Hotel Ribis
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Ait Melloul
Fotogalerie voor Hotel Ribis





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenue Hassan II, Ait Melloul, Agadir, 86150
Over deze accommodatie
Hotel Ribis
Vergelijkbare accommodaties

Residence Rihab
Residence Rihab
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
5.6 van 10, 85 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.92 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
- Je dient de borgsom binnen 24 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: EUR 8 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ribis Ait Melloul
Ribis Ait Melloul
Hotel Ribis Hotel
Hotel Ribis Ait Melloul
Hotel Ribis Hotel Ait Melloul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Ribis
7,2
Goed
7,6
Netheid
6,6
Locatie
8,0
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Gildas
Reisde met een groep
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gildas
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Travis
27 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice but not much around or convenient
Travis
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
PHILIPPE
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PHILIPPE
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
jean
19 feb 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
jean
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
jean
16 feb 2019
Positief: Personeel en service
limite correct
jean
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019





