Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Novotel Aix en Provence Pont de l'Arc Fenouillères

4 out of 5
Hotel Novotel Aix en Provence Pont de l'Arc Fenouillères
Avenue Arc-de-meyran, Aix-en-Provence, Bouches-du-Rhone

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 328 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 145 van 328 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 328 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 328 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 328 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rob

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant kleine kaart veel hetzelfde. Dure prijzen wat minder fijn. Personeel en service was uitstekend! Hele behulpzame mensen. Fijn verblijf gehad
11 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Martijn, Den Haag

We kwamen om 16.00 u aan er waren slechts 6 auto's, ik vroeg kamer aan de tuinkant ( stond ook in de aanbieding van Hotels.com) maar die waren er niet meer.Nu keken we op de snelweg. s'nachts 2 x opgeschrikt door vals brandalarm, iedereen zijn bed uit en naar beneden om de eerste keer door een nachtwaker weer naar boven gestuurd te worden zonder uitleg dat voelde niet goed, 2e keer was brandweer er ook bij en die hebben alles gecheckt en toen gezegd dat we weer naar de kamer konden. Na een kort slaapje werden we bij de receptie opgewacht door een zeer vriendelijke dame die excuses maakte voor het nachtelijke ongemak en kregen we gratis ontbijt. de tuin en zwembad zijn verrassend aangenaam in verhouding tot de voorkant en de ligging van het hotel.

8/10 – Goed

j. de Bont, Tilburg Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima kamer en volkomen geluid dicht.
Prima en een eenvoudige rit naar het centrum de receptionist was een en al vriendelijkheid en bereidwilligheid een grote plus voor dit hotel.

10/10 – Uitstekend

gael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellente option en bordure d'Aix. Les extérieurs avec la piscine sont très agréables. Les chambres et le lobby/restaurant viennent d'être rénovées. Le petit déjeuner et le restaurant sont biens. Très pratique d'avoir le supercharger Tesla sur le parking. Le centre d'Aix est facile d'accès en voiture
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Christopher

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Leider ein viel zu kleines Zimmer für eine Familie. Keine Kinderaktivitäten. Das Frühstück war sehr sparsam. Das Restaurant hatte fast gar nichts. Das Zimmer war immer sauber, und die Mitarbeiter waren immer stets freundlich. Die Lage war an einer Autobahn, was nicht sehr gestört hat, solange die Fenster zu waren. Der Pool war leider zu, aber es ist zu erwarten in der Winterzeit. Auf der Internetseite waren Kinderaktivität versprochen, leider haben wir keine davon gesehen. in allem fand ich, das Preisverhältnis hat nicht gestimmt. Zu viel bezahlt für ein kleines Zimmer. In Zukunft vermeide ich Novotel. Es hat seinen Zweck erfüllt, aber leider zu teuer. Für das Geld wäre ich woanders gegangen.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rémy op 20 mrt 2024
Sehr geehrter Kunde, wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ihre Kommentare sind uns wichtig und wir werden sie berücksichtigen, um unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir freuen uns, dass Sie unser Personal freundlich fanden und die Sauberkeit des Zimmers zufriedenstellend war. Es tut uns leid, dass Sie von der Größe des Zimmers, dem Frühstück und den fehlenden Aktivitäten für die Kinder enttäuscht waren. Wir nehmen Ihre Kommentare zum Restaurant und zum Schwimmbad zur Kenntnis. Wir sind ständig bestrebt, unseren Kunden ein angenehmes Erlebnis zu bieten und bedauern, dass wir Ihre Erwartungen dieses Mal nicht erfüllt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen ein noch besseres Erlebnis zu bieten. Ihre Zufriedenheit ist unsere Priorität. Nochmals vielen Dank für Ihre konstruktiven Kommentare.

6/10 – Redelijk

SARA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Gloria

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Martine, Toronto

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is conveniently located. Some bathroom renovations would be nice. I think it is more at the level of a Mercure from the same Accor family. I was expecting Novotel to be slightly better.
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Laurie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Pas top pour un novotel
Cet hotel est vieillissant. Les chambres pour 4 sont petites avec de la moquette plus que defraichi. La salle de bain commence a dater. Le pire novotel que j ai tester jus qu a present. Seuls points positifs le personnel accueillant et le petit-déjeuner copieux.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

ELSA

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Michele

5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lida

Positief: Netheid, personeel en service
I did’t appreciate that the housekeeper entered into my room even though I put the sign do not disturb me. I went to complain to the receptionist and she kind of didn’t care.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Daina

