Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel La Brise





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, roken, gedeeltelijk uitzicht op zee laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, roken, gedeeltelijk uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, roken, uitzicht op stad laden

Superior tweepersoonskamer, roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, roken, uitzicht op stad laden

Eenvoudige driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, roken, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route nationale niche 1159, Ain El Turk, Wilaya d'Oran, 31300
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: DZD 300.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: DZD 4000 per voertuig (retour)
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Brise Ain El Turk
Brise Ain El Turk
Hôtel La Brise Hotel
Hôtel La Brise Ain El Turk
Hôtel La Brise Hotel Ain El Turk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel La Brise
Beoordelingen
7,2
Goed
6,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 nov 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
16 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
kamel
5 nov 2024
kamel
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Nordine
15 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Nordine
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
SALIM
Zakenreiziger
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
SALIM
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Farah
5 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Farah
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
5 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yaaine
28 feb 2024
Negatief: Netheid
Yaaine
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mireille
22 feb 2024
Mireille
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Fouzia
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fouzia
6 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Abigail
19 jan 2024
Abigail
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Emmanuelle
Reisde met partner
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuelle
12 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jose maria
11 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estafa
Jose maria
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Yasin
4 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasin
3 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Bilal
Reisde met een groep
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Normal
Bilal
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Smail
3 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decevant
Smail
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019