Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Hôtel Azur

3 out of 5
Hôtel Azur
18 Avenue des Isles-d'Amérique, Agde

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 96 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 96 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Accueil sympathique, personnel très agréable et arrangeant. Bonne literie. Petit déjeuner varié et copieux.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Charlène

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour satisfaisant, hébergement répondant à nos attentes.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

BJÖRN

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vieillissant, peu de places de parking . Aspect positif: près du centre.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Henrik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Anne

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

charles

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Aurélie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

nora

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le petit déjeuner et la tranquillité

6/10 – Redelijk

DAREAU

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Laurent

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

joel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suffisant pour un court séjour , bonne literie , propre . Parking un peu juste ainsi que l’insonorisation ( route de l île dès loisirs mitoyenne de l établissement) Bon rapport qualité /prix 😉
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Sursin

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Gilles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

GISELE

3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Thibaud

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Laurence

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Juliette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Anne

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jérôme

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAS attention au prix du petit déjeuner on attend autre chose
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Chloé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
convenable
Accueil pas du tout chaleureux, dame derrière son ordinateur avec le masque sous le menton en train de regarder sa série télé ! On avait l’impression de déranger. Elle nous explique même pas les horaires de la piscine, où se passe le petit dej ect.. pas du tout aimable. Heureusement le monsieur du petit déjeune était beaucoup plus gentil. Chambre propre et bonne literie, couloir bruyant on entend tous les gens qui parlent dans le couloir quand on est dans la chambre. Bon petit déjeuné. Beaucoup trop cher pour ce que c’est.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Maryline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre, proximité avec les activités et personnel accueillant
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

A-Marie, Yenne

Positief: Netheid, comfort kamer
hôtel accueillant pour le peu de temps que nous sommes restés
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Carmela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azur
Bien acceuilli Bien situé, belle piscine, petit déjeuner français parfait mais cependant un peu de charcuterie , de fromages et des fruits seraient un plus .
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Aleksandar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in a very pretty place
Nice rooms. Small, but well designed. Nice and cozy swimming pool. Parking spot. A bit too expensive for what it offers. Not that close to the beach, but a lot of great facilities nearby.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mai
Nous avons passé que une nuit mais nous avons rien de négatif à dire.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suffisant pour jeune

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Jose

Negatief: Netheid, comfort kamer
Chambre très démodée le sol sale et la poussière pas faite déçue.sinon l'accueil bien

8/10 – Goed

beatrice, st illide15310

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel accueillant
très bon sejour .hotel facile a trouver .chambres agréables et propres
1 nacht verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Hôtel vieillissant. Aurait besoin d’un Petit relooking
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Raphael

Positief: Netheid, personeel en service

6/10 – Redelijk

jean pierre

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

MICHEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

mickael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Notre séjour à l hôtel Azur
Hôtel bien placé proche de tous. Piscine et surtout le personnels très agréable. Les chambres aurait besoin d un petit rafraîchissement. Mais très bien bien dans l ensemble.
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

laurent

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
séjour agreable
séjour agréable malgré que l’hôtel est besoin d'un rafraîchissement le patron y pense pour fin 2017.La gentillesse des patrons fait oublier ce détail.
5 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Beatrice

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien placé, vétuste, mauvaise literie
hotel un peu vétuste. mauvaise literie.