Hôtel confortable personnel parfait mais il y a besoin d’un ravalement de façade et de deco car l’hôtel est vieux
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ugo Federico Francesco

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jean alderson

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Bertrand

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Déçu
je suis commercial et je n'ai pas su diner au restaurant encore mois je n'ai pas pus avoir un plat froid en chambre ?On n'allais me tenir informer ! j'attends toujours. L'air co ne fonctionne pas bien en chambre. j'ai reçu peu de considération je ne vais ma renouveler une location dommage.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jacques

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Todd, Lakewood

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for our family and our stay in Aix-en-Provence. Nice restaurant for dinner and good breakfast before we left. Staff were very nice and helpful.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Cid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

CAUCHOIS

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Personnel pas très agréable et peu conciliant l’hôtel mérite un petit renouvellement
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

sebastien

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bof, allez à l autre novotel
Pas d eau chaude et chambre à rénover. Moquette sale .
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

JEAN MARC

1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marc

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Anders B.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Gabrielle

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vieillissant
Juste une nuit. hôtel facile à trouver, pas de problème de stationnement puisqu'il y a un grand parking. En revanche, le Novotel n'est plus ce qu'il était, il prend de l'âge ! Et ça se voit dans les chambres : moquette vieillotte et pleine de tâches (javel ou autres). Franchement pas envie d'y poser les pieds... Le bac à douche en plastique .... Enfin, le standing n'y est plus.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Anders B.

3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

William

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
8 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Rasmus

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Novotel skuffede denne gang. Hotellet er slidt og ikke den vanlige standard vi ellers plejer at opleve ved Novotel. Morgenmaden var ikke specielt tiltalende og det største lyspunkt var hende der passede morgenmadsbuffeten, for hver morgen hun så os, så sørgede hun lige for at vi fik et bord til 4 indenfor - hun får 4 stjerner. Hotellet får max 2.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Pascal

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jean-Michel

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

CATHERINE

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Sofiane

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel en lui même est assez rustique, il y a une piscine assez correct qui rempli bien son rôle. Le restaurant de l’hôtel est présent mais la carte n’est pas à la hauteur. Le personnel est charmant et agréable. Les chambres sont restées figées 30 ans en arrière (50 ans pour la salle de bain), et le confort laisse à désirer.
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Adam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Good location off motorway. Rooms a bit tired but clean, expensive breakfast.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Georg

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Christophe

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Lilliam

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Gaston

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Agréable séjour
Hôtel propre même si la moquette était vieillissante. Dommage qu’il soit un peu isolé.
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Stéphanie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien mais....
Chambre tres spacieuse et bien équipée. Mais il faut moderniser la décoration (surtout la moquette et salle de bain ). Le resto est bien. Belle piscine. Personnel au petits soins.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Catherine Alluin – Assistante de direction Novotel op 17 jun 2022
Bonjour, Je vous remercie pour ce retour et n'ai pas manqué de transmettre vos compliments à nos collaborateurs. Je suis, par ailleurs, ravie que votre séjour vous ait été agréable. Sachez qu'un projet de rénovation est en cours. Nous n'avons pas encore de date sur sa mise en œuvre, mais nous l'espérons rapide. Au plaisir de vous accueillir de nouveau, Bien cordialement Catherine Alluin – Assistante de direction Novotel Aix-en-Provence Pont de l’Arc

10/10 – Uitstekend

yann

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Catherine Alluin – Assistante de direction Novotel op 17 jun 2022
Bonjour et merci infiniment pour cette notation. Au plaisir de vous accueillir de nouveau, Bien cordialement Catherine Alluin – Assistante de direction Novotel Aix-en-Provence Pont de l’Arc

10/10 – Uitstekend

Pascal

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Catherine Alluin – Assistante de direction Novotel op 17 jun 2022
Bonjour, Je suis ravie que votre séjour ait été agréable et espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau. Merci pour cette notation et bien cordialement. Catherine Alluin – Assistante de direction Novotel Aix-en-Provence Pont de l’Arc

10/10 – Uitstekend

MYRIAM

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jean luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Achille

3 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

José manuel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mon dieu
Hôtel vétuste, quelques exemples du dis fonctionnement : télécommande couverte de sucre collant, oreiller en béton, portes abîmées, fond de baignoire usé et fissuré…..
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Neil

1 nacht verbleven in februari 2022