworked. Also only 1 pool and very very busy.
7 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Yann

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement est très sympa. Promenade le long de la mer juste devant, quelques magasins et restaurants autour. C'est agréable. Pour l'hôtel, c'était notre première fois dans le RIU Palace Agadir. Nous avions testé précédemment le Palace Taghazout. Et il n'y a pas photo entre les 2!!! Au Palace Agadir, les installations sont vraiment vieillissantes. Rideaux arrachés dans les chambres, insonorisation inexistante entre les étages, lits dur comme des planches… Résultat, au bout de 3 nuits catastrophiques, entre la voisine qui marchait en talons au dessus qu'il soit 13h ou 3h du matin, et le lit trop dur, nous avons dû aller voir la réception pour trouver une solution car j'ai cru que nous allions partir… Solution : 2 surmatelas sur le lit et c'est tout.… Donc bof! A refaire, je retournerais sans hésitation à Palace Taghazout en laissant loin de nous le Palace Agadir. C'est dommage! Cependant, le point très positif de cet hôtel réside dans la gentillesse de son équipe. Adorable!! C'est à souligner!!! Heureusement qu'ils sont là, car sincèrement c'est la première fois que j'étais épuisée au réveil et que je rêvais de partir!
8 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

annick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tout par contre je croyais ma resa par expedia le taxi aeroport hotel etait compris.et je n ai pu joindre expedia par telephone ou sms a ce sujet
7 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Rinata

6 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Isabelle

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La nourriture est toujours la même ! Hôtel vendu pour un 5 étoiles mais en réalité c’est à peine un 3 étoiles ! Les couverts à table sont sales !! L’accès à la plage est proche mais vous êtes constamment agressé par des vendeurs à la sauvette et les matelas sont vieux !
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Adam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic holiday and hotel. Staff incredibly helpful and happy. Very clean. Food was fresh and excellent quality. Kids had an wonderful time. Can’t fault it and will look to use these hotels for our next holiday.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 19 apr 2023
Dear Adam,We are very pleased to read your kind comments and to know that you have positively valued different aspects of the hotel.We hope that you will visit us again soon and be able to offer you another great and unforgettable experience with us.Kind regards,Hotel Riu Palace Tikida AgadirOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

BENOIT

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons séjourné pour la quatrième fois au Riu Tikida Palace et nous avons toujours été aussi satisfaits. Le personnel est aux petits soins. Le séjour a été agréable et reposant. La formule all inclusive facilite grandement les choses. La situation en bordure de plage et proche de la ville est un atout. Les navettes pour les golfs sont appréciables.
8 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Liliane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
C est un paradis !!!séjour magnifique à tous les points de vues grandes et belles chambres coin piscine un rêve Seul petit bémol les chambres le hall d accueil et les couloirs manquent cruellement de lumière quel dommage car tout est tellement beau et étudié pour avoir fait de notre séjour un souvenir inoubliable . Nous sommes pressés d y retourner
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

salomon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La gentillesse de tout le personnel
8 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Thierry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super séjour
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Marcel Guy

7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

DAVID

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle expérience bcp trop courte. Splendide autant à l’intérieur qu’à l’extérieur de l’hôtel. Une équipe et un personnel au top.
8 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est à l’écoute , la propreté de l’hôtel est appréciable . Le moins l’insonorisation des chambres
7 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Patrice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personnel très accueillant et serviable pour la majorité superficie des chambres standard plus que confortable emplacement de l'hôtel
14 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Luc Le

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacieux
7 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Eliane

10 nachten verbleven in januari 2023