Hotel Elysian Residency

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Shri Swaminarayan Temple

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Elysian Residency

Exterieur
Gold Room | Uitzicht op de stad
Silver Room | Badkamer | Een douche, een regendouche, gratis toiletartikelen, een haardroger
Receptie
Restaurant

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
1 jul - 2 jul

Kameropties

Gold Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
  • 11 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Platinum Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Smart-tv
Een ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Silver Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een ventilator
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
BAPS Cir, Shahibag, Ahmedabad, GJ, 380003

In de buurt

  • Riverfront-park - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Manek Chowk - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Gandhi Ashram - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Sardar Patel-stadion - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Gujarat University - 5 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Old High Court Station - 3 min. rijden
  • Shahpur Station - 17 min. lopen
  • Ahmedabad (AMD-Internationale luchthaven Sardar Vallabhbhai Patel) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Domino's Pizza - ‬6 min. lopen
  • ‪Jasuben Pizza - ‬10 min. lopen
  • ‪Madina Tava - ‬10 min. lopen
  • ‪Lalit Palace - ‬13 min. lopen
  • ‪Shreeji Nashta House - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Elysian Residency

Hotel met een chique stijl in de buurt van Riverfront-park
Hotel Elysian Residency bevindt zich in de buurt van Shri Swaminarayan Temple en Gandhi Ashram en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice, een open haard in de lobby en een businesscentrum. Ga beslist een hapje eten bij Restaurant, het plaatselijke restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), gratis kranten en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een bagageopslagruimte, een receptieruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Elysian Residency zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en bieden daarnaast extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Smart-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en waterkokers

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 5 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: INR 300 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Smart-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Ventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief PCR-testresultaat voor Covid-19 te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 1 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 24 uur voor het inchecken afgenomen zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 300 voor volwassenen en ca. INR 200 voor kinderen
  • Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er is gratis wifi op de kamer beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 5.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Elysian Residency Hotel
Hotel Elysian Residency Ahmedabad
Hotel Elysian Residency Hotel Ahmedabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Elysian Residency?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Elysian Residency?

Vandaag, 29 jun. 2025, kost een verblijf bij Hotel Elysian Residency van één nacht voor twee volwassenen op 1 jul. 2025 min. € 27,50, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Elysian Residency te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Elysian Residency?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Elysian Residency uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Waar ligt Hotel Elysian Residency?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 2 km afstand van Shri Swaminarayan Temple en Riverfront-park. Ook Manek Chowk en Gandhi Ashram liggen binnen 5 km afstand. Shahpur Station ligt op 17 minuten lopen en naar Gheekanta Station is het 25 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Elysian Residency

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 17 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 17 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jawahar, LEICESTER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Anoop, ALBUQUERQUE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reservation staff was absolutely wonderful. I was upgraded from Silver to Gold.But, room and bathroom was small. House keeping staff were polite.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jawahar, LEICESTER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Hetul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Hetul

Reisde met familie

Pleasant stay but prison rules

The hotel and staff were helpful, the restaurant food was great but what let me down were the Prison rules! If I am coming from abroad and staying at a hotel then I am going to expect family to come and visit me especially if I am disabled with limited mobility. The silly rules that should be abolished are: - no visitors in your rooms - no outside food - no outside drinks - no alcohol even if you have a permit
2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service

Two star hotel NOT 4 star

Newly poorly built hotel Has 8 floors each floor with 6 rooms. Rooms don't have much space i had to ask staff to remove unnecessary furniture to creat space for my 2 suitcase. If you are someone who needs floor space for prayers, exercise like yoga or any other reason you will really struggle for space in the room. The bathroom is poorly designed the shower water is not contained in a enclosure its open and water wets the entire bathroom if someone wants to use the toilet or basin after someone has had a shower you will have to step on puddles of water. The bathroom is also so compact when you use the shower your toilet roll gets wet and unusable. Also this hotel has a problem with hot water for shower i had to request so many times it never got fixed for a long long time. They should have put just 5 rooms on ea ch floor and not 6 for better spaces in the rooms. I will NEVER EVER return to this hotel even if I was offered for free. Also all the positive reviews are not genuine hotel staff help customers to type the reviews. Please don't waste your time and money at this hotel Also the bathroom has the traditional bucket and stool to a bath which not many people use nowadays and if needed it should be removed and provided on request.
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sanjiv

1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Rakesh

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Though check-in was a breeze, AC was not working in the room. And I had to shift the room at 2:00AM.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Harish

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Manish, Burlington

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Larry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Clean with Limited Space

The facility was in good condition. I found the room area somewhat small which was fine for one person but not for more.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nitin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Yasutaka

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, nice room, and an excellent breakfast.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jawahar, LEICESTER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay had been wonderful, staff were helpful ,the facility was very clean , the restaurant served great vegetarian food . Overall it was worth the experience
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Kumar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's in the centre of the city.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Anil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good value.