Hotel Amar

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Taj Mahal

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Amar

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Businesscentrum
Een buitenzwembad
Een 50-inch smart-tv met kabelzenders
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

met airconditioning

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een sofabed
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Tourist Complex Area, Fatehabad Road, Agra, Uttar Pradesh, 282001

In de buurt

  • Subhash Emporium - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Sadar Bazar - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Agra-fort - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Taj Mahal - 3 min. rijden - 2.2 km
  • St. John's College - 6 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Agra Fort - 10 min. rijden
  • Agra (AGR-Kheria) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel The Oasis - ‬5 min. lopen
  • ‪Howard Sarovar Portico - ‬6 min. lopen
  • ‪Al Nafees Restaurant and Take Away - ‬3 min. lopen
  • ‪Khan Sahab Mutton 199 Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪TC - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Amar

Hotel in de buurt van Taj Mahal
Met voorzieningen zoals een tuin, een stomerij/wasserijservice en een bar kom je niets tekort bij Hotel Amar. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant Noorjahan Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een healthclub en een businesscentrum.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vergaderruimtes en een bankethal
  • Conciërgeservices, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 68 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Smart-televisies van 50 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: INR 315 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Noorjahan Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (372 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Klamboes
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Smart-tv van 50 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je identiteitsbewijs aan de accommodatie te verstrekken

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1800.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 315 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1800.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Amar Agra
Amar Hotel
Hotel Amar
Hotel Amar Agra
Amar Hotel Agra
Hotel Amar Agra
Hotel Amar Hotel
Hotel Amar Hotel Agra

Veelgestelde vragen

Is Hotel Amar voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Amar?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Amar te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Amar?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van INR 1000. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Amar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Amar?

Dit wellness hotel ligt in Taj Ganj, op 1,5 km van Motilal Nehru Park en op 2,3 km van Taj Mahal. Ook Moskee en de Gebouwen en Subhash Emporium liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Amar

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 43 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10

とても良いホテルです。ただ、周りにバザールなどがないのが、悪い点でもあり、良い点でもあるのでしょうけど。
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10

1 nacht verbleven in december 2018

6/10

good
3 nachten verbleven in september 2018

2/10

1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10

Propreté très indienne cad relative. Toilettes de l accueil très sales. Chambre spacieuse. Propreté moyenne. Mais surtout personnel desagreable
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10

So So. We booked for the whole day, but really only required it for four hours rest. There were minuses experienced within this time frame however. When I asked a staff member to change a five hundred rupee note, he scrutinized it very blatantly in front of third parties for several moments. His actions appeared to be exaggerated and designed in my opinion, to make me look suspicious in public view. This was uncalled for. Later when I said we would like to use our room to rest for a few hours, a staff member gave me such an inquiring scrutiny, I had to enquire if this was alright. Very unfriendly and I definitely would not recommend to a friend on this basis alone. Sorry.
1 nacht verbleven in mei 2018

2/10

There was a lot of bad seepage stink in the room. Behavior of the reception staff was also very bad.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10

Great location, sweet and kind staff, very clean Noise less.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10

Quite satisfying. We were well attended and guided.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10

it was a good experience and good ambience

8/10

All good, except a fact that we were under an impression that the on-line booking done was with complementary breakfast. The hotel has charged us for Breakfast stating the booking is only for room rent

4/10

Regular pague por una habitación con el desayuno incluido y no me dieron tal. No incluye WiFi...no te dan botellas de agua de cortesía...no había agua caliente

6/10

Pleasant

2/10

It was horrible stay with Amar Agra.I won't prefer this hotel to anybody. Room was not at all clean, similarly BreakFast is much worth.

2/10

We booked online a executive double room for 2 nights from 08.03.2015 till 10/03/2015 . The confirmation vouchers were submitted to the hotel authorities at the time of checkin. the first night at the hotel went of well. On the second day , the hotel management raised the issue of room booking and refused to give the room keys saying that the booking for the day was not confirmed. We insisted that confirmation vouchers for both days were already submitted to them at the time of checkin. After a lot of insistence, they agreed but Mr. Y.K. Verma, General Manager raised the issue that the hotel had not received their payment for the room. We told them that the room had been booked thru EXPEDIA. COM and the entire amount as stated was paid thru credit card at the time of booking. The same was also being reflected on the confirmation voucher issued by EXPEDIA.COM. But Mr. Verma refused to acknowledge the receipt of payment and insisted that we should get it clarified from EXPEDIA. He refused to speak to the EXPEDIA saying that it was none of his business and he was not bothered. The onus was on us to get the same clarified. Nevertheless we contacted the EXPEDIA call centre and got the matter clarified to the satisfaction of the hotel authorities. All this while the hotel refused entry and kept us waiting at the lobby. As if all this mental torture and agony was not enough, Mr. Y.K. Verma once again came up and raised another dispute by saying that the room tariff received by themw

6/10

It is well located with good clean rooms. The manager was very courteous and shifted us to another room which was recently renovated and the kids enjoyed their stay. Could not use the pool but the pool slide was very tempting for the kids. Breakfast was good but did not like the idea of chargeable WiFi. Should be free maybe a limit can be set per room. Overall good. shall visit again.

4/10

Mauvais hotel . Piscine et tous les équipements annexes fermés. Chambre : beaucoup de bruit de la route nuit et jour . La fenetre ne s'ouvrait pas , impossible d 'aerer . Odeur de moisi et de renfermé .Salle de bains qui a besoin d'une bonne rénovation : bas de porte moisi , nombreux carreaux ebréchés , robinets mal fixés sur le lavabo et la baignoire . Le rideau de la chambre est tombé .Beaucoup de poussier de partout . Serviettes "blanches"avec de grosses colorations grisatres et qui sentaient mauvais . J ai du utiliser les miennes . Restaurant cher pour des petites assiettes

6/10

The hotel was clean but the laundry was dirty and towels were awful. Breakfast plan should be added. The bearer and staff of Noorjahan welcome the guests with"It is Rs.250 plus tax will you like to join"? This put you off.

6/10

We booked 2 rooms, one on the main floor and one on the second floor. My brother and his friends had the second floor room, which didn't have hot water. My main floor room had plenty of hot water but smelled moldy. This is an older hotel, the wifi was down. There was a restaurant downstair and all sort of 4 star services. I never tried those services. It was walking distance to the Taj Mahal. Depending where you come from, you might hate this hotel or show difference. It reminds my brother and I of our grandma's place in Malaysia. However, my western friends might heavily object. Amazing by Indian standards but westerns might be disappointed. The hotel was fully booked with Indian (travel during Christmas) - so it is acceptable to some.

4/10

The worst part of this hotel is the staff- they are rude and unwilling to help. There were some issues with my paid reservation through expedia and they were unwilling to help, give me a room or even refund my money. They were so rude about everything. The rooms and facilities are ok but not worth the money they are asking. You can get so much better in Agra for the price they ask.

8/10

Veldig bra valuta for pengene.

6/10

Location of the hotel is good but when the light cut we face the problem like A/c shutdown.Room was not so clean as we aspect.

6/10

Mostly visited by middleclass indians easy to find.

2/10

After moving rooms twice due to them being damp and dirty it didn't improve. Were kept up all night with a party which the staff refused point bank to tell the guests leaving the party to keep the noise down. There were 4 different guests at reception all night complaining about the noise but the manager would not tell the party guest to keep the noise down.