MD 9 Star Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Taj Mahal

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor MD 9 Star Hotel

Ingang accommodatie
Businesscentrum
Deluxe tweepersoonskamer | Luxe beddengoed, donzen dekbedden, pillowtop-bedden, een minibar
Exterieur
Kaart van accommodatie

Beoordelingen

5,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
  • 2 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Pillowtop
Een donzen dekbed
  • 2 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
18/159/A/4A-4B, M.P Pura Taj Ganj, Purani Mandi Crossing, Fatehabad Rd, Agra, Uttar Pradesh, 282001

In de buurt

  • Taj Mahal - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Agra-fort - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Subhash Emporium - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Sadar Bazar - 4 min. rijden - 3.9 km
  • St. John's College - 6 min. rijden - 6.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Agra Fort - 9 min. rijden
  • Agra (AGR-Kheria) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Green Park - ‬5 min. lopen
  • ‪Maya Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪The Lotus Restaurant and Garden - ‬1 min. lopen
  • ‪Howard Sarovar Portico - ‬6 min. lopen
  • ‪Quality Restaurant - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

MD 9 Star Hotel

Hotel in de buurt van Taj Mahal
Bij MD 9 Star Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een 24-uurs businesscentrum. Naast voorzieningen zoals een restaurant en een snackbar/delicatessenwinkel kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van MD 9 Star Hotel beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden bovendien voordelen zoals luxe beddengoed en kussenkeuzemenu's.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden en donzen dekbedden
  • Hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 150 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 40 vergaderruimtes
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (1.800 vierkante meter)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Trapleuningen

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv van 32 inch met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen INR 1000 per huisdier, per verblijf

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 150 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig
  • Toeslag voor huisdieren: INR 1000 per huisdier, per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

9 Star Agra
9 Star Hotel
9 Star Hotel Agra
Hotel 9 Star
9 Star Hotel
MD 9 Star Hotel Agra
MD 9 Star Hotel Hotel
MD 9 Star Hotel Hotel Agra

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij MD 9 Star Hotel?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van INR 1000 per huisdier, per verblijf.

Wat kost het om bij MD 9 Star Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij MD 9 Star Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij MD 9 Star Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt MD 9 Star Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700 per voertuig.

Waar ligt MD 9 Star Hotel?

Dit hotel ligt in Taj Ganj, binnen 2 km afstand van Moskee en de Gebouwen en Taj Mahal. Ook Taj Nature Walk en Shah Burj liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over MD 9 Star Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 11 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 11 beoordelingen

6,0/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10

Expedia should not have this hotel listed as a 3 star hotel. Comparable hotels are available at one-fourth of the price. I booked this hotel because I trusted that since listed on Expedia, the hotel must be good. But it wasn't. The room was very small with a bed & two chairs . It was clean, the bed was okay. But furnishings were bare minimum. The floor was cold, the bathroom had the toilet seat and bathing arrangement in the same area - there was no separate shower stall or tub - so the bathroom floor was always wet. The water in the gyser in the bathroom was only lukewarm. Could not get a box of kleenex after asking - staff did not know what was Kleenex or tissues. Two bath towels were provided in each room and they looked very old and raggedy. The hotel staff were trying to give a hard time for the name under which the reservation was done (this was clarified later) and were even going to charge for an extra guest until I showed the paperwork that I have already paid for the extra guest. We went for breakfast in the hotel restaurant in the morning. Breakfast was not included in the price although normally most Indian hotels with that price range or even one third of the price will include morning tea or breakfast. The restaurant setting was gloomy with dim lights, dirty table cloth and food took long time to come even though it was a buffet. Food was okay. Expedia should not have this hotel in its list and definitely not at that price and with a rating of 3 star

6/10

The address on hotels.com is not right .. I spent over 1 hour searching for the property .

6/10

Nothing wrong with the hotel, but the staff seems poorly trained. They don't seem to know what to do, or who's supposed to do what. Also, the restaurant is inconveniently located in the basement, and the cooks are not very good. How is it possible to make Sikh kabab that is hard to chew, or chicken curry that's nothing but bones? So it's okay to stay there, if you don't eat there.

4/10

8/10

If, like me, you go to Agra just to see the Taj Mahal, the hotel is fine... Well located, nice staff, ok breakfast and good price...

2/10

1) Breakfast is said to be included, it was on our booking, but was denied by staff. Ten people were just looking at us without being able to make a decision. 2) Bed sheets were not clean. 3) We had booked an extra bed in the room - was not prepared, and ended up just being a thin mattress on the floor.

6/10

The hotel was fine, the staff was welcoming and the room was comfortable and clean except there was a little dirt on the sheets and pillows, but they were very helpful with changing it. They were very sweet with storaging our luggage for several hours after we had checked out and that was nice. The restaurant was OK, with fine food and again very sweet and serviceminded staff, although we kind of lost our appetite, when we saw a rat lying inside the loft-lamp. Overall it was a fine hotel and an OK stay, but we have had better hotels for the same amount of money.

8/10

Located near taj mahal,infact in walking distance.and restaurant in the hotel provides good tasty food.even nice south indian food was available in near by balaji hotel.the service was good.the only thing which according to me a back log is the condition of the duvet and bed spread they provide...it is better if they could provide us with more cozy ones.. .overall my stay was fine....

4/10

It calls itself the only 9 Star Hotel in town, however it is not worth even 3. The stuff is more or less friendly and it is close to the westgate of Taj Majal. The bathroom is oldbaken and simple, the room smells, there is no boiler and breakfast is nothing. It is very (very!) noisy, because it lays close to the main road. However it is clean and simple, nothing special. I would recommend it to local people, who can deal the price, but for foreigner it is overrated and you get something better.

4/10

Nous avons du changer plusieurs fois de chambres car il n'y avait pas d'eau dans la salle de bains ni pour les toilettes. De plus, l'hygiène de la salle du petit déjeuner laissait à désirer. Un peu cher pour la prestation offerte.

10/10

We really loved this hotel. The staff couldn't do enough for us! The room was clean and modern with a wet room. It was about a 5 minute walk from the Taj Mahal west gate which was very convenient. Also, we ate in the restaurant and I would definitely recommend the Butter Chicken. Breakfast was also very nice. Good all round really - no complaints